ciprinakos Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 de curand cei de la A&A Perfomance (niste americani) au terminat / pus in vanzare acest kit. http://www.aaperf.com/vfrkit-gen6.html Feast yr eyes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 VFR 800 VTEC = 4500e Radiator VFR 800 non-vtec = 200e Power Commander 3 = 250e Turbo Kit = 4750e ... S1000RR ~10000e la SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 VFR 800 VTEC = 4500eRadiator VFR 800 non-vtec = 200e Power Commander 3 = 250e Turbo Kit = 4750e ... S1000RR ~10000e la SH vinzi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Din aceeasi sursa din care am gasit VFR 800 la 4500. Conteaza, pana la urma? Daca e sa compar modelul nou (15000 la BMW) cu ultimul model de VFR (800 vtec, cat mai putini km, ultimul an de fab), banii sunt tot acolo. Ce-i drept, cine mai are VFR de 190 cai la roata Editat Septembrie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Si mie-mi pare scump. O Hayabusa-i mai ieftina SH, mai puternica si cu mai mult cuplu. La ciclistica insa-i mai bun vfr-ul si ... cred ca si la consum daca nu-i dai blana. Am urmarit evolutia realizarii acestui kit inca de anul trecut si mi s-a parut interesanta abordarea. Da' rezultatul final arata bine i.m.o. Editat Septembrie 14, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? m-am mai bagat si eu din cand in cand.Daca te mai duci,da un semn.Dar am nevoie de ajutor la echipament,ca ultima oaara mi s-a zis ca ma dau in piula goala p-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Iulian, am vazut zilele trecute un anunt de vanzare CBR800 si eu, curios ca n-auzisem de cbr-ica de 800, l-am citit si ... ce sa vezi: era vfr-ul tau .Mesaj completat Petrica si tu/iar vinzi mobra? Bafta la vanzare tuturor! sunt interesat s-o vand , din pacate nu se cunoaste multe , de multi , despre VFR . De CBR au auzit toti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare si vin cu o intrebare . Pt iarna cum pregatiti vfr-ul? Eu plec in cateva zile si ma intoc undeva in febr-martie. I-am uns lantul, am acoperit tobele si gurile de admisie de la filtrul de aer, am acoperit bordul si seaua cu plastic si acoperit/infasurat strans intreaga mobra cu husa. Rezervorul era plin, uleiul relativ de curand schimbat, bateria pe motor (pt ca am alarma in functiune) legata la incarcator inteligent ... ce-ar mai trebui? Ulei in capul pistoanelor n-am pus pt ca m-am gandit ca motorul fiind din aluminiu nu rugineste; insa nu stiu segmantii din ce-s facuti. Mercy! Mesaj completat Stimati vfr-isti va salut calduros si va urez o iarna usoara. Azi o tai la munca. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Boon, facem si noi o adunare anu' asta? Nu tin mortis dar ar fi ok daca ne-am cunoaste macar cei din Bucuresti, mai schimbam o parere de ordin tehnic... Pana acum suntem 3 posesori de rc36 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutare si vin cu o intrebare . Pt iarna cum pregatiti vfr-ul? Eu plec in cateva zile si ma intoc undeva in febr-martie. I-am uns lantul, am acoperit tobele si gurile de admisie de la filtrul de aer, am acoperit bordul si seaua cu plastic si acoperit/infasurat strans intreaga mobra cu husa. Rezervorul era plin, uleiul relativ de curand schimbat, bateria pe motor (pt ca am alarma in functiune) legata la incarcator inteligent ... ce-ar mai trebui? Ulei in capul pistoanelor n-am pus pt ca m-am gandit ca motorul fiind din aluminiu nu rugineste; insa nu stiu segmantii din ce-s facuti.Mercy! Mesaj completat Stimati vfr-isti va salut calduros si va urez o iarna usoara. Azi o tai la munca. Bafta! Voiaj usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salut baieti! E vre-unu din voi fericit posesor de VF750 prima generatie? Vreau sa cumpar unu - si sa nu-l vand ever - e motor de aftermath asta ) , dar as vrea sa ma documentez putin, daca sunt posesori si aveti timp, lasati-mi un mesaj pe PM sau aici si va sun eu, sau daca sunteti din B sau TM iesim la o bere eventual, am mai multe intrebari Asfalt uscat, ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salut baieti! E vre-unu din voi fericit posesor de VF750 prima generatie? Vreau sa cumpar unu - si sa nu-l vand ever - e motor de aftermath asta ) , dar as vrea sa ma documentez putin, daca sunt posesori si aveti timp, lasati-mi un mesaj pe PM sau aici si va sun eu, sau daca sunteti din B sau TM iesim la o bere eventual, am mai multe intrebari Asfalt uscat, ride safe! http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=331552 Uite un anunt, asa ceva nu te-ar interesa? Nu cunosc motorul, am vazut intamplator anuntul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 nu, vreau vf750. Mai e unu cu defecte mecanice, dar nu stiu daca se mai gasesc piese... daca sunt posesori pls sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Iți recomand să citeÂşti diferite Âşi multe review-uri despre modelul pe care vrei să îl achiziționezi să citeÂşti despre tot ce crezi că te-ar interesa la bicicleta asta. Editat Septembrie 21, 2010 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 A intrebat cineva mai sus de stator. Eu am comandat astazi de la wiremybike.com releul si VFRness. A zis tipul ca pe saptamana viitoare ar trebui sa ajunga. In trecut am mai comandat de la david silver si au ajuns piesele in 3-4 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salut, in caz ca aveti nevoie de oareshce piese, se dezmembreaza Honda VFR750, modelul mai vechi, fara