Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Modificarea de care vorbesc eu este absolut bolt-on. Adica dai jos o piesa si pui alta in locul ei. Pe urma pui piesa veche pe ebay :bounce: E chair mai simplu decat montat o priza sau o instalatie xenon...

Mesaj completat

KTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS, e mai putin confortabila (stock) si ceva mai inalta.

 

pai cam ce pret are f650gs2 si ce pret au piesele ca sa faci modificarea asta? nu prea vad unde e castigu. ca tot ramai cu suspensii mai scurte si frana pe un disc pe fata. care astea sunt problemele cele mai mari ...

 

asa ca tot f800 ramane optiunea.

 

ktm 9x0 sunt cam in aceeasi clasa doar ca nu au un consum atat de redus precum al BMW. despre fiabilitatea KTM-ului vs bmw nu are rost sa discutam, pentru ca sunt useri si useri si mobra e fiabila pe cata grija are calaretu de ea.

 

daca banii nu ar fi o problema as lua KTM-ul. dar BMW-ul e mai atragator din punctul de vedere al pretului.

 

o sa urmaresc timp de 1-2 ani evolutia acestui BMW sa vedem cat de fiabil se dovedeste a fi si poate va fi optiunea de inlocuire a TDM-ului. poate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am vazut o femeie :cheers: in Cluj pe F800, cu numere rosi....ori era ea prea scunda, ori motorul asta e prea inalt.

Se cam impiedica la statul in coloana de masini, nu prea se descurca, atingand doar cu varfurile piciorelor, dar si alea nu concomitent ;) Cert e ca motorul nu se auzea...am crezut ca e motor electric ;)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o femeie pe F 800 GS ? devin invidios.. :cheers: . Cine o fi ? Una peste alta, e cam inalt daca are saua standard, nu cea joasa. Nici eu nu ajung decat pe varfuri si am 1,85..Cred ca pt. o femeie e mai potrivit un F 650 GS (bi- sau mai ales monocilindric), desi am vazut pe net si F 800 GS cu kit de coborare, care parea jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vazut o femeie :cheers: in Cluj pe F800, cu numere rosi....ori era ea prea scunda, ori motorul asta e prea inalt.

Se cam impiedica la statul in coloana de masini, nu prea se descurca, atingand doar cu varfurile piciorelor, dar si alea nu concomitent ;) Cert e ca motorul nu se auzea...am crezut ca e motor electric ;)

E prea silentios motorul. Eu dupa ce l-am pornit la test drive... ma intrebam de ce naiba sta turometru in dreptu la "1" cand el e inca oprit :) Placut totusi, eu venind de la un domi zgomotos (stock only, dar are personalitate).

 

Cat despre inaltime... unu de showroom e atat de inalt ca eu nu aveam forta sa-l indrept pe un plan usor inclinat. Cel de test ride (sha normala, nu joasa) era perfect - juma de talpa pe fiecare parte. Nu l-as lua ca prim motor dar dupa un an de trafic bucurestean cred ca pot merge cu orice mobra la care ating macar cu 2 varfuri sau o jumate de talpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Uichendul trecut am intalnit pe Transfagarasan un cuplu cu un F800GS intr-o stare greu de imaginat chiar si pentru un enduro ... bateria ii murise din cauze inexplicabile (totusi explicabile :D), butonul de start (ca toata ecomenzile electrice) mergea intr-un hal fara de hal, adica dupa ce apasai butonul sa porneasca motorul il ridica cu lama cutitului findca singur nu mai revenea din cauza mizeriei ... de etrier si alte alea nici nu mai spun cum statea namolul pe ele ... insa omul e de tot respectul a traversat Siberia, sincer nu stiu cum insa a facut-o link

 

9175262_6060a85b4e_b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu, si eu :D

 

doar ca eu trebuie sa il cobor ca la smaeb nu puteam sa-l indrept si era fara bagaje. daca il cocosezi cu bagaje nu-l clintesti daca esti mic de intaltime.

