Jump to content

Recommended Posts

 

Arata bine, s-o stapanesti sanatos. Vad ca are si cauciucuri noi, ceea ce e un mare avantaj, te scuteste de o cheltuiala dupa achizitie.

Chiar bine, zic si eu. Cauciucurile ca si cauciucurile ....dar sunt capacele motorului intr o stare de invidiat. Ghidonul ăla original mie mi se pare de Pegas da' asta e parerea mea, sunt la care le place.

Asfalt uscat, have fun!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghidonul original a fost primul criteriu în căutare. Vreau să ajung la cineva bun tare în curățat, sincronizat carburatoare în zona Bucureștiului... Asta mă seacă acum. Sunt în căutări...

Edited by Tetelu1980
Link to post
Share on other sites

Incerc sa postez 3 foto

» Post actualizat in 13 May 2017 07:41

La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.

post-91341-0-41427400-1494661181_thumb.jpg

post-91341-0-24937700-1494661214_thumb.jpg

post-91341-0-20658400-1494661237_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu pot sa-mi dau seama din poza daca e indoit, imi trebuia o poza din profil cu ambele inaltatoare ca sa se vada daca sunt paralele. Ghidonul a scapat, nu e perpendiculara roata pe el dar asta nu reprezinta o problema, gasesti tutoriale cum sa-l tragi la loc.

Link to post
Share on other sites

Nu pot sa-mi dau seama din poza daca e indoit, imi trebuia o poza din profil cu ambele inaltatoare ca sa se vada daca sunt paralele. Ghidonul a scapat, nu e perpendiculara roata pe el dar asta nu reprezinta o problema, gasesti tutoriale cum sa-l tragi la loc.

După cum arată, riserul din stânga e mult în spate. Eu zic ca nu i indoit, totuși e zdravăn dar...o fi ieșit cumva din locaș. Ciudata indoitura oricum.

Link to post
Share on other sites

Incerc sa postez 3 foto

» Post actualizat in 13 May 2017 07:41

La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.

Sunt strambe suruburile riserelor. Am patit-o si eu... jos ghidonul, scoti riserele si le duci la cineva priceput sa le indrepte. Nu o sa iasa perfect, o mica deviatie de cativa mm tot o sa fie, dar insesizabil.

Link to post
Share on other sites

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

Edited by Costig
Link to post
Share on other sites

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

 

Urca-te pe ea si mergi incet, incet, dupa ce se mai duce ora de varf. Asta e singura metoda sa inveti, mergand. O scoti mai pe seara, cand e traficul lejer si mergi incet spre casa ;)

Link to post
Share on other sites

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

O sa te obisnuiesti repede cu ea, eu nu m-am mai urcat pe scuter/motor de vreo 4-5 ani pana in momentul achizitie, dupa 1-2 km deja ma simteam ca si cum as conduce-o de o vesnicie.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute (se înțelege că nu gratis), până la urmă o să încerc să o aduc singur. Nu pot când se liniștește traficul deoarece este la locul de muncă al fostului proprietar și trebuie să o iau undeva în intervalul 9-19, așadar nu e deloc liniște pe străzi în București.

Mi-ar fi plăcut să fie un priceput în modelul acesta cu mine deoarece, cum nu am putut să vă cer anterior cumpărării ajutorul, mă gândeam că măcar acum, la primul ei drum, să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

O zi bună tuturor!

Edited by Costig
Link to post
Share on other sites

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute

 

La Pallady este o parcare mare (la Auchan) in care poti sa faci cateva ture si manevre ca sa te obinuiesti cu ea.

Apoi intri in trafic si mergi ca o masina. :) Adica iei toata banda si mergi linistit. La 19.00 seara in sensul spre centru e liber drumul.

 

 

să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

 

Aici cel mai bine e sa ai un mecanic de incredere care sa o verifice. Eu unul asa fac. Chiar daca mai stiu sa fac cate una alta pe langa ea.

Link to post
Share on other sites

Nu prea te urci pe mobra altuia, deci nu cred ca vei gasi asa usor pe cineva.

 

Colegu' de mai sus are dreptate, sus pe ea, mers incet si te obisnuiesti.

 

Inainte de asta, plimb-o 10-15 minute prin parcarea aia de la Pallady ca sa iti dai seama ce si cum...

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute (se înțelege că nu gratis), până la urmă o să încerc să o aduc singur. Nu pot când se liniștește traficul deoarece este la locul de muncă al fostului proprietar și trebuie să o iau undeva în intervalul 9-19, așadar nu e deloc liniște pe străzi în București.

