XorX Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 thx, cred ca o sa merg pe EBC 2H. Am vazut ca daca le iau de pe ebay ajung undeva la jumatate de pret fata de ro, asa ca merita totusi sa iau niste placute de calitate. Singura mea rezerva era ca imi ramasese mie in cap ca cele sinterizate "consuma" discul. Daca merita sau nu sa iei placute de calitate la chopper eu zic ca da, tocmai pt ca frina pe un chopper e mult mai slaba decit la o sportiva (1 disc 2 pistonase) iar atunci cind o arzi prin oras 100+ 250kg diferenta o fac frinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Placute de frana cumpar rar si fiindca nu cunosc prea multe, cer parerea cuiva cu experienta. Motocicleta este Transalp 600, 1991, un disc fata, un disc spate. La franare de urgenta, franele sunt prea slabe pentru greutatea motocicletei, vara asta era sa o patesc de trei ori, de fiecare data in combinatia viteza + frane slabe. Ce placute asigura cea mai buna franare si nu mananca discurile prea tare? Nu conteaza daca se tocesc repede. Firma si model, va rog, nu teorie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Intreg sistemul de franare e de vina pentru problemele tale, iar schimbarea placutelor n-o sa faca diferenta, din pacate. Eu am acum placute Brembo si disc fata nou si nu simt o imbunatatire notabila. Motocicleta e comparabila cu a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 incearca sa faci un upgrade la sistemul de franare. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy.driver Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salut all. In primul rand conducte de frana metalice(acestea nu se dilata la franare), iar in ceea ce priveste placutele de frana pentru un motor gen Transalp din `91, nu exagera sa pui ceva ultra high performance ! Pentru modelele vechi se folosesc placute metalice MAXIM sinterizate,nu mai mult ! (in cazul placutelor LUCAS TRW e terminatie SV). Tot asa folosesc si eu pentru DR-ul meu din 97. Poti schimba si lichidul de frana, acesta isi pierde calitatile dupa o vreme, si in pompa se strange pilitura, din aceasta cauza garniturile din pompa nu mai sunt etanse pe corpul cilindrului. Daca maneta coboara incet spre ghidon(in timp ce-l tii), recomand schimbarea garniturilor din pompa. codurile pentru placute sinterizate ar fi : MCB624SV - fata si MCB585SH - spate. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Placute de frana cumpar rar si fiindca nu cunosc prea multe, cer parerea cuiva cu experienta. Motocicleta este Transalp 600, 1991, un disc fata, un disc spate. La franare de urgenta, franele sunt prea slabe pentru greutatea motocicletei, vara asta era sa o patesc de trei ori, de fiecare data in combinatia viteza + frane slabe. Ce placute asigura cea mai buna franare si nu mananca discurile prea tare? Nu conteaza daca se tocesc repede. Firma si model, va rog, nu teorie. Multumesc! Vezi daca se gasesc pentru motocicleta ta Carbon Lorraine A3+ pentru fata (poti incerca si xbk5 daca gasesti pentru motocicleta ta desi nu cred ca isi au rostul pe transalp) si RX3 pentru spate sunt foarte bune la pret si franeaza excelent indiferent de conditii. Trebuie sa cureti foarte bine discurile si pistonasele din etrier (inainte sa le impingi inapoi) cu brake cleaner (15 lei la benzinariile lukoil) Nu uita sa faci un rodaj corespunzator placutelor de frana (pe un drum necirculat reduci de vreo 20 de ori de la 80-90 la 60 cu franare usoara iar apoi lasi ceva timp sa se raceasca) Daca le montezi si franezi tare de la inceput din moment ce ele nu calca pe toata suprafata discului se vor arde usor, se glazureaza suprafata si ai pus placute noi degeaba. Placutele de frana bune reprezinta un excelent punct de plecare in imbunatatirea franarii. Apoi daca nu esti multumit poti schimba lichidul de frana si furtun cu insertie, etc Verifica si sistemul de culisare al etrierelor ca transalpul are etriere flotante, daca nu culiseaza usor stanga dreapta curata si unge cu vaselina rezistenta la temperatura pinii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Da, se gasesc A3+ si RX3 iar pretul