mishu_canishu Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) Sunt modelele anilor '80 de la Honda considerate motociclete clasice? Imi vin in minte acum: * CX 500 / 500 C / 500 E / 500 SC / 500 custom / 500 turbo / 650 E / 650 C / 650 turbo * CBX: 550 F / 550 / 600 E / 650 E/ 750 Bold´or / 750 F / 1000 / 1000 Pro Link, * VT 500 E / 600 C / 500 C / * CB: 1100 R/ 125 T / 1100 F / 100 N / 100 SS / 250 N /250 RS / 400 N / 400 T / 650 / 650 C / 750 N / 750 F / 750 K / CB 900 F 2 Bol d`Or / CB 900 F Bol d`Or / * Honda GL 1100 Gold Wing / Honda GL 1100 Gold Wing Interstate * VFR: 750 F / 750 R / 400 N / 1000 F / * si cate si mai cate or mai fi!! P.S.: dar BMW-urile din anii '80, fie R, fie K se pot considera motociclete clasice?? Editat Decembrie 4, 2008 de mishu_canishu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Din punctul meu de vedere (si nu numai),o motocicleta clasica este una care a facut o diferenta mare la vremea ei ,a influentat lumea moto si astfel a devenit o clasica. Termenul este generalizat si mai nou se refera la orice motocicleta veche. Concluzia mea: nu toate Hondele din anii 80 sunt clasice. Clasice din anii 80 sunt spre exemplu V-Max sau ZL1000 sau GSXR 750 sau CB 1000 ,motociclete care au fost extraordinare atunci si au creat sabloane de imitat si au ridicat standardele de preformanta si design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 4, 2008 Autor Share Postat Decembrie 4, 2008 Din punctul meu de vedere (si nu numai),o motocicleta clasica este una care a facut o diferenta mare la vremea ei ,a influentat lumea moto si astfel a devenit o clasica. Termenul este generalizat si mai nou se refera la orice motocicleta veche. Concluzia mea: nu toate Hondele din anii 80 sunt clasice. Clasice din anii 80 sunt spre exemplu V-Max sau ZL1000 sau GSXR 750 sau CB 1000 ,motociclete care au fost extraordinare atunci si au creat sabloane de imitat si au ridicat standardele de preformanta si design. Da! Sau care au adus ceva inovator, nemaiintalnit pana la momentul respectiv! P.S.: Uite pe altu' de n-are somn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 CX-ul 500, VT-ul 500, CB-ul 1000 sunt intr-adevar niste clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 nu e chiar cea mai buna rezolutie dar merge....m-am gandit ca poate se potriveste cu topicul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) CX-ul 500, VT-ul 500, CB-ul 1000 sunt intr-adevar niste clasice. Un f bun prieten are o Honda CX 500, din 1982, accidentata partea fata si as fi vrut sa o iau sa o repar si sa o aduc la starea originala, adica sa o scap de povara carenei aleia de BMW pe care a adaugat-o vre-un neamt ciufut! nu e chiar cea mai buna rezolutie dar merge....m-am gandit ca poate se potriveste cu topicul.... Covaci de la Phoenix are CBX de 1000. Editat Decembrie 5, 2008 de mishu_canishu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Din punctul meu de vedere (si nu numai),o motocicleta clasica este una care a facut o diferenta mare la vremea ei ,a influentat lumea moto si astfel a devenit o clasica. Termenul este generalizat si mai nou se refera la orice motocicleta veche. Concluzia mea: nu toate Hondele din anii 80 sunt clasice. Clasice din anii 80 sunt spre exemplu V-Max sau ZL1000 sau GSXR 750 sau CB 1000 ,motociclete care au fost extraordinare atunci si au creat sabloane de imitat si au ridicat standardele de preformanta si design. Adevar ai grait prietene.Bag aici cu cea mai mare placere epocala (de 20 ani)Suzuki GS 500 E.Se fabrica si in prezent in Spania dupa 20 ani si sute de mii de exemplare vindute in toata lumea.Personal consider acest model un model de referinta si un GS din 90 pentru mine este o motocicleta de colectie.Va fi prezenta ca si cap de linie in viitorul Muzeu al Motocicletei din Romania.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 P.S.: dar BMW-urile din anii '80, fie R, fie K se pot considera motociclete clasice?? K-urile nu Airheadurile fabricate pana prin 96 se pot considera clasice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 6, 2008 Autor Share Postat Decembrie 6, 2008 K-urile nu Airheadurile fabricate pana prin 96 se pot considera clasice pai de ce nu?! Am unu' din '86 si unu' 96'. P.S.: cand le considerati clasice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu e chiar cea mai buna rezolutie dar merge....m-am gandit ca poate se potriveste cu topicul.... straight six... mmmasterpiece! supersport in toata regula ma gandeam sa-mi iau al doilea motor, pentru oras un CB 750 K. si promit ca o sa ma tin de cuvan, chiar de nu va fi din anii 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Din punctul meu de vedere (si nu numai),o motocicleta clasica este una care a facut o diferenta