Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute (se înțelege că nu gratis), până la urmă o să încerc să o aduc singur. Nu pot când se liniștește traficul deoarece este la locul de muncă al fostului proprietar și trebuie să o iau undeva în intervalul 9-19, așadar nu e deloc liniște pe străzi în București.

Mi-ar fi plăcut să fie un priceput în modelul acesta cu mine deoarece, cum nu am putut să vă cer anterior cumpărării ajutorul, mă gândeam că măcar acum, la primul ei drum, să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

O zi bună tuturor!

Te-as ajuta cu cea mai mare placere, fara cost, insa sunt in capatul opus al Romaniei (Bihor). Dar cum am zis , daca faci vreo 2-3 ture prin parcare sa te obisnuiesti cu ambreiajul poti merge pe ea acasa si daca o faci seara dupa 21 sau 22:00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Pallady este o parcare mare (la Auchan) in care poti sa faci cateva ture si manevre ca sa te obinuiesti cu ea.

Apoi intri in trafic si mergi ca o masina. :) Adica iei toata banda si mergi linistit. La 19.00 seara in sensul spre centru e liber drumul.

 

 

 

Aici cel mai bine e sa ai un mecanic de incredere care sa o verifice. Eu unul asa fac. Chiar daca mai stiu sa fac cate una alta pe langa ea.

Mulțumesc pentru răspuns. Mă poți ajuta și cu un pont despre acel mecanic? Chiar vreau să-i găsesc un *medic de familie* ci nu să o duc pe la diverși *doctori*. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspuns. Mă poți ajuta și cu un pont despre acel mecanic? Chiar vreau să-i găsesc un *medic de familie* ci nu să o duc pe la diverși *doctori*. ;)

 

Cred ca multa lume (ca sa nu zic toata lumea) il stie pe Geo din Ciolpani numit si TNG Performance. http://www.tngperformance.ro/

Am fost foarte multumit de reparatiile facute de el. Singura problema e ca Ciolpani este la 30 km de Bucuresti.

 

Eu am mai fost la un prieten Cosmin. Foarte priceput, dar la ultima discutie zicea ca nu mai are timp sa se ocupe de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo TNG din păcate a spus că nu prea mai are timp, l-am rugat să mă ajute cu o curățare și sincronizare carburatoare la Virago-ul meu 535 și nu a putut să mă ajute. Mi-a dat o recomandare în schimb să merg la goracing cu motorul. Azi l-am dus acolo, mâine sper să fie gata. Mai departe vedem ce iese. O să revin cu impresii.

Seară faină.

» Post actualizat in 17 May 2017 17:45

Ce Dumnezeu? De ce îmi este înlocuit c-u-r-ă-ț-a-r-e cu altceva? Of poponeața ei de treabă! 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Gata, am adus-o acasă 😊. Au fost primii noștri 18 km împreună și ne-am înțeles foarte bine ( numai 2 ture de parcare pentru acomodare). În curbe îmi pare ușor instabilă (parcă tremură stânga-dreapta) și mă întreb dacă doar trebuie să mă obișnuiesc cu ea sau asta poate indica o problemă? Oricum, una peste alta îmi place cum ne înțelegem, simt că am luat o decizie bună când am ales acest model.

Seară bună mulțumesc tuturor care au dat un răspuns postului meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Gata, am adus-o acasă . Au fost primii noștri 18 km împreună și ne-am înțeles foarte bine ( numai 2 ture de parcare pentru acomodare). În curbe îmi pare ușor instabilă (parcă tremură stânga-dreapta) și mă întreb dacă doar trebuie să mă obișnuiesc cu ea sau asta poate indica o problemă? Oricum, una peste alta îmi place cum ne înțelegem, simt că am luat o decizie bună când am ales acest model.

Seară bună mulțumesc tuturor care au dat un răspuns postului meu.

In curbe depinde ce viteza ai, tine minte e un cruzer nu un sport. Sincer si eu azi m-am urcat pe ea dupa 3 saptamani de pauza (releul prajit) si in curba la vreo 40 de grade mi s-a parut la fel putin instabila la 60 km la ora. Insa dupa ce te obisnuiesti o sa mearga din instinct. :)

ps. Mersi mult clujraider pentru sfaturi. Am inlocuit in cele din urma releul cu unul k1 si m-am gandit cu socrul meu unde ar fi cel mai bine aerisit releul. I-am facut suport in fata sub claxon care l-am indoit putin si au loc amandoua.

