stilgar Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 e despre 650(800) sau despre Bmw in general??? daca e in general am un aprieten care se judeca cu BMW AG ptr defect major la 1200 GS-ul sau..... i-a iesit in mers una din jambe fata..... noroc ca mergea doar cu 60.... BMW e doar o alta marca de motociclete! (scumpe) care a facut ceva R&D si are niste sisteme de safety mai avansate (abs, tc) si confort (esa) insa la capitolul controlul calitatii sunt destul de low. ultima treaba.... in dakar au bubit un motor.... e jenant sa participi si sa bubui un motor.. desi alea de 450 le fac in china credeam ca macar motoru de dakar il fac in deutscheland. asaincat 1200 gs-ul meu mai asteapta ceva ani sa fie inlocuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 e despre 650(800) sau despre Bmw in general???daca e in general am un aprieten care se judeca cu BMW AG ptr defect major la 1200 GS-ul sau..... i-a iesit in mers una din jambe fata..... noroc ca mergea doar cu 60.... BMW e doar o alta marca de motociclete! (scumpe) care a facut ceva R&D si are niste sisteme de safety mai avansate (abs, tc) si confort (esa) insa la capitolul controlul calitatii sunt destul de low. ultima treaba.... in dakar au bubit un motor.... e jenant sa participi si sa bubui un motor.. desi alea de 450 le fac in china credeam ca macar motoru de dakar il fac in deutscheland. asaincat 1200 gs-ul meu mai asteapta ceva ani sa fie inlocuit bine zis dar sa speram ca nu vor incepe sa produca in chima si piese de schimb pt gs vechi ca am pus.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Ai facut tu teste sau iti dai cu parerea? Pot sa te lamuresc cu lantul meu care in vara trecuta a parcurs 29700 km in Romania si afara, pe sosea si drumuri forestiere, pe soare si pe ploaie torentiala (cateva mii de km) si cu toate astea nu l-am spalat niciodata cu produse petroliere. Cele mai importante calitati ale ungerii automate sant ungerea propriuzisa, net superioara a uleiului fata de orice spray si faptul ca in afara de ungere face si o SPALARE continua a lantului. Cantitatea de mizerie acumulata este infinit mai mica decat cea rezultata din utilizarea sprayului, iar mica mizerie care se acumuleaza pe bascula si geanta spate se curata usor cu apa si sampon odata cu spalarea curenta a motorului. Daca ungerea mai este controlata fin, electronic, cantitatea de ulei in exces dispare si ai si mai putin de munca cu curatenia la lant, roata. Daca chiar esti curios treci pe la mine si discutam in detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 plescoi uita sa spuna cevabmw lui nu e cumparat de la BAVARIA so pt ei este o cheltuiala in plus pe care trebuie sa o faca pt o motocicleta pt care nu au castigat nimic la vanzare bavaria nefiind bmw tot ce aduce din germania plateste inainte mergi si vorbeste cu stefan si sunt sigur ca vei gasi intelegere in rez problemei corect! cu accent pe ultima idee. Mesaj completat e despre 650(800) sau despre Bmw in general??? asa se vroia, cum spune si titlul (800&650)... dar mai scapa lumea pe langa... Mesaj completat dar niciodata mobra cu Paralever III. Din cauza fiabilitatii si a ratiunii economice (de ce sa dau atatia bani, chiar daca as avea milioane de euro, pe un produs cu foarte putin mai bun, dar mult mai complex?). Tot nu te cred; esti cam fixist si nerealist! Adica nu ti-ai lua o motocicleta mai noua, mai manevrabila, evoluata din toate punctele de vedere (ciclistica, frane, dotari), mai usoara etc etc... doar ca are Paralever 3??? Care ratiuni economice, se strica 100% si de mai multe ori pe an? GS/ADV este o moto relativ des intalnita p-aici pe forum... la cati s-a stricat?? Nu-mi raspunde, mi se pare absurd; iti respect parerea si gata, nu vreau sa continuam discutia la infinit, poate candva "live"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere. Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte. Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe. E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra. Va salut, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere.Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte. Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe. E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra. Va salut, Andrei deja ii vad ranjetul lui asta mic fericit ca are din nou ce sa calareasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere.Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte. Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe. E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra. Va salut, Andrei Daca cei de la Bavaria urmaresc discutiile de aici si invata cite ceva,atunci bravo lor,cel putin denota interes din partea lor. Legat de comunicarea cu clientul confirm ca sunt deficitari. Prin vara am comandat niste cizme,am preferat sa nu dau avans ci sa le platesc integral,urmand sa fiu sunat cand le sosesc lor cizmele,dupa aprox X zile. Au trecut X plus 3-4 zile si nimic.Eu fiind pe picior de plecare intr-o tura mai lunga,ii sun. Raspunsul lor,foarte inocent:da,au sosit de cateva zile. La intrebarea mea daca nu li se pare normal sa fiu sunat raspunsul a fost: aaaaaaa nu m-am gandit. Mesaj completat Are cineva topcase original? Ma intereseaza daca prinderea-desprinderea lui de pe motor se face cu cheia de contact sau din suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Are cineva topcase original?Ma intereseaza daca prinderea-desprinderea lui de pe motor se face cu cheia de contact sau din suruburi? Din cheie!!! cum din suruburi, mai ales daca e original? Din suruburi se scoate portbagajul pe care se fixeaza topcase-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Din cheie!!! cum din suruburi, mai ales daca e original? Din suruburi se scoate portbagajul pe care se fixeaza topcase-ul. Multumesc domnu Deci il pot da jos la fel de repede ca si la RT,m-am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Cel putin