KHK Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Un nene care nu si-a strans bine suruburile la roata spate la 1150GS a facut buf pe autostrada cu pasagera... http://m.motorradonline.de/recht-und-verkehr/bmw-verliert-hinterrad-auf-der-autobahn/566390 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Adica: Din nou și jefuit pe de o parte de procedură: GS de la Germersheim încă la locul accidentului. Respinge dreptul roata rupt de pe balustradă.Sambata dimineata (21,6). Pe A8 ocupat: Un grup de motocicliști din Renania-Palatinat este pe drumul de intoarcere acasa la Germersheim. Deoarece de neconceput sa întâmplat chiar înainte de zona de odihnă Pforzheim. Neajutorat, cu amici trebuie să urmăriți ca una dintre cele două BMW R 1150 GS din grupul încărcate cu două persoane, bagaje și top box, dintr-o dată se indreapta și apoi se prăbușește literalmente.Rupt-off de pe o singură față rolele roți spate bascula pe cont propriu. Cuplul (ea 56, el 58), este aruncat pe drum.Potrivit poliției, șofer și copilot Karlsruhe au fost grav răniți, dar nu pun în pericol viața în accident. Ambele au venit în spitalele locale. Aproximativ o oră, poliția a reținut două din cele trei benzi de trafic în vacanță la un blocaj de trafic lung de opt kilometri format. Trei din cele patru șuruburi care fixează bascula spate cu Planetara si GS, au fost lipsă, al patrulea a fost demolat. Motivul pentru acest lucru a rămas neclar pentru moment.Șuruburile se pare că nu strânse corectMai târziu, investigațiile au relevat Karlsruhe: conducătorul auto a aparent chiar fixat la BMW sa și cele trei șuruburi lipsă aparent nu strânse corect. Ei au avut apoi unul câte unul a trecut pe autostrada, pana la scena de la înălțimea de motel, de asemenea, penultima rupt și ultima fisura sub tulpina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Adica: Din nou și jefuit pe de o parte de procedură: GS de la Germersheim încă la locul accidentului. Respinge dreptul roata rupt de pe balustradă. Sambata dimineata (21,6). Pe A8 ocupat: Un grup de motocicliști din Renania-Palatinat este pe drumul de intoarcere acasa la Germersheim. Deoarece de neconceput sa întâmplat chiar înainte de zona de odihnă Pforzheim. Neajutorat, cu amici trebuie să urmăriți ca una dintre cele două BMW R 1150 GS din grupul încărcate cu două persoane, bagaje și top box, dintr-o dată se indreapta și apoi se prăbușește literalmente.Rupt-off de pe o singură față rolele roți spate bascula pe cont propriu. Cuplul (ea 56, el 58), este aruncat pe drum. Potrivit poliției, șofer și copilot Karlsruhe au fost grav răniți, dar nu pun în pericol viața în accident. Ambele au venit în spitalele locale. Aproximativ o oră, poliția a reținut două din cele trei benzi de trafic în vacanță la un blocaj de trafic lung de opt kilometri format. Trei din cele patru șuruburi care fixează bascula spate cu Planetara si GS, au fost lipsă, al patrulea a fost demolat. Motivul pentru acest lucru a rămas neclar pentru moment. Șuruburile se pare că nu strânse corect Mai târziu, investigațiile au relevat Karlsruhe: conducătorul auto a aparent chiar fixat la BMW sa și cele trei șuruburi lipsă aparent nu strânse corect. Ei au avut apoi unul câte unul a trecut pe autostrada, pana la scena de la înălțimea de motel, de asemenea, penultima rupt și ultima fisura sub tulpina. ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Iar pt vorbitorii de limba germana: GS aus Germersheim in der Szene immer noch: Immer auf der einen Seite des Gehäuses ausgeraubt. Entlässt die rechte Seite des Geländers brach.Samstagmorgen (21.6). Bei Besetzt A8: Eine Gruppe von Motorradfahrern in Rheinland-Pfalz ist auf dem Weg zurück nach Hause nach Germersheim. Wie undenkbar passiert direkt vor dem Rest Pforzheim. Hilflos mit Freunden, um als einer der BMW R 1150 GS sowohl mit der Gruppe zwei, Gepäck-und Top-Box geladen, bricht schlagartig zusammen und gingen dann weg literalmente.Rupt auf einem Vorderrad Rollen aufpassen schwingen zurück auf ihre eigenen. Paar (sie 56, er 58), wird auf der Straße geworfen.Nach Angaben der Polizei wurden der Fahrer und Copilot Karlsruhe schwer verletzt, aber nicht lebensbedrohlichen Unfall. Beide kamen zu lokalen Krankenhäusern. Über eine Stunde nahm die Polizei zwei der drei Fahrspuren in Ferien Stau gebildet acht Kilometer lang. Drei der vier Schrauben, die die Hinterradschwinge Wellen-und