bascula monobrat. Toate piesele disponibile. Contact: 0721.45.11.22 Vali sau 0724.99.36.38 Sile. Toate piesele sunt impecabile, desfacute si asteapta clienti. Poze la cerere pentru orice piesa, eventual pot fi vazute live la Bucov. Preturile sunt negociabile si de mare bun simt. In plus, vand cauciucuri noi noutze, 120 fata si 160 spate, impecabile. Eventual cu tot cu janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salut, in caz ca aveti nevoie de oareshce piese, se dezmembreaza Honda VFR750, modelul mai vechi, fara bascula monobrat. Toate piesele disponibile. Contact: 0721.45.11.22 Vali sau 0724.99.36.38 Sile. Toate piesele sunt impecabile, desfacute si asteapta clienti. Poze la cerere pentru orice piesa, eventual pot fi vazute live la Bucov. Preturile sunt negociabile si de mare bun simt. In plus, vand cauciucuri noi noutze, 120 fata si 160 spate, impecabile. Eventual cu tot cu janta. salut.am si eu o intrebare ca sant nou in vfr uri.ambreiajul la vfr din 87 este pe cablu sau cum e? si se pot schimba levierele intre ele ?ca la mine la ambreiaj este levierul cu surubul ala de reglaj si la frina levierul ala simplu.si mai am o intrebare de ce mi se aprinde becul ala cand motorul nu e in viteza numai cateodata?are ceva senzor jos pe la motor?stie careva ce sa i fac?asta a fost "intrebarea" mea.scuze daca v am plictisit dar nu am stiut la cine sa apelez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? Mesaj completat Si daca tot am adus vb de circuit, sambata am dat vaca la asfalt curat si curbe multe, 240 kg, 17 ani si inca se incadreaza Felicitari ! , nu e usor am fost si eu cu modelul acela si fata de Vtec trebuie depus mult mai mult efort ... ciclistica ne fiind la fel de buna, inca o data Bravo frumoase unghiuri de inclinare , faci sange rau celor cu SS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Felicitari ! , nu e usor am fost si eu cu modelul acela si fata de Vtec trebuie depus mult mai mult efort ... ciclistica ne fiind la fel de buna, inca o data Bravo frumoase unghiuri de inclinare , faci sange rau celor cu SS Multzam, e distactiv sa vezi figura (before & after ) celor ce intra odata cu tine pe circuit Desi initial am fost tentat de Vtech-ul lui Petrica mi-am facut calculele si cel putin pana anu' viitor 750-ul e mai mult decat ok, motor de buget pt...bugetari )))) Am in plan sa o fac conforma cu destinatia ei initiala si sa-i scot latura touring in evidenta. Pt sezonul urmator o sa-i caut un topcase si genti laterale, o sa-i ridic semighidoanele mai sus si o sa-i caut un parbriz mai mare... Am in plan cateva drumuri in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 @trogheru: vfr 87 are ambreiaj hidraulic. Vezi daca are pompita la ambreiaj similara cu cea de la frana. Nu se pot schimba levierele intre ele (stanga cu dreapta daca la asta te referi). In legatura cu becul, ai un contact/senzor defect. Exista un asemenea "senzor" doar ca nu l-am vazut niciodata la fata si nu stiu cum exact functioneaza. Daca ai probleme grave, trimite-mi PM o descriere mai in detaliu si eventual te ajut cu un sfat (gratis) sau cu o piesa (pe lovele). Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @trogheru: vfr 87 are ambreiaj hidraulic. Vezi daca are pompita la ambreiaj similara cu cea de la frana. Nu se pot schimba levierele intre ele (stanga cu dreapta daca la asta te referi). In legatura cu becul, ai un contact/senzor defect. Exista un asemenea "senzor" doar ca nu l-am vazut niciodata la fata si nu stiu cum exact functioneaza. Daca ai probleme grave, trimite-mi PM o descriere mai in detaliu si eventual te ajut cu un sfat (gratis) sau cu o piesa (pe lovele). Toate cele bune! mersi.m am uitat astazi si asa este are pompita.nici tu nu stii pe unde e senzorul ala?poate este prin motor pe undeva cine stie.farul il ai si cate" lovele"ceri pe el? piese mi ar trebui mai multe dar de este criza ce sa i faci!cauciucul pe spate cat face si ce dimensiuni are?dar surubul ala de la levierul de ambreiaj ce regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 VFR-ul meu s-a reintors la fostul prop iar eu raman momentan la conserva si la primavara sau sfr iernii imi caut/cumpar un 750 94-97. Din discutiile purtate cu cativa prop de 750-3 am ajuns la concluzia ca merita schimbarea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 VFR-ul meu s-a reintors la fostul prop iar eu raman momentan la conserva si la primavara sau sfr iernii imi caut/cumpar un 750 94-97. Din discutiile purtate cu cativa prop de 750-3 am ajuns la concluzia ca merita schimbarea. Bafta! Ne intelegeri acte/bani sau avea ceva urat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Ne intelegeri acte/bani sau avea ceva urat motorul? N-au fost nici un fel de neantelegeri, proprietarul este un baiat de nota 20. N-am vrut sa tin si iarna asta o mobra in garaj in timp ce eu ma plimb gratios cu RATB-ul. Mi s-a oferit aceiasi suma de bani cu care l-am cumparat iar spre sfarsitul iernii-inceputul primaverii sunt sanse mari sa-mi aduc un 750 (94-97) din It. Momentan ma rezum la conserva, am petrecut destule ierni pe mobra... Nu e nici o placere sa te dai sub 10 grade. Poate am imbatranit Un lucru e cert, motorul de VFr mi-a placut maxim. Pot spune ca desi era din 93 a fost "best bike" in palmaresul meu motomobristic de pana acum. N-am facut decat 3500 km impreuna de la mijlocul lui august pana la sfr lui septembrie dar mi-a placut maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.