Sari la conținut

Casti Enduro/Dual Sport - Pareri, Informatii, Ponturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 589
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

probabil cea mai frumoasa la acest moment, insa are si un pret pe masura.

in plus nu are ochelari (probabil o ingreuneaza semnificativ) si tot cu sistem dublu D - naspa...strugurii

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil cea mai frumoasa la acest moment, insa are si un pret pe masura.

in plus nu are ochelari (probabil o ingreuneaza semnificativ) si tot cu sistem dublu D - naspa...strugurii

 

Pretul este pe masura calitatii. M-am uitat la ea, am pus-o pe cap... este foarte bine facuta.

 

Faptul ca nu are ochelari este cred usor de inteles, pe langa greutate, o casca enduro are totusi alt regim de utilizare decat una normala si nu stiu cat/cum ar fi rezistat.

Ai insa viziera clara cu pinclock, viziera de soare, ochelari... deci ai de unde alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca nu are ochelari este cred usor de inteles, pe langa greutate, o casca enduro are totusi alt regim de utilizare decat una normala si nu stiu cat/cum ar fi rezistat.

Ai insa viziera clara cu pinclock, viziera de soare, ochelari... deci ai de unde alege.

 

Tocmai ca este marketata ca enduro/strada - deci targetul ar fi r1200gs si f800gs.. lipsa ochelarilor de soare mi se pare un defect major pentru o casca ce se vrea polivalenta. Greutatea unui sistem de genul asta nu cred ca depaseste 100g hai 150 deci nu cred ca aici e problema..

Cat despre regimul de utilizare enduro?!?.. doar nu te apuci sa zbori prin rape cu gs-ul sa iei 7 trante pe tura ca la cross - nu mi se pare ca ar avea un regim de exploare diferit fara de o casca normala de strada.

In rest imi place casca :P arata beton si pare f bine facuta, pacat de cele 2 probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as da 400 , 500 euro pe o casca doar ptr ca este de la MBW cand pot gasi la preturi mult mai decente modele mult mai bine echipate :http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectID=2587584&ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=enduro+helmet+ .

Si daca tot veni vorba , nu are nimeni Oneil Sierra sa-mi spuna o parere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot veni vorba , nu are nimeni Oneil Sierra sa-mi spuna o parere ?

 

Ia de citeste /index.php?/topic/722912-castile-afx-pareri/

 

 

A si daca bate pe cinva gandu sa isi ia Acerbis Active MARE grija la masuri nu se potrivesc de nici un fel, XXL si potriveste la L, initial am "comandat"(primit cadou) acerbis si a fost returnata ca era prea mica, ca si casaca parea foarte bine facuta materiale bune da cum am mai zis masurile nu se potrivesc.

Editat de Simpson_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de citeste /index.php?/topic/722912-castile-afx-pareri/

 

 

A si daca bate pe cinva gandu sa isi ia Acerbis Active MARE grija la masuri nu se potrivesc de nici un fel, XXL si potriveste la L, initial am "comandat"(primit cadou) acerbis si a fost returnata ca era prea mica, ca si casaca parea foarte bine facuta materiale bune da cum am mai zis masurile nu se potrivesc.

Multumesc ptr pont :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as da 400 , 500 euro pe o casca doar ptr ca este de la MBW cand pot gasi la preturi mult mai decente modele mult mai bine echipate :http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectID=2587584&ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=enduro+helmet+ .

Si daca tot veni vorba , nu are nimeni Oneil Sierra sa-mi spuna o parere ?

adica nu-i corect sa iei o casca Nexx, sa scrii Touratech pe ea si sa o vinzi mai scump cu cateva sute de euroi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica nu-i corect sa iei o casca Nexx, sa scrii Touratech pe ea si sa o vinzi mai scump cu cateva sute de euroi ?

