Geo_ZGA Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Nu e nevoie sa-l decapsezi, dar ar trebui dat jos pt ca nu prea ai acces sub el altfel. Autosol Metal. Nu lua special pt aluminiu, ca nu e cine stie ce... mai bun mi s-a parut cel pt metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pîntea Leonid Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 salut! ce stiti despre modelul xv500L din 1996. Tot ce stiu este ca a fost fabricat pentru austria doar si ca e aproape identic cu 535. Difera doar pistoanele si are 20kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Salutare, colegilor! Deja au inceput sa se tureze motoarele si sa ne vedem tot mai mult pe drumuri, reviziile la motoare sunt facute si asfaltul este din ce in ce mai uscat. Am facut si eu revizia la virago meu de 250, mai am un singur lucru de facut, si-i rog pe cei mai experimentati, sa imi dea un sfat: trebuie sa mai schimb semeringurile la furca si sa bag ulei. Este o operatiune cu grad ridicat de dificultate sau poate fi facuta si de un muritor de rand? Si mai am inca o mica problema la contact: cand invart cheia pana la capat sa pun contactul, nu sta pus, tb sa intorc putin cheia. Am dat cu degripant wd40, si-a revenit un scurt timp, apoi iar s-a stricat. Se poate face ceva pt remediere? Multumesc. Stima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Pt furca ai nevoie de pistol cu impact, ca sa desfaci surubul de jos, sau de o teava/tija care sa blocheze piesa din interiorul furcii, in care se infileteaza surubul, sa nu se invarta in gol. Eu am facut "scula" de blocat dintr-un platband gros, polizat la un capat cat sa intre in hexagonul din interior. Nu e rocket science, dar nici f simplu. Contactul se poate desface in bucatele, sa-l cureti bine si sa vezi daca e ceva defect in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 (editat) Salut, am devenit posesorul unei motociclete Yamaha Virago 1100 din 1991. 1. Momentan motocicleta are ceasul de bord unul custom, electronic si asa vrea sa ii pun inapoi ceasurile clasice, are cineva de vanzare? 2. Imi poate spune cineva unde(si care ) este siguranta pentru lumini? Aseara am mers cu ea si brusc am ramas fara lumini pe fata si spate. Multumesc! Editat Martie 16, 2017 de ionwdl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Sub capacul ala cu beculetele indicatoare de sub ceasurile clasice ai vreo 4 sau 5 sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Sub capacul ala cu beculetele indicatoare de sub ceasurile clasice ai vreo 4 sau 5 sigurante. Multumesc mult, sper sa fie asta problema. » Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49 Salut, Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Multumesc mult, sper sa fie asta problema. » Post actualizat in 18 Mar 2017 14:49 Salut, Am o problema cu motocicleta mea(Yamaha Virago 1100) Dupa ce am mers vreo 50 de km cu ea am observat ca nu imi mai merg luminile( pozitie fata-spate, faza scurta-lunga, cand am plecat imi mergeau). Am verificat sigurantele si sunt toate bune, nu stiu altceva ce sa mai fac. Ma poate ajuta cineva? Multumesc! Verifica dacă s-au ars becurile din cauza unei încărcari foarte mari. Eu am pățit-o cu încărcare de 17v mi-a ara becurile. alta idee nu am. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Fa rost de o schema si urmareste conectorii de pe traseu - posibil un contact prost care a degenerat. Verifica comutatorul de lumini din dreapta (desfa-l si curata-l). Eu am avut problema cu butonul de Run asa ca nu vad de ce nu ar ceda si ala de lumini... Momentan nu mai am alte idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Revin cu aceiasi problema cu luminile. Am schimbat comutatorul cu unul care merge sigur si tot nu imi merg. Becurile nu sunt arse findca le-am verificat. Am observat un lucru ciudat. Cand am desfacut comutatorul din dreapta la blocul de lumini sunt 3 fire, unul pe care vine curentul (rosu cu galben), unul pe pozitie si unul pe faza scurta. Daca pun pe pozitie, primesc curent si mi se aprinde un led care e pe aripa, dar nu mi se aprinde pozitia pe spate( la far nu cred ca am bec de pozitie). Daca mut pe faza scurta nu mai primesc deloc curent, nici pe cel rosu cu galben. Am pus curent de la butonul de on/of pe firul de la faza scurta si mi se aprinde