Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

Nu o sa rulez cu viteze extraordinare ...viteza de croaziera 100/120 km/h.

 

Oricum o sa fiu mai precaut ,am observat ca odata ce se incalzesc nu mau au acelas randament .Am nevoie de ele doar traseul acesta de retur acasa ,dupa acea probabil ca le dau jos si le pastrez ca fiind de rezerva.

 

Asa fac eu tot timpul ...in ultimul moment ma pun sa schimb piese la motocicleta .. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 628
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

precum in titlu, cine a avut si-mi poate spune o parere despre cum i s-a parut acest tip de placute de frana. Precizez ca eu nu mi-s reisar, folosesc motorul pentru mers decent spre touring, mai des cu frana de motor decat cu frana de serviciu.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si pe RR si am avut si pe F3. Sunt ok. Nu's cele mai bune, dar atata timp cat nu ii dai in gura, dupa care frana de urgenta, e ok dupa parerea mea.

Asta e si ideea mea. Mersi pentru raspuns :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

History: Sunt paralel cu mecanica, si cu tot ce presupune surubarit. Nu sariti la mine:) Multumesc

Question: E normal ca dupa cam 3200 de KM sa aud niste scartzaituri cand franez? Pe spate, la viteza mica. ?

Motocicleta a fost noua. O sa ma duc oricum la service.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

History: Sunt paralel cu mecanica, si cu tot ce presupune surubarit. Nu sariti la mine:) Multumesc

Question: E normal ca dupa cam 3200 de KM sa aud niste scartzaituri cand franez? Pe spate, la viteza mica. ?

Motocicleta a fost noua. O sa ma duc oricum la service.

 

Multumesc

 

Depinde de scartait :)

Depinde ce tip de placute ai, de ex. alea sinterizate scot un scartzait la franare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de scartait :)

Depinde ce tip de placute ai, de ex. alea sinterizate scot un scartzait la franare :)

 

Bun multumesc:) Dar no facut asa pana acu 3-4 zile. Si mi se pare ca fac doar cand ma opresc. Adica in mers cand franez nici nu am cum sa le aud .

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun multumesc:) Dar no facut asa pana acu 3-4 zile. Si mi se pare ca fac doar cand ma opresc. Adica in mers cand franez nici nu am cum sa le aud .

 

Multam

 

Daca ai avut placute noi atunci e normal sa nu scartaie decat dupa o perioada.

Si da, este sesizabil doar la viteze mai mici.

 

Nothing to worry about :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. A venit vremea sa schimbi placutele de pe fata la un Fazer din '98 si am gasit niste SBS-uri la 120 RON setul. Stie cineva ceva de ele ? Sunt ok, gasesc altceva in jurul sumei asteia mai bun ?

foarte bune...am avut SBS ceramice pe R6...in combinatie cu niste conducte metalice....beton...te pun in cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un harsait metalic mi-a atras atentia sa verific discul de frana.

 

Surpriza: o placuta cred ca este la limita de service, nu se mai vede santul indicator de uzura. Aia de pe partea cu pistonasele. Cealalta este neatinsa. A luat si foarte putin din disc, l-a valurit.

 

Placutele au cam 5000 de kilometri in regim de cruiser. Ma omoara ca nu-mi mai amintesc de unde le-am cumparat, dar parca de la louis.de dar nu sunt 100% sigur.

https://www.louis.de/en/artikel/saito-brake-pads-sinter-fuer-suzuki-vz-800-marauder/10044350?filter_bike_id=0829&list=1950476

 

WTF?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discul se poate prelucra dar depinde cat de mult a fost afectat. Cum discurile moderne de moto sunt destul de subtiri e foarte probabil sa nu mai poata fi reparat si sa mai si respecte grosimea minima.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza....

 

attachicon.gifPhoto0341.jpg

 

PS Telefon fara blitz. Sorry.

 

Discul arata foarte rau. Cel mai probabil au fost folosite placute de slaba calitate.

Pe viitor cu siguranta ai sa fii mai atent la acest aspect.

 

Din pacate la un asemenea grad de uzura, rectificarea subtiaza prea mult discul deci nu e o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am folosit niste cacaturi. Acum am luat Carbon Laraine A3+. Am vazut ca le recomandai, am dat un search pe topic.

 

O sa fac o poza mai clara, la lumina, dar in ultima vreme ajung ca tarziu acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat.

 

 

Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat.

Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier?

Eu centrez eu dau cu replyul: Cred ca le ia mai mult timp sa se "aseze". Mi-am comandat si brembo, daca nu se impaca bine cu discul le voi schimba.

 

Salut

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale?

 

Nu se inghesuie lumea ca la discutiile despre uleiuri. E cam greu sa primesti o recomandare pe baza unei comparatii intre cele doua. Si eu ma gandeam la Brembo, CL si Lucas. Preturile sunt cam egale sau cu o oarecare diferenta insa daca luam in calcul pretul unui disc important e ca alegerea sa nu faca stricaciuni. Aici depinde cum se impaca placutele cu discul pe mobra. Cum am mai mers doar cu brembo si CL am ales la schimbul recent CL si pe spate. Pe fata CL xbk5 pot spune ca sunt chiar un pic mai bune ca brembo. Despre Lucas as fi curios sa aud si eu pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL.

 

In ce regim foloseai frana spate?

» Post actualizat in 28 Oct 2014 08:30

Daca folosesti spatele excesiv, e clar ca o sa ajungi la fading de placuta/lichid. Cu un lichid RBF rezolvi o parte a problemei.

Pentru folosirea la enduro/cross, s-a inventat asa ceva:

2KEWL.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...