Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere.

Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte.

Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe.

E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra.

 

Va salut,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere.

Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte.

Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe.

E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra.

 

Va salut,

Andrei

 

 

deja ii vad ranjetul lui asta mic fericit ca are din nou ce sa calareasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat problema cu saua, va multumesc pentru sustinere.

Cred ca in urma discutiei de aici s-au sesizat si colegii de la Bavaria si m-au sunat. Cica saua era la ei de anul trecut dar au uitat sa ma anunte.

Nici nu m-am gandit vreodata ca problema se poate rezolva asa de usor pe forum...eu deja renuntasem la idee, eram sigur ca o sa gaseasca un motiv sa nu mi-o schimbe.

E totusi un castig de imagine pentru Bavaria Bucuresti ca au recunoscut ca e o greseala de comunicare a lor si ca tin totusi la prestanta lor de unici reprezentanti ai BMW in Romania...poate ne indreptam cu pasi marunti spre servicii de tip nemtesc si in tara noastra.

 

Va salut,

Andrei

 

Daca cei de la Bavaria urmaresc discutiile de aici si invata cite ceva,atunci bravo lor,cel putin denota interes din partea lor.

Legat de comunicarea cu clientul confirm ca sunt deficitari.

Prin vara am comandat niste cizme,am preferat sa nu dau avans ci sa le platesc integral,urmand sa fiu sunat cand le sosesc lor cizmele,dupa aprox X zile.

Au trecut X plus 3-4 zile si nimic.Eu fiind pe picior de plecare intr-o tura mai lunga,ii sun.

Raspunsul lor,foarte inocent:da,au sosit de cateva zile.

La intrebarea mea daca nu li se pare normal sa fiu sunat raspunsul a fost: aaaaaaa nu m-am gandit.

Mesaj completat

Are cineva topcase original?

Ma intereseaza daca prinderea-desprinderea lui de pe motor se face cu cheia de contact sau din suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva topcase original?

Ma intereseaza daca prinderea-desprinderea lui de pe motor se face cu cheia de contact sau din suruburi?

 

Din cheie!!! cum din suruburi, mai ales daca e original? Din suruburi se scoate portbagajul pe care se fixeaza topcase-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Neah, mai degraba acelasi motor, niste suspensii mai bune (gen WP), un scut serios si un parbriz mai mare. Eventual cu cardan. Atunci ar fi chiar perfecta.

 

Cu motorul sunt de acord, este super, scut aluminiu bun vinde chiar bmw-u' si parbriz mare gasesti la wunderlich sau touratech. Cu cardanul nu se poate rezolva, dar iei de la louis un sistem d-ala de ungere continua a lantului si n-ai treaba.

Nu inteleg acum de ce ai vrea niste suspensii mai bune? Alea ale lui ce-au? Mie mi s-au parut super ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place modelul asta. singurul minus care il vad eu ar fi rezerorul mic care se poatre schimba cu unul de la touratech

 

Cu cei 16L original, si la consumul mic pe care il are, are din start o autonomie de cca 350km. E asa putin?

Rezervorul de la TT costa 1200 euro (vopsit), sunt destui bani totusi; daca nu te duci la mama-naibii, nu stiu daca ai nevoie neparat de cei 36L in total.

Cred ca mai bine si mai util ai investi acesti bani in cutiile laterale ADV, scut, protectii.

Cu saua "comfort" este intr-adevar alta viata, si mai joasa (f important la 800gs) si mult mai confortabil, asta merita clar ca si investitie.

Ca si parbriz, cel de la TT a iesit cel mai bine in teste, atat ca protectie dar si ca usurinta de (de)montare.

 

post-9546-1268736633_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam la ce pret se invarte un f800gs cu sa confort?

 

:bounce: cam... ciudata intrebarea asta; adica, daca intrebai cat costa saua, mai intelegeam, chiar daca am scris cu ceva posturi in urma, cand a aparut:

/index.php?...t&p=2273674

 

... dar sa intrebi la cat "se invarte" un F800GS cu saua asta?? Dar unul cu parbriz Touratech cat o costa? :P

Pretul motocicletei cred ca stie oricine sa-l caute, fie s.h. pe mobile.de fie nou pe bmw-motorrad.ro, ca sa-ti raspund, si io ar trebui sa caut la fel, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca saua asta se poate comanda odata cu motoreta ca un pachet special sau un pret deosebit :bounce:

