Ninu 2000 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu o sa rulez cu viteze extraordinare ...viteza de croaziera 100/120 km/h. Oricum o sa fiu mai precaut ,am observat ca odata ce se incalzesc nu mau au acelas randament .Am nevoie de ele doar traseul acesta de retur acasa ,dupa acea probabil ca le dau jos si le pastrez ca fiind de rezerva. Asa fac eu tot timpul ...in ultimul moment ma pun sa schimb piese la motocicleta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Racky Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 precum in titlu, cine a avut si-mi poate spune o parere despre cum i s-a parut acest tip de placute de frana. Precizez ca eu nu mi-s reisar, folosesc motorul pentru mers decent spre touring, mai des cu frana de motor decat cu frana de serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikita Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Eu am si pe RR si am avut si pe F3. Sunt ok. Nu's cele mai bune, dar atata timp cat nu ii dai in gura, dupa care frana de urgenta, e ok dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Eu am si pe RR si am avut si pe F3. Sunt ok. Nu's cele mai bune, dar atata timp cat nu ii dai in gura, dupa care frana de urgenta, e ok dupa parerea mea. Asta e si ideea mea. Mersi pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 History: Sunt paralel cu mecanica, si cu tot ce presupune surubarit. Nu sariti la mine:) Multumesc Question: E normal ca dupa cam 3200 de KM sa aud niste scartzaituri cand franez? Pe spate, la viteza mica. ? Motocicleta a fost noua. O sa ma duc oricum la service. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 History: Sunt paralel cu mecanica, si cu tot ce presupune surubarit. Nu sariti la mine:) Multumesc Question: E normal ca dupa cam 3200 de KM sa aud niste scartzaituri cand franez? Pe spate, la viteza mica. ? Motocicleta a fost noua. O sa ma duc oricum la service. Multumesc Depinde de scartait Depinde ce tip de placute ai, de ex. alea sinterizate scot un scartzait la franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Depinde de scartait Depinde ce tip de placute ai, de ex. alea sinterizate scot un scartzait la franare Bun multumesc:) Dar no facut asa pana acu 3-4 zile. Si mi se pare ca fac doar cand ma opresc. Adica in mers cand franez nici nu am cum sa le aud . Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Bun multumesc:) Dar no facut asa pana acu 3-4 zile. Si mi se pare ca fac doar cand ma opresc. Adica in mers cand franez nici nu am cum sa le aud . Multam Daca ai avut placute noi atunci e normal sa nu scartaie decat dupa o perioada. Si da, este sesizabil doar la viteze mai mici. Nothing to worry about Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 No, am ajuns azi la service. Au zis ca totul e ok:) Oricum eu facusem servicele anual in Martie, si atunci le-au controlat. Multam fain de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ? foarte bune...am avut SBS ceramice pe R6...in combinatie cu niste conducte metalice....beton...te pun in cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Un harsait metalic mi-a atras atentia sa verific discul de frana. Surpriza: o placuta cred ca este la limita de service, nu se mai vede santul indicator de uzura. Aia de pe partea cu pistonasele. Cealalta este neatinsa. A luat si foarte putin din disc, l-a valurit. Placutele au cam 5000 de kilometri in regim de cruiser. Ma omoara ca nu-mi mai amintesc de unde le-am cumparat, dar parca de la louis.de dar nu sunt 100% sigur. https://www.louis.de/en/artikel/saito-brake-pads-sinter-fuer-suzuki-vz-800-marauder/10044350?filter_bike_id=0829&list=1950476 WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Nu ti-a culisat etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Exista solutie pentru rectificarea discului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Il schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Discul se poate prelucra dar depinde cat de mult a fost afectat. Cum discurile moderne de moto sunt destul de subtiri e foarte probabil sa nu mai poata fi reparat si sa mai si respecte grosimea minima. Editat Iunie 16, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Exista solutie pentru rectificarea discului? Fa o poza ... daca e doar un pic mai rugos decat normal nu iti face probleme, odata cu montarea noilor placute in timp o sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) Poza.... PS Telefon fara blitz. Sorry. Editat Iunie 19, 2014 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Poza.... Photo0341.jpg PS Telefon fara blitz. Sorry. Discul arata foarte rau. Cel mai probabil au fost folosite placute de slaba calitate. Pe viitor cu siguranta ai sa fii mai atent la acest aspect. Din pacate la un asemenea grad de uzura, rectificarea subtiaza prea mult discul deci nu e o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Da, am folosit niste cacaturi. Acum am luat Carbon Laraine A3+. Am vazut ca le recomandai, am dat un search pe topic. O sa fac o poza mai clara, la lumina, dar in ultima vreme ajung ca tarziu acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Eu centrez eu dau cu replyul: Cred ca le ia mai mult timp sa se "aseze". Mi-am comandat si brembo, daca nu se impaca bine cu discul le voi schimba. Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Nu se inghesuie lumea ca la discutiile despre uleiuri. E cam greu sa primesti o recomandare pe baza unei comparatii intre cele doua. Si eu ma gandeam la Brembo, CL si Lucas. Preturile sunt cam egale sau cu o oarecare diferenta insa daca luam in calcul pretul unui disc important e ca alegerea sa nu faca stricaciuni. Aici depinde cum se impaca placutele cu discul pe mobra. Cum am mai mers doar cu brembo si CL am ales la schimbul recent CL si pe spate. Pe fata CL xbk5 pot spune ca sunt chiar un pic mai bune ca brembo. Despre Lucas as fi curios sa aud si eu pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. In ce regim foloseai frana spate? » Post actualizat in 28 Oct 2014 08:30 Daca folosesti spatele excesiv, e clar ca o sa ajungi la fading de placuta/lichid. Cu un lichid RBF rezolvi o parte a problemei. Pentru folosirea la enduro/cross, s-a inventat asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.