Sari la conținut

Accident Crangasi


zeze
 Share

Postări Recomandate

ma scuzati de off-topic da' vreunu din astia care stiti de "scufundarile" din asfalt, ati irosit un mail catre o primarie, o politie rutiera or smth?

si acuma, ontopic. Sa-i fie tarina usoara!

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 267
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu inca sunt de parere ca omul nu a intrat in curba aia cu mai mult de 60 la ora.

Nu e treaba mea sa judec ce fel de om era, cum o fi, cu carnet, cu necarnet, whatever.

 

Sunt destule variante pentru cum s-ar fi putut intampla treaba. De la franat in curba mai dubios, la miscarea pasagerei, la incomodare de catre masini. Nu avem cum sa stim sigur, pana nu ne este spus de catre cineva care a fost la fata locului (singura persoana capabila fiind pasagera, care e improbabil sa intre aici si sa explice).

 

O singura certitudine am, mai mult de 60 la ora nu a avut, orice s-a intamplat. Mi se pare absolut imposibil sa fi avut mai mult, avand in vedere motorul, distanta de la pilot la motor, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curba aia este nenorocita datorita faptului ca nu este uniforma si pentru ca asfaltul este lucios. Largimea drumului te pacalest, tinzi ca o iei pe exterior si la jumate te "impinge" spre parapet.(asfaltul e foarte alunecos si nu te ajuta nici in aderenta). Senzatia am trait'o tot cu pasagera in spate. E nasol si trebuie sa te impotrivesti motorului destul de insistent sa il apleci dreapta.

 

 

O curba de genul asta este si la Marriot. (din directia Casa poporului<dreapta> -> Marriot). Curba la stanga care se inchide brusc si se ingusteaza drumul. Acolo se face point fixation pe bordura din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea:

Curba este la dreapta, iar asfaltul este "inclinat" invers. Cand au asfaltat ultima oara l-au mai indreptat, dar tot mai are o inclinatie spre linia de tramvai. Pe de alta parte, chiar in curba pe prima banda sunt 2 guri de canal. Oricum, la viteze de peste 60-70 km curba devine periculoasa si pentru masini. Cu moto nu am intrat cu mai mult de 50 km/h in aceea curba (e drept experienta mea este limitata la un an de zile).

 

:rock: Eu fac drumul ala de peste 10 ani si intotdeauna reduc, merg cu max 60. Am patit o data o faza nasoala, cu unul care nu a fost in stare sa ia curba pe banda lui si a intrat peste mine, in banda 1, tocmai cand o inclinam, asa ca am "ciupit" marginea canalului care e acolo. Nu ma intrebati cum am scapat, ca nici acum nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curba aia este extrem de aiurea proiectata (deh... inginerii din romania). Cel putin pe sensul crangasi->apaca asfaltul este vizibil inclinat spre exterior... drept urmare numarul mare de accidente (majoritatea mortale) care au avut loc in curba aceea. Din cate imi dau seama si pe sensul apaca->crangasi este putin inclinat asfaltul tot spre exterior avand tendinta sa te arunce direct in gardul de protectie de la 41.

 

Nu am mobra de prea mult timp (~6 luni), dar desi trec pe acolo aproape zilnic (cu sau fara pasager) nici o data nu ii dau mai mult de 60-70km/h... din pacate accidentul acesta nu este singurul de care am auzit in curba accea vara asta, dar este singurul care s-a terminat asa de tragic ... RIP:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mobra de prea mult timp (~6 luni), dar desi trec pe acolo aproape zilnic (cu sau fara pasager) nici o data nu ii dau mai mult de 60-70km/h...

si nu ti se pare cam stupid ca acolo e limitare la 40km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 20 de minute am trecut cu masina pe acolo. cu 20 de m inainte de curba e un canal pe banda 1.

85 - 90 km/h si inca tastez...

