Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

Am gresit cand am facut simularea cu farurile simetrice pentru ca e clar ca BMW nu ar face asa ceva. Recunosc, nu am ceva in mod special cu asimetria, ci cu rezolvarea pe care a gasit-o BMW pentru cazul asta. Imi plac BMW-urile din seria GS dar si nakedurile K si F 800 R. Mai jos am incercat doua simulari de asimetrie ceva mai digerabile, dupa mine.

post-11474-1242077454_thumb.jpg

post-11474-1242077963_thumb.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 570
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie mi se pare asimetria asta acel touch de personalitate de care spuneati ca nu exista la BMW S1000R. Adica eu cand m-am uitat la poze, am luat-o din spate...si indreptandu-ma spre fata imi spuneam "Sa vezi ca are fata de R1". Vazand farul lunguietz am spus..."e clar fata de R1". Cam am privit-o right in the face m-a socat "al dracului de urat farul ala mic....mmmm....imi place". A fost fix acel smack in the face tipic BMW. Daca erau sa faca ceva gen RC8 erau acuzati ca-l copie pe KTM. Daca erau sa faca ceva in stilul lor traditional atunci sarea lumea de fund in sus ca au fixatii. Si iote ca au facut un mix japonezo-bavareza. BMW au fanii lor si nu cred ca au ajuns la disperarea de a capta fanii japonezelor....S1000R...either you like it, or ya don't! Mie unu imi place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am gresit cand am facut simularea cu farurile simetrice pentru ca e clar ca BMW nu ar face asa ceva. Recunosc, nu am ceva in mod special cu asimetria, ci cu rezolvarea pe care a gasit-o BMW pentru cazul asta. Imi plac BMW-urile din seria GS dar si nakedurile K si F 800 R. Mai jos am incercat doua simulari de asimetrie ceva mai digerabile, dupa mine.

 

Frumos realizate simularile,dar gasesc total eronata aia cu '3 faruri'.

 

BMW ul arata foarte bine asa cum e acum, are targetul lui....

 

Nu vrea sa fure clienti de la Yamaha sau Honda sau Kawasaki dpdv al esteticului,ci in cel mai fericit caz al tehnicii si prestantei pe circuit.

 

Adica S1000RR nu-si propunesa fure un client care nu-si ia R1 ca-i urata si-si va lua S1000RR ca-i mai putin urata, ci eventual un client care va alege S1000RR pt specificatii si pt ce stie sa faca.

 

Un impatimit al circuitului nu va da la o parte niciodata un S1000RR pt ca-i "urata". Pt un om care se da pe circuit primeaza performanta,si apoi design ul...

 

Just my 2c...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos realizate simularile,dar gasesc total eronata aia cu '3 faruri'.

BMW ul arata foarte bine asa cum e acum, are targetul lui....

Nu vrea sa fure clienti de la Yamaha sau Honda sau Kawasaki dpdv al esteticului,ci in cel mai fericit caz al tehnicii si prestantei pe circuit.

Adica S1000RR nu-si propunesa fure un client care nu-si ia R1 ca-i urata si-si va lua S1000RR ca-i mai putin urata, ci eventual un client care va alege S1000RR pt specificatii si pt ce stie sa faca.

Un impatimit al circuitului nu va da la o parte niciodata un S1000RR pt ca-i "urata". Pt un om care se da pe circuit primeaza performanta,si apoi design ul...

Just my 2c...

 

Ba fix pentru ca vrea sa "FURE" BMW a scos un superbike cu linii japoneza si "semnatura" BMW in bot. Germanii is disperati sa ia si ei o cota din piata SS, dominata de atatia ani de Big Four. Daca era cum zici tu, ar fi scos un design complet original, precum KTM RC8, insa nu si-au permis riscurile pentru ca vor BANI. BMW-ul asta arata foarte bine, perfect de acord, arata a superbike si pare sa fie foarte capabil. Doar ca asimetria aia e fortata si rezolvata prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba fix pentru ca vrea sa "FURE" BMW a scos un superbike cu linii japoneza si "semnatura" BMW in bot. Germanii is disperati sa ia si ei o cota din piata SS, dominata de atatia ani de Big Four. Daca era cum zici tu, ar fi scos un design complet original, precum KTM RC8, insa nu si-au permis riscurile pentru ca vor BANI. BMW-ul asta arata foarte bine, perfect de acord, arata a superbike si pare sa fie foarte capabil. Doar ca asimetria aia e fortata si rezolvata prost.

