Sari la conținut

ANTIGEL - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


yamahaia
 Share

Postări Recomandate

da stiu... dar limitele acelea nu se mai vad :crack:

 

de aceea am pus pana sus..

Regula este ca 1\3 din cantitatea vasului de exp sa fie cu antigel, si nu te mai lua dupa alti ca trebe antigel special de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 589
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Antigelul nediluat absoarbe mai greu căldura decât dacă este combinat cu apă. În concluzie o mixtură de apă Âşi antigel este mai eficientă decât antigelul pur. Antigelul pur atacă furtunele Âşi radiatorul.

Mesaj completat

Am găsit Âşi o diagramă concludentă privind influența concentrației de etil glicol asupra punctului de fierbere a lichidului din instalația de răcire.

Mesaj completat

pardon, punctul de îngheț.

post-33938-1286478174_thumb.png

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul nediluat absoarbe mai greu căldura decât dacă este combinat cu apă. În concluzie o mixtură de apă Âşi antigel este mai eficientă decât antigelul pur. Antigelul pur atacă furtunele Âşi radiatorul.

Mesaj completat

Am găsit Âşi o diagramă concludentă privind influența concentrației de etil glicol asupra punctului de fierbere a lichidului din instalația de răcire.

Mesaj completat

pardon, punctul de îngheț.

 

multumesc frumos pt schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu nu stiu despre ce supapa vorbiti voi acolo. la toate motoarele am vazut un furtul gol, fara nici o supapa a vietii pe acolo, in partea de sus a vasului de expansiune. totul iese pe acolo si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nici o supapa pe la vasul de expansiune.

Este unul din furtunasele care atarna pe undeva pe la mijlocul motocicletei, pe acolo o sa-ti curga surplusul.

Nu bubuie nimic stai linistit cand ajunge la o anumita temperatura o sa inceapa sa se scurga pe acolo, zici ca face pipi hornetica :)

Si care e faza cu antigelul concentrat? Tu pe masina folosesti numai concentrat? Ca doar ai zis ca inainte l-ai avut pe masina.

Nu am auzit sa fie antigel special pentru moto cum nici lichid de frana nu cred ca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt detinator de Honda CBR 600 RR 2003. Stie cineva ce antigel sa-i bag si de unde pentru a-l pregati pentru iernat?

 

Multumiri anticipate !

 

Uita-te si tu in manualul utilizatorului/de service, acolo trebuie sa scrie tipul de antigel folosit.

Ca regula generala, pentru instalatii de racire realizate din aluminiu iti trebuie un antigel pe baza de etilen glicol, fara silicati diluat in proportie de 50% cu apa distilata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Motul antigel Motocool Expert cam la 30 ron / 1 Litru.... Nu stiu insa cat e de bun...

 

Amice , e Motul. E unul din cei mai buni producatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E super ok ...Motul...dar atentie la diluare vezi la ce temperatura e in starea de pe recipient si cu apa distilata fa diluarea in functie de ce temperatura vrei sa ai ,de inghet, bineinteles...Fortza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt detinator de Honda CBR 600 RR 2003. Stie cineva ce antigel sa-i bag si de unde pentru a-l pregati pentru iernat?

 

Multumiri anticipate !

 

poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.

e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient.

nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar un motor cu ardere interna , nu e tehnologie NASA.

ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

antigelul concentrat are punctul de inghet mai mic , adica ingheata la minus 15-20 grade celsius!

neaparat trebuie diluat!

cat despre problema ta , nu are rost sa te agiti, surplusul va gasi o cale sa scape..

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.

e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient.

nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar o honda , nu e tehnologie NASA.

ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana.

 

de-aia imi plac detinatorii de Honda , ca se ajuta intre ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-aia imi plac detinatorii de Honda , ca se ajuta intre ei.

sa stii ca nu am observat acelasi lucru la posesorii de kawasaki....sau yamaha.

chiar imi pare rau.. :) ( ba nu , ca m-am razgandit)

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Motul antigel Motocool Expert cam la 30 ron / 1 Litru.... Nu stiu insa cat e de bun...

 

 

Eu zic sa te mai gandesti, e cam ieftin 30lei/litru pentru pentru un RR :)

Trecand la lucruri serioase, sunt flacoane cu antigel deja preparat, amestecat, cum vreti voi sa ii ziceti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.

e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient.

nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar un motor cu ardere interna , nu e tehnologie NASA.

ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana.

 

 

recomand si eu Hepu .

 

tu unde ti-ai gasit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.

 

Nu pot sa cred ca ii recomanzi omului ceva asa ieftin pentru o Honda...

 

P.S. - Honda are nevoie de antigel ? Eu credeam ca Hondele se racesc printr-un sistem cu camp magnetic controlat prin comanda verbala ,numit Honda Magnetic Arrogant Shield (HMAS). Probabil ca motorul in discutie este pre 1741 (an in care Honda a inventat HMAS). Futu-i , am uitat , fug repede in garaj sa-mi adun uleiul de sub Suzuki ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu stiu despre ce supapa vorbiti voi acolo. la toate motoarele am vazut un furtul gol, fara nici o supapa a vietii pe acolo, in partea de sus a vasului de expansiune. totul iese pe acolo si gata!

Uite o ilustrație care să lămurească.

 

Capacul are rol de [capac :)] , 1.valvă de suprapresiune, care deschide la valori prestabilite, permițând lichidului să curgă spre vasul de expansiune, Âşi 2. rol de valvă de vacuum, care după răcirea motorului, permite lichidului din vasul de expansiune să revină în radiator.

post-33938-1286827101_thumb.png

post-33938-1286827881_thumb.jpg

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa cred ca ii recomanzi omului ceva asa ieftin pentru o Honda...

 

P.S. - Honda are nevoie de antigel ? Eu credeam ca Hondele se racesc printr-un sistem cu camp magnetic controlat prin comanda verbala ,numit Honda Magnetic Arrogant Shield (HMAS). Probabil ca motorul in discutie este pre 1741 (an in care Honda a inventat HMAS). Futu-i , am uitat , fug repede in garaj sa-mi adun uleiul de sub Suzuki ...

 

 

ce zici tu e acceleratorul de particule si se foloseste doar la curse, cu care se stie ca Honda castiga TOT

 

pentru modelele de strada, manualul Honda recomanda folosirea uleiului de Suzuki folosit

pe termen scurt insa -in lipsa de bani, motoarele honda se pot raci eficient prin apropierea de un motor kawasaki. Dar atentie! nu in mers, pentru ca motorul se va ineca si va muri

Editat de Dracu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Lichid racire

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...