Mi-ar fi plăcut să fie un priceput în modelul acesta cu mine deoarece, cum nu am putut să vă cer anterior cumpărării ajutorul, mă gândeam că măcar acum, la primul ei drum, să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

O zi bună tuturor!

Te-as ajuta cu cea mai mare placere, fara cost, insa sunt in capatul opus al Romaniei (Bihor). Dar cum am zis , daca faci vreo 2-3 ture prin parcare sa te obisnuiesti cu ambreiajul poti merge pe ea acasa si daca o faci seara dupa 21 sau 22:00

Link to post
Share on other sites

La Pallady este o parcare mare (la Auchan) in care poti sa faci cateva ture si manevre ca sa te obinuiesti cu ea.

Apoi intri in trafic si mergi ca o masina. :) Adica iei toata banda si mergi linistit. La 19.00 seara in sensul spre centru e liber drumul.

 

 

 

Aici cel mai bine e sa ai un mecanic de incredere care sa o verifice. Eu unul asa fac. Chiar daca mai stiu sa fac cate una alta pe langa ea.

Mulțumesc pentru răspuns. Mă poți ajuta și cu un pont despre acel mecanic? Chiar vreau să-i găsesc un *medic de familie* ci nu să o duc pe la diverși *doctori*. ;)

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns. Mă poți ajuta și cu un pont despre acel mecanic? Chiar vreau să-i găsesc un *medic de familie* ci nu să o duc pe la diverși *doctori*. ;)

 

Cred ca multa lume (ca sa nu zic toata lumea) il stie pe Geo din Ciolpani numit si TNG Performance. http://www.tngperformance.ro/

Am fost foarte multumit de reparatiile facute de el. Singura problema e ca Ciolpani este la 30 km de Bucuresti.

 

Eu am mai fost la un prieten Cosmin. Foarte priceput, dar la ultima discutie zicea ca nu mai are timp sa se ocupe de service.

Link to post
Share on other sites

Geo TNG din păcate a spus că nu prea mai are timp, l-am rugat să mă ajute cu o curățare și sincronizare carburatoare la Virago-ul meu 535 și nu a putut să mă ajute. Mi-a dat o recomandare în schimb să merg la goracing cu motorul. Azi l-am dus acolo, mâine sper să fie gata. Mai departe vedem ce iese. O să revin cu impresii.

Seară faină.

» Post actualizat in 17 May 2017 17:45

Ce Dumnezeu? De ce îmi este înlocuit c-u-r-ă-ț-a-r-e cu altceva? Of poponeața ei de treabă! 🙂

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Gata, am adus-o acasă 😊. Au fost primii noștri 18 km împreună și ne-am înțeles foarte bine ( numai 2 ture de parcare pentru acomodare). În curbe îmi pare ușor instabilă (parcă tremură stânga-dreapta) și mă întreb dacă doar trebuie să mă obișnuiesc cu ea sau asta poate indica o problemă? Oricum, una peste alta îmi place cum ne înțelegem, simt că am luat o decizie bună când am ales acest model.

Seară bună mulțumesc tuturor care au dat un răspuns postului meu.

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Gata, am adus-o acasă . Au fost primii noștri 18 km împreună și ne-am înțeles foarte bine ( numai 2 ture de parcare pentru acomodare). În curbe îmi pare ușor instabilă (parcă tremură stânga-dreapta) și mă întreb dacă doar trebuie să mă obișnuiesc cu ea sau asta poate indica o problemă? Oricum, una peste alta îmi place cum ne înțelegem, simt că am luat o decizie bună când am ales acest model.

Seară bună mulțumesc tuturor care au dat un răspuns postului meu.

In curbe depinde ce viteza ai, tine minte e un cruzer nu un sport. Sincer si eu azi m-am urcat pe ea dupa 3 saptamani de pauza (releul prajit) si in curba la vreo 40 de grade mi s-a parut la fel putin instabila la 60 km la ora. Insa dupa ce te obisnuiesti o sa mearga din instinct. :)

ps. Mersi mult clujraider pentru sfaturi. Am inlocuit in cele din urma releul cu unul k1 si m-am gandit cu socrul meu unde ar fi cel mai bine aerisit releul. I-am facut suport in fata sub claxon care l-am indoit putin si au loc amandoua.

 

http://imgur.com/gktPCjt

http://imgur.com/jXFVs65

http://imgur.com/nkMnkeY

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.

Am si eu cateva intrebari..

Ce solutie avem pentru nefericita pana de cauciuc? Am vazut ca exista camere pentru rotile cu spite, care au o solutie in ele. Foloseste cineva?

Imi puteti recomanda pe cineva priceput pentru a-mi centra rotile? sunt foarte putin strambe.

Are cineva de vanzare roti din aliaj fara spite pentru xv 250?