 

http://imgur.com/gktPCjt

http://imgur.com/jXFVs65

http://imgur.com/nkMnkeY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am si eu cateva intrebari..

Ce solutie avem pentru nefericita pana de cauciuc? Am vazut ca exista camere pentru rotile cu spite, care au o solutie in ele. Foloseste cineva?

Imi puteti recomanda pe cineva priceput pentru a-mi centra rotile? sunt foarte putin strambe.

Are cineva de vanzare roti din aliaj fara spite pentru xv 250?

..mai caut un capac care vine pus sub sa, ce acopera releul de incarcare

 

Si mai am o nelamurire.. dupa ce se incalzeste motorul, scoate un sunet mai ciudatel. Ca un fel de scartait, nu pot explica.. Doar dupa ce merg aproximativ 10 km incepe si se aude. La ralanti se aude cel mai tare si am impresia ca dispare daca accelerez putin. Am sa fac un clip cat mai curand.

Multumesc

post-96465-0-67208700-1495217834_thumb.jpg

Editat de cata207
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări. Dimineață când am vrut să pornesc Virago-ul meu 535 am întâmpinat o problemă în sensul că nu pornește și îmi scuipă benzină prin dreapta sus, imediat sub rezervor, prin niște țevi care vin în cutia din dreapta sus. Ce se întâmplă? Care este cauza?

» Post actualizat in 26 May 2017 14:49

Prin spatele acestei cutii îmi aruncă benzina.

» Post actualizat in 26 May 2017 15:24

Am mai cautat niste informatii despre problema mea si se pare ca este blocat un cui plutitor, cred, in engleza ii spune float needle. Se pare ca acesta s-a blocat si a dus la scuiparea combustibilului pe la tuburile de aer care duc la carburatoare, asa numitele breather pipes.

Dupa cum spuneam mai sus, am fost cu motocicleta pentru curatare si sincronizare carburatoare la Goracing. Nu am umblat la nimic de cand am adus-o de la ei, motocicleta stand cam o saptamana pe loc, fiind eu plecat.

Asadar ce sa ii fac? Recomandati-mi o persoana sau un service care faca in PLM treaba calumea, sa nu trebuiasca sa alerg mai mult ca sa rezolv ce fac altii cu doua maini stangi. Problema este ca o sa ma jupuiasca de bani si partea de transport a motocicletei dat fiind ca in cazul dat nu se mai pune problema de pornit. Multumesc anticipat pentru sprijin.

» Post actualizat in 26 May 2017 15:56

I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil...

Da, foarte convenabil sa se dea vina pe gunoaie, rugina, karma, Belzebuth... Revizia motorului dupa ce camera de ardere a cilindrului inoata in benzina, transportul cu platforma... Multumesc pentru profesionalism, pe la ei nu mai trec! Ofera exact tiparul serviciilor romanesti, proaste si fara asumarea responsabilitatii...

Asadar feriti-va de goracing!

post-93503-0-46333200-1495810146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla mai ales dupa ce s-au agitat mizeriile, daca nu-ti inchide un cui pontou (ai putea sa-l identifici urmarind teava care scuipa benzina) ar trebui sa auzi si pompa de benzina care-i mai trage cate un sut. Sfatul meu e sa golesti carburatorul/carburatoarele (vezi ca ai surub dedicat) si la reumplere s-ar putea sa scapi de ce blocheaza cuiul pontou. In stuturile de golire poti racorda furtunuri transparente pe care le legi cumva pe langa carburatoare ca sa poti vedea cam cat ai nivelul in ele.

Operatia de golire poti s-o faci de mai multe ori ca sa fii sigur ca s-a curatat traseul.

 

Iti inteleg supararea (nu-i cunosc pe cei de la Goracing) dar gandeste-te ca ai luat o motocicleta care in cel mai bun caz are 14 ani, asa ca nu ar trebui sa ai cine stie ce mari asteptari de la ea, ca medie de viata mobra asta e evaluata la 60k mile/100k Km dupa care zic ei incep neplacerile.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985.

Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna.

La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat:

- probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo)

- atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare

- frana spate e aproape inexistenta

- cauciucurile sunt antice

 

Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste.

Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget 😐

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985.

Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna.

La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat:

- probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo)

- atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare

- frana spate e aproape inexistenta

- cauciucurile sunt antice

 

Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste.

Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget

Va multumesc!

