Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

Pe ce motocicleta au fost montate?

 

In tabelele cu cross-references de la delta nu apare materialul RD-N3 cum scrie pe placutele alea.

 

Explanation of the several compounds

Main compound-groups are: N(2), D, CPRO and M.

These main compounds are adapted for use in the different brakepad-categories as on-road, off-road, etc.

 

N-compound. DELTA braking standard compound.

High friction. No fading. Long lasting. Not aggressive towards the disc. A classical compound in sintered metal friction technology.

The N(2) compound has obtained a TĂV Approval.

 

D-compound. DELTA braking heavy duty compound.

Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs!

 

CPRO-compound. A new development by DELTA braking R&D

A soft compound containing a high percentage of, specially developed, friction carbon. Extreme high friction. Very high temperature resistant. In use for (semi) road-racing, supermotard, and motocross, but … pay attention: CPRO, being a soft compound, doesn’t like the combination of mud, sand, and water!

 

M–Compound. To complete the DELTA braking production program, we also produce a classical compound of mineral (organic) origin. A complete different technology. No sintering process. Available for older type motorcycles, and for customers, who want more economical brakepads.

Also the M-1 compound has a TĂV Approval.

 

De unde a luat N3 si pe ce motor le-a pus? Eu vad doar N2 si CPRO la cele sinterizate prin configuratoare.

 

Da, am vazut si eu pe saitul lor acelasi lucru.. RD-N3 nu apare ca material, cel scris pe placute. O varianta ar fi ca nu mai fabrica modelul, cel care le-a vandut in Ro le-a cumparat si a ramas cu ele cine stie de cand. DB vad ca e pe piata din 2002.

http://www.delta-braking.com/htm/about-us.php

E foarte ciudat.

http://www.delta-braking.com/htm/common.php

Da, firma e din Cehia.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 629
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Calitate la pret redus nu exista.

depinde. am avut EBC, tare laudate de multi. nu mi s-au parut mare scofala. am luat Armstrong la jumatate de pret si n-am simtit vreo diferenta. n-au stricat discurile si frineaza ok.

in schimb Kyoto n-as recomanda nici la dusmani -> frinare zero.

 

LE: ce zice Lipton de placute recomandate functie de motor poate e de luat in calcul. unele motoare au discuri din inox, altele din fonta, poate or mai fi si alte materiale. nu cred ca e totuna.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

high performance= high mentenance..... va planati/ echilibrati discurile inainte de schimbarea placutelor??? ups ma bedddd :friends:

 

pai cum vrei frate sa prinda o suprafata perfect plana(plactza noua de orice firma) pe discul uzat primit mostenire de la Grigore Ureche... din 44 cand au plecat nemtii... ca dac mai stateau aveam si noi autostrazi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnule motociclist presupui prost, sportul asta se plateste si inca foarte scump. cat despre retributie :crack: :crack: :crack:

exista posibilitatea de a reduce cheltuielile prin testare/sponsorizare.

placutele "de promotie" le-am terminat demult dar discurile se prezinta inca bine, mult mai bine decat cele prezentate in poze dvs!

 

de obiei sunt mai chibitz, asa... acum insa nu e cazul, placutele astea pentru mine au fost ok.

 

 

In concluzie dl. vicecampion, atunci cand faceati pe pilotul de incercari (am uitat sa spun si european SCZ) primeai placutele si discurile moca?

Eu zic sa bagam mai mult antrenament sa ne laudam si noi cu un campion european! Dar poate din cauza franelor ai iesit doar vice, franau prea tare ? :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie dl. vicecampion, atunci cand faceati pe pilotul de incercari (am uitat sa spun si european SCZ) primeai placutele si discurile moca?

Eu zic sa bagam mai mult antrenament sa ne laudam si noi cu un campion european! Dar poate din cauza franelor ai iesit doar vice, franau prea tare ? :crack: :crack:

 

:)

ne putem lauda si cu titlul de campion european, l-a obtinut colegul Nelu Somodean, dar cum multa lume se uita la fotbal...

 

da, am primit MOKA doua seturi de discuri si vreo 6 seturi de placute si am fost multumit de ele. asta este parerea mea despre placutele si discurile de la delta braking... sa ne vedem cu bine pe strada sau pe circuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De placutele de pe Louis (Saito, Lucas) nu zice nimeni nimic?

 

Saito sinter am luat eu, nu au stricat discurile, franau ok, dar scartiau ca alea de tramvai.

