B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Nu inteleg de ce te oftici. AT e mama/tata lor si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Big-ul e motocicleta pe viata, daca ai luat-o greu o mai vinzi. AT-ul (ateul) nu e pentru cei religiosi . Deci ramane ST-ul, da' ala nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 macicasan, ia-ti st si incheie povestea..........................................................dac-o iei cu 1800 si arata super , ce rost are sa dai pe africa nu stiu cit in plus...........mi-a povestit un prieten [rabinu'] o chestie- era pe autostrada , el cu un bandit si un nene [ mi se pare ca doctorul , cu st]si ii jenau unii cu niste masini , nu mai stiu foarte bine cum stateau lucrurile , el cu banditul a trebuit sa retrogradeze ceva trepte ca sa iasa din incurcatura , si e 4 in linie frate , dar doctorul , doar a bagat mina in gaz si s-a dus........... doctorul....NFLT-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Să mă abțin? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 a iesit din topicul acesta o mizerie. care mai de care da cu penele p-afara vis-a-vis de "scula" pe care o are sau pe care a avut-o. omu' a vrut o parere, insa ... cam subtirele reply-urile strict la obiect. uite asa e romanu' pana nu moare si capra vecinului nu se linisteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Eu cred ca fazele astea cu viteza sint neesentiale la genul asta de moto. E adevarat ca se poate, dar nu asta e scopul lor. Eu de exemplu am cauciucuri enduro (Metz Karoo T) limitate la 160km/h (indice de viteza Q). Cred ca aici e vorba de fiabilitate si de capacitatea de a merge pe orice drum, iar la capitolul asta (cu riscul de prelungi disputa) ST e mai buna: cursa mai lunga la suspensii si o grada la sol uriasa. oricum e mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Chestia asta se intampla cand conectorii bateriei sunt nestransi, sau corodati. Curata-i bine, unge-i cu un pic de vaselina, sa nu mai oxideze si strange-i la loc. Depunerea albicioasa de pe bornele bateriei se curata cu o carpa inmuiata in apa. Eventual, ca sa fi sigur, masoara cu un multimetru bateria in timp ce misti conectorii, daca apar intreruperi inseamna ca bateria e de vina. Ca sa nu se mai desfaca din cauza vibratiilor poti sa pui saibe grover, mare inventie. In loc de vaselina folositi miere de albine. Garantat 100% ca nu mai oxideaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 De ce nu lasati bre topicul asta pentru tehnice? Fac crampe la retina de cate ori intru aici degeaba................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 De ce nu lasati bre topicul asta pentru tehnice? Fac crampe la retina de cate ori intru aici degeaba................. Nu-s crampe! Ti se zbate ochiul... Asa se intampla cand vei vedea curand pe cineva cunoscut, la tura urmatoare! Stai numa' sa-mi iau mobra de la "prietenii" de la Bavaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 scurt pe doi......Cine mai are??? Cum sta cu consumul? Manual in engleza????(am in germana si... ...) Pentru inceput cam atata. Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW. Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata. Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu???????????? Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Eu zic ca deja ne-am strans un grup de prieteni si putem sa ne povestim una sau alta. SIncer nu vad de ce ar putea sa deranjeze lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW.Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata. Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu???????????? Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Eu zic ca deja ne-am strans un grup de prieteni si putem sa ne povestim una sau alta. SIncer nu vad de ce ar putea sa deranjeze lucrul asta. Da bre, sunt de acord cu grupul de prieteni. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie toate "balariile" intr-un singur loc. Ideea mea era sa lasam aici doar discutiile tehnice, iar in orice alta parte, unde vrea fiecare, celelalte trancaneli. Poate sunt unii care vor sa afle doar de motocicleta, strict. Nu mi se pare ok sa trebuiasca sa citesc alte nu stiu cate pagini de barfe si susanele doar ca sa aflu cum se strange nu stiu ce k.k.t de surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 sa-l stapinesti sanatos si fara probleme!ai facut o alegere buna. ref transmisie/cutie: dupa cum am zis nu e regula sa ai probleme dar sint destule cazuri asa ca cel mai sigur e sa pui ulei full sintetic la cutie si transmisia finala si asta cit mai des. La motor se pare ca modestul 20W50 mineral face treaba cu prisosinta. Poate ne vedem la un moment dat si facem schimb de pareri, cred ca nu sint prea multe 1100 gs pe la noi asa ca ar trebui sa tinem aproape. si inca ceva: uita-te la postul asta: http://www.advrider.com/forums/showthread....light=milestone te va face sa o privesti cu alti ochi. Subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Da bre, sunt de acord cu grupul de prieteni. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie toate "balariile" intr-un singur loc. Ideea mea era sa lasam aici doar discutiile tehnice, iar in orice alta parte, unde vrea fiecare, celelalte trancaneli. Poate sunt unii care vor sa afle doar de motocicleta, strict. Nu mi se pare ok sa trebuiasca sa citesc alte nu stiu cate pagini de barfe si susanele doar ca sa aflu cum se strange nu stiu ce k.k.t de surub. Da mey, hai la birfe, ca nici eu nu vreau sa citesc o mie de amanunte tehnice numai ca sa descopar ultima birfa! Asta nu inseamn ca amanuntele tehnice de aici nu mi-au folosit deja de citeva ori cu succes! Dar cred ca si birfitorii ar fi mai bine serviti daca s-ar muta dincolo (sau la maretzul topic de excursii enduro, ca sa nu mai fie un loc in care ard pasiunile, ci ceea ce s-a dorit sa fie..... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Am ajuns la concluzia, dura dealtfel, ca nu pot cumpara Bmw 1150 GS din motive, mai multe, asa ca imi voi cumpara un 1100 gs..,sper sa nu am motive sa regret prea mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 (editat) ......... Editat Septembrie 7, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". nu ai pompa de benzina e gravitationala alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". nu ai pompa de benzina e gravitationala alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". nu ai pompa de benzina e gravitationala alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". nu ai pompa de benzina e gravitationala alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 o facui. pe scurt (ca nu povestesc cit am batut azi Bucurestiul in lung si-n lat dupa carbuni) am luat un carbune din piatza (de scula electrica gen bormasina, flex, pompa apa,......) care sa se potriveasca un casutza carbunelui meu si am decupat din el o bucata satisfacatoare ca sa inlocuiesc bucata lipsa (nu am inlocuit carbunele pentru ca litza aia de la cel de schimb era prea subtire si ar fi necesitat o lipitura pe care nu eram pregatit sa o fac; litza originala e lipita prin presare deci nu m-am bagat sa o stric). Pentru scoaterea electromotorului am dat jos rezervorul si cred ca pompa de benzina. N-am facut poze ca n-am avut asistentza si eram murdar "pina la coate". nu ai pompa de benzina e gravitationala alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Salve! Am pus si eu niste intrebari aici despre F650 GS. Bagati si voi niste raspunsuri, please... /index.php?showtopic=265341 Pai daca aici e topic vechi dedicat modelului F 650 GS, de ce astepti raspunsuri pe alt topic, deschis de tine, tot despre acest model? Nu poti intreba aici ce te intereseaza? Nu te-ai saturat de "7000" de topicuri despre acelasi subiect? Sau tineai neaparat sa deschizi TU un topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 cum sa ma supar de poze? e super ok. era frig intr-adevar de mureai...pune si tu pozele aici....fa-le sub 1mb fiecare, ca sa le poti pune. sau trimite-mi-le pe dragosgeo@gmail.com. bafta si ia-ti 990. n-o sa regreti Servus! Cum, Doamne iarta-ma sa regret?! Nu mai dorm de nu stiu cand cu gandul la ea! Problema e, ce altceva?, "malaiu'! Sper, asa cum ti-am spus, sa fac o ghidusie si sa-mi iasa si mie macar de una la mana a doua; bruneta, cum altfel?! ... Cu pozele, nu stiu sa le fac mai mici; am sa ti le trimit pe mail. O zi excelenta! cum sa ma supar de poze? e super ok. era frig intr-adevar de mureai...pune si tu pozele aici....fa-le sub 1mb fiecare, ca sa le poti pune. sau trimite-mi-le pe dragosgeo@gmail.com. bafta si ia-ti 990. n-o sa regreti Spune-mi, te rog, cat ti-a consumat pe Transfagarasan? Sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Problema e, ce altceva?, "malaiu'! Sper, asa cum ti-am spus, sa fac o ghidusie si sa-mi iasa si mie macar de una la mana a doua; bruneta, cum altfel?! ... Dom' Doctor, vremuri tulburi, renumeratie insignifianta, spaga relativa, dar neonorabila de altfel, ce ghidusie vrei sa faci, ca as cumpara si eu "patentu' " ?? Eu m-as apuca de colectionat epifize de senatori, deputati , ministri si prim-ministri. Si pana la epifize as "ara" cu un pinion de KTM uzat, sa fie "distractia" pe cinste. In rest numai de KTM as mai lasa loc ... ps :portocaliilor, scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.