 

De-acord si cu ce spui tu, dar eu cred ca daca BMW ar fi renuntat la acea asimetrie la faruri, chiar ar fi semanat foarte tare cu o japoneza oarecare...pana la urma e chestie de gusturi, ca de performanta nu ma pricep sa vorbesc (si de fapt nimeni de aici cred, pt ca nu cred c-a mers pe vreun S1000RR).

 

Sincer daca as avea bani, as prefera un S1000RR decat un ZX10R sau R1,chiar datorita factorului de unicitate si asimetriei (design ului)...

 

PS: Daca as avea bani si daca as sti ce sa fac cu un superbike de calibru asta :) (de fapt cred ca doar daca as avea bani :D)))), fuck the skillz )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(de fapt cred ca doar daca as avea bani :))))), fuck the skillz )

Si ce bucurie ti-ar aduce?

 

Pe amckart sau selena si iti iei doua ture in fata in 10 minute, de la un partz de supermoto cu 20% din caii lu S1000 RR.

La terasa ii aburesti pe toti cu centralizarea maselor, suspensiile uber-racing si abilitatile de cornering, dar magia tine pana le cad ochii baietilor pe cei 10 cm de carne virgina de pe cauciucu spate.

 

Te-ai simti tu fericit in sufletul tau, mergand singur pe motor, ca ai o minune tehnica pe care habar nu ai sa o utilizezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-ai inteles. Sunt perfect de-acord cu ceea ce spui tu si in acelasi timp aberezi (daca ma intelegi :) )

 

Evident ca nu as sti sa strunesc nici 30 % din ce poate acel motor, dar deja daca m-ar da banii afara din casa e clar ca alegerea motorului se va baza exclusiv pe estetica si gust (nefiind initiat in ale skilului inca).

 

Evident ca dupa ce as avea-o, as invata sa O FOLOSESC pt ceea ce-i facuta si as incerca sa ma duc la circuit cu ea (si nu amckart,ci pe la vecini) pt ca daca mi-as permite-o lejer,evident ca mi-as permite si sa ma bucur de ea cum trebuie,nu?

 

Cam asta era logica mea. (undeva mai departe de terasa si cauciuc virgin) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba fix pentru ca vrea sa "FURE" BMW a scos un superbike cu linii japoneza si "semnatura" BMW in bot. Germanii is disperati sa ia si ei o cota din piata SS, dominata de atatia ani de Big Four. Daca era cum zici tu, ar fi scos un design complet original, precum KTM RC8, insa nu si-au permis riscurile pentru ca vor BANI. BMW-ul asta arata foarte bine, perfect de acord, arata a superbike si pare sa fie foarte capabil. Doar ca asimetria aia e fortata si rezolvata prost.

Man termin-o odata cu furatul asta pentru numele Celui de sus ca deja ai spus-o de prea multe ori si fara baza concreta! Vorbim de BMW si nu de vreo firma aparuta ieri sau azi. Ia si uita-te la masini...cand a fost ultima data cand BMW a furat vreun element de design de la alt producator. Paremi-se ca iDrive-ul ala "nasoliu" si "complicat" asa cum era el, a cam fost copiat de Audi si Merc...deci situatia e cam invers. BMW au dorit sa intre in concurenta cu japonezele pentru ca au 4 in linie...nu cu Ducati, nu cu Aprilia, nu cu oricare alta europeana cu V2. Si ca sa intri in jocul japonezelor trebuie sa le poti kimono-ul. Nu are absolut nicio treaba toata faza asta cu FURAT-ul. BMW este printre putii producatori care nu prea pot fi acuzati de "furat" dupa atatea motociclete cu personalitate si caracter specific. Nu au ajuns nemtii din Munchen la sapa de lemn sa fie "disperati" dupa bani. Au o industrie intreaga de masini si motoare de succes care vin cu clientii lor fideli deci nici vorba de disperare. Respectele mele!