 

Lucas sinter habar nu am cum sunt.

n-am avut Saito dar am avut Lucas. faceau exact cum spui tu de Saito. mi-era jena sa pun frina pe strada ca faceau un zgomot penibil.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am avut Saito dar am avut Lucas. faceau exact cum spui tu de Saito. mi-era jena sa pun frina pe strada ca faceau un zgomot penibil.

 

 

vaselina cuprata pe spatele placutelor, in strat f. subtire. nu mai scartaie nimic. :) nu scartaie placutele pe disc ci suportul pe pistonase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

genul de uzura din pozele voastre apare in general cand nu se eimperecheaza corect materialul discului cu materialul placutei.

Discurile de frana pot fi de inox sau de otel simplu (ca si clase mari) si astea mai au proprietati microscopice pe acolo - dar sa nu intram in detalii ff mult

 

Placutele au 2 chestii: duritate si structura materialului

Daca nu se imperecheaza corect materialele celor doua componente pot aparea uzuri inegale in timp. o placuta facuta pentru disc de inox va face instantaneu distrugeri pe un disc de otel, fie ca e moale sau tare materialul de pe ea. cam asta pare sa fie cazu in primul post

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

genul de uzura din pozele voastre apare in general cand nu se eimperecheaza corect materialul discului cu materialul placutei.

Discurile de frana pot fi de inox sau de otel simplu (ca si clase mari) si astea mai au proprietati microscopice pe acolo - dar sa nu intram in detalii ff mult

 

Placutele au 2 chestii: duritate si structura materialului

Daca nu se imperecheaza corect materialele celor doua componente pot aparea uzuri inegale in timp. o placuta facuta pentru disc de inox va face instantaneu distrugeri pe un disc de otel, fie ca e moale sau tare materialul de pe ea. cam asta pare sa fie cazu in primul post

 

 

Hai sa fim seriosi care dintre noi stiu "imperecherea materialelor". Producatorul o data ce are in catalog placute dedicate pt. fiecare model de motocicleta, cred ca nu o face la caterinca. Si in cazul in care schimb discurile eu 1 as opta pt. acelasi tip de material pe care l-am avut pe discurile vechi .Nu cred ca face cineva combinatii aiurea de capul lui mai ales cand este vorba frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vaselina cuprata pe spatele placutelor, in strat f. subtire. nu mai scartaie nimic. :) nu scartaie placutele pe disc ci suportul pe pistonase.

 

Sunt doua feluri de "scartaituri":

Frecventa acustica a: discului-placutei-pistonului. N-are importanta pt ca nu este periculos, poate doar enervant pt cei sensibili :D

Scartaitul dat de o placuta glazurata. Asta e nasol si periculos pt discuri.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi motociclisti,

 

Cel de care spune amicul meu Ramirez si care a patit-o cu placutele de frana Delta Braking System , subsemnatul. Ma simt nevoit sa fac cateva completari la acest topic in eventualitatea ca nu vor pati si alti ca mine .

 

Fz6 2006 , discuri fata stoc ( 5-6 mm ) , "tocite uniform" de niste placute japoneze , care nu necesitau neaparat inlocuire. Insa anul trecut am dorit daca tot fac aerisirea,schimband si uleiul de frana am zis sa imi achizitionez si un set de placute. Din cauza faptului ca am fost fost cam stramtorat la buzunar ( mi se intarzie salariu cate 2 luni ) , am ales placutele Delta Braking System din pozele puse de Ramirez, de la anvelopemoto.eu la recomandarea vanzatorului cum ca le foloseste nu stiu ce campion la moto. Binenteles ca m-a incantat si pretul la jumatate fata de un set Ebc,SBs,Nissin sau alte branduri cunoscute. Amicul si mecanicul care mi-a facut schimbul de lichid de frana, care a curatat cilindri si a montat placutele DELTA m-a atentionat ca e un brand necunoscut si ca inca nu e necesar sa le schimb pe cele vechi. Insa prost fiind, am mers pe premiza : "lasa domne, totul nou". Zis si facut...

 

 

De abia azi ( dupa aproape 1 an) , cand scriu acest reply , stimatul domn de la anvelopemoto.eu mi-a restituit contravaloarea placutelor deoarece nu a avut ce sa imi ofere la schimb. Binenteles ca producatorul i-a dat raspuns negativ, cum ca utilizatorul adica eu am fost de vina pt ca am avut discurile defecte si nu au fost curatati cilindri..complet gresit..