 

denivelarea de pe banda a doua nu am vazut'o din pacate. spunea cineva intr'un post anterior dar din pacate nu am vazut asa ceva. oricum... curba nu e asa rea pe cum s'a ajuns sa se creada

 

 

Azi am luat curba aia cu exact 80 km/h, cu un gs500.Cred ca daca o luam cu mai mult de atat cadeam sigur.In general nu trec cu mai mult de 60-65 peste ea.Cred ca, conteaza destul de mult si cu ce motocicleta te dai in curba respectiva, beside experienta.Cu dragstarul nu cred ca am trecut vreodata cu mai mult de 50 km/h.Mult mai periculos mi se pare drumul de la Sir pe Virtutii pana in semafor la Ciurel.Daca stau regulamentar am senzatia ca o sa ma loveasca un conservar din spate, spun asta ptr ca ziua lucrez in trafic si trec des pe acolo si de multe ori am vazut bubuieli inte masini.Se merge bara la bara pe traseul asta si uneori agitatii cand prind un pic de liber uita sa mai franeze.Nu ramane decat sa ma bag pe mijloc si aici stiti cu totii cum este :rock:. Chiar stiti din surse sigure ca riderul nu avea permis?Din cele spuse de prieteni parea un om echilibrat.

Editat de nou_nascut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati de off-topic da' vreunu din astia care stiti de "scufundarile" din asfalt, ati irosit un mail catre o primarie, o politie rutiera or smth?

 

Drumul este in stare perfecta dpdv al celor 4 roti. Besides that cu aprox. 100m inainte de viraj exista 2 indicatoare: limitare de viteza la 40km/h + drum alunecos. Sincer ar trebui sa gandim obiectiv si sa respectam acele indicatoare mai ales in zonele denumite "curbe periculoase" si semnalizate ca atare.

 

Politia rutiera nu asfalteaza, iar PMB nici atat. Drumul respectiv nu prezinta GROPI sa necesite asfaltare. Daca te duci cu o astfel de reclamatie mai mult ca sigur va fii aruncata intr-un sertar si cu asta basta.

 

Eu inca sunt de parere ca omul nu a intrat in curba aia cu mai mult de 60 la ora.

 

Nu vreau sa nasc o polemica, mai ales ca nu am fost de fata cand s-a verificat, DAR din cate am auzit moto era in treapta a 2a. Voi sunteti expertii deci concluzionati singuri!

 

Chiar stiti din surse sigure ca riderul nu avea permis?Din cele spuse de prieteni parea un om echilibrat.

 

Amice ... cred ca suntem 3 politisti rutieri minim pe topicul asta care am certificat acest fapt. In afara de cei care au asistat la toate verificarile si cercetarile si etc! Mi se pare mie sau incepem sa cautam nod in papura??

 

 

In alta ordine de idei ma intristeaza faptul ca la anuntul facut opiniei publice stranse la fata locului prin aceea ca sa ne ajute la cercetare nu s-a oferit nimeni. Stim sa dam din gura, sa cascam ochii la un cadavru dar cand e vorba sa punem mana sa ajutam .... e rusinos. Cei 2 martori asistenti, spre informatia celor care au fost acolo si au preferat sa stea deoparte (nu includ pe cei care au ajutat la urcarea motocicletei), au plans ulterior din tot sufletul. Unul abia l-am linistit. Repet, nu incadrez aici persoanele care au asistat, asista sau vor asista politia rutiera in astfel de cazuri. DAR atunci tineti minte un lucru: nu va da nimeni dreptul sa ne balacariti cand voi urlati "NU MA BAG FRATE!!" !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...hmm...tocmai vroiam sa scriu...au scris altii....curba aia nu se poate lua cu 110 nici cu genunchiu` pe jos...si nici pe sensul celalalt....parerea mea...

salut. se poate. dar nu tot timpul. eu stiu foarte bine :rock:

 

tot acolo a patit-o si un forumist de-al nostru..acum 3 ani in primavara..cand eu ma apucam de motociclism si citit forum, tin minte ca m-a marcat.. el a supravietuit dar cu ceva oase rupte nasol la picior, nu mai stiu cum il cheama....
"Vatmanul grabit"?

vatmanul grabit a furat-o acum 4 ani in toamna :rock:

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nashpa accidentu si intr-adevar curios cum a cazut! Se prea poate sa il fi "incomodat" vreunu cu masina ca altfel asta nu e curba grea si la cum e motoru intact sigur n-avea viteza. RIP :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Nightwolf' date='Oct 4 2008, 07:34 PM' post='1501535'

 

Nu vreau sa nasc o polemica, mai ales ca nu am fost de fata cand s-a verificat, DAR din cate am auzit moto era in treapta a 2a. Voi sunteti expertii deci concluzionati singuri!