..mai caut un capac care vine pus sub sa, ce acopera releul de incarcare

 

Si mai am o nelamurire.. dupa ce se incalzeste motorul, scoate un sunet mai ciudatel. Ca un fel de scartait, nu pot explica.. Doar dupa ce merg aproximativ 10 km incepe si se aude. La ralanti se aude cel mai tare si am impresia ca dispare daca accelerez putin. Am sa fac un clip cat mai curand.

Multumesc

post-96465-0-67208700-1495217834_thumb.jpg

Edited by cata207
Link to post
Share on other sites

Salutări. Dimineață când am vrut să pornesc Virago-ul meu 535 am întâmpinat o problemă în sensul că nu pornește și îmi scuipă benzină prin dreapta sus, imediat sub rezervor, prin niște țevi care vin în cutia din dreapta sus. Ce se întâmplă? Care este cauza?

» Post actualizat in 26 May 2017 14:49

Prin spatele acestei cutii îmi aruncă benzina.

» Post actualizat in 26 May 2017 15:24

Am mai cautat niste informatii despre problema mea si se pare ca este blocat un cui plutitor, cred, in engleza ii spune float needle. Se pare ca acesta s-a blocat si a dus la scuiparea combustibilului pe la tuburile de aer care duc la carburatoare, asa numitele breather pipes.

Dupa cum spuneam mai sus, am fost cu motocicleta pentru curatare si sincronizare carburatoare la Goracing. Nu am umblat la nimic de cand am adus-o de la ei, motocicleta stand cam o saptamana pe loc, fiind eu plecat.

Asadar ce sa ii fac? Recomandati-mi o persoana sau un service care faca in PLM treaba calumea, sa nu trebuiasca sa alerg mai mult ca sa rezolv ce fac altii cu doua maini stangi. Problema este ca o sa ma jupuiasca de bani si partea de transport a motocicletei dat fiind ca in cazul dat nu se mai pune problema de pornit. Multumesc anticipat pentru sprijin.

» Post actualizat in 26 May 2017 15:56

I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil...

Da, foarte convenabil sa se dea vina pe gunoaie, rugina, karma, Belzebuth... Revizia motorului dupa ce camera de ardere a cilindrului inoata in benzina, transportul cu platforma... Multumesc pentru profesionalism, pe la ei nu mai trec! Ofera exact tiparul serviciilor romanesti, proaste si fara asumarea responsabilitatii...

Asadar feriti-va de goracing!

post-93503-0-46333200-1495810146_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Se mai intampla mai ales dupa ce s-au agitat mizeriile, daca nu-ti inchide un cui pontou (ai putea sa-l identifici urmarind teava care scuipa benzina) ar trebui sa auzi si pompa de benzina care-i mai trage cate un sut. Sfatul meu e sa golesti carburatorul/carburatoarele (vezi ca ai surub dedicat) si la reumplere s-ar putea sa scapi de ce blocheaza cuiul pontou. In stuturile de golire poti racorda furtunuri transparente pe care le legi cumva pe langa carburatoare ca sa poti vedea cam cat ai nivelul in ele.

Operatia de golire poti s-o faci de mai multe ori ca sa fii sigur ca s-a curatat traseul.

 

Iti inteleg supararea (nu-i cunosc pe cei de la Goracing) dar gandeste-te ca ai luat o motocicleta care in cel mai bun caz are 14 ani, asa ca nu ar trebui sa ai cine stie ce mari asteptari de la ea, ca medie de viata mobra asta e evaluata la 60k mile/100k Km dupa care zic ei incep neplacerile.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985.

Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna.

La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat:

- probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo)

- atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare

- frana spate e aproape inexistenta

- cauciucurile sunt antice

 

Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste.

Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget 😐

Va multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Am intrat in posesia unei Yamaha Virago XV 1000 din 1985.

Nu a rulat de cativa ani si tehnic nu e intr-o stare prea buna.

La o evaluare sumara facuta de mine, ca si necunoscator, am observat:

- probleme la starter (invarte dar parca niste dinti sunt rupti pe acolo)

- atunci cand reusesc sa o pornesc, da multe rateuri si foarte puternice ... poate probleme la carburatoare

- frana spate e aproape inexistenta

- cauciucurile sunt antice

 

Rugamintea mea este sa ma ajutati sa gasesc un atelier unde sa rezolv problemele astea (si orivare vor mai fi constatate) la un pret rezonabil in zona Bucuresti / Targoviste.

Mi-ar place sa ii fac o restaurare/reconditionare completa dar nu cred ca ma voi incadra in buget

Va multumesc!

 

Pune niste poze sa o vedem si noi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...