 

asta e unul din dezavantaje iar altul ar fi rezervorul prea mic pt ce se vrea sa fie motoreta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uichendul trecut am intalnit pe Transfagarasan un cuplu cu un F800GS intr-o stare greu de imaginat chiar si pentru un enduro ... bateria ii murise din cauze inexplicabile (totusi explicabile :laugh:), butonul de start (ca toata ecomenzile electrice) mergea intr-un hal fara de hal, adica dupa ce apasai butonul sa porneasca motorul il ridica cu lama cutitului findca singur nu mai revenea din cauza mizeriei ... de etrier si alte alea nici nu mai spun cum statea namolul pe ele ... insa omul e de tot respectul a traversat Siberia, sincer nu stiu cum insa a facut-o link

 

9175262_6060a85b4e_b.jpg

A cui e ala albastru de 1100? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca eu trebuie sa il cobor ca la smaeb nu puteam sa-l indrept si era fara bagaje. daca il cocosezi cu bagaje nu-l clintesti daca esti mic de intaltime.

 

asta e unul din dezavantaje iar altul ar fi rezervorul prea mic pt ce se vrea sa fie motoreta asta.

Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu :D

 

daca vrei sa faci un drum mai prin pustiu crede-ma ca iti trebuie mai multa benzina mai ales ca in contidii de off consuma mai mult f800 de aia 5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa faci un drum mai prin pustiu crede-ma ca iti trebuie mai multa benzina mai ales ca in contidii de off consuma mai mult f800 de aia 5%

Iti doresc sa ajungi sa-ti iei F800 si sa colinzi Siberia de sa nu-ti ajunga rezervoru si cei 10L din canistrele auxiliare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti doresc sa ajungi sa-ti iei F800 si sa colinzi Siberia de sa nu-ti ajunga rezervoru si cei 10L din canistrele auxiliare :D

 

si tie iti doresc sa ma insotesti, calare pe un armasar identic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu :D

 

Sunt perfect de acord cu tine. Dar vezi tu, sunt multi care nici n-au iesit bine din tara cu mobra dar vorbesc de rezervoare si autonomii "siberiene". Hai sa fim seriosi. Uite si la Barbu cu plimbarea lui prin Mongolia. Cu rezervoru' ala de 17 L n-a avut nicio treaba. Iar de EU nici nu mai zic. Gasesti benzinarii din suta in suta de km. Dar nu, noi "avem nevoie" de rezervoare de 30 L.............ca vorba aia, un rezervor de 30 suna asa, mai adv.....

Vad ca 800le asta are 16L. Pai la un consum de 4 - 4,50 ai o autonomie de 350-400 km. In 3-400 de km imposibil sa nu gasesti un loc de unde sa iei benzina. Singura chestie, atunci cand mergi prin locuri prin care n-ai mai fost, e sa alimentezi de fiecare data cand ai ocazia. Astfel, esti mereu asigurat si n-ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect de acord cu tine. Dar vezi tu, sunt multi care nici n-au iesit bine din tara cu mobra dar vorbesc de rezervoare si autonomii "siberiene". Hai sa fim seriosi. Uite si la Barbu cu plimbarea lui prin Mongolia. Cu rezervoru' ala de 17 L n-a avut nicio treaba. Iar de EU nici nu mai zic. Gasesti benzinarii din suta in suta de km. Dar nu, noi "avem nevoie" de rezervoare de 30 L.............ca vorba aia, un rezervor de 30 suna asa, mai adv.....

Vad ca 800le asta are 16L. Pai la un consum de 4 - 4,50 ai o autonomie de 350-400 km. In 3-400 de km imposibil sa nu gasesti un loc de unde sa iei benzina. Singura chestie, atunci cand mergi prin locuri prin care n-ai mai fost, e sa alimentezi de fiecare data cand ai ocazia. Astfel, esti mereu asigurat si n-ai probleme.

 

ce zici tu acolo e consum ideal. daca il incarci cu bagaje si pasager si mai mergi si pe drumuri proaste creste consumul si scade autonomia.

 

mobra asta vrea sa fie o adventure bike, asta presupune ca pe langa suspensii lungi, garda la sol, greutate mica, mai ai nevoie si de un rezervor mare.

