DragosM Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Eu cred ca am cateva mii bune de km cu un topcase de 46 de la Givi si nu am simtit nici o problema. Spune in carte ca e garantat la 120. Merge foarte bine si la 220. Nu mai vorbim de cat de incarcat este cate o data. Mult peste limita din carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) reltih, acele "turbulente si niste mici vibratii din cauza aerodinamicii" se pot transforma intr-un voblaj de toata frumusetea, este suficienta o groapa mai deosebita sau un vanticel din lateral. Am patit in BG, pe la 250, dar eram pe un motor cu amortizor de ghidon, care si-a facut treaba. Geanta de textil pe codita total de acord , exista mari sanse ca topcase-ul ala sa influenteze motorul in mers datorita aerului, tocmai din cauza asta producatorii recomanda a se merge cu viteze mai reduse cand topcase-urile sunt montate, iar daca spuneti ca nu influenteaza mersul motorului va inselati , scoateti un pcior in afara motorului pe la ~ 100 km\h il puteti tine departat mai mult de 20 - 30 cm in lateralul motorului ? Editat August 21, 2010 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 DragosM, motocicletele nu sunt facute identice. Ce merge pe a ta e posibil sa nu mearga pe a mea. Faptul ca tu nu ai nicio problema nu inseamna ca cei care au trebuie sa se culce pe o ureche. In definitiv e vorba de pielea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Eu cind merg cu topcase simt o mare diferenta , atunci cind bate vintul. Si la cimpie , cam bate. Simt ca fuge mobra in lateral , mai precis. Daca bate mai tare , se simte si fara topcase , dar ala sigur accentueaza senzatia. Nu ma da pe jos , dar e disconfort , evit sa-l pun , daca nu am mare nevoie de el. Tre' sa mentionez ca merg fara pasager si suspensia pe spate nu stiu daca este setata bine sau rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) bai omule, este altceva un voblaj de care zici tu, sa-ti fuga ghidonu' juma de metru si alta e sa simti niste turbulente si niste mici vibratii din cauza aerodinamicii, atat am incercat sa-ti explic, daca aveai voblaj de care zici tu, as fi tacut din gura, pune o poza te rog cu utilaju' si topcaseul montat si iti pot da o parere mai la obiect. iar tu draga mea super membra ai dat-o in bara cu topcaseurile tale dedicate si cred ca ar trebui sa te duci sa dai sfaturi pe topicul de sarmale, intra te rog pe siteul givi si arata-mi ce altceva in afara de suporti, parbrize si crashbaruri, gasesti dedicat pt. un tip de motor, cutia e cutie, merge pe toti suportii, ca vrei de 56 de litri sau de 10 litri este la alegerea ta! daca tu chiar ai impresia ca topcaseurile de hayabusa sunt puse in tunelul de vant, sau ca givi sau alti producatori de cutii le creeaza in vreun anume fel pt fiecare tip de mobra, ai mari probleme la mansarda sau chiar nu stii despre ce vorbesti, in ambele cazuri e nasol, urat, naspa, adica vorbesti sa nu adormi si esti doar o gospodina ! Mesaj completat am uitat-o pe aia cu instruitii si pregatii, BINE CA ESTI TU acu' pot sa te ating ? Stimate domn, gospodina sa faci pe altcineva...OK? Ce este..te-ai simtit atacat la ce spusesem mai sus????? Nu cred ca te-am bagat in seama pe tine in mod special, am spus doar ca unii aveti gura cam mare si nu spuneti nimic aplicabil! Tine-ti parerile tale revoltate pentru tine, ca pe mine ma doare fix la basca de ce spui! @restul...eu cand am spus un case facut special pentru un tip de moto ma refeream mai ales la sistemul de prindere la inaltimea si latimea lui la locul de amplasare ( mai in fata sau mai in spate). Daca voi credeti ca merge sa dai un case cu sistem cu tot de pe un CBR si sa-l pui pe un DR FARA vreo modificare a sistemului si fara ca sa influenteze mersul, atunci faceti voi asta! PS: Degeaba cereti sfaturi si propuneri, ca voi de fapt nu vreti asta, voi vreti doar sa aratati lumii ca le stiti pe toate si ca e numai cum ziceti voi! Pot sa va ating!?? Editat August 23, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 cind mergeam cu rucascu' legat cu coarde elastice de codita nu simteam nimic si-am mers si cu 200, deci nu ma mir de cei din poze. nu e cazul de facut din tintar armasar, pur si simplu vroiam sa stiu daca a mai patit cineva fenomenul si care ar fi explicatia. si uzura anvelopei spate este ff importanta pt problema ta(cati km are?) ... cutia sa amplifice instabiltatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ziceam sapt trecuta ca am aceleasi probleme ca initiatorul acestui topic. vineri am schimbat semeringurile si uleiul din