farul, dar stopul tot nimic. E posibil ca ledul de pe aripa sa fie legat doar la comutator fiindca am scos releul de sub sa si ledul ala tot merge(Asta daca releul de lumini e acelasi cu releul de la butonul on/of). Cand am scos releul am pus curent direct si tot nu se aprind luminile. Nu stiu ce sa mai verific si cum sa rezolv problema. Mai are careva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact). Verifica tot traseul pe fiecare fir. Flash-ul merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dezmebrez 2 virago. unul e din 91 celalalt 96-2002. Piese si din bloc motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact). Verifica tot traseul pe fiecare fir. Flash-ul merge? Cu contactul pus am facut verificarile. Nu merge flash-ul. Scurt nu imi dau seama unde poate fi. Ca daca pun pe direct farul merge, iar pentru pozitie vine curent. Daca era scurt nu trebuia sa raman fara curent si pe pozitie? ca e acelasi fir care vine cu curent. Si daca scurt-ul e undeva la stopul din spate trebuia sa am probleme si cu becul de frana, dar ala merge. Nu stiu cum sa rezolv problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Din ce îmi dai seama, problema ta este la traseul de la comutator la far. Ideea este ca ai trei fire la comutator, unul +, unul pt poziție si unul pt faza scurta. De aici nu pleacă direct la far, ci la relee. Comutatorul face prima oară legătura + la poziție, apoi + si la faza scurta (dar rămâne si la poziție) Trebuie sa o iei pe bucăți si de preferat sa faci rost de schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 S-a gasit un talon pt Virago 535 in zona Udriste. Proprietar Marius Dorel, instrainat catre Topalidis Daniela https://www.facebook.com/laurentiu.cristian.372/posts/1390673570996561 » Post actualizat in 20 Mar 2017 11:29Am gasit si proprietarul, s-a rezolvat cu talonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romeo Bud Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutare tuturor, Sunt un nou membru pe forum si nou posesor de Virago. Am un XV 535 2YL din 1996 si la recomandarea mecanicului am schimbat anvelopa fata care era de 90/90/19 cu un Metzeler Marathon 880 de 100/90/19, problema e ca freaca putin in intaritura aripii, in partea superioara. A mai facut cineva asta, a gasit o solutie rapida si ieftina de modificare a aripii? N-as vrea sa schimb anvelopa ca abia am achizitionat-o. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul". Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romeo Bud Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul". Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura. Multumesc de raspuns, freaca in partea superioara, in lateral nu, am incercat sa largesc gaurile de prindere a aripii si sa ridic aripa dar nu permite decat 1-2 mm, nu mai freaca la rece dar ma tem ca la temperaturi ridicate exterioare si a anvelopei va freca din cauza dilatarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cea mai simpla varianta ar fi o alta dublura, facuta de la 0, cu 1cm mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut, are cineva de vanzare ceasurile de bord de la Yamaha Virago 1100 anul 1991? Cred ca merg si cele de pe 750. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Ce disc de frana se potrivește la virago xv 250? Este foarte scump cel original..600-700-800 lei Sau are cineva de vânzare din dezmembrări? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 .. Da este scump. Ai varianta china, măsoară si cauta asemanator sau cauta dezmembrări. Vezi ca erau la rubrica dezmembrări unele mai vechi, cauta in topicuri si suna poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Nu china, in nici un caz... gasesti variante aftermarket, produse de firme cunoscute (Ferodo, Brembo, TRW), la preturi mai mici. Ia nr de telefon de pe motorush.ro si suna-l pe mexykanu, iti face o oferta pt mai multe marci si alegi una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 aaa pai eu am crezut ca prețul este pentru aftermarket. normal ca este preferabil fata de china. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Indiferent de pret, eu n-as lua disc chinezesc... dupa ce ca amaraciunea de 250 are un singur disc, sa mai pun si unul dubios... in nici un caz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.