Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salut, am devenit posesorul unei motociclete Yamaha Virago 1100 din 1991.

1. Momentan motocicleta are ceasul de bord unul custom, electronic si asa vrea sa ii pun inapoi ceasurile clasice, are cineva de vanzare?

2. Imi poate spune cineva unde(si care ) este siguranta pentru lumini? Aseara am mers cu ea si brusc am ramas fara lumini pe fata si spate.

Multumesc!

Editat de ionwdl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sub capacul ala cu beculetele indicatoare de sub ceasurile clasice ai vreo 4 sau 5 sigurante.

Multumesc mult, sper sa fie asta problema.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49

Salut,

Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, sper sa fie asta problema.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49

 

Salut,

Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!

Verifica dacă s-au ars becurile din cauza unei încărcari foarte mari. Eu am pățit-o cu încărcare de 17v mi-a ara becurile.

alta idee nu am. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa rost de o schema si urmareste conectorii de pe traseu - posibil un contact prost care a degenerat. Verifica comutatorul de lumini din dreapta (desfa-l si curata-l). Eu am avut problema cu butonul de Run asa ca nu vad de ce nu ar ceda si ala de lumini... Momentan nu mai am alte idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceiasi problema cu luminile. Am schimbat comutatorul cu unul care merge sigur si tot nu imi merg. Becurile nu sunt arse findca le-am verificat. Am observat un lucru ciudat. Cand am desfacut comutatorul din dreapta la blocul de lumini sunt 3 fire, unul pe care vine curentul (rosu cu galben), unul pe pozitie si unul pe faza scurta. Daca pun pe pozitie, primesc curent si mi se aprinde un led care e pe aripa, dar nu mi se aprinde pozitia pe spate( la far nu cred ca am bec de pozitie). Daca mut pe faza scurta nu mai primesc deloc curent, nici pe cel rosu cu galben. Am pus curent de la butonul de on/of pe firul de la faza scurta si mi se aprinde farul, dar stopul tot nimic. E posibil ca ledul de pe aripa sa fie legat doar la comutator fiindca am scos releul de sub sa si ledul ala tot merge(Asta daca releul de lumini e acelasi cu releul de la butonul on/of). Cand am scos releul am pus curent direct si tot nu se aprind luminile. Nu stiu ce sa mai verific si cum sa rezolv problema. Mai are careva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact).

Verifica tot traseul pe fiecare fir.

Flash-ul merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact).

Verifica tot traseul pe fiecare fir.

Flash-ul merge?

Cu contactul pus am facut verificarile. Nu merge flash-ul. Scurt nu imi dau seama unde poate fi. Ca daca pun pe direct farul merge, iar pentru pozitie vine curent. Daca era scurt nu trebuia sa raman fara curent si pe pozitie? ca e acelasi fir care vine cu curent. Si daca scurt-ul e undeva la stopul din spate trebuia sa am probleme si cu becul de frana, dar ala merge. Nu stiu cum sa rezolv problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce îmi dai seama, problema ta este la traseul de la comutator la far. Ideea este ca ai trei fire la comutator, unul +, unul pt poziție si unul pt faza scurta. De aici nu pleacă direct la far, ci la relee. Comutatorul face prima oară legătura + la poziție, apoi + si la faza scurta (dar rămâne si la poziție)

Trebuie sa o iei pe bucăți si de preferat sa faci rost de schema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gasit un talon pt Virago 535 in zona Udriste. Proprietar Marius Dorel, instrainat catre Topalidis Daniela

https://www.facebook.com/laurentiu.cristian.372/posts/1390673570996561


» Post actualizat in 20 Mar 2017 11:29

Am gasit si proprietarul, s-a rezolvat cu talonul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt un nou membru pe forum si nou posesor de Virago. Am un XV 535 2YL din 1996 si la recomandarea mecanicului am schimbat anvelopa fata care era de 90/90/19 cu un Metzeler Marathon 880 de 100/90/19, problema e ca freaca putin in intaritura aripii, in partea superioara.

A mai facut cineva asta, a gasit o solutie rapida si ieftina de modificare a aripii? N-as vrea sa schimb anvelopa ca abia am achizitionat-o.

 

Asfalt uscat!

 

post-96634-0-85083000-1490179915_thumb.jpg

post-96634-0-64390300-1490180247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul".

Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul".

Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura.

Multumesc de raspuns, freaca in partea superioara, in lateral nu, am incercat sa largesc gaurile de prindere a aripii si sa ridic aripa dar nu permite decat 1-2 mm, nu mai freaca la rece dar ma tem ca la temperaturi ridicate exterioare si a anvelopei va freca din cauza dilatarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu china, in nici un caz... gasesti variante aftermarket, produse de firme cunoscute (Ferodo, Brembo, TRW), la preturi mai mici.

Ia nr de telefon de pe motorush.ro si suna-l pe mexykanu, iti face o oferta pt mai multe marci si alegi una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. aveți dreptate.. am să încerc o rectificare si dacă nu reușesc, voi cumpăra un disc nou.

As mai avea o mică problemă cu carburatorul.. un kit de reparație găsesc?De exemplu, cu robinetul pe rezervă, daca am carburant peste jumătate din rezervor, îmi curge din carburator.

Încă nu am reparat robinetul. Până mai acum câteva zile puteam să merg doar pe ,,pri" sau rezerva, pe on se oprește. ...iar pe rezervă, dă pe lângă. Pe ,,on" e ca si cum ar fi inchis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg ce e in robinetul ala... Pe PRI ar trebui sa curga non-stop benzina, indiferent ca e pornit sau oprit motorul.

Tie pe unde iti curge benzina? Sigur e din carburator?

Se gaseste si kit de reparatie pt robinet, si piese/garnituri pt carburator... dar depinde ce probleme ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe on - funcționează doar până se termină benzina din carburator

Pri - merge ok. Dar, după ce opresc motorul, curge benzină din carburator după aproximativ 10 minute (+ca pornește foarte greu după)

Res - la fel ca la poziția pri.

După fiecare oprire, trebuie să comut pe poziția on. Așa nu mai curge benzina. Dar când o pornesc, trebuie să comut pe res.

 

P.s. găsesc undeva o schemă cu furtunele de la rezervor-robinet-pompa de benzină-carburator?

Am impresia că sunt puse greșit + defecțiune la plutitor..

Mulțumesc mult pt ajutor!

Editat de cata207
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in manual apare si schema furtunelor.

E normal sa curga benzina daca il lasi pe PRI. Ideea e ca ar trebui sa functioneze pe ON sau pe RES. Robinetul ar trebui sa aiba un furtun de vacuum, daca tin bine minte, care sa opreasca benzina cand e motorul oprit, cand e pe ON sau RES. Ia vezi daca-l ai... per total ai asa: 2 furtune (ON si RES) care vin din rezervor, un furtun de vacuum si un furtun de iesire spre carburator, care e in partea de jos a robinetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...