 

eu iute eu bag a 2a aproape imediat dupa ce plec de la semafor si nu cred ca la mai mult de 20-25km/h, dar pe de alta parte poate si el a fact acelas lucru a facut si el dar dupa a bagat mana in gaz.

Numai el stie ce sa intamplat

 

Condoleante familiei si prietenilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce ma priveste, in general la 50-60 sunt intr-a doua, da. A-ntaia la viteza aia inseamna pentru mine ceva de genul 7000 ture, ceea ce e un pic cam mult (in ceea ce ma priveste, din nou) si cam zgomotos. A doua, 5000 ture, un pic sub 60 la ora.

 

In alta ordine de idei, ori am ajuns tarziu, ori nu am auzit nimic in privinta cercetarilor, altfel sigur eram acolo. Nu m-am oprit ca sa ma holbez.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. riderul nu avea permis

2. pasagera stia

3. Dumnezeu sa-l ierte, pe el si prostia care zacea in capul lui

 

Ca o istorie, iesind pe strazi azi-dimineata la ora 0600 primul contact cu ziua fatala de vineri l-am avut la Gradina Icoanei unde, in celebra curba, cineva nu a dat prioritate. Continuandu-mi drumul spre DN1, ajung la Pescarus, celebra curba Bavaria -- BMW, unde un loganist a supraevaluat potenta masinii sale si a facut POC frontal pe contra-sens, derapand si pierzand controlul. Pacat de celalalt participant la trafic. Continundu-mi ziua superba, am ajuns pe Ciurel unde, probabil, imi va lua mult timp sa inteleg o anumita gandire sau sa-i zicem judecata de care a dat dovada respectivul personaj. Si finalizam cu Valea Cascadelor unde tot un Schumi a zis el ca Octavia lui poa` sa prinda mai mult de 150 km/h. S-a opus din pacate un stalp in celebra curba dupa calea ferata. 4 persoane la spital din care 2 in stare critica, una fiind "decopertata" la nivelul scalpului. Nu s-au mai gasit fragmentele parietale la fata locului.

 

In drum spre casa, opresc in semafor la Dacia cu Polona. Hmmm.... am plecat pe verde a 2a masina la semafor fiind dar am observat cu coada ochiului una bucata solenza galbena TAXI franand disperata la culoarea rosie. Cu ce gresisem eu oare??

 

SFAT: Oricat de soferi ati fii, sau piloti sau profesionisti, abordati o curba cu viteza doar daca o cunoasteti. Abordati o piatra cubica cu viteza doar daca stiti ceea ce faceti. M-am saturat sa adun.... :rock:

Mai poti dormi, nu ai cosmaruri de la toate cele...?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nashpa accidentu si intr-adevar curios cum a cazut! Se prea poate sa il fi "incomodat" vreunu cu masina ca altfel asta nu e curba grea si la cum e motoru intact sigur n-avea viteza. RIP :rock:

 

Si uite cum iar apare cate un mit urban, cu "motociclistul a murit din cauza unei masini" :rock: nu din cauza ca nu a luat curba cum trebuie (viteza, pasagera poate neinstruita, etc) si din cauza ca NU AVEA CE SA CAUTE PE STRAZI ! (lipsa permis). Martorii au spus ca a plecat primul de la semafor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite cum iar apare cate un mit urban, cu "motociclistul a murit din cauza unei masini" :rock: nu din cauza ca nu a luat curba cum trebuie (viteza, pasagera poate neinstruita, etc) si din cauza ca NU AVEA CE SA CAUTE PE STRAZI ! (lipsa permis). Martorii au spus ca a plecat primul de la semafor.