Stikerele cu Touratech sunt foarte scumpe , deci se justifica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, mi-am luat un Arai Cross tour (1), sh. Se simte calitatea, dar e cam mult plastic, viziera e ok, cozorocul la fel, cam nasol faptul ca il poti inclina si ridica doar din mana si probabil ca la viteze se joaca vantul cum vrea cu el(nu ca la Uvex Enduro, din surub, vorbim despre ala mai tarziu). Interiorul complet detasabil, l-am scos, l-am bagat la masina, buretii de la obraji sunt lipiti pe polistiren, sunt 2 bureti diferiti,merg dezlipiti si inlocuiti cu bureti noi. Inchiderea (la mine a fost deal-breaker-ul) double D; usor de inchis, m-am obisnuit repede cu ea, cu inchisul, cu deschisul imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii numai sa dau odata casca jos. Aerisirile sunt ok,dar nu m-au impresionat, se aeriseste o idee mai bine ca un Nolan N90 (pe cap) si "doua idei" mai bine prin cea de la barbie... E mai silentioasa decat era Nolan N90 (pe testate pe Africana mea si si pe RD07A, carene stock si parbriz cu buza).

Bun, sa trecem la Uvex Enduro. Dupa 3 zile de mers cu Arai-ul, am decis brusc sa comand un Uvex gasit in Mures (mostra de magazin). Stare excelenta "nepurtat" (daca manechinul si invhechirea in magazin nu se pun), lipseste ceva ornament de plastic din prinderea cozorocului de la mijloc,dar cu atat mai bine, surubul de reglaj e mai accesibil astfel, cu tot cu manusi. Prima impresie a fost ca o sa-mi explodeze capul in ea (UVEX,am mai avut si mi-a lasat o impresie buna si atunci,dar dupa ce s-au lasat un pic buretii). Aerisirea din frunte putea sa fie o idee mai hotarata, nu prea simt deloc aer la cap. Aerisirea de la barbie isi face treaba foarte bine, eu port si ochelari si se aburesc si aia pe langa viziera daca nu am aerisire buna; doar la semafor am patit sa se abureasca viziera un pic, dar cum deschid, cum se dezabureste. La drum, testata tot cu Africana mea am constatat ca SI ea e mai silentioasa decat Nolan-ul (probabil ala e proiectat pentru o pozitie mai inclinata,mai sportiva). Daca reglez cozorocul in pozitia cea mai de sus atunci apar niste pocnete din cauza vantului, dar am aerisire mai buna in ventilatia din crestet, cu el in pozitia cea mai de jos, scap de pocnete si raman doar cu vajait normal, in 100-120 aud vag motorul si esapamentul.
Am testat ambele casti in conditii relativ identice, mers si la viteze de oras si si viteze de afara. Parca Arai-ul nu vibreaza atat de mult si e mai silentios, dar am decis sa raman cu Uvex-ul, interior mai putin spartan, cozoroc mai "rezistent" si inchidere cu mai simpla.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, mi-am luat un Arai Cross tour (1), sh. Se simte calitatea, dar e cam mult plastic, viziera e ok, cozorocul la fel, cam nasol faptul ca il poti inclina si ridica doar din mana si probabil ca la viteze se joaca vantul cum vrea cu el(nu ca la Uvex Enduro, din surub, vorbim despre ala mai tarziu). Interiorul complet detasabil, l-am scos, l-am bagat la masina, buretii de la obraji sunt lipiti pe polistiren, sunt 2 bureti diferiti,merg dezlipiti si inlocuiti cu bureti noi. Inchiderea (la mine a fost deal-breaker-ul) double D; usor de inchis, m-am obisnuit repede cu ea, cu inchisul, cu deschisul imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii numai sa dau odata casca jos. Aerisirile sunt ok,dar nu m-au impresionat, se aeriseste o idee mai bine ca un Nolan N90 (pe cap) si "doua idei" mai bine prin cea de la barbie... E mai silentioasa decat era Nolan N90 (pe testate pe Africana mea si si pe RD07A, carene stock si parbriz cu buza).

Bun, sa trecem la Uvex Enduro. Dupa 3 zile de mers cu Arai-ul, am decis brusc sa comand un Uvex gasit in Mures (mostra de magazin). Stare excelenta "nepurtat" (daca manechinul si invhechirea in magazin nu se pun), lipseste ceva ornament de plastic din prinderea cozorocului de la mijloc,dar cu atat mai bine, surubul de reglaj e mai accesibil astfel, cu tot cu manusi. Prima impresie a fost ca o sa-mi explodeze capul in ea (UVEX,am mai avut si mi-a lasat o impresie buna si atunci,dar dupa ce s-au lasat un pic buretii). Aerisirea din frunte putea sa fie o idee mai hotarata, nu prea simt deloc aer la cap. Aerisirea de la barbie isi face treaba foarte bine, eu port si ochelari si se aburesc si aia pe langa viziera daca nu am aerisire buna; doar la semafor am patit sa se abureasca viziera un pic, dar cum deschid, cum se dezabureste. La drum, testata tot cu Africana mea am constatat ca SI ea e mai silentioasa decat Nolan-ul (probabil ala e proiectat pentru o pozitie mai inclinata,mai sportiva). Daca reglez cozorocul in pozitia cea mai de sus atunci apar niste pocnete din cauza vantului, dar am aerisire mai buna in ventilatia din crestet, cu el in pozitia cea mai de jos, scap de pocnete si raman doar cu vajait normal, in 100-120 aud vag motorul si esapamentul.