furca. am pus ulei 15w pt rigidizare. am observat ca nu mai are tendinta sa vobleze. am mers doar in oras la viteze mici. in weekend am programat o tura de fo 500 km si voi vedea cum se comporta la viteze mai mari. Mesaj completat treaba e cam asa desi am schimbat uleiul in furca voblajul este prezent in continuare. Cu sau fara topcase. acu stau sa ma intreb de unde provine. posibil roata fata dezechilibrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...posibil roata fata dezechilibrata. Pai eu cred c-ar trebui sa-ti dai seama daca provine de la roata fata sau spate... momentul in care incepe, daca simti in coarne(furca fata) sau vobleaza tot motorul(roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Vezi cum sunt rulmentii de la ambele roti. La mine facea urat de la aia pe spate... PS: tema de gandit..mi-am adus aminte ca pe vremea cand aveam case-ul GIVI montat pe CBR facea urat tot ceva de genul descris la inceputul topicului. Acum am pe acelasi rack/sistem de prindere un case Monokey cu care in mod foarte ciudat nu mai da semne de ceva anormal. Case-ul GIVI a ajuns pe GPX, care a inceput el sa se comporte ciudat. So unde sa fie buba? Asta pe care il am acum este o idee mai micut.. Sa vad daca gasesc ceva poze sa va uitati poate va prindeti de diferente... PS2: Nu am gasit decat cu GIVI-ul poze ma rog asa arata. O sa fac maine poza cu Monokey-ul. Mesaj completat GIVI Editat August 25, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pai eu cred c-ar trebui sa-ti dai seama daca provine de la roata fata sau spate... momentul in care incepe, daca simti in coarne(furca fata) sau vobleaza tot motorul(roata spate) sigur doar de la roata fata. simt doar in ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 sigur doar de la roata fata. simt doar in ghidon. Daca simti in ghidon nu inseamna neaparat ca e de la roata fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 daca simti in fund nu e neaparat de la ce ai mancat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Si la CBRul meu se simtea pe fata, ca deh acolo e directia, dar era de la rulmentii pe spate. Asa ca mai cauta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 sigur doar de la roata fata. simt doar in ghidon. Eu simteam zilele trecute ca daca trec prin groapa se aude zgomot de lovit fier pe fier. M-am prins ca nu era farul strans bine, am bagat o cheie inelara si dupa aia am avut aceeasi senzatie cand ma duc la munca luni, asa ca m-am programat la service ca zdrangane fiarele acolo. Am fost supus la cazne (sa fac sa se balangane motorul de pe loc), nu a dat rezultate ca sunt prea slab (cam 53 de kile), a incercat mecanicul dar nu se prindea unde clancane cand statea pe sa, asa ca a fost solicitat un alt client de 100kg (fara burta, e genul de 1.96cm) si s-a depistat buba. Era desfacut surubul de la jug (balamaua aia dintre cadru si ghidon). Asa ca uneori nu stii clar ce cauti. Ca principiu asa voblaj poate sa apara si de la roti dezechillibrate (mie imi vobla acum 2 luni si la schimbarea rotii am fost la Rabinul la reglat de spite si acum merge mult mai bine decat cu plumbii pusi la service data trecuta), si de la presiune necorespunzatoare in roti, si de la multe alte motive. Dar oricum nu merge la drum lung pana nu depistezi problema, nu mai vreau iar topicuri noi la accidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 un motiv de voblaj rareori verificat este jocul basculei rulmentii de la bascula ar trebui si ei schimbati la un anumit numar de kilometri dar nuimeni nu-i schimba verifica si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Salut Caline, nu am citit tot ce s-a scris pe aici, deci poate repet pe careva. Problema asemanatoare are un amic din Zalau pe un GSX 750, motor apropiat de al tau si al meu. El are top case si cutii laterale si cand le umple ii joaca ghidonul de abia il tine, la viteze de sub 100 nu poate lua mainile de pe ghidon. Acuma parerea mea e ca ori le incarca prea tare cu bagaje, desi ma mir, doar am fost la intruniri impreuna si nu avea pian sau frgider, ori is dusi naibii rulmentii, din roti sau din jug. Personal am patit miscari din astea deranjante de stanga-dreapta la motorul meu, (fara a avea topcase, insa avand cutii textile laterale ), care s-au adeverit a fi din neechilibrarea rotii fata. Odata facuta operatiunea, nici vorba de miscari parazite, daca iau mainile merge ceas inainte. Cand pateam miscarile alea, cu cutiile pe motor era gay de tot, abia ilt tineam cu o mana. Dupa echilibrare am mers cu cutii la fel de pline , insa fara probleme Editat