Ia explica-mi si mie ce treaba are permisu?? Sunt unii care merg pe motor de ani de zile fara sa aiba permis si sa fie foarte meseriasi!! Permisu face ca mersu pe motor sa fie legal nu te protejeaza de accidente!!! Aici conteaza experienta si mintea care o are omu. Iar motociclist omorat de masini nu e mit, sunt multi "participanti" la trafic cum ar fi taximetristi, d-astia cu dube, cu masini de la servici care ii doare in p**a si de altii!!!! Nu zic nu, e si vina motociclistilor ca dehh e greu sa te abtii sa ii dai gaz dar totusi sunt destui fitipaldi pe strazi care nici nu se uita sa vada daca mai merg si altii pe drum!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O logica simpla ar fi: fara permis - nu are drept sa circule pe strazi publice - implicit nu exista accidentul.

O logica mai complexa ar fi ca a fost cam prost, conducand un RS125 ceva timp, apoi luandu-si R6, avand si pasagera, ratand o curba, dar permisul considerandu-l prea minor pentru "experienta" lui, etc-etc

 

De vreo 2-3 ani incoace sunt cam multi morti/accidentati grav ce nu aveau permise, dar care

merg pe motor de ani de zile fara sa aiba permis si sa fie foarte meseriasi!!

Cei mai periculosi sunt "meseriasii" astia, priviti cu ingaduinta de prieteni (cazul tau). Stau si ma-ntreb cum ati reactiona in cazul in care v-ar muci unul fara permis si masina neinmatriculata. Il dati in judecata dupa ce Politia nu ii va face nimic altceva decat o amenda ? Imi vine sa :rock: la gandul asta.

 

Iar discutia despre soferi prosti vs motociclisti prosti e lunga si nu isi are locul aici. Doar o singura intrebare sa te gandesti si apoi ne mutam cu discutia in alta parte daca doresti: cand depasesti sau faci lane-splitting, semnalizezi ? Apoi gandeste-te cum ai reactiona daca unul cu masina ar face asa in fata ta tot fara semnal. Te-ai apuca sa-l injuri ca ti-a taiat calea, etc-etc ? Sincer acum.

 

Asa ca mai usor cu aruncatul vinei peste gard. Discutia de fata a fost ca ai inceput sa bagi strambe aiurea

Se prea poate sa il fi "incomodat" vreunu cu masina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O logica simpla ar fi: fara permis - nu are drept sa circule pe strazi publice - implicit nu exista accidentul.

O logica mai complexa ar fi ca a fost cam prost, conducand un RS125 ceva timp, apoi luandu-si R6, avand si pasagera, ratand o curba, dar permisul considerandu-l prea minor pentru "experienta" lui, etc-etc

 

De vreo 2-3 ani incoace sunt cam multi morti/accidentati grav ce nu aveau permise, dar care

 

Cei mai periculosi sunt "meseriasii" astia, priviti cu ingaduinta de prieteni (cazul tau). Stau si ma-ntreb cum ati reactiona in cazul in care v-ar muci unul fara permis si masina neinmatriculata. Il dati in judecata dupa ce Politia nu ii va face nimic altceva decat o amenda ? Imi vine sa :rock: la gandul asta.

 

Iar discutia despre soferi prosti vs motociclisti prosti e lunga si nu isi are locul aici. Doar o singura intrebare sa te gandesti si apoi ne mutam cu discutia in alta parte daca doresti: cand depasesti sau faci lane-splitting, semnalizezi ? Apoi gandeste-te cum ai reactiona daca unul cu masina ar face asa in fata ta tot fara semnal. Te-ai apuca sa-l injuri ca ti-a taiat calea, etc-etc ? Sincer acum.

