Blackrider Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 da,e o motocicleta destul de buna.....e pe cardan,asa ca intretinerea e minima,se gasesc si piese.....pret virago535: 2500-3000euro. consum 4%,depinde cat de incarcat mergi,ca nu are decat 43hp parca....dar merge. e insa cam mica motocicleta,pt persoane peste 1,75m e incomoda.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 da,e o motocicleta destul de buna.....e pe cardan,asa ca intretinerea e minima,se gasesc si piese.....pret virago535: 2500-3000euro. consum 4%,depinde cat de incarcat mergi,ca nu are decat 43hp parca....dar merge. e insa cam mica motocicleta,pt persoane peste 1,75m e incomoda.... B. La 1.75 te referi la pasager,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 La 1.75 te referi la pasager,nu? mai ales la pasager.... pt rider,trebuiesc comenzi avansate....eu unul cel putin,nu am incaput pe 535. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 da,e o motocicleta destul de buna.....e pe cardan,asa ca intretinerea e minima,se gasesc si piese.....pret virago535: 2500-3000euro. consum 4%,depinde cat de incarcat mergi,ca nu are decat 43hp parca....dar merge. e insa cam mica motocicleta,pt persoane peste 1,75m e incomoda.... B. Eu am numa 1,70 iar fata e mai mica putin. Sper sa ma descurc... Numai ca tre sa ma intorc de prin tarile calde. Pe la toamna am sa incep "vanatoarea" de Viraga... Pana atunci, mor de cald la 44 de grade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) So, care este cea mai des intalnita problema la Virago? Nu vreau sa va influentez, dar din ce am citit pe net si din ce am auzit se pare ca ar fi problemele cu schimbatorul de viteze si cu starterul. Editat Iunie 8, 2006 de Purghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) 535, de ieri ) dar inca nu mi'am gasit timp sa va povestesc peripetziile... off: purghy, ieri cand a inceput ploaia, pe la 3, ai trecut pe langa politehnica? eu eram in poli si a trecut in tromba un chopper (semana cu al tau).... inca nush ce probleme apar la virago dar sper sa nu apara prea curand Editat Iunie 8, 2006 de wrongname Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 off: purghy, ieri cand a inceput ploaia, pe la 3, ai trecut pe langa politehnica? eu eram in poli si a trecut in tromba un chopper (semana cu al tau).... Ma, nu am fost eu. Chiar sunt curioasa daca mai sunt Virago de aceeasi culoare prin Bucuresti. Sa te stapaneasca sanatos motorul si poveste-ne peripetiile. Eu zic sa scrii la Motociclisti, in fiecare zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) @Purghy: mersi de urari... acolo o sa scriu, dar imagineaza'ti ca nu m'am dat jos de pe ea de ieri, si trebuie sa imi fac ceva timp si ordine in creier, pentru a va impartasi fiecare metru parcurs a, prima problema: pana nu se incalzeste calumea, adica primele doua ore imi da rateuri un piston, cel din fata... Editat Iunie 8, 2006 de wrongname Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hed Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 eu ma gandeam sa pun comenzi avansate....stau cam cocosat pe ea la 1.82 cine stie de unde se pot cumpara? se monteaza greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 @hed: nu cred ca stai cocosat din cauza comenzilor... e din cauza calculatorului ... ce legatura are pozitia picioarelor cu cea a coloanei? PS: eu am 1,77, asa ca mare diferenta nu cred ca e intre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hed Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) zici ca nu are legatura...hmmm...poate din cauza calculatorului e totusi.. dar din cauza inaltzimii...care e data si de picioare tb sa stau mai in spate pe sa. Editat Iunie 8, 2006 de hed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 hed: nu poti sa tragi de ghidon mai spre tine? un pic, cat sa fie comod... zic si eu, a se lua in calcul faptul ca sint posesor de IERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnorbert85 Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Si eu am un virago 535cc '98 albastra. am cumparat anul trecut si cred ca are ceva problema deoarece nu vrea sa porneasca. se porneste pentru cateva secunde si daca nul accelerey atunci se opreste. cand am cumparat a merst foarte bine dar amu vrea sal scimb baterile. vreau sa va intreb ce fel de benzina trebe sa folosesc, fara plumb sau normal? unii spun sa folosesc normal si altii fara plumb. va salut norbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hed Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 incearca sa schimbi bujiile !! si la mine facea la fel eu pun si cu plumb si fara !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Salut! la mine pe rezervor era un stiker pe care scria ca merge numai cu benzina fara plumb!!! - Virago 535/1991 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Si eu am un virago 535cc '98 albastra. am cumparat anul trecut si cred ca are ceva problema deoarece nu vrea sa porneasca. se porneste pentru cateva secunde si daca nul accelerey atunci se opreste. cand am cumparat a merst foarte bine dar amu vrea sal scimb baterile. vreau sa va intreb ce fel de benzina trebe sa folosesc, fara plumb sau normal? unii spun sa folosesc normal si altii fara plumb. va salut norbert 1- baga numai benzina fara plumb; 2- verifica bujiile, poate sunt ancrasate, daca e nevoie ia-ti altele noi; 3- de vreme ce iti porneste, bateria e ok. Virago e un motor care nu se prea impaca cu vremea racoroasa, de aceea atunci cand il pornesti cu motorul rece trage intotdeauna socul si lasa-l sa se incalzeasca putin apoi poti sa-l treci pe normal. Ai sa vezi ca nu-ti mai moare motorul . Baftalo A... si apropos de defectiuni fregvente: ochii pe puntea redresoare cu stabilizator incorporat ca nu isi face racirea corespunzator si la drum lung pe caldura mare se buleste si incepe sa fiarba bateria, incepe sa arda becuri si te trezesti ca te lasa balata cand ti-e lumea mai draga. V-o spun din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 nu m'ati lamurit daca se poate pune rezervor sub ghidon, si de unde si cat costa si etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 nu m'ati lamurit daca se poate pune rezervor sub ghidon, si de unde si cat costa si etc... rezervor sub ghidon? unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 hai ma, scuze, ma grabeam... rezervor in loc de capacul ala care nu foloseste la nimic... sub care la mine este filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 ... sub care la mine este filtrul de aer Nu numai la tine, la toti filtrul de aer se afla acolo. Daca vrei sa-ti maresti capacitatea rezervorului ai nevoie de un flex, aparat de sudura si tabla. I-l tai in asa fel incat partea inferioara care acopera cadrul (care mascheaza filtrul de aer) sa ramana intreg. Restul recomand sa-l largesti cu 10 cm de o parte si de alta. Pe mine ma bate gandul sa fac treaba asta anul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 suna complicat, nu exista rezervoare care se pot adapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 as vrea si eu un pic de ajutor: care este consumul (oras/afara), CP, cuplul si viteza maxima la virago 535 respectiv 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 suna complicat, nu exista rezervoare care se pot adapta? Nu stiu daca gasesti rezervor care sa poate fi adaptat fara flex si aparat de sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeoBadBoy Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Virago 750 xv . Deocamdata nu v-o arat ca inca mai lucrez la ea. Dupa ce termin de tunat la ea o sa va incant privirile si o sa va starnesc invidia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Poate ii arati motoreta si lui Branza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.