 

intreb si eu pt ca asta e singura mobra din panoplia BMW care ar fi un MUST HAVE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei acu asa ceva, te costa vreo 10.000 euro. In banii astia iti dau baietii un cupon de vreo 1500e sa iti iei de la ei accesorii sau echipament. Comanzi atunci cricu central, saua confort si un set de cutii BMW :bounce:

 

 

Alternativa la acest unicat la ora actuala (in materie de versatilitate) este F650GS2 -- fratiorul stradalal 800gs-ului. Suspensii mai scurte, roti de aliaj si alta curba de putere. O modificare de cca 1000e aduce un F650GS2 la puterea unui 800GS iar piesele de 650GS (airbox, ECU, ceva cot de galerie) se pot vinde pe ebay pentru a recupera parte din 'paguba'. Din discutiile avute cu cineva din breasla, daca gasesti sa vinzi piesele te costa maxim 400e toata povestea. Cu suspensiile si rotile mai greu, insa nu imposibil.

 

Singura chestie care nu se poate upgrada cum trebuie e frana. Dar si acolo, un distantier si-un disc mai mare (in loc de 300mm, un 330mm, de exemplu) pot face minuni.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei acu asa ceva, te costa vreo 10.000 euro. In banii astia iti dau baietii un cupon de vreo 1500e sa iti iei de la ei accesorii sau echipament. Comanzi atunci cricu central, saua confort si un set de cutii BMW :bounce:

 

 

Alternativa la acest unicat la ora actuala (in materie de versatilitate) este F650GS2 -- fratiorul stradalal 800gs-ului. Suspensii mai scurte, roti de aliaj si alta curba de putere. O modificare de cca 1000e aduce un F650GS2 la puterea unui 800GS iar piesele de 650GS (airbox, ECU, ceva cot de galerie) se pot vinde pe ebay pentru a recupera parte din 'paguba'. Din discutiile avute cu cineva din breasla, daca gasesti sa vinzi piesele te costa maxim 400e toata povestea. Cu suspensiile si rotile mai greu, insa nu imposibil.

 

Singura chestie care nu se poate upgrada cum trebuie e frana. Dar si acolo, un distantier si-un disc mai mare (in loc de 300mm, un 330mm, de exemplu) pot face minuni.

 

 

ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific :P

Din cate stiu eu programul rabla nu se aplica si la moto, anult trecut nu era sigur, m-am interesat, dar nici anul asta nu prea am auzit sa fie :bounce:

 

P.S. Daca nu ar exista KTM 9XX, F800GS -ul ar fi optiunea mea, dupa cum vad se comporta bine pe off, se recomanda.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce insiri tu aici ca modificari pt f650gs2 e prea mult si prea complicat. mai simplu este sa iti iei f800gs si gata treaba. programul rabla se aplica si la moto? ca are tata un junghi de masina si poate il valorific :bounce:

Modificarea de care vorbesc eu este absolut bolt-on. Adica dai jos o piesa si pui alta in locul ei. Pe urma pui piesa veche pe ebay :P E chair mai simplu decat montat o priza sau o instalatie xenon...

Mesaj completat

KTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS, e mai putin confortabila (stock) si ceva mai inalta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

KTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS.

Din 2006 modelele 990 au ABS :bounce: S si R nu au parca....

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea de care vorbesc eu este absolut bolt-on. Adica dai jos o piesa si pui alta in locul ei. Pe urma pui piesa veche pe ebay :bounce: E chair mai simplu decat montat o priza sau o instalatie xenon...

Mesaj completat

KTM9xx e intr-adevar singura concurenta. Pana acu la probleme de fiabilitate sunt egale. Insa KTMu nu are ABS, e mai putin confortabila (stock) si ceva mai inalta.

 

pai cam ce pret are f650gs2 si ce pret au piesele ca sa faci modificarea asta? nu prea vad unde e castigu. ca tot ramai cu suspensii mai scurte si frana pe un disc pe fata. care astea sunt problemele cele mai mari ...

 

asa ca tot f800 ramane optiunea.

 

ktm 9x0 sunt cam in aceeasi clasa doar ca nu au un consum atat de redus precum al BMW. despre fiabilitatea KTM-ului vs bmw nu are rost sa discutam, pentru ca sunt useri si useri si mobra e fiabila pe cata grija are calaretu de ea.

 

daca banii nu ar fi o problema as lua KTM-ul. dar BMW-ul e mai atragator din punctul de vedere al pretului.

 

o sa urmaresc timp de 1-2 ani evolutia acestui BMW sa vedem cat de fiabil se dovedeste a fi si poate va fi optiunea de inlocuire a TDM-ului. poate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...