 

Asa ca mai usor cu aruncatul vinei peste gard. Discutia de fata a fost ca ai inceput sa bagi strambe aiurea

nu l-ar fi ajutat cu nimic un rs125..are r6 de destul de mult timp.mergea bine,mergea incet.si rossi cade..RIP ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul nu se putea intampla decat asa: a plecat mai tare de la semafor de pe banda 2, a ajuns in dreptul curbei care se strange din scurt (cine trece pe acolo stie cum e) , si-a dat seama sau s-a speriat ca nu mai ia curba , s-a blocat si a bagat mana in frana si astfel mobra s-a indreptat si dus direct in parapetul de tramvai, el a facut poc... si asa a mai murit un tanar care nu stia ce calareste...

 

Pacat...

 

:rock:

 

100% ADEVARAT.Mi s-a intimplat si mie si altora de multe ori. Am avut noroc ca nu am avut vreun stilp, masina, etc.Astea-s intimplari de incepatori, de cele mai multe ori scapam fiinca nu intilnim obstacolul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thomas asta cu permisu e atat de relativa cum nici nu iti imaginezi. Sunt atatia cu permis care sunt niste bombe si n-au nici o treaba nici cu mersu cu masina nici cu motocicleta, nu zic ca e bine sa mergi fara permis( eu personal mai intai am luat permisu si dupa motoru si la fel am facut si cu masina) da si permisele astea parca prea usor se iau. Acuma cum ai zis si tu ne mutam cu discutiile astea in alta parte nu aici. RIP pentru bietu om si poate citind lumea topicuri de genu asta sa bage la cap si sa existe din ce in ce mai putine accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thomas asta cu permisu e atat de relativa cum nici nu iti imaginezi. Sunt atatia cu permis care sunt niste bombe si n-au nici o treaba nici cu mersu cu masina nici cu motocicleta, nu zic ca e bine sa mergi fara permis( eu personal mai intai am luat permisu si dupa motoru si la fel am facut si cu masina) da si permisele astea parca prea usor se iau. Acuma cum ai zis si tu ne mutam cu discutiile astea in alta parte nu aici. RIP pentru bietu om si poate citind lumea topicuri de genu asta sa bage la cap si sa existe din ce in ce mai putine accidente.

 

Excelent ai punctat. Asta e si ideea ... dar, degeaba. Trebuie sa existe cate un ciudat care sa se de-a in spectacol pe aici, altminteri nu se simte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai poti dormi, nu ai cosmaruri de la toate cele...?

 

Evident, secretul e sa razi tot timpul :rock:

 

Ia explica-mi si mie ce treaba are permisu?? Sunt unii care merg pe motor de ani de zile fara sa aiba permis si sa fie foarte meseriasi!! Permisu face ca mersu pe motor sa fie legal nu te protejeaza de accidente!!! Aici conteaza experienta si mintea care o are omu. Iar motociclist omorat de masini nu e mit, sunt multi "participanti" la trafic cum ar fi taximetristi, d-astia cu dube, cu masini de la servici care ii doare in p**a si de altii!!!! Nu zic nu, e si vina motociclistilor ca dehh e greu sa te abtii sa ii dai gaz dar totusi sunt destui fitipaldi pe strazi care nici nu se uita sa vada daca mai merg si altii pe drum!!

 

Potoliti-va ... nu are rost sa va certati dpdv al unui plastic. Acel plastic roz iti confera dreptul de a conduce, niciodata un accident nu va avea cauza principala faptul ca pilotul nu a avut permis. Acest lucru este o cauza secundara si o putem noi concluziona ca "experienta redusa" atata tot. Aduceti-va aminte de accidentul de acum 2 sapt de la Semanatoarea, cel cu 4 morti, cu supernova in DB, de i-au scos pompierii dupa 2h juma` (pt cei interesati PM pt reportajul TV). Pilotul avea permis de 11 zile desi existau voci care spuneau ca merge "pe nashpa" de 3-4 ani. Si ajungem la urmatoarea concluzie: dc a murit atunci pilotul?? De ce a murit acum pilotul?? Poate pentru ca senzatia de a merge fara pc este atat de ... timoranta incat ai acel sentiment de frica tot timpul, sentiment care te impiedica sa asimilezi si sa-ti intre in rutina anumite manevre??

