liviucu77 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Motocool Factory Line vandut de Bepa pe site-ul propriu este 60 lei/l, intr-un (e)marketplace foarte cunoscut, tot Bepa are acelasi produs la 42 lei pe litru, stiu ca de Motul se zice ca e overrated samd (si poate o fi adevarat sau nu) dar acum ma intereseaza strict de unde diferenta de pret atat de mare intre cele doua oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poope Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 ce antigel recomandati pentru o Honda cbr 1100 xx pe carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 care stie cat antigel trebuie ptr.honda vtx 1800 c -2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 care stie cat antigel trebuie ptr.honda vtx 1800 c -2006? Probabil ca intrebarea corecta se refera la cantitatea de lichid de racire necesara motorului. ?!Este 3,3 litri pentru motorul tau. Poti sa achizitionezi lichid de racire preparat pentru -30 grd. C, sau cumperi antigel concentrat si-l amesteci cu apa demineralizata in proportia mentionata pe bidonul de antigel concentrat. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nu există lichid sa nu conțină apa, cel puțin eu nu știu, exista lichid prediluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Zece ani si-un pic... Esti arheolog? Omul spunea ca prefera sa puna lichidul nediluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Am văzut topicul , mi a fost de folos și am zis sa l revitalizam. Ce contează 10 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nu există lichid sa nu conțină apa, cel puțin eu nu știu, exista lichid prediluat. Exista asa ceva: http://www.evanscoolant.com/products/high-performance-coolant/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 cum se face aerisire a la lichidul de racire ĺa honda cbr f4i dupa ce am golit tot lichidul din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Umplii circuitul si vasul de expansiune si pornesti motorul. Il lasi pornit pana porneste ventilatorul, il lasi asa cave minute. Dupa ce se raceste motorul desfaci busonul si completezi (sa nu cumva sa il deschizi cand e fierbinte). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Il pornesti cu lichid in el, si in vas si in sistem dar fara buson pus, o scoata singur bulele afara, pe masura ce scade nivelul in radiator, sau unde are F4i ul busonul, mai completezi. Cand nu mai ies bule/scade nivelul e aerisita, ii pui capacul si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Fara buson....? Pai la deschiderea termostatului spre circuitul mare, unde se duce antigelul? » Post actualizat in 20 Jun 2016 13:40E mai safe pt un incepator sa faca procedura cu busonul de la radiator montat. Chiar daca dureaza putin mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Salut . alta moto cu probleme. imi da dureri de cap . bolboroseste in vasul de expansiune si aruna apa din el. la intoarcerea spre casa prin oras a pornit si electroventilatorul(deci termocupla functioneaza) am scos termostatul si i am dat drumu pe direct am verificat electroventilatorul pe direct la baterie si porneste (dupa ce am scos termostatul si i-am dat drumu pe direct sa incins a inceput sa bolboroseasca dar ventilatorul nu a mai pornit chiar daca radiatorul frigea (motoreta am pornit-o pe loc timp de max 10 min) cineva mi-a spus despre garnitura de la chiuloasa ( apa e curata , nivel ulei bun, apa pe tobe nu arunca .. ) pompa de apa? - daca nu invarte mai ajunge apa fierbinte in radiator? Help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Schimba busonul la radiator ca si prima interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Arcul supapei de la busonul radiatorului, s-a slabit. Incearca cu un alt buson. Verifica sa fie de aceeasi presiune ca al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Se pare ca este de la senzorul ventilatorului. Nu porneste la timp si nu se raceste apa in radiator . Mi a stricat planu de a pleca intr o mini vacanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 La drum intins apa in radiator e suficient de rece ca sa nu porneasca ventilatorul. Doar la mersul in oras poate fi problema acea termocupla. Daca si la drum lung ramai fara apa in vasul de expansiune, 100% trebuie sa schimbi busonul de radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Am desfăcut radiatorul am scos termostatul facand circuit direct . Am pus ventilatorul pe direct fara senzor cu un comutator . Am pornit o si a mers cam 5,6 minute si a fost ok , am oprit ventilatorul si a inceput sa faca bule in vas si volumul de pa a crescut , in acel moment am cuplat ventilatorul la loc si a încetat să mai fiarbă . Am lăsat o sa merga inca vreo 5 minute si nu a mai facut nimic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Dar macar tine presiune in sistemul de racire? Adica, se intaresc furtunele? Daca busonul nu e bun si nu tine presiune, temperatura de fierbere e mai mica decat trebuie. E posibil ca apa nici nu mai ajunge la temperatura la care actioneaza termocuplu pana incepe sa fierbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Hmm.. asta nu am incercat . Presiunea pe furtun e numai cand e pornită mobra? Nu prea am acces la ele . Dupa ce o opresc si se raceste ramane in presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Schimba busonul! Macar pentru o proba de la un prieten...maoritatea sunt 1.1 bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Hmm.. asta nu am incercat . Presiunea pe furtun e numai cand e pornită mobra? Nu prea am acces la ele . Dupa ce o opresc si se raceste ramane in presiune ? Presiune in instalatie de racire exista doar cand motorul este cald. Nu trebuie sa merge neaparat. Sa fie cald - fierbinte. E ca o oala sub presiune oarecum. Vasul in schimb nu e sub presiune, e mai degreaba un supraplin si e la presiune atmosferica. Dopul are un rol dublu - cand merge motor inchide trecere de antigel catre vas cat timp presiune nu trece de 1.1 bar sau ceva pe acolo, iar cand se raceste motorul si scade presiune sub cea atmosferica permite sa circula antigel din vas inapoi in sistemul de racire. Are o valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Eu stiu ca instalatia de racire sub presiune ce contine antigel in proportie de 50% cu apa, fierbe la temperatura de 128grade celsius.Daca nu este sub presiune fierbe la 102grade celsius. De accea se foloseste sub presiune pentru a ridica punctul de fierbere. Daca termostatul este bun , este acelas lucru daca este sau nu in instalatie.Eu cred ca trebuie verificat termocupla sau garnitura de chiuloasa. S-ar putea ca termocupla sa nu suporte curentul consumat de electroventilator si sa fie nevoie sa intercalezi un releu de comanda inermediar (ea va funtiona o perioada de timp limitata pana se inpusca contactul electric din interior). Unele termostate au o perforatie cu diametru 3mm pentru ase putea aerisi instalatia. Depinde de ce solutie a ales costructorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Antigelul la presiunea atmosferica fierbe la102gr C ????Diferenta punctelor de fierbere intre 1bar si 1.1bar este infima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 din toate cercetarile pe care le am facut pana acum a rezultat ca termocupla nu functioneaza. am pus ventilatorul pe direct , am pornit moto timp de 5 minute nu a fiert, lucru pe care il facea . in acest timp am oprit ventilatorul sa inceapa sa faca bule in vas si am pornit ventilatorul la loc. in scurt timp apa sa racit si nu a mai fiert. din cate stiu am garnitura metalica si moto a fost resigilat in luna mai pt ca am schimbat distributia . termostatul deschide la 70 `C am comandat termocupla sa o inlocuiesc . vedem dupa rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.