vlad58 Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 (editat) Se mai intampla mai ales dupa ce s-au agitat mizeriile, daca nu-ti inchide un cui pontou (ai putea sa-l identifici urmarind teava care scuipa benzina) ar trebui sa auzi si pompa de benzina care-i mai trage cate un sut. Sfatul meu e sa golesti carburatorul/carburatoarele (vezi ca ai surub dedicat) si la reumplere s-ar putea sa scapi de ce blocheaza cuiul pontou. In stuturile de golire poti racorda furtunuri transparente pe care le legi cumva pe langa carburatoare ca sa poti vedea cam cat ai nivelul in ele. Operatia de golire poti s-o faci de mai multe ori ca sa fii sigur ca s-a curatat traseul. Iti inteleg supararea (nu-i cunosc pe cei de la Goracing) dar gandeste-te ca ai luat o motocicleta care in cel mai bun caz are 14 ani, asa ca nu ar trebui sa ai cine stie ce mari asteptari de la ea, ca medie de viata mobra asta e evaluata la 60k mile/100k Km dupa care zic ei incep neplacerile. Editat Mai 26, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bubu29 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salutare tuturor! Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985. Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna. La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat: - probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo) - atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare - frana spate e aproape inexistenta - cauciucurile sunt antice Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste. Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salutare tuturor! Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985. Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna. La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat: - probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo) - atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare - frana spate e aproape inexistenta - cauciucurile sunt antice Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste. Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget Va multumesc! Pune niste poze sa o vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bubu29 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Asa arata acum vreo trei ani, cand inca mai circula. Acum e prafuita intr-un depozit. Nu am poze recente. Mi-ar place sa o readuc la viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Arata foarte bine. Eu cred ca daca o speli temeinic, ii scoti fata. Daca are punctulete de rugina pe partile cromate, le poti scoate cu cif. Eu asa am facut la a mea. Vopseaua se reface cu polish si aia e, estetic va fi ok. Ii pui cauciucuri noi, cureti si sincronizezi carburatoarele si rezolvi si cu pornirea si ai motor cum trebuie. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bubu29 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 (editat) Multumesc pentru compliment dionysos! La partea cu Cif si polish ma bag in fata casei sa o fac eu. Insa la partea tehnica am nevoie de ajutor. Nu ma pricep, nu am scule si nici timp sa ma apuc acum de demontat cu manualul in fata De aceea am intrebat daca imi puteti recomanda un service rezonabil care sa se ocupe de o astfel de batranica. Editat Iunie 6, 2017 de Bubu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 (editat) Multumesc pentru compliment dionysos! La partea cu Cif si polish ma bag in fata casei sa o fac eu. Insa la partea tehnica am nevoie de ajutor. Nu ma pricep, nu am scule si nici timp sa ma apuc acum de demontat cu manualul in fata De aceea am intrebat daca imi puteti recomanda un service rezonabil care sa se ocupe de o astfel de batranica. Cauciucuri iei de la anvelope moto.eu, unde ti le si monteaza si echilibreaza, iar service-uri n-o sa-ti recomand eu, ca e discutie mare, sunt pareri si pareri. Poti cauta TNG (in Ciolpani), GRG al lui Cezar (pe la Gara Obor), Ambulanta Moto (nu mai stiu unde e acum), Zenklawa (Piata Victoriei), Dual Motors (Pipera, vis-a-vis de DRPCIV) etc. Cauta-le pe astea pe net, ia nr de contact si suna si vorbeste cu ei. Ce ai tu nu e asa complicat, asa ca eu zic ca toti din lista de mai sus ar face fata fara probleme. Editat Iunie 6, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Ambulanta Moto nu mai e, Patrick e plecat din tara de anul trecut parca. Zenklawa... as zice pas. La fel un mare PAS la SKR. TNG stiu ca nu are timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bubu29 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Cauciucuri iei de la anvelope moto.eu, unde ti le si monteaza si echilibreaza, iar service-uri n-o sa-ti recomand eu, ca e discutie mare, sunt pareri si pareri. Poti cauta TNG (in Ciolpani), GRG al lui Cezar (pe la Gara Obor), Ambulanta Moto (nu mai stiu unde e acum), Zenklawa (Piata Victoriei), Dual Motors (Pipera, vis-a-vis de DRPCIV) etc. Cauta-le pe astea pe net, ia nr de contact si suna si vorbeste cu ei. Ce ai tu nu e asa complicat, asa ca eu zic ca toti din lista de mai sus ar face fata fara probleme. Multumesc pentru sugestii! » Post actualizat in 06 Jun 2017 16:59 Ambulanta Moto nu mai e, Patrick e plecat din tara de anul trecut parca. Zenklawa... as zice pas. La fel un mare PAS la SKR. TNG stiu ca nu are timp... Multumesc pentru completare. L-am contactat pe Cezar de la GRG, sper sa imi respunda si sa rezolv problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 (editat) Salut, Are cineva de vanzare un far si ceasurile de bord de la Virago 1100? Multumesc! Editat Iunie 9, 2017 de ionwdl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 (editat) Farul nu e acelasi ca la 535? Pentru ca daca se potriveste, are adifikus una la dezmembrat. Editat Iunie 9, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Farul nu e acelasi ca la 535? Pentru ca daca se potriveste, are adifikus una la dezmembrat. Nu e acelasi. Farul de 535 are prindere jos, farul de la 1100 are prindere in ambele laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Nu e acelasi. Farul de 535 are prindere jos, farul de la 1100 are prindere in ambele laterale. Am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Ahoi! Va salut colegii, am si eu o intrebare: - careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva? Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 (editat) Ahoi! Va salut colegii, am si eu o intrebare: - careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva? Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h. Multumesc anticipat! A mea era adusa din Germania si avea limitare pe evacuari, exact unde intra teava in cilindru, avea sudata o flansa in trei puncte de sudura. Flansa asta micsora diametrul tevii de evacuare. Dai trei ciocane la punctele alea si elimini bucsa aia si gata limitarea. Cazul e valabil la ambele tevi de evacuare, atat la cilindrul din fata, cat si la cel din spate. Dupa limitare, intr-adevar merge 160, io am luat si 165 cand am avut noroc. Vezi ca mai sunt limitate si pe la carburatoare, la mine nu a fost cazul. Editat Iunie 12, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Ahoi! Ieri am desfăcut eșapamentul la Virago pe care îl are prietenul. Nu are limitarea în eșapament, se poate că e la carburator. Alții care au scos limitarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Curios din ce am citit eu limitarea la virago acolo se face. Prietenul tau e sigur ca are o viroguta limitata si nu una defecta? 95km/h mi se par foarte putini cam de un 125cc. La alte mobre limitarea se face cu flanse pe admisie intre carburator si chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Este un Virago de 535cc din 1995. Motocicleta merge perfect și trage foarte bine, iar când ajungi cu ea la 95 km\h nu mai urcă mai sus. Eu am avut un Virago 535 din 1997 și nu avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Din ce stiu eu o mobra limitata nu are asa putere incat sa mearga perfect si sa traga ca una normala, te rogi de ea la demaraj, numai o limitare electronica pe turatie ar putea sa dea senzatia de putere normala pana la viteza respetiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 verifica cum a spus si vlad flansele dintre carburatoare si admisii, marimea jiglerelor( se poate sa fi fost inlocuite cu unele mai mici) iar ca ultima solutie schimba cdi-ul pt o proba de la o alta mobra; cam astea imi vin in minte acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 cam astea imi vin in minte acum Niscaiva gauri in membrane? Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Niscaiva gauri in membrane? Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h. a avut o in 2011. a trecut ceva timp...fata de ceea ce am scris nu vad unde ar putea exista limitarea cu juglere mai mici trage liniar, nu sesizezi mare lucru, mai ales la 5o cp daca este electronic limitata lucrurile se complica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Astea nu au avut limitare electronica ce am gasit eu la virogute ca limitare -evacuare -jicloare -axa came dar niciuna din aceste metode nu aduceau motorul de 44CP la mai putin de 20CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Mai e o varianta de limitare pe care n-ati luat-o in calcul... cursa mansonului de acceleratie mai scurta. Trage de gaz la maxim si altcineva sa verifice daca mai are cursa la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Limitarea asta e un gen de "capastru" care-l puneau instructorii scolii auto La 535 nu s-a folosit aceasta metoda dar nu excludem nimic. Si cat de limitata sa fie in acest stil ca replica mea de 399cc la mai putin de 1/2 cursa sare de 120km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.