 

Pune niste poze sa o vedem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine. Eu cred ca daca o speli temeinic, ii scoti fata. Daca are punctulete de rugina pe partile cromate, le poti scoate cu cif. Eu asa am facut la a mea. Vopseaua se reface cu polish si aia e, estetic va fi ok. Ii pui cauciucuri noi, cureti si sincronizezi carburatoarele si rezolvi si cu pornirea si ai motor cum trebuie. Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru compliment dionysos! 😀

 

La partea cu Cif si polish ma bag in fata casei sa o fac eu.

Insa la partea tehnica am nevoie de ajutor. Nu ma pricep, nu am scule si nici timp sa ma apuc acum de demontat cu manualul in fata 😀

De aceea am intrebat daca imi puteti recomanda un service rezonabil care sa se ocupe de o astfel de batranica. 😀

Editat de Bubu29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru compliment dionysos!

 

La partea cu Cif si polish ma bag in fata casei sa o fac eu.

Insa la partea tehnica am nevoie de ajutor. Nu ma pricep, nu am scule si nici timp sa ma apuc acum de demontat cu manualul in fata

De aceea am intrebat daca imi puteti recomanda un service rezonabil care sa se ocupe de o astfel de batranica.

 

Cauciucuri iei de la anvelope moto.eu, unde ti le si monteaza si echilibreaza, iar service-uri n-o sa-ti recomand eu, ca e discutie mare, sunt pareri si pareri. Poti cauta TNG (in Ciolpani), GRG al lui Cezar (pe la Gara Obor), Ambulanta Moto (nu mai stiu unde e acum), Zenklawa (Piata Victoriei), Dual Motors (Pipera, vis-a-vis de DRPCIV) etc. Cauta-le pe astea pe net, ia nr de contact si suna si vorbeste cu ei. Ce ai tu nu e asa complicat, asa ca eu zic ca toti din lista de mai sus ar face fata fara probleme.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambulanta Moto nu mai e, Patrick e plecat din tara de anul trecut parca.

Zenklawa... as zice pas. La fel un mare PAS la SKR.

TNG stiu ca nu are timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cauciucuri iei de la anvelope moto.eu, unde ti le si monteaza si echilibreaza, iar service-uri n-o sa-ti recomand eu, ca e discutie mare, sunt pareri si pareri. Poti cauta TNG (in Ciolpani), GRG al lui Cezar (pe la Gara Obor), Ambulanta Moto (nu mai stiu unde e acum), Zenklawa (Piata Victoriei), Dual Motors (Pipera, vis-a-vis de DRPCIV) etc. Cauta-le pe astea pe net, ia nr de contact si suna si vorbeste cu ei. Ce ai tu nu e asa complicat, asa ca eu zic ca toti din lista de mai sus ar face fata fara probleme.

Multumesc pentru sugestii!

» Post actualizat in 06 Jun 2017 16:59

Ambulanta Moto nu mai e, Patrick e plecat din tara de anul trecut parca.

Zenklawa... as zice pas. La fel un mare PAS la SKR.

TNG stiu ca nu are timp...

Multumesc pentru completare.

L-am contactat pe Cezar de la GRG, sper sa imi respunda si sa rezolv problemele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul nu e acelasi ca la 535? Pentru ca daca se potriveste, are adifikus una la dezmembrat.

 

Nu e acelasi. Farul de 535 are prindere jos, farul de la 1100 are prindere in ambele laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Va salut colegii, am si eu o intrebare:

- careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva?

Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Va salut colegii, am si eu o intrebare:

- careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva?

Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h.

 

Multumesc anticipat!

 

A mea era adusa din Germania si avea limitare pe evacuari, exact unde intra teava in cilindru, avea sudata o flansa in trei puncte de sudura. Flansa asta micsora diametrul tevii de evacuare. Dai trei ciocane la punctele alea si elimini bucsa aia si gata limitarea. Cazul e valabil la ambele tevi de evacuare, atat la cilindrul din fata, cat si la cel din spate. Dupa limitare, intr-adevar merge 160, io am luat si 165 cand am avut noroc. Vezi ca mai sunt limitate si pe la carburatoare, la mine nu a fost cazul.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Ieri am desfăcut eșapamentul la Virago pe care îl are prietenul. Nu are limitarea în eșapament, se poate că e la carburator.

Alții care au scos limitarea?

post-25613-0-44780000-1497419966_thumb.jpg

post-25613-0-32093300-1497420012_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curios din ce am citit eu limitarea la virago acolo se face. Prietenul tau e sigur ca are o viroguta limitata si nu una defecta? 95km/h mi se par foarte putini cam de un 125cc. La alte mobre limitarea se face cu flanse pe admisie intre carburator si chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...