taxi Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Mai stiti fete care merg pe GS? Da, da, vezi de GUYANA! Chiar stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Imi place catelusul tau! Si nu insinuez nimic; chiar imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Salve guys! Am desfacut-o avea axul schimbator indoit inauntru nu in afara ..stiftul care tine arcul de pe capatul tijei schimbator care invirte acea steluta in spatele careia sint sincroanele si furcile ..mia fortat in sus stutul din aluminiu corp comun cu carcasa motorului..sa rupt si nu mai intra in a 3 4 5-a..l-am dus la mine la servici l-am sudat dar acum sa blocat steluta (shift drum-ul) unde sint furcile si sincroanele e teapana..cred ca rulmentul din cauza caldurii ..la sudura...am sfeclito de data asta..shit guys...scap de masa dau de dracu...trebuie sa o duc la cineva..nu mai am nervi sa o desfac..motocicleta noua nouta si eu cad ca prostul...e groaznic.. ....de as gasi pe cineva de incredere care sa nu fure din piese...cine stie.. sintem in Romania...Mersi guys! Phii, fia dreaku treaba..,deaia nu imi i-au eu motoreta noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Complicat limbaj..,de aceea nu merg eu in grup, mai bine singur!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Pentru intrebari legate de 990 cel mai bine ar fi sa postezi in topicul dedicat : /index.php?...0149&st=200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Pentru intrebari legate de 990 cel mai bine ar fi sa postezi in topicul dedicat : /index.php?...0149&st=200 Multumesc mult de raspuns, dar ... nu asta am facut? ... Scuze de ignoranta, dar sunt nou pe site si nu prea ma descurc. Vreau numai sa fiu sigur ca nu fac o tampenie cumparand-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 interesant, dar parca mai e pe undeva un topic cu semne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am si eu o problema cred... Se schimba mai greu din I in a II-a, adica mi se intampla sa ramana la N cateodata cand vreau sa dau a II-a si trag cu acceasi intensitate ca mai demult de schimbator in sus. Daca trag mai tare in schimb, se schimba mereu ok. Or fii primele indicii a unei hibe pe cale sa se agraveze ? Si eu am crezut ca e ceva in neregula, dar am renuntat sa mai schimb in a doua la peste 3000 rot/min, si nu mai intra asa greu in a 2-a la turatii mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Imi place catelusul tau! Si nu insinuez nimic; chiar imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Salutare la toata lumea. Dupa cum vedeti la profile deocamdata am doar un scuter. Cu o motocicleta adevarata nu m-am mai dat cam de mult si doar asa ocazional. Inainte de '89 eram mare "erou" cu Mobra si cu un MZ ffff vechi. Acum m-au apucat crizele iar si dupa lupte grele cu nevasta am decis ca la anul in primavara imi iau motor adevarat. Dupa ce am citit de mi-au sarit ochii tot forumul asta (aproape) am ajuns la concluzia ca o Yamaha XT660R model 2008 ar fi ceea ce vreau eu de fapt. Si dupa aceea am vazut, pe net si XT660Z Tenere model 2008. Acum ce sa aleg, XT660R sau XT660Z Tenere, ambele model 2008 pt ca vreau sa fie noua, una sau alta? Am citit fisele tehnice pe care le-am gasit pe net si am vazut ca asta mai noua are rezervor mai mare, deci si autonomie mai mare avand in considerare ca are acelasi motor cu cealalta. Deci ce sa aleg? Se justifica banii in plus pt Tenere asta nou? (1000 - 1400 euro in plus). Va cer ajutorul pt ca n-ar fi exclus sa fac pasul spre brrruuuuum chiar si mai repede decat este prevazut. Aaaaaa si inca o chestie, XT660R model 2008 are sau nu turometru? Va intreb pt ca mie imi e mai greu sa ajung la Buc sa vad una in show room. Daca nu are presupun ca n-ar fi imposibil sa montez unul dupa ce o cumpar daca ma hotarasc la ea. Multam fain de raspunsuri care sper sa vina in avalansa....... Cum naiba s-a dus de trei ori textul habar n-am. Net de ras asta e..