 

Sincer, nu voi considera niciodata ca un accident s-a intamplat din cauza lipsei permisului de conducere. Este irelevant acest lucru, fata de alcool sau droguri sau permis suspendat. Ceea ce insa ma doboara este faptul ca in 99,99% din cazurile cand pilotul nu are permis ia dupa el cel putin inca o persoana. Asta mi se pare de condamnat total. Iar acest lucru se poate evita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua chiar nu va e jena sa aberati in halul asta? Fratilor, sunt N topicuri pe forumul asta ... Totusi, a murit un om! Imi este sila de tara asta de rahat.

Bag de seama ca pe zi ce trece, forumul asta se duce de rapa. Ce rahat sa invete un pusti de 20ani care citeste topicul asta? Practic, asta se vrea,nu? doi trei se gandesc cum sa cumpere mobra, alti patru abereaza aiurea despre cum ar trebui abordata curba si tot felul de tampenii ... Chiar nu puteti sa va rezumati la "NU AI CE CAUTA PE MOTOR, IN TRAFIC, FARA PERMIS" ? Ce pretentii sa mai avem noi de la soferi, cand noi gandim ca ei "lasa-l ba, nu avea permis" totusi, e vorba de moartea unui om, un om deosebit, probabil.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca.

:rock: Pasiunea e ceea ce ne leaga,nu un plastic. Nu ai cum sa iei microbul asta daca nu incerci macar odata sa mergi cu motocicleta si cred ca 80% din voi n-ati avut permis cand ati incalecat prima data o mobra (chit ca ati facut-o in spatele blocului si nu pe bulevarde tot domeniu public se cheama)

 

 

Drumul este in stare perfecta dpdv al celor 4 roti. Besides that cu aprox. 100m inainte de viraj exista 2 indicatoare: limitare de viteza la 40km/h + drum alunecos. Sincer ar trebui sa gandim obiectiv si sa respectam acele indicatoare mai ales in zonele denumite "curbe periculoase" si semnalizate ca atare.

 

 

Amice ... cred ca suntem 3 politisti rutieri minim pe topicul asta care am certificat acest fapt. In afara de cei care au asistat la toate verificarile si cercetarile si etc! Mi se pare mie sau incepem sa cautam nod in papura??

 

 

In alta ordine de idei ma intristeaza faptul ca la anuntul facut opiniei publice stranse la fata locului prin aceea ca sa ne ajute la cercetare nu s-a oferit nimeni. Stim sa dam din gura, sa cascam ochii la un cadavru dar cand e vorba sa punem mana sa ajutam .... e rusinos. Cei 2 martori asistenti, spre informatia celor care au fost acolo si au preferat sa stea deoparte (nu includ pe cei care au ajutat la urcarea motocicletei), au plans ulterior din tot sufletul. Unul abia l-am linistit. Repet, nu incadrez aici persoanele care au asistat, asista sau vor asista politia rutiera in astfel de cazuri. DAR atunci tineti minte un lucru: nu va da nimeni dreptul sa ne balacariti cand voi urlati "NU MA BAG FRATE!!" !!

 

Si n-a existat nici un martor ocular care sa declare ce s-a intamplat?

 

 

apropiatii lui ciprian spun ca avea permis de destul timp.deci nu cred ca are rost sa vorbiti aiurea

 

Merg destul de des pe la Power Motors, Horia imi e bun prieten e posibil sa-l cunosc si pe Ciprian...

Daca are cineva o poza rog postati

 

 

 

 

Ideea este ca a murit un om, restul nu mai conteaza.

RIP :rock:

Dumnezeu sa-l ierte si cunoscutilor sa le aline durerea!

post-4679-1223204925_thumb.jpg

Editat de JohnnyD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropiatii lui ciprian spun ca avea permis de destul timp.deci nu cred ca are rost sa vorbiti aiurea

 

Pe ce nume? Ca pe numele ala nu era niciun fel de permis, a verificat politistul in fata mea prin statie si au mai verificat si cei care au facut cercetarile. Nu mai veniti cu pareri experte provenite din surse "sigure" de genul "apropiatii lui Ciprian".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...