 

Si eu daca as avea banul in mana l-as lua...asta pentru ca dindata ce iti permiti sa dai o asa suma pe o asemenea scula atunci iti vei permite sa mergi pe Hungaroring, Serres, Nurburgring Nordschliefe sau alte circuite si nu vei sta sa o freci la rece pe la terase sau pe vreo pista de Kart-uri.

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Ia si uita-te la masini...cand a fost ultima data cand BMW a furat vreun element de design de la alt producator.

 

Complet irelevant :kick:

 

BMW au dorit sa intre in concurenta cu japonezele pentru ca au 4 in linie...nu cu Ducati, nu cu Aprilia, nu cu oricare alta europeana cu V2. Si ca sa intri in jocul japonezelor trebuie sa le poti kimono-ul. Nu are absolut nicio treaba toata faza asta cu FURAT-ul. BMW este printre putii producatori care nu prea pot fi acuzati de "furat" dupa atatea motociclete cu personalitate si caracter specific.

 

Si daca au atatea motociclete cu personalitate ce? Na ca au creat un precedent si si-au bagat picioarele in propriile strategii. Crede-ma ca scopul suprem al oricarei corporatii este PROFITUL (cat mai mare). Sau tu crezi ca-s prea pasionati de motociclism/racing incat au decis sa porneasca proiectul asta? :disappointed: Ai dreptate cu o chestie, daca BMW (sau orice alta companie) vrea sa concureze pe un segment precis, trebuie sa intre cu un competitor care sa fie perceput ca facand parte din acea categorie si atunci se practica "imprumutarea" de caracteristici si linii de design. E o practica absolut obisnuita (si chiar necesara). Asta nu inseamna ca S 1000 RR e mai putin "japonez". Eu am zis ca au furat, in ghilimele si era parerea mea ca puteau veni cu ceva mai original pastrand totusi niste coordonate "demne" de segmentul superbike. Insa BMW a ales solutia cea mai la indemana si mai sigura (insa controversata) si au facut un fel de Gixxer R6 cu faruri de BMW (si aia o solutie prost rezolvata).

 

Ca sa intelegi si mai bine unde bat, hai sa ne uitam putin, chiar in curtea japonezilor: toate cele 4 japoneze, sunt unice, complet diferite una de alta. Cand Honda a lansat Fireblade 2008, nu a scos un fel de R1 sau GSX-R, ci ceva complet diferit. Kawasaki la fel cu ZX-10, nu a copiat nimic, si a venit cu ceva complet nou. Defapt, daca ai observat, japonezii au cam inceput sa renunte la trendul asta de motorete super ascutite, noul Blade, R1 si ZX-10 sunt exemple foarte bune in sensul asta (BMW s-a inspirat dintr-un trend pe moarte :P).

 

Nu au ajuns nemtii din Munchen la sapa de lemn sa fie "disperati" dupa bani.

 

Bogdan nu fi naiv! :)

Construirea unui superbike BMW, reprezinta doar extinderea companiei pe un segment nou de piata, adica incercarea de a rotunji veniturile prin mai multe produse. Exact motivul pentru care va intra si Ducati pe segmentul power cruiser, a intrat si Honda pe segmentul chopper, KTM pe segmentul viteza, Moto Guzzi pe enduro touring s.a.m.d.. (in indutria auto avem alte exemple : Porsche cu SUV-urile, Aston Martin cu mini, Ferrari cu hibrizi si VW cu lux). Eu te asigur ca nemtii tai din Munchen, cand au luat decizia sa faca S 1000 RR, primul lucru care l-au facut a fost sa analizeze cat de mare e piata din care va face parte si cat pot ei lua din ea. Asa fac toti. It's all about the Benjamins baby!

