Sari la conținut

ANTIGEL - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


yamahaia
 Share

Postări Recomandate

Motocool Factory Line vandut de Bepa pe site-ul propriu este 60 lei/l, intr-un (e)marketplace foarte cunoscut, tot Bepa are acelasi produs la 42 lei pe litru, stiu ca de Motul se zice ca e overrated samd (si poate o fi adevarat sau nu) dar acum ma intereseaza strict de unde diferenta de pret atat de mare intre cele doua oferte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 584
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

care stie cat antigel trebuie ptr.honda vtx 1800 c -2006?

 

Probabil ca intrebarea corecta se refera la cantitatea de lichid de racire necesara motorului. ?!Este 3,3 litri pentru motorul tau. Poti sa achizitionezi lichid de racire preparat pentru -30 grd. C, sau cumperi antigel concentrat si-l amesteci cu apa demineralizata in proportia mentionata pe bidonul de antigel concentrat.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Umplii circuitul si vasul de expansiune si pornesti motorul. Il lasi pornit pana porneste ventilatorul, il lasi asa cave minute. Dupa ce se raceste motorul desfaci busonul si completezi (sa nu cumva sa il deschizi cand e fierbinte). Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il pornesti cu lichid in el, si in vas si in sistem dar fara buson pus, o scoata singur bulele afara, pe masura ce scade nivelul in radiator, sau unde are F4i ul busonul, mai completezi. Cand nu mai ies bule/scade nivelul e aerisita, ii pui capacul si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara buson....? Pai la deschiderea termostatului spre circuitul mare, unde se duce antigelul? :)


» Post actualizat in 20 Jun 2016 13:40

E mai safe pt un incepator sa faca procedura cu busonul de la radiator montat. Chiar daca dureaza putin mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . alta moto cu probleme. imi da dureri de cap .

bolboroseste in vasul de expansiune si aruna apa din el.

 

 

la intoarcerea spre casa prin oras a pornit si electroventilatorul(deci termocupla functioneaza)

am scos termostatul si i am dat drumu pe direct

am verificat electroventilatorul pe direct la baterie si porneste (dupa ce am scos termostatul si i-am dat drumu pe direct sa incins a inceput sa bolboroseasca dar ventilatorul nu a mai pornit chiar daca radiatorul frigea (motoreta am pornit-o pe loc timp de max 10 min)

 

cineva mi-a spus despre garnitura de la chiuloasa ( apa e curata , nivel ulei bun, apa pe tobe nu arunca .. )

pompa de apa? - daca nu invarte mai ajunge apa fierbinte in radiator?

 

Help :(

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum intins apa in radiator e suficient de rece ca sa nu porneasca ventilatorul. Doar la mersul in oras poate fi problema acea termocupla.

Daca si la drum lung ramai fara apa in vasul de expansiune, 100% trebuie sa schimbi busonul de radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut radiatorul am scos termostatul facand circuit direct . Am pus ventilatorul pe direct fara senzor cu un comutator . Am pornit o si a mers cam 5,6 minute si a fost ok , am oprit ventilatorul si a inceput sa faca bule in vas si volumul de pa a crescut , in acel moment am cuplat ventilatorul la loc si a încetat să mai fiarbă . Am lăsat o sa merga inca vreo 5 minute si nu a mai facut nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar macar tine presiune in sistemul de racire? Adica, se intaresc furtunele?

Daca busonul nu e bun si nu tine presiune, temperatura de fierbere e mai mica decat trebuie. E posibil ca apa nici nu mai ajunge la temperatura la care actioneaza termocuplu pana incepe sa fierbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.. asta nu am incercat . Presiunea pe furtun e numai cand e pornită mobra? Nu prea am acces la ele . Dupa ce o opresc si se raceste ramane in presiune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.. asta nu am incercat . Presiunea pe furtun e numai cand e pornită mobra? Nu prea am acces la ele . Dupa ce o opresc si se raceste ramane in presiune ?

Presiune in instalatie de racire exista doar cand motorul este cald. Nu trebuie sa merge neaparat. Sa fie cald - fierbinte. E ca o oala sub presiune oarecum.

Vasul in schimb nu e sub presiune, e mai degreaba un supraplin si e la presiune atmosferica.

Dopul are un rol dublu - cand merge motor inchide trecere de antigel catre vas cat timp presiune nu trece de 1.1 bar sau ceva pe acolo, iar cand se raceste motorul si scade presiune sub cea atmosferica permite sa circula antigel din vas inapoi in sistemul de racire. Are o valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca instalatia de racire sub presiune ce contine antigel in proportie de 50% cu apa, fierbe la temperatura de 128grade celsius.Daca nu este sub presiune fierbe la 102grade celsius. De accea se foloseste sub presiune pentru a ridica punctul de fierbere. Daca termostatul este bun , este acelas lucru daca este sau nu in instalatie.Eu cred ca trebuie verificat termocupla sau garnitura de chiuloasa. S-ar putea ca termocupla sa nu suporte curentul consumat de electroventilator si sa fie nevoie sa intercalezi un releu de comanda inermediar (ea va funtiona o perioada de timp limitata pana se inpusca contactul electric din interior). Unele termostate au o perforatie cu diametru 3mm pentru ase putea aerisi instalatia. Depinde de ce solutie a ales costructorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din toate cercetarile pe care le am facut pana acum a rezultat ca termocupla nu functioneaza. am pus ventilatorul pe direct , am pornit moto timp de 5 minute nu a fiert, lucru pe care il facea . in acest timp am oprit ventilatorul sa inceapa sa faca bule in vas si am pornit ventilatorul la loc. in scurt timp apa sa racit si nu a mai fiert. din cate stiu am garnitura metalica si moto a fost resigilat in luna mai pt ca am schimbat distributia . termostatul deschide la 70 `C

am comandat termocupla sa o inlocuiesc . vedem dupa rezultatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Lichid racire

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...