 

Nu caut sa fac reclama negativa distribuitorului placutelor , are preturi super ok pt multe produse si de calitate, mai ales pe partea de anvelope...

 

Dar fratilor, feriti-va de Delta Braking System..si da-ti un ban cand e vorba de calitate si mai ales siguranta..

 

Multumesc Ramirez . Imi asum si criticile userilor , nu am fost inspirat la momentul respectiv.

 

Asfalt uscat !

 

P.s Discurile isi revin in timp dar e necesar sa schimbi 2-3 seturi de placute pana la uniformizare..

 

vrajeli de concurenta! discurile nu se distrug in 1500 km doar daca placutele sunt in permanenta in contact cu discurile!

concluzii:

1 mecanicul care a facut treaba a facut-o bine => tu mergi cu mana numai pe frana!

2 mecanicul a facut treaba de mantuiala si te-a lasat cu ochii in soare!

3 ... verifica inca o data varianta unu si doi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrajeli de concurenta! discurile nu se distrug in 1500 km doar daca placutele sunt in permanenta in contact cu discurile!

concluzii:

1 mecanicul care a facut treaba a facut-o bine => tu mergi cu mana numai pe frana!

2 mecanicul a facut treaba de mantuiala si te-a lasat cu ochii in soare!

3 ... verifica inca o data varianta unu si doi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

P.s Discurile isi revin in timp dar e necesar sa schimbi 2-3 seturi de placute pana la uniformizare..

 

 

dupa cum spuneam... DISCURILE SE PLANEAZA/RECTIFICA DACA NU AI BANI DE UNELE NOI. NU SE MERGE LA PANA LE UNIFORMIZEASA ALTE PLACUTE... asta daca vrei sa ai frane, daca vrei sa ai doar impresia de frane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim seriosi care dintre noi stiu "imperecherea materialelor". Producatorul o data ce are in catalog placute dedicate pt. fiecare model de motocicleta, cred ca nu o face la caterinca. Si in cazul in care schimb discurile eu 1 as opta pt. acelasi tip de material pe care l-am avut pe discurile vechi .Nu cred ca face cineva combinatii aiurea de capul lui mai ales cand este vorba frane.

sunt ptoducatori care au un format de placuta de frana si mai multe duritati.

Sunt vanzatori care iti dau ei ce au pe stoc, nu ce trebuie.

Sunt multi care nu pun discuri oem ci merg pe alien sau mai stiu eu ce alte discuri frumoase.

chestiile de metalurgie devin importante, trebuiesc citite instructiunile producatorilor pt fiecare din ele.

 

referitor la scartait - sunt multe detalii ignorate de useri. de exemplu - pentru discuri fixe bmw are saibe antiscartait. Sunt niste saibe mici si subtiri - cate 2 pe fiecare surub. Sunt al naiba de scumpe.

Cand frana scartaie eficienta ei este redusa. nu foarte mult dar sesizabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam... DISCURILE SE PLANEAZA/RECTIFICA DACA NU AI BANI DE UNELE NOI. NU SE MERGE LA PANA LE UNIFORMIZEASA ALTE PLACUTE... asta daca vrei sa ai frane, daca vrei sa ai doar impresia de frane...

 

Salut,

 

Cu siguranta nu am avut impresia de frane cand am pus alte placute chiar daca discurile nu mai erau uniforme. Si cum ai spus mai sus , e necesara o interventie asupra lor si nu cum am spus eu . Drept dovada imi retrag afirmatia pt ca nu m-am documentat bine.

 

Multumesc.

 

vrajeli de concurenta! discurile nu se distrug in 1500 km doar daca placutele sunt in permanenta in contact cu discurile!

concluzii:

1 mecanicul care a facut treaba a facut-o bine => tu mergi cu mana numai pe frana!

2 mecanicul a facut treaba de mantuiala si te-a lasat cu ochii in soare!

3 ... verifica inca o data varianta unu si doi!

 

 

Salut,

 

Iti garantez ca nu sunt "vrajeli de concurenta" pt ca nu am placute de vandut si nici alte consumabile sau componente de natura mecanica pentru motociclete. Sunt un simplu user al forumului atat eu cat si userul care a initiat topicul.

 

Concluziile tale sunt gresite si cu iz ironic si dpmdv nu isi au rostul pt ca nu aduc nimic benefic acestui topic.