 

Mai jos, vedeti si motivul pentru care am revenit defapt pe topicul asta ;)

 

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet irelevant :kick:

 

 

 

Si daca au atatea motociclete cu personalitate ce? Na ca au creat un precedent si si-au bagat picioarele in propriile strategii. Crede-ma ca scopul suprem al oricarei corporatii este PROFITUL (cat mai mare). Sau tu crezi ca-s prea pasionati de motociclism/racing incat au decis sa porneasca proiectul asta? :disappointed: Ai dreptate cu o chestie, daca BMW (sau orice alta companie) vrea sa concureze pe un segment precis, trebuie sa intre cu un competitor care sa fie perceput ca facand parte din acea categorie si atunci se practica "imprumutarea" de caracteristici si linii de design. E o practica absolut obisnuita (si chiar necesara). Asta nu inseamna ca S 1000 RR e mai putin "japonez". Eu am zis ca au furat, in ghilimele si era parerea mea ca puteau veni cu ceva mai original pastrand totusi niste coordonate "demne" de segmentul superbike. Insa BMW a ales solutia cea mai la indemana si mai sigura (insa controversata) si au facut un fel de Gixxer R6 cu faruri de BMW (si aia o solutie prost rezolvata).

 

Ca sa intelegi si mai bine unde bat, hai sa ne uitam putin, chiar in curtea japonezilor: toate cele 4 japoneze, sunt unice, complet diferite una de alta. Cand Honda a lansat Fireblade 2008, nu a scos un fel de R1 sau GSX-R, ci ceva complet diferit. Kawasaki la fel cu ZX-10, nu a copiat nimic, si a venit cu ceva complet nou. Defapt, daca ai observat, japonezii au cam inceput sa renunte la trendul asta de motorete super ascutite, noul Blade, R1 si ZX-10 sunt exemple foarte bune in sensul asta (BMW s-a inspirat dintr-un trend pe moarte ;)).

 

 

 

Bogdan nu fi naiv! :P

Construirea unui superbike BMW, reprezinta doar extinderea companiei pe un segment nou de piata, adica incercarea de a rotunji veniturile prin mai multe produse. Exact motivul pentru care va intra si Ducati pe segmentul power cruiser, a intrat si Honda pe segmentul chopper, KTM pe segmentul viteza, Moto Guzzi pe enduro touring s.a.m.d.. (in indutria auto avem alte exemple : Porsche cu SUV-urile, Aston Martin cu mini, Ferrari cu hibrizi si VW cu lux). Eu te asigur ca nemtii tai din Munchen, cand au luat decizia sa faca S 1000 RR, primul lucru care l-au facut a fost sa analizeze cat de mare e piata din care va face parte si cat pot ei lua din ea. Asa fac toti. It's all about the Benjamins baby!

 

Asa...si dupa toata povestea asta lunga spune-mi te rog unde m-am inselat eu?!

In primul rand eu nu am spus ca S1000R a fost facut din pura pasiune...normal ca a fost facut pentru verzisori insa la fel au procedat toti producatorii. E vreunu curat din acest punct de vedere? I-ai enumerat si tu mai sus...inclusiv KTM pe care ii protejezi pentru RC8-ul lor original(de acord cu tine aici). Cat despre bagat pricioarele in propriile strategii aici te inseli...a fost o schimbare de strategie...asta nu inseamna a-ti baga picioarele...crezi ca un manager la BMW isi permite sa spuna "Bagami-as ceva in ea de strategie...hai sa copiem si noi ce putem" ? Nemtii inca nu merg pe sistemul manea, precum romanii. A fost o miscare destul de studiata din pct de vedere al marketing-ului. Asa s-a spus si despre noul trend in design cu flaming-surface, back in 2004 cand BMW a scos 7ar-ul. Toata lumea era sa lesine de atat uratenie...spume la gura si tragedie nationala. Copii aruncati in foc, femei ucise si barbati schingiuti in presa auto. Si iata ca azi vezi cate un exemplar aka "flaming surface by Bangle" la fiecare colt de strada...ba chiar ne si place.