Am testat ambele casti in conditii relativ identice, mers si la viteze de oras si si viteze de afara. Parca Arai-ul nu vibreaza atat de mult si e mai silentios, dar am decis sa raman cu Uvex-ul, interior mai putin spartan, cozoroc mai "rezistent" si inchidere cu mai simpla.

despre Uvex Enduro

duminica am fost pe Rarau si m-a prins o mare ploaie si vreo 14-15 grade...n-am putut merge decat cu viziera deschisa, asa de tare se abureste viziera...

si da,confirm pocniturile in cozoroc in pozitia sus

in rest imi place f mult casca, cozorocul reglabil e o treaba super buna

ca sa intelegi ca mi-am luat un scorpion exxo 750 nou si port tot uvex-ul

daca s-ar scoate pe piata o viziera cu pinlock pentru modelul asta o mai port 15 ani....

mai nou imi face cu ochiul Caberg Tourmax?are cineva ?Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu prea mi se abureste si port si ochelari si nici aia nu se aburesc si am prins si ploaie si am mers si la 10 grade cu ea; da,daca stau pe loc,clar nu mai vad nimic,dar cu viziera deschisa pe prima pozitie e ok, inca-i prea mult aer (de cand au dat caldurile merg cu viziera inchisa si nu simt ca am aer calumea,fara sa simt curent);acuma, am vazut ca sunt mai multe variante de Uvex...

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu prea mi se abureste si port si ochelari si nici aia nu se aburesc si am prins si ploaie si am mers si la 10 grade cu ea; da,daca stau pe loc,clar nu mai vad nimic,dar cu viziera deschisa pe prima pozitie e ok, inca-i prea mult aer (de cand au dat caldurile merg cu viziera inchisa si nu simt ca am aer calumea,fara sa simt curent);acuma, am vazut ca sunt mai multe variante de Uvex...

viziera mea daca a apucat sa se abureasca, la revedere....ramane aburita....o deschid la prima treapta, se dezabureste , dar cum am inchis-o, e la fel de aburita in 3 secunde

trebuie sa invat pana la urma sa imi tin respiratia o ora.... :eek:

interesanta ideea cu Nishua Enduro...acu trebuie sa gasesc pe cineva care are si poate sa imi confirme ca se potrivesc vizierele :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca are cineva ideea sa-si ia Rocc 790... sa uite de ea. E o casca ieftina si foarte proasta. Viziera e pur si simplu inutilizabila si de fapt asta e problema majora a castii. Cind o porti cu viziera inchisa, obiectele din jurul tau (din laterale si spate) se reflecta in dreptul ochilor pe viziera (in interiorul ei). Daca in spate ai soarele, de exemplu, esti complet orbit. Dar nu numai soarele se reflecta, ci orice alt obiect deschis la culoare (marcaje rutiere, masini, cladiri, bannere, cerul, etc). E un risc sa o folosesti. Pe linga asta, distorsioneaza imaginea puternic si te poate deranja uneori (vezi altfel in oglinzi sau ceasurile de bord). Ca un bonus, casca sta strimb pe figura, putin spre dreapta. Nu stiu exact daca liner-ul e problema sau asa e ea turnata, dar sta putin aiurea. Ca sa o pot folosi, am scos viziera si o port doar cu ochelarii, ca de asta am luat-o (pentru offroad)... dar parca era mai bine daca faceam o alegere mai inspirata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, am fost ieri pe la un magazin din BV (Powersports). Zicea baiatul de acolo ca ar avea "o gramada" de viziere pentur uvex enduro. Pretul era 80 de lei la viziere si 40 de lei la interioare. O sa mai trec azi-maine pe la el sa vad exact ce are (zicea ca trebuie sa verifice intr-un depozit) si va anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...