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Eu am pe etz250 cauciucuri mitias sunt multumit de ele(cu ele lam luat) si un prieten a luat tot mitias(sunt ieftine si relativ bune), acuma nu stiu tu ce incarcatura cari sau unde umbli cu ea dar ale mele dupa aproape 2 ani sunt intro stare foarte buna(nu am crepaturi).pot sa zic ca sunt multumit de ele(am cauciucuri de turer). Cum am observat la motoarele straine mai repede se toceste cauciucul(cred cai din cauza vitezei de rulare mai mare). ps. nu am incercat alte cauciucuri si sa fac o comparatie dar pe ploaie(adica dupa ploaie) si daca drumul este cu denivelari(vestitele ''valuri" made in romania) imi fuge spatele(se poate ca si din cauza este usoara....cu greutatea mea de musca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! africana, ptr ca nu are moarte ,mam dat cu ea si e e e e , de vis, piese se gasesc ,,eu am dr 650 BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 si mai stai pe ginduri?ia-ti frate, supertenere............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 AFRICA, AFRICA, ah , ce vis fierbinte ... canta 'al mic din Divertis, si nu numai (vezi drumurile Dakar-ului) apoi pretul care nu scade sub nici o forma pe piata - poate iti spune ceva treaba asta restul e la alegerea ta. bafta si drumuri bune ! HOOOOOOOOOONNNNNNDAAAAAAA E HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! Maci , acum parerea mea nu e obiectiva ci subiectiva , africana e ok , big-ul dupa cum zici tu daca a facut unele schimbari e ok , supertenereul e motor bun din aceasi clasa cu africana deci cumpara-ti ce doresti tu si ai grija de el ca de un frate mai mic , cam atat , o seara faina sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flesh_mechanic Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 dr big in primul rand, pt sunetul specific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 dr big in primul rand, pt sunetul specific daca alegi un motor pt sunet ... ai gradina larga mai ales cand e vorba de un enduro-touring nimic mai mult \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) am mers cu DR big si stiu cum e. monocilindru nu e confortabil la drum lung. nu are plaja lunga de turatii si trebuie sa mesteci f. des in cutie. devine suparator la un mom. datasta cu 1 cilindru=mai putine probleme...cat stai sa repari la mobra? in fiecare zi? @cristi mic: la ST uit de fiecare data in ce viteza sunt (deobicei in a 5-a la 50 km/ora ) si trage a dracu' de la 2000 ture cu pasager si bagaje. ce vrei mai mult? de la 50km pana la 170km/h. uiti ca mai ai cutie de viteze consum mediu: 6l% cu pasager si bagaje, mers intre forestiere si 150km/h pe sosea cu Africa nu m-am dat asa ca nu am nici o parere, decat ca e mai scumpa cu aprox 1000 de euro fata de ST la acelasi an de fabricatie. buahahahahahahahaha....SUPERTENERE hau ........e mai castoaca de o mie de ori decit africa lu' honda.... :smoke:sau mai bine zi-ne pe unde se afla supertenereul la 1800 de euri ca au si altii nevoie de scule bune Editat August 29, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! potecile le poti uita la categoria asta.. in rest ii foarte simplu Africa Twin ii pe primul loc, la distanta astronomica de restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Africa Twin. In primul rand pt ca are greutate comparabila cu DR BIG dar este V2. Supertenere este mai greu. Apoi, s-a produs mult mai mult timp decat celelalte 2, astfel incat este mai usor sa gasesti piese pt ea. si in ultimul rand: din aia am eu h a ..... nu-mi vine sa cred AT meu are numarul CJ75BUL al tau are tot BUL???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Să mă abțin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 pentru ca ai tu sau de ce?ca performante fizice, cp si nm, se pare ca st-ul bate... ST-ul poate castiga o lupta, doua... dat AT-ul castiga razboiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) hai sictir! hai sa vezi ce sictir iti pun eu in jurul gatului daca mai faci pe turturica in papusoi ! si mai lasa limbaju' de mahala ca vine momentul intrevederii ... Editat August 29, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 bah, ambele is moto de viata lunga. E mai lunga viata la AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 E mai lunga viata la AT. i-ai masurat-o tu personal?? da' grosime are?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.