Cat despre stilul pe care BMW a decis sa il adopte nu cred ca au fost asa de "idio" incat sa ia ceva care nu se mai cumpara. Dimpotriva...mie aici imi surade originalitatea. In momentul in care Honda trece cu Fireblade pe linii lunguietze si curbate, Kawa face din ZX10R un fel de F117 Stealth Fighter prin unghiuri ascutite, Yamaha se trec si ei pe linii mai usoare si mai line, BMW merge in spatele lor si le culege resturile din designul ascutit...sa-i spunem "katana". Acel design a avut succes si de ce sa-l abandonezi cand piata inca mai cerea ca nebuna asa ceva? Drept dovada iata ca Fireblade-ul nu prea e placut, ZX10R-ul este vazut cam chioras...abia Yamaha daca este ceva mai apreciat. See the big picture? Da...se putea mai bine. Insa eu am impresia ca BMW doreste sa mearga pe preturi mici la acest model...chiar pe pierdere numai sa capteze ceva din piata si apoi sa loveasca cu urmatorul model...let the little fish go now so you can get the big fish later! Au mai facut asta in trecut cu cateva M-uri...nu m-ar mira sa faca la fel si acuma. Miscarea poate n-a fost perfecta sau superba...dar in niciun caz nu a fost idioata sau facuta la panarama, din disperare dupa bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre bagat pricioarele in propriile strategii aici te inseli...a fost o schimbare de strategie...asta nu inseamna a-ti baga picioarele...crezi ca un manager la BMW isi permite sa spuna "Bagami-as ceva in ea de strategie...hai sa copiem si noi ce putem" ?

 

Tu iei prea literal tot ce zic eu :D

 

Asa...si dupa toata povestea asta lunga spune-mi te rog unde m-am inselat eu?!

 

Am scris mai sus parerea mea fata de unele chestii zise de tine.

 

Cat despre stilul pe care BMW a decis sa il adopte nu cred ca au fost asa de "idio" incat sa ia ceva care nu se mai cumpara. Dimpotriva...mie aici imi surade originalitatea. [...]Miscarea poate n-a fost perfecta sau superba...dar in niciun caz nu a fost idioata sau facuta la panarama, din disperare dupa bani.

 

Normal ca oamenii de la BMW nu-s idioti (nici n-am zis asta), e doar parerea mea ca s-au inspirat dintr-un trend care-i pe final de viata. Nu stiu sincer de ce te aprinzi asa. Era si culmea sa-i puna pret mare, fiind primul lor superbike! Si daca nu s-au extins pe un nou segment de piata pentru bani, eu chiar nu stiu pentru ce au facut asta.

 

Miscarea poate n-a fost perfecta sau superba...dar in niciun caz nu a fost idioata sau facuta la panarama, din disperare dupa bani.

 

Am zis eu asta, ca r fi idioata sau facuta la panarama? Chiar nu te inteleg. Ok, esti super fan al brandului german... but take it easy man! :P

 

 

In Italia, versiunea de baza de S1000 RR e mai ieftina ca R1 cu 140 euro.

http://hellforleathermagazine.com/2009/06/...than-r1-in.html

Deci poate incepem sa le vedem si pe la noi intr-un viitor oarecare.

 

Nota 10 celor de la BMW pentru pretul noii jucarii! Au noroc ca a scos Yamaha R1 asta nou, ca altfel ar fi fost clar mai scumpa decat japoneze. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu iei prea literal tot ce zic eu :P

 

 

 

Am scris mai sus parerea mea fata de unele chestii zise de tine.