mare la vremea ei ,a influentat lumea moto si astfel a devenit o clasica. Termenul este generalizat si mai nou se refera la orice motocicleta veche. Concluzia mea: nu toate Hondele din anii 80 sunt clasice. Clasice din anii 80 sunt spre exemplu V-Max sau ZL1000 sau GSXR 750 sau CB 1000 ,motociclete care au fost extraordinare atunci si au creat sabloane de imitat si au ridicat standardele de preformanta si design. Honda CBR 600 F1 (Hurricane) - din cate am citit eu despre ea, la vremea aparitiei a fost un concept inovator, poate chiar revolutionar ? Oricum, este prima dintr-o serie de succes, deci cred ca merita mentionata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 nu e chiar cea mai buna rezolutie dar merge....m-am gandit ca poate se potriveste cu topicul.... Fals frate .Copie fidela BENELLI sei.Prezentat in 1972 publicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 am avut VFR 750 din '86 si la 150k km inca mai 'lua' 240, am facut 5000 km doar cu el fara sa umblu la nimic, si mai facea daca nu-l schimbam....din partea mea, jos palaria pt HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 salutare tuturor. V-o prezint pe Akutagawa, o Honda CX 500 din 30 martie 1978 (...cu 6 zile mare ca mine): Am cumparat-o din Olanda cu 500 de euro. La 130-140 (viteza mea de croaziera) toarce minunat si se tine pe sosea incredibil de bine (bine, ca are si numai fier serios pe ea, nu plastice). Am urcat pana in 185 ca sa vad cat ma iubeste - si se pare ca suficient, pentru ca nu mi-a scartait din nimic de mama. Este o bijuterie, nu am cuvinte sa v-o descriu. (Intrebare: cand imi aduc frumoasa in Romania pot s-o inmatriculez la noi ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 salutare tuturor. V-o prezint pe Akutagawa, o Honda CX 500 din 30 martie 1978 (...cu 6 zile mare ca mine): Am cumparat-o din Olanda cu 500 de euro. La 130-140 (viteza mea de croaziera) toarce minunat si se tine pe sosea incredibil de bine (bine, ca are si numai fier serios pe ea, nu plastice). Am urcat pana in 185 ca sa vad cat ma iubeste - si se pare ca suficient, pentru ca nu mi-a scartait din nimic de mama. Este o bijuterie, nu am cuvinte sa v-o descriu. (Intrebare: cand imi aduc frumoasa in Romania pot s-o inmatriculez la noi ?) Este un motor superb.Daca nu are probleme cu actele se poate inmatricula.dar ar fi pacat sa o mai chinui pe soselele patriei noastre care cam strica tot ce le foloseste.poate fi o faina baza pentru colectia ta.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 salutare!!!am posibilitatea sa cumpar un cx500 in stare f buna....ce spuneti merita?!cam ce bani face motoreta asta?1 eu am un drz si nu ma prea pricep la clasice...insa am mers cu ea si mi se pare ffff interesanta.... multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 La ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Baga un ochi aici: /index.php?showtopic=15638 Ce model e ? ce an de fabricatie? si mai ales CE PRET ? Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Hop si eu cu un exemplar. Asa l-am cumparat pentru un prieten. E prima data cand reusesc sa o "pipai" in de aproape, iar concluzia e ca acuma imi caut una pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 usor,usor, mai salvez si eu un exemplar Mesaj completat azi am luat portbagaju de la cromat... pe care portbagaj voi atasa aceste case-uri proaspat vopsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poka67 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Am si eu o HONDA cb 700 sc nighthawk 85-model USA merita nota zece ,am facut cu el 20000 km fara nici o problema. In anii 80 motocicletele erau asamblate din piese fabricate de honda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 am o honda xl 600lm rezervor 28l din 85 am intrat in sezonul 3, anul trecut am facut 15000km si merg zilnic ! doar comsumabile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 In anii 1980 se faceau motocicletele cu simt de raspundere (a grait batranul din mine ) fara economie la fier, fara rezerve la calitate si fara atata electronica. Sa vad eu, nu spiduri, dar stradale normale fabricate in 2010 ca mai merg la fel si peste 25 - 30 de ani. Mare mi-ar fi mirarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am si eu o HONDA cb 700 sc nighthawk 85-model USA merita nota zece ,am facut cu el 20000 km fara nici o problema. In anii 80 motocicletele erau asamblate din piese fabricate de honda ... Motoreta ta e o frumusete rara, zau.., daca te gandesti vreodata sa o vinzi da-mi un pm ca cine stie! poate te vad cu ea la vreo intrunire, spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Hop si eu cu a mea!sper sa va placa.Honda CB 750 F 1979. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.