interesant: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Confirma observatiile mele din trafic, pe mobra personala. Merci de link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Confirma observatiile mele din trafic, pe mobra personala. Merci de link. Si anume ca pe ud franezi ca o masina, iar pe uscat, mai repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nu neaparat, ci faptul ca in general franez mai repede ca o masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Sibiu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Pt cei interesati, acum exista si posibilitatea comandarii seii confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Neah, mai degraba acelasi motor, niste suspensii mai bune (gen WP), un scut serios si un parbriz mai mare. Eventual cu cardan. Atunci ar fi chiar perfecta. Cu motorul sunt de acord, este super, scut aluminiu bun vinde chiar bmw-u' si parbriz mare gasesti la wunderlich sau touratech. Cu cardanul nu se poate rezolva, dar iei de la louis un sistem d-ala de ungere continua a lantului si n-ai treaba. Nu inteleg acum de ce ai vrea niste suspensii mai bune? Alea ale lui ce-au? Mie mi s-au parut super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 mie imi place modelul asta. singurul minus care il vad eu ar fi rezerorul mic care se poatre schimba cu unul de la touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 mie imi place modelul asta. singurul minus care il vad eu ar fi rezerorul mic care se poatre schimba cu unul de la touratech Cu cei 16L original, si la consumul mic pe care il are, are din start o autonomie de cca 350km. E asa putin? Rezervorul de la TT costa 1200 euro (vopsit), sunt destui bani totusi; daca nu te duci la mama-naibii, nu stiu daca ai nevoie neparat de cei 36L in total. Cred ca mai bine si mai util ai investi acesti bani in cutiile laterale ADV, scut, protectii. Cu saua "comfort" este intr-adevar alta viata, si mai joasa (f important la 800gs) si mult mai confortabil, asta merita clar ca si investitie. Ca si parbriz, cel de la TT a iesit cel mai bine in teste, atat ca protectie dar si ca usurinta de (de)montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 cam la ce pret se invarte un f800gs cu sa confort? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 cam la ce pret se invarte un f800gs cu sa confort? cam... ciudata intrebarea asta; adica, daca intrebai cat costa saua, mai intelegeam, chiar daca am scris cu ceva posturi in urma, cand a aparut: /index.php?...t&p=2273674 ... dar sa intrebi la cat "se invarte" un F800GS cu saua asta?? Dar unul cu parbriz Touratech cat o costa? Pretul motocicletei cred ca stie oricine sa-l caute, fie s.h. pe mobile.de fie nou pe bmw-motorrad.ro, ca sa-ti raspund, si io ar trebui sa caut la fel, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ma gandeam ca saua asta se poate comanda odata cu motoreta ca un pachet special sau un pret deosebit intreb si eu pt ca asta e singura mobra din panoplia BMW care ar fi un MUST HAVE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Daca iti iei acu asa ceva, te costa vreo 10.000 euro. In banii astia iti dau baietii un cupon de vreo 1500e sa iti iei de la ei accesorii sau echipament. Comanzi atunci cricu central, saua confort si un set de cutii BMW Alternativa la acest unicat la ora actuala (in materie de versatilitate) este F650GS2 -- fratiorul stradalal 800gs-ului. Suspensii mai scurte, roti de aliaj si alta curba de putere. O modificare de cca 1000e aduce un F650GS2 la puterea unui 800GS iar piesele de 650GS (airbox, ECU, ceva cot de galerie) se pot vinde pe ebay pentru a recupera parte din 'paguba'. Din discutiile avute cu cineva din breasla, daca gasesti sa vinzi piesele te costa maxim 400e toata povestea. Cu suspensiile si rotile mai greu, insa nu imposibil. Singura chestie care nu se poate upgrada cum trebuie e frana. Dar si acolo, un distantier si-un disc mai mare (in loc de 300mm, un 330mm, de exemplu) pot face minuni. Editat Martie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Daca iti iei acu asa ceva, te costa vreo 10.000 euro. In banii astia iti dau baietii un cupon de vreo 1500e sa iti iei de la ei accesorii sau echipament. Comanzi atunci cricu central, saua confort si un set de cutii BMW Alternativa la acest unicat la ora actuala (in materie de versatilitate) este F650GS2 -- fratiorul stradalal 800gs-ului. Suspensii mai scurte, roti de aliaj si alta curba de putere. O modificare de cca 1000e aduce un F650GS2 la puterea unui 800GS iar piesele de 650GS (airbox, ECU, ceva cot de galerie) se pot vinde pe ebay pentru a recupera parte din 'paguba'. Din discutiile avute cu cineva din breasla, daca gasesti sa vinzi piesele te costa maxim 400e toata povestea. Cu suspensiile si rotile mai greu, insa nu imposibil. Singura chestie care nu se poate upgrada cum trebuie e frana. Dar si acolo, un distantier si-un disc mai mare (in loc de 300mm, un 330mm, de exemplu) pot face minuni. ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific Din cate stiu eu programul rabla nu se aplica si la moto, anult trecut nu era sigur, m-am interesat, dar nici anul asta nu prea am auzit sa fie P.S. Daca nu ar exista KTM 9XX, F800GS -ul ar fi optiunea mea, dupa cum vad se comporta bine pe off, se recomanda. Editat Martie 17, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific Modificarea de care vorbesc eu este absolut bolt-on. Adica dai jos o piesa si pui alta in locul ei. Pe urma pui piesa veche pe ebay E chair mai simplu decat montat o priza sau o instalatie xenon... Mesaj completat KTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS, e mai putin confortabila (stock) si ceva mai inalta. Editat Martie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Mesaj completatKTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS. Din 2006 modelele 990 au ABS S si R nu au parca.... Editat Martie 17, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.