vad ca este normal, 32 de euro setul. O sa pun si furtune metalice. Franele sunt verificate si reverificate, in afara de placute si furtune nu am ce sa le mai fac. Multumesc pentru recomandare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 o pompa? e maxim 100euro una radiala , brembo sau nissin de 3/4 tzoli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 @JAGI este foarte mult pentru un singur disc si etrier cu doua pistonase o pompa de 19mm o sa aiba maneta extrem de tare si cu o cursa foarte mica. Poate monta in schimb o radiala brembo care este stock pe yamaha R1/R6 de 14mm care vine si cu contact de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 La R125 ce placute sa pun sa nu imi toceasca discurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Am nevoie urgenta sa schimb placutele de frana pe fata (sambata am programata intoarcerea in tara 1500 km). La magazinul din zona mea nu am gasit altceva decat aceste placute (15 euro),nu pretul ma deranjeaza ci faptul ca nu stiu nimic despre ele . Ce parere aveti sa le urc sus ,sau sa mai caut ceva cu nume mai cunoscut. P.S..La o inspectie vizuala nu mi se pare nimic anormal . Google nu scrie nimic de firma asta ,nu am vazut eu cel putin . Pun si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 1500 km implica si autostrada = viteza mare = franare buna. Nu spun eu ca nu sunt placutele bune, dar nu are rost sa risti. Incearca sa iti comanzi ceva de pe net, sau mai cauta si in alta parte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 A mai experimentat un amic cu placute facute de un brand putin cunoscut si a tras lozul necastigator.Discurile distruse S-a bucurat ca au fost ieftine dar s-a bucurat si mai tare cand a fwutut discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 ma, am gasit eu ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 daca nu Fizz, atunci cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 daca nu Fizz, atunci cine? Nu ... Era asa ... Daca nu Fizz , atunci ciiinee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) ...Cine stie mai bine.. Placute frana ca mine ( scuze nu m-am putut abtine ) ) Editat Noiembrie 8, 2013 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Le montez ca nu am de ales(le fac o proba sa vad comportamentul lor ) ,nu cred ca mai gasesc alta firma azi .Maine dimineata plec .. Daca sunt cu probleme le schimb imediat cand ajung acasa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Genial.... On topic. Daca nu stii cum tin, laso mai incet pana se aseaza si vezi pe urma, ar grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 nu fiti slabi, placutele Fizz sint expirate. ultimul racnet sint placutele Alex Velea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Am facut in urma cu 10min 30km cu ele ,ca prima impresie fata de cele vechi nu simt nimic in minus ,chiar parca franeaza mai bine . Avand in vedere ca cele vechi sun astea Spre linistea mea am fost si la un mecanic in apropiere pt ca fac un mic zgomot ,baiatul mi-a spus ca or sa faca asa pana se aseaza pe disc (discul are ceva uzura),si sa nu-mi fac griji pt ca sunt ok placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Vezi ca e stramb suportul pe care floteaza etrierul, ai uzura mai mare in partea de sus a placutelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Te referi la suportul sudat pe telescop (de care se prinde in suruburi etrierul)? In cazul asta ce este de facut ? Editat Noiembrie 8, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Etrierul gliseaza pe 2 bolturi, bolturi prinse de o piesa metalica intre paharul de la furca si etrierul propriu-zis. Se indreapta, nu trebuie sa te sperii ca nu e grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Am avut eu niste placute de frana chinezesti pe masina, la o coborare mai agitata pe niste serpentine au cam luat "foc". a trebuit sa trag pe dreapta sa astept sa se raceasca si sa nu mai iasa fum din ele. Nu te juca! sau evita coborarile pe serpentine ori ia niste apa cu tine, mai le racesti din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.