Sanctis Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Salut Sunt incepator in ale motociclismului si as avea o intrebare, cand motorul este rece, pana se INCALZESTE se aude un zgomot metalic, in momentul in care motorul este incalzit sunetul acela stresant dispare si merge perfect. Stie cineva care poate fi cauza sau e normal ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Hmm... crezi ca ar ajuta sa ne spui si ce motor ai, eventual cat de vechi si cat de bine intretinut este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Salut Sunt incepator in ale motociclismului si as avea o intrebare, cand motorul este rece, pana se INCALZESTE se aude un zgomot metalic, in momentul in care motorul este incalzit sunetul acela stresant dispare si merge perfect. Stie cineva care poate fi cauza sau e normal ce se intampla? Salut, Eu am o Honda XR 400 R din '96 si am aceeasi problema. Motorul meul din cate stiu a fost bine intretinut deci nu cred ca de aici apare problema. Din cate m-am interesat se poate sa fie o problema la lantul de distributie, care cel putin la modelul meu se pare ca un punct slab. Nasol este ca daca am dreptate, atunci v-a crapa la un moment dat, cand iti e lumea mai draga si atunci incepe distractia - desfacut motorul, inlocuit lantul....etc. Daca are cineva alte informatii va rog sa ne ajutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Cred ca e de la intinzatorul lantului de distributie.Se poate inlocui doar intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Salut, Eu am o Honda XR 400 R din '96 si am aceeasi problema. Motorul meul din cate stiu a fost bine intretinut deci nu cred ca de aici apare problema. Din cate m-am interesat se poate sa fie o problema la lantul de distributie, care cel putin la modelul meu se pare ca un punct slab. Nasol este ca daca am dreptate, atunci v-a crapa la un moment dat, cand iti e lumea mai draga si atunci incepe distractia - desfacut motorul, inlocuit lantul....etc. Daca are cineva alte informatii va rog sa ne ajutati. Daca acel lant crapa, nu numai inlocuirea lui o sa fie problema, pe langa el se mai lasa cu piston spart, supape indoite. Inca nu se stie ce motocicleta are initiatorul. Chiar si asa, sunt multe chestii care pot zdrangani la un motor rece, e greu sa pui un diagnostic fara sa ai pacientul in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Simptom tipic de joc mare la supape. Cand se incalzeste jocul se reduce iar chiulasa tace. Un lant slab nu inceteaza sa zdrangane cand se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Simptom tipic de joc mare la supape. Cand se incalzeste jocul se reduce iar chiulasa tace. Un lant slab nu inceteaza sa zdrangane cand se incalzeste motorul. Agree....lantul de distributie nu inceteaza sa bata dupa ce se incalzeste motorul, iar jocul la supape intr-adevar se micsoreaza dupa incalzire. @ initiatorul topicului....ce motor ai, cum a fost intretinut, cati km are in bord si ce i-a fost facut pana acum (pe partea mecanica bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 @ initiatorul topicului....ce motor ai, cum a fost intretinut, cati km are in bord si ce i-a fost facut pana acum (pe partea mecanica bineinteles). lol, sper sa nu zica Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 lol, sper sa nu zica Ducati! Nu, un Ducati nu tace dupa ce se incalzeste. In special daca are ambreiaj uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 sal ....monsterul meu cand porneste e ok apoi dupa ce il incing bine incepe sa aiba variatii de turatie , adica de la un relanti normal creste ajunge la un punct dupa care coboara la relanti normal dar mult mai greu decat a crescut . chestia asta ma cam seaca pt ca i-am facut carburatia acum vreo 3 sapt. ( dar nu si supapele de aer ) si inca un lucru , cand dau din a2 in a3 daca nu trag bine de schimbator ramane pe liber (NU pe neutral ) dar asta se intampla cam rar , totusi as vrea sa nu se intample deloc !! initiatorul topicului ............pana nu asculta motorul cineva care stie , sau nu dai detalii mai concrete degeaba dam cu presupusul , de exemplu suzuki gsf 400 pana se incalzea facea tot felul de zgomote ciudate iar motorul era foarte ok iar zgomotul metalic se auzea si la 3000 - 5000 turatii , poate face din cauza socului etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 supape sau bolt/biela, zgomotele sunt complet diferite intre cele 2 categorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bauz500 Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 poate sa fie si "oala de ambreiaj" incearca sa tragi ambreiajul atunci cand este rece si vezi daca mai face! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanctis Postat Octombrie 29, 2008 Autor Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) Salutare si mii de scuze pt omiterea detaliilor despre model, este Kawa GPZ 500s. Are 26000 km an 1994. Intretinerea f buna a motorului si in trecut si in prezent, merge ceas cu exceptia acestui sunet ciudat care apare in momentul in care motorul este rece:(. Multumesc pt ajutorul acordat:) Editat Octombrie 29, 2008 de Sanctis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Vezi mai sus posibilele cauze. Daca nu sunt astea mai lasa un reply si ne mai gandim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Salutare si mii de scuze pt omiterea detaliilor despre model, este Kawa GPZ 500s. Are 26000 km an 1994. Intretinerea f buna a motorului si in trecut si in prezent, merge ceas cu exceptia acestui sunet ciudat care apare in momentul in care motorul este rece:(. Multumesc pt ajutorul acordat:) Vezi lantul primar de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanctis Postat Octombrie 29, 2008 Autor Share Postat Octombrie 29, 2008 Multumesc pt sfaturi, oala de ambreaj nu are probleme, am procedat cum mi sa spus mai sus iar supapele nici ele zic eu, pt ca daca ar fi supapele de vina ar trebui sa scoata fum cred eu. Daca mai are cineva vreo idee e bine venita Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) te rog sa urmezi urmatorii pasi: - cauta intinzatorul de lant, s-ar putea sa fie automat, o sa vezi o piesa prinsa de motor cu 2 imbusuri. In centru vei vedea un hexagon(cred ca de 17). -desfaci hexagonul(o sa se decomprime un arc ce preseaza asupra unei limbi metalice cu canale) -desfaci imbusurile si tragi afara intinzatorul - vezi unde e criketul situat(cat din limba e trecuta de pinten). Daca pintenul e iesit de tot inseamna ca tre sa schimbi distributia(patine+lant). Daca e la jumatate, joaca-te putin cu el. Degreseaza-l, spala-l bine si unge-l. -bagi inapoi intinzatorul cu limba bagata in interiorul lui, strangi imbusurile si bagi surubul din centru cu arc cu tot...o sa se intinda. -desfaci imbusurile sa ai aprox 1 mm intre intinzator si motor...sa faca click o data sau de 2 ori, NU MAI MULT!!! Strangi suruburile Pornesti motorul si vezi cum se aude asta am patit la o yamaha tenere...am cautat ca idiotul peste tot, in afara de intinzator. bafta P.S: zgomotul se aseamana cu cel produs de o coada de tacam lovita usor de o margine de farfurie?? Editat Octombrie 29, 2008 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Ca ex-posesor de GPZ, iti spun ca e o problema generala la ele, sa bata distributia. O schimbi si dupa 1000km incepe iar sa bata. Nu trebuie sa-ti faci griji prea mari, dar totusi verifica lantul de distributie si intinzatorul, sa nu fie chiar duse. Pentru mai multe informatii, intra pe topicul gepezeilor si intreaba-i pe ei: /index.php?showtopic=20067 Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 salut! aceasi problema o am si eu se aude doar in ture joase si la rece, uneori dispare , dar in ture nu se mai aude , cauza este patina lantului de distributie(pe partea dreapta a motorului), fiind uzata lasa lantul slab , nu este nici un pericol deosebit daca bate de putin timp insa e bine sa inlocuiesti chitul de distributie nu doar patina. Mentionez ca eu am un cbr 600! Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanctis Postat Noiembrie 1, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2008 te rog sa urmezi urmatorii pasi:- cauta intinzatorul de lant, s-ar putea sa fie automat, o sa vezi o piesa prinsa de motor cu 2 imbusuri. In centru vei vedea un hexagon(cred ca de 17). -desfaci hexagonul(o sa se decomprime un arc ce preseaza asupra unei limbi metalice cu canale) -desfaci imbusurile si tragi afara intinzatorul - vezi unde e criketul situat(cat din limba e trecuta de pinten). Daca pintenul e iesit de tot inseamna ca tre sa schimbi distributia(patine+lant). Daca e la jumatate, joaca-te putin cu el. Degreseaza-l, spala-l bine si unge-l. -bagi inapoi intinzatorul cu limba bagata in interiorul lui, strangi imbusurile si bagi surubul din centru cu arc cu tot...o sa se intinda. -desfaci imbusurile sa ai aprox 1 mm intre intinzator si motor...sa faca click o data sau de 2 ori, NU MAI MULT!!! Strangi suruburile Pornesti motorul si vezi cum se aude asta am patit la o yamaha tenere...am cautat ca idiotul peste tot, in afara de intinzator. bafta P.S: zgomotul se aseamana cu cel produs de o coada de tacam lovita usor de o margine de farfurie?? Sal man si ms pt ajutor. Mie imi este frica sa ma bag in el ca mis lemn la mecanica, am sa il duc la cineva si o sa ii povestesc ce mi-ai explicat tu. Ceva de genul e zgomotul, ai avea idee daca sunt costuri mari in reparatie?...de asta imi e cel mai teama:P Ms inca odata, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 sal ....monsterul meu cand porneste e ok apoi dupa ce il incing bine incepe sa aiba variatii de turatie , adica de la un relanti normal creste ajunge la un punct dupa care coboara la relanti normal dar mult mai greu decat a crescut . chestia asta ma cam seaca pt ca i-am facut carburatia acum vreo 3 sapt. ( dar nu si supapele de aer ) si inca un lucru , cand dau din a2 in a3 daca nu trag bine de schimbator ramane pe liber (NU pe neutral ) dar asta se intampla cam rar , totusi as vrea sa nu se intample deloc !!initiatorul topicului ............pana nu asculta motorul cineva care stie , sau nu dai detalii mai concrete degeaba dam cu presupusul , de exemplu suzuki gsf 400 pana se incalzea facea tot felul de zgomote ciudate iar motorul era foarte ok iar zgomotul metalic se auzea si la 3000 - 5000 turatii , poate face din cauza socului etc. la gsx 400 al meu aveam aceeasi problema cu sunet metalic la pornire si intre 3000-5000 ture si am avut belea la cuzineti prima data.. cuzineti care evident au cedat la un moment dat si acum stau cu motoru zob in camera.. insirat tot.... adik cilindru spart, piston rupt, biela lafel...indoita si rupta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Aceasi problema am avut`o si eu...printre altele, este de la intinzatoru de la lantu de distributie...si sa ai grija ca lantu da in chiuloasa...si o cam roade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare,tocmai voiam sa deschid un topic dar am gasit unul cu aceeasi problema pe care o am si eu... Problema sta in felul urmator : Yamaha Sr 125 in stare foarte buna,17.000 km. si de vreo 300 de km. incoace,cand schimb dintr-a 3-a intr-a 2(in mare parte aici se aude) se aude un zgomot de "metal pe metal". Eu sunt incepator de 1000 de km. si la inceput,cand ma apropiam de semafor,treceam direct din a 5-a pe liber(cu apasat tare pe schimbator...) si in majoritatea cazurilor lasam pe liber in mers.Inainte cand nu procedam asa,nu era nici un zgomot,dar de cand am inceput sa fac chestia asta cu lasatul pe liber din mers,de atunci toata povestea cu zgomotul. Deci,ce ar putea sa fie?La lant m-am gandit si eu,am kitul de lant si ma voi duce sa-l schimb zilele astea,dar totusi ma preocupa zgomotul ala...Astept un raspuns. Bafta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Aici se vorbeste de lant de distributie nu de lant de transmisie. Zgomotul lantului de distributie nu are legatura de nici un fel cu modul in care funtioneaza cutia de viteze. Lantul de distributie se afla in interiorul motorului si invarte axul/axurile cu came sinncronizandu-l (le) cu axul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Sal man si ms pt ajutor.Mie imi este frica sa ma bag in el ca mis lemn la mecanica, am sa il duc la cineva si o sa ii povestesc ce mi-ai explicat tu. Ceva de genul e zgomotul, ai avea idee daca sunt costuri mari in reparatie?...de asta imi e cel mai teama:P Ms inca odata, asfalt uscat daca e ce ti-am descris mai sus...ce naiba sa te coste?? detergentul cu care te speli pe maini si apa! Daca e blocat putin intinzatorul, ii scoti, il degresezi, te joci nitel cu el si ii dai ulei. Il bagi inapoi si n-ai nici o greatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.