GS, fehlten zu sichern, der vierte wurde abgerissen. Der Grund dafür bleibt vorerst unklar.Schrauben anscheinend nicht richtig schließenSpätere Untersuchungen ergeben, Karlsruhe Fahrer offenbar auch bei BMW gesetzt und die drei Schrauben fehlen anscheinend nicht richtig schließen. Sie hatten dann eine nach der anderen auf der Autobahn, um die Szene auf der Höhe des Motels weitergegeben brach auch vorletzten und letzten Riss unter der Belastung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cu riscul de a deschide cutia Pandorei...voi ce ulei folositi in cutie/diferential? Am vazut ca in general se merge pe 75w90 sau 75w140 Manualul recomanda Hypoid Gear Oil SAE90 GL5. Nu am vazut asa ceva, cel mai apropiat a fost un 85w90. Foloseste cineva asa ceva? in teorie ar trebui sa ofera o protectie mai buna cel putin la simeringuri.... Ce parere aveti? Ar putea imbunatati cumva si caracteristice cutiei ca si feeling la schimbarea vitezei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) salut..! este o discutie mai veche...dar nu sa mai spus nimic despre asta. cum sa remediat.... Scuze, Abea acum am vazut postarea. Am rezolvat-o in cele din urma. In tabloul de sigurante este un soclu, la fel ca si cel pentru relee, in care ai posibilitatea sa setezi motronicul prin diferite combinatii de legaturi intre contacte. Nu mai stiu exact cum erau setarile la mine, dar sigur nu au fost bune. Editat Iulie 21, 2014 de CalinB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) Scuze, Abea acum am vazut postarea. Am rezolvat-o in cele din urma. In tabloul de sigurante este un soclu, la fel ca si cel pentru relee, in care ai posibilitatea sa setezi motronicul prin diferite combinatii de legaturi intre contacte. Nu mai stiu exact cum erau setarile la mine, dar sigur nu au fost bune. Salut, Asta e valabil si la modelele R 1100XX ?? Editat Iulie 22, 2014 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salut, Asta e valabil si la modelele R 1100XX ?? Imi pare rau dar nu stiu sa-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Scuze, Abea acum am vazut postarea. Am rezolvat-o in cele din urma. In tabloul de sigurante este un soclu, la fel ca si cel pentru relee, in care ai posibilitatea sa setezi motronicul prin diferite combinatii de legaturi intre contacte. Nu mai stiu exact cum erau setarile la mine, dar sigur nu au fost bune. Da ...la mine la- gs 1100 din 96 este asa; multumesc..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 @mariusMZ am vazut anuntul tau cu mini garajul facut de tine si am vazut ca tu ai montate ceva deflectoare de vant in zona genunchiilor. Daca nu ar fii un mare deranj ai putea posta niste poze mai detaliate?. Mersi mult, o zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 @mariusMZ am vazut anuntul tau cu mini garajul facut de tine si am vazut ca tu ai montate ceva deflectoare de vant in zona genunchiilor. Daca nu ar fii un mare deranj ai putea posta niste poze mai detaliate?. Mersi mult, o zi faina da..nu reusesc sa-ti pun poze pe mesaj privat . asa ca pun cateva poze aici . sunt facute ;home made -am facut un sablon din carton si taiate pe ceva masina speciala-CNC-cred pentru indoire - feon cu aer cald -am vrut sa le copiez pe cele de la Wunderlichce te intereseaza -prinderile...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Mersi de raspuns. Da prinderile vreau sa le vad mai bine. Mersi inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 da..nu reusesc sa-ti pun poze pe mesaj privat . asa ca pun cateva poze aici . sunt facute ;home made -am facut un sablon din carton si taiate pe ceva masina speciala-CNC-cred pentru indoire - feon cu aer cald -am vrut sa le copiez pe cele de la Wunderlichce te intereseaza -prinderile...? Salut Marius! Din ce material ai facut deflectoarele si de unde l-ai cumparat? Multumesc! Pe mine ma intereseaza sa fac un alt parbriz si niste spoilere la aparatorile de maini de pe Tenere, plus ca mai am destule idei si pe la RT - deflectoare de aer la picioare, poate alt parbriz, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Salut Marius! Din ce material ai facut deflectoarele si de unde l-ai cumparat? Multumesc! Pe mine ma intereseaza sa fac un alt parbriz si niste spoilere la aparatorile de maini de pe Tenere, plus ca mai am destule idei si pe la RT - deflectoare de aer la picioare, poate alt parbriz, etc. asa am facut eu...... poti face si mai late dar nu ai protectia la vant ca la RT. Sunt facute din plexiglas de 6 mm problema este la incalzit materialul,trebuie facut lent in zona de modelare pe ambele parti. si nu foarte aproape de material sa nu faca bule . din cauza asta am facut 2 perechi, incaz ca ........ ata fiind varianta mai ieftina-fara matrita sau finisaj pe margini au costat in jur de 100 ron. spor la treaba...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Mersi. Mare domn ! Salvez pozele si in caz ca nu marit camila anul asta la iarna imi fac de lucru. Mersi inca o data. O zi faina » Post actualizat in 28 Jul 2014 06:08Salutare, ar putea sa ma ajute cineva cu un raspuns? Eu joi plec la o tura mai lunga cu motorul si as vrea sa schimb uleiul in final drive si in cutie.....am ulei SAE90 hypoid GL-5( ce scrie in carte) dar nu reusesc sa gasesc nicaieri specificate acele 4 "crush washer" care trebuie schimbate.... Stiu, multi ma trimiteti la Dan Cata dar din pacate sunt la un buget limitat (tocmai am scapat de sesiune unde m-am scapata de cateva milioane la examene) si 30 lei sunt bineveniti la buget(un sfert de rezervor)+ ca nu e manopera asa complicata incat sa-mi prind urechiile. Am gasit aceste clipuri si nici aici nu specifica de saibele respective..... Daca imi poate arata cineva cum arata si dimensiunea lor as fii recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca mai sunt doar cateva zile: /index.php?/topic/714506-bmw-camp-5-the-real-deal/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Poate cam tarziu, crush washer este romaneasca saiba . Pe buson tre sa ai niste saibe de aluminiu pe care e recomandat sa le schimbi mereu nu sa le refolosesti.... » Post actualizat in 12 Aug 2014 10:21Care este o alegere mai buna pentru ulei cutie/diferential -- 75w90 sau 85w90 Ma gandeam avand in vedere recomandarea BMW pt 90w ceva mai apropiat ceva 80w90 sau 85w90 ar fii cel mai potirvit. Ma puteti ajuta putin cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Gasesti pe toate gardurile Castrol 80w90 GL5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Problema nu era ca nu gasesc....In ideea in care exast cum ai spus se gasesc pe toate gardurile fie: 75w90 80w90 toate GL5 85w90 Pe care din ele sa il folosesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Trebuie respectat fix uleiul recomandat de producator atat pt cardan cat si pt cutie, procedurile de inlocuire fiind cele din specificatii, inlocuire saibe obligatory, precum strangerea cu CHEIE DINAMOMETRICA de calitate ( HAZETsau altceva ) a busoanelor la cuplul dat de producator. ALTFEL FACETI PE PROPRIUL RISC DE ZIC ALTII PE URMA CA BMW URILE SUNT PROASTE Bar codul de pe bidon tre sa inceapa cu cifra 4 (Germany) sau 9 ( Osterreich) Deci mare atentie.! Editat August 12, 2014 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 si tu pui sa inteleg mereu SAE 90 sa inteleg produs in Germania?! De unde il cumperi pentru ca ulei monograd eu nu am vazut de multa vreme? De aceea am pus problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Nu stiu daca a mai fost postata vreodata informatia sau daca intereseaza pe cineva. Am gasit-o si eu pe net si am zis sa fac share oilhead_hall_sensors.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 In urma curateniei recente prin garaj am gasit un "Y-pipe" pentru R1150GS pe care nu-l mai folosesc.In stare foarte buna, nelovit.E cel de aici http://www.touratech-usa.com/Store/198/PN-040-3202/Y-Pipe-R1150GS Elimina catalizatorul original,scade greutatea nitel si ,impreuna cu cutiuta neagra magica din poze,disponibila si ea, creste putin puterea si cuplul.Si consumul, evident.Si polueaza mai mult:-))Practic cutiuta imbogateste amestecul, se pune in serie cu senzorul de pe filtrul de aer.Schimbarea se simte destul de bine dar are si citeva dezavantaje, de asta eu nu le mai folosesc.In primul rind motocicleta devine mai zgomotoasa, pentru babalici ca mine nu mai e o chestie sa mergi la drum lung cu piriiala la fund....si apoi trage niste rateuri(backfiring) de numa' numa', utile pentru speriat soferii:-))Daca va intereseaza, 250eur amindoua.0722504001,Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sveat Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Vand Crashbar BMW 1100-1150 GS: /index.php?/topic/718460-vand-crashbar-pentru-bmw-1100-1150-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.