August 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salut Caline, nu am citit tot ce s-a scris pe aici, deci poate repet pe careva.Problema asemanatoare are un amic din Zalau pe un GSX 750, motor apropiat de al tau si al meu. El are top case si cutii laterale si cand le umple ii joaca ghidonul de abia il tine, la viteze de sub 100 nu poate lua mainile de pe ghidon. Acuma parerea mea e ca ori le incarca prea tare cu bagaje, desi ma mir, doar am fost la intruniri impreuna si nu avea pian sau frgider, ori is dusi naibii rulmentii, din roti sau din jug. Atunci cand incarci mobra, chiar si cu pasager, ajustezi preload-ul pe spate. Ce i se intampla prietenului tau este un transfer de greutate care nu se compenseaza din suspensie. Voblaje din aerodinamica topcase-ului n-am avut niciodata, insa la cat de "taios" prin aer era BMW-ul, nu cred ca ceea ce zic eu e prea relevant. Singurul lucru pe care, intr-adevar, l-am observat a fost faptul ca fara topcase era mai inconfortabil, se crea un mic turbion de aer in spatele meu care ma tragea catre inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ziceam sapt trecuta ca am aceleasi probleme ca initiatorul acestui topic.vineri am schimbat semeringurile si uleiul din furca. am pus ulei 15w pt rigidizare. am observat ca nu mai are tendinta sa vobleze. am mers doar in oras la viteze mici. in weekend am programat o tura de fo 500 km si voi vedea cum se comporta la viteze mai mari. Mesaj completat treaba e cam asa desi am schimbat uleiul in furca voblajul este prezent in continuare. Cu sau fara topcase. acu stau sa ma intreb de unde provine. posibil roata fata dezechilibrata. ce uzura are anvelopa spate? ... cati km?... care e senzatia pe asfalt razuit? Mesaj completat sigur doar de la roata fata. simt doar in ghidon. autosugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ce uzura are anvelopa spate? ... cati km?... care e senzatia pe asfalt razuit? Mesaj completat motoreta are 8000 km , e practic noua. gumele arata bine . sunt dunlop sportmax , echipare din fabrica. iar senzatia pe asfalt razuit e ca dracu. fuge in toate partile. incerc sa evit cat pot sa merg pe asa ceva. tare neplacut. la 8000 km sincer nu cred sa fie dusi rulmentii. De dat in gropi nu am dat. O sa echilibrez totusi roata fata sa vad daca apar imbunatatiri. mobra asta o folosesc doar in deplasari lungi, in bucuresti aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E posibil. Eu am Maxia(cu suport special pentru mobra mea) si la 60-80 km/h are aceeasi tendinta de voblaj daca iau mainile de pe ghidon. Un impediment minor avand in vedere gramada de litri de bagaj ce intra in topcase.... My 2 cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 ia ajuta tu bai tarane ca doar esti mare mecanic, si nu mai tipa ca nu esti pe tarla ! Mesaj completat dar acu' pe bune, voi dezbateti topicurile astea impreuna si doar ea posteaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Off, forumul asta nu sustine viata monogama conjugala si nici libertatea de expresie a femeii. E discriminant cu femeile care vor să dea lectii de mecanica. E vulgar cu motociclistele batjocorite de mecanicii porci. Eh, asta e... Ce sa -i faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) motoreta are 8000 km , e practic noua. gumele arata bine . sunt dunlop sportmax , echipare din fabrica. iar senzatia pe asfalt razuit e ca dracu. fuge in toate partile. incerc sa evit cat pot sa merg pe asa ceva. tare neplacut. la 8000 km sincer nu cred sa fie dusi rulmentii. De dat in gropi nu am dat. O sa echilibrez totusi roata fata sa vad daca apar imbunatatiri. http://sigemo.ro/info_citim.php daca data fabricatie nu e prea veche , iar anvelopele nu au fost abuzate printr-un stil de condus sportiv, atunci 8000km nu e prea mult, dar un cauciuc "copt" se uzeaza mai repede si adera mai greu, plus ca Dunlop nu este Michelin daca ma intelegi ce vreau sa zic... de 2 ori mi-am rezolvat problema prin inlocuirea anvelopei spate , daca sunt noi nu vobleaza pe razuit, cel putin Mitas e08 si Dunlop Trailmax ... Mai verifica si intinderea lantului ... roata sa fie axial orientata cu cadrul Editat Septembrie 2, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 de 2 ori mi-am rezolvat problema prin inlocuirea anvelopei spate , daca sunt noi nu vobleaza pe razuit, cel putin Mitas e08 si Dunlop Trailmax ... Omu' are Dunlop Sportmax... total diferit, nu se poate compara, e normal sa faca nasol pe razuit ce are el, la fel cum e normal ce ai tu sa nu faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.