 

 

 

Normal ca oamenii de la BMW nu-s idioti (nici n-am zis asta), e doar parerea mea ca s-au inspirat dintr-un trend care-i pe final de viata. Nu stiu sincer de ce te aprinzi asa. Era si culmea sa-i puna pret mare, fiind primul lor superbike! Si daca nu s-au extins pe un nou segment de piata pentru bani, eu chiar nu stiu pentru ce au facut asta.

 

 

 

Am zis eu asta, ca r fi idioata sau facuta la panarama? Chiar nu te inteleg. Ok, esti super fan al brandului german... but take it easy man! :rose:

 

 

 

 

Nota 10 celor de la BMW pentru pretul noii jucarii! Au noroc ca a scos Yamaha R1 asta nou, ca altfel ar fi fost clar mai scumpa decat japoneze. :rose:

 

Man...I am chill! :D Nu m-am aprins...asa discut eu! Scuze daca ti se pare ca am sarit ca ars dar chiar eram relaxat in fotoliu cand am scris asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, uite, daca mai tii minte contra aia vis-a-vis de sistemul ABS de pe Honda... Am gasit acum vreo doua saptamani un PDF care compara CBRu' 1000 cu si fara ABS si HP2 Sport. Din pacate l-am pierdut si am stat toata ziua ieri cautandu-l disperat, dar fara rezultat. Ideea era ca in absolut toate testele (rece, cald, ud, nisip), franarea pe BMW era cu 5-15% mai eficienta decat cea de la Honda, iar CBRu' fara ABS pierdea detasat. Daca-l regasesc, il pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, uite, daca mai tii minte contra aia vis-a-vis de sistemul ABS de pe Honda... Am gasit acum vreo doua saptamani un PDF care compara CBRu' 1000 cu si fara ABS si HP2 Sport. Din pacate l-am pierdut si am stat toata ziua ieri cautandu-l disperat, dar fara rezultat. Ideea era ca in absolut toate testele (rece, cald, ud, nisip), franarea pe BMW era cu 5-15% mai eficienta decat cea de la Honda, iar CBRu' fara ABS pierdea detasat. Daca-l regasesc, il pun aici.

L-am citit si eu p-ala, ai dreptate aici. Se pare ca sistemul ABS si cuplat de franare BMW este cel mai eficient de pe piatza, dar nu zice de exemplu ca motorul ala boxter atinge cu cilindrii pe jos in curbe! :D

Eu zic ca BMW s-a saturat sa fie doar pentru sectantii care vroiau o motoreta eficienta dar mai uratzica sa simta ei ca-i a lor si ca sunt deosebiti!

Pana la dezvoltarea motoarelor in linie de la seria k1200 nemtii astia faceau boxere pentru iubitorii de paduri si adventure. De la k1200 incoace au inceput sa fie mai infipti pe piata si sa mai ia chiar si din clientii fideli ai japonezilor.

Asta-i target-ul, atragerea clientelei care considera BMW ca fiind ala mai uratzel din fundul clasei!

Aruncarea in lupta a modelului S1000R mi se pare o miscare buna, am zis chiar si eu ca daca se dovedeste o moto reusita scot caciula in fata celor de la BMW. Estetic mi se pare reusit, farul ala era mi bine sa fie simetric ca dimensiune,chiar daca inauntru ar fi avut o asimetrie ,ceva. Oricum,nu mi se pare o nereusita atat de majora incat sa nu cumperi motorul pentru asta, mai ales ca cei care-l vor folosi pe circuite in afara vor pune carene de curse, atunci nici n-o sa-l mai deosebeasca usor de un japo. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu personal, nu vorbesc in interesul firmei :cheers:, cred ca este frumoasa ca design, ca performante cred ca sunt mai mult decat ok , daca motorul va fi fiabil ca la restul BMW-urilor cred ca-si vor adjudeca o buna cota din piata de supersportive;oricum nu sunt fanul supersportivelor, dar cred ca a fost o idee buna sa se incerce segmentul asta

 

Asa ca ... va astept cu comenzi :( in Romania va fi disponibila din octombrie noiembrie

Editat de dealer BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...