 

Super tenere (ala vechi) - 25l

Africa Twin - 24l

1200gs Adv - 35l

Motomorini granpasso - 27l

 

Ideea e ca nu strica sa ii fi facut un rezervor de 20l macar.

 

oricum motoreta e buna si asa. mai iei 2 canistre de 2l fiecare lagate de cutiile laterale si ai marit autonomia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, F800GS este o motocicleta enduro (70%) touring (30%), de aia are rezervorul de 16-17 litri. Are totusi o autonomie destul de mare. Mie nu mi-a consumat niciodata mai mult de 4,6 oricat/oricum am folosit-o (bagaje, forja etc).

Este in categoria lui KTM 950/990 Adventure. Intr-adevar iti trebuie oarecare statura si forta sa o stapanesti. Eu m-am acomodat cu ea in timp, acum mi se pare cea mai buna pentru mine. Desi mi-au curs balele la 1200 GS si am mers de cateva ori (la drumuri mai lungi) tot F800-le imi place mai mult. E foarte...elastica, sportiva, e ca un cal de curse arab, e misto.

Eu am 1,70 si la inceput mi-a fost dificil cu intoarcerile in spatii stramte sau virjele pe loc (in benzinarie etc).

La fel, mi-a pus probleme ridicarea de pe cricul lateral (sa apleaca destul de mult). Daca o lasi in panta sau e incarcata devine grea si iti este mai greu sa o ridici (mai ales pentru cei mici de inaltime, nu ajungi bine sa te impingi in picioare). Cu toate astea m-am obisnuit, acum stiu cum sa atac problema si nu ma mai deranjeaza, e o chestiune de skill, iti dai seama cum trebuie si o faci natural.

Chestia cu rezervorul mare pentru calatorii gen Siberia...se discuta de la caz la caz. Foarte putine motociclete de serie (ma refer la rezervoare) au autonomie mai mare de 300 km. Am avut Africa Twin si chiar cu cei 22l (consuma 7%) tot pe aici era autonomia. Exista firme care echipeaza moto pentru adventure si poti sa-ti schimbi rezervorul, asa fac cei care vor autonomie mare.

Povesti cu defecte de fabricatie am auzit si eu ca si toata lumea care citeste pe forum. Am avut un recall pentru axul de la roata din fata si pentru indicatorul de nivel la rezervor dar dupa verificari nu a fost necesara inlocuirea vreunei piese. Acum am auzit de recall pentru lant si pinioane, inca nu am apucat sa sun la Bavaria sa ma interesez.

Eu am cu ea 24000 km si nu am avut nicio problema. Exista si o legenda care spune ca BMW face 2 calitati de mobre: pentru piata de est si pt cei din vest. Eu am luat-o din Germania de la dealer si nu am avut nicio problema cu nimic este de f buna calitate.

Pentru orice alte info, cu drag.

Poate iesim intr-o zi cu soare la o plimbare sa vi-o imprumut la un drive test mai lung (ceva curbe, ceva forestier).

 

Cele bune,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu :laugh:

mie imi raman 3,5 l pe rezerva, dar nu vreau sa ajung acolo si sa dea in nas pana invart robinetul ... in vreo depasire sau pompa de benzina sa fie fortata cumva .

Deci 22 L - 5 L = 17L = aprox 300 km (400 la "necaz") ... mi se pare de bunsimt ca sa nu alimentezi prin benzinarii fantoma in zone rurale :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Vreau un sfat cu privire la parbiz. As vrea un parbriz cu protectie cat mai mare la vant si, daca se poate, si cu inaltime variabila, sa-l fac si mic pentru enduro. M-am uitat la touratech, wunderlich, givi si mra. Mai face cineva? Are cineva vreun astfel de parbriz?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru noua achizitie!

 

Pentru protectie la vant mai buna eu il am pe asta, exact in ideea sa poata fi scos pt enduro.

 

Bogdan, din cate stiu, il avea pe asta, care e mai mare.

 

NU cred ca exista cu reglare (mare mic) ca la modelele de touring si nu il mai compara cu 1200 gs ca e cu totul alta motocicleta.

 

PS: Vii la ENisala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...