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un lucru pe care nu l-a luat in calcul nimeni e ca exista facaturi pe piata.

de exemplu, eu am avut placute Kyoto pe spate si nu ca mi-au stricat discurile, dar pur si simplu nu frinau deloc. dar DELOC. am cautat pe net ce zice lumea de ele si unii erau multumiti.

poate si tu ai dat peste niste facaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o placuta din lumea asta nu franeaza bine cand e proaspat instalata, exista o perioada pana se "aseaza". In cutia in care vin placutele auto, la marcile care se respecta, exista un cartonas rosu pe care sa ti-l atarni in oglinda dupa schimbul de placuta si care te atentioneaza cu multe !!!!! ca in primii 200-300km nu prea ai frane deloc si sa nu franezi brusc pana nu se aseaza placutele. Nu-mi vine acum termenul in engleza. "Settle"??/ plm

Deci nu stiu ce fel ai testat tu placutele alea Kyoto, cat ai mers cu ele?

 

am gasit, termenul e "bed-in"..

 

http://www.tirerack.com/brakes/tech/techpage.jsp?techid=85

 

Pana la urma cu placutele Carbone Lorraine care e treaba, sunt bune de ceva sau nu?

Sunt foarte bune! Am folosit doua seturi pana acum si sunt fff multumit.

 

referitor la scartait - sunt multe detalii ignorate de useri. de exemplu - pentru discuri fixe bmw are saibe antiscartait. Sunt niste saibe mici si subtiri - cate 2 pe fiecare surub. Sunt al naiba de scumpe.

Cand frana scartaie eficienta ei este redusa. nu foarte mult dar sesizabil

 

Din cate stiu eu scartaitul e produs de vibratia placutei atunci cand freaca de disc.

Pt a evita asta producatorii pun un material de amortizare intre etrier si placute, de obicei e o tablita care vine cu placutele sau cu etrierele originale.

De curand mi-am schimbat placutele pe fata la masina si placutele cumparate, TRW, au venit imbracate pe partea metalica cu o tablita invelita in ..panza. La motocicleta cand am schimbat am folosit tablitele existenete intre etrieri si placutele vechi. Multi ignora acele tablite sau nu le mai pun deloc, ei exact alea au rol anti-scartaire.

Bine, nu neg ca si "neintelegerea" intre materialul discului si cel a placutelor duce la scartait, dar in mare parte astea sunt facute din aceleasi materiale desi producatorii se dau cu poponeata de pamant ca ale lor contin "electrolites" (vezi bautura racoritoare omniprezenta din filmul "Idiocracy").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Salut,

 

Iti garantez ca nu sunt "vrajeli de concurenta" pt ca nu am placute de vandut si nici alte consumabile sau componente de natura mecanica pentru motociclete. Sunt un simplu user al forumului atat eu cat si userul care a initiat topicul.

 

Concluziile tale sunt gresite si cu iz ironic si dpmdv nu isi au rostul pt ca nu aduc nimic benefic acestui topic.

 

mersi.

Nu sunt concluzii cu iz ironic. Sunt realitati pe care eu le-am vazut si la masini si la moto cu probleme la sistemele de franare. Iar la numarul de km specificati de voi e clar ca alta a fost cauza! Eu unu caut sa descoperim toti care a fost de fapt cauza. Eu unu vand aceste produse si tocmai de aceea nu vreau sa PUN IN PERICOL VIATA nimanui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu stiu ce fel ai testat tu placutele alea Kyoto, cat ai mers cu ele?

un sezon.

 

am avut si alte marci, Lucas, EBC, Armstrong. chiar daca la inceput nu frinau chiar ca dupa rodaj, tot frinau suficient cit sa opreasca motorul. daca toate placutele ar fi ca si inexistente pe perioada rodajului, ar insemna ca te-ai propti in prima masina dupa schimb.

din momentul in care am dat jos Kyoto-urile si am pus Ferodo, cele mai ieftine pe care le-am gasit, chiar de la prima frinare diferenta a fost drastica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramanand fara placute fata si cum trebuia sa plec in max 2 h din bucuresti singurele placute care le-am gasit pe stoc la mymoto pt banditul meu au fost KYOTO. cu gandul ca le schimb cand ma intorc, am facut compromisul fortat de imprejurari, le-am montat si am plecat. la inceput prudent, prudent. atat pot sa va spun: au trecut 2 luni, 6000km (printre care transalpina, un drum de viena etc) si le am si acum pe motor. au franat inca de la inceput ok. nu am legatura cu nimeni, nu fac reclama etc. pur si simplu merita 50 ron/perechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...