Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Joia trecuta am fost doar eu si Gomez :) , poate azi vin mai multi.................poate......

 

Pai pe la ce ora ati fost? Pe la 19.20 nu venise nimeni pe-acolo...

 

Azi o sa fiu absent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au costat 50 de lei( bucata), sunt universale si mi le a adus mecanicul la care imi repar moto.

 

Daca te intereseaza o sa le fac poze sa vezi cum arata. :D

 

multumesc, da m-ar interesa !

:)

 

ps: cum a fost intalnirea de ieri ?

Mesaj completat

Cum adica schimbat dot-urile? Ai pus lichid frana de alt DOT decat 4 sau 5.1 (miscibil cu 4)?????

 

 

 

 

Ce se mai aude cu intrunirea aia de la Palatul Copiilor de joia?

nu, le-am schimbat cu unele proaspete !

 

 

Mesaj completat

si ca tot mi-am adus aminte, dimineata cind porniti motoru' la cat va sta ralantiu ?

mie iar imi porneste la sfert de cheie, dar in maxim 800rpm, nici vorba de soc.

am fost pe la honda si mi-au zis ca imi recomanda curatarea carburatoarelor si verificarea socului.

cica, manopera ar fi de vreo 200ron.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca tot mi-am adus aminte, dimineata cind porniti motoru' la cat va sta ralantiu ?

mie iar imi porneste la sfert de cheie, dar in maxim 800rpm, nici vorba de soc.

am fost pe la honda si mi-au zis ca imi recomanda curatarea carburatoarelor si verificarea socului.

cica, manopera ar fi de vreo 200ron.

:)

si a mea la fel.Cartea zice ca e ff posibil,si ca sa o tii tu putin accelerata pana la 1200,si isi revine.

 

PS:le-ai spus ca a ta nu e pe carburatoare? :)

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot scormonit netul si se pare ca pb cu socul e des intalnita.

devina ar fi "wax unit"....

iata si linkul : http://vfrworld.com/forums/sixth-generatio...e-question.html

merg luni la honda si va anunt daca rezolv ceva..

 

:)

Mesaj completat

:)

post-20871-1253958668_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot scormonit netul si se pare ca pb cu socul e des intalnita.

devina ar fi "wax unit"....

iata si linkul : http://vfrworld.com/forums/sixth-generatio...e-question.html

merg luni la honda si va anunt daca rezolv ceva..

 

:)

Mesaj completat

:)

N-ai inteles ideea. Problema confortului pasagerului si a spatiului de bagaje la Honda se rezolva doar asa :D

 

145-honda-goldwing-images.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles ideea. Problema confortului pasagerului si a spatiului de bagaje la Honda se rezolva doar asa :D

 

145-honda-goldwing-images.jpg

[/quote

 

in lipsa de bani, merge si un LT ! :)

 

 

 

Daca ai 10000 pt un LT sigur mai faci rost de 2-3 pt un GW :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wemoto.com au suporti de topcase de la givi. Si cutii...

 

un topcase pt vfr din 2000 pe unde gasesc si eu,as vrea cu tot cu suporti de metal

la mine cam la 1700 si dupa 50grade scade intre 1200---1400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vis a vis de topcase si monorack, eu am varianta de la givi - 60 euro de la dealerul din pipera, totul ok decat ca au intarziat cam 3 luni cu livrarea :D

la vremea aia mai gasisem un sistem similar la dealerul honda de pe langa gara de nord - tot la 60 euro.

topcaseul "e dupa gust" - oricum nu iti lua ceva prea ieftin ca sa nu te limiteze prea mult la viteza si greutate.

numai bine

 

 

ps: super tare faza cu carburatia la vtec :D niste adevarati profesionisti

Editat de cosu23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a comandat careva suporti laterali pt cutii ?

 

trebuie sa schimb iar uleiul, pana acum am folosit motorex, ceva sugestii ? multam

 

ps: am gasit ce cautam http://www.wemoto.com/bikes/Honda/VFR_800_...e_Case_Holders/

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uitzi in poza mea, vezi varianta Givi... Givi

 

multam alex.

 

 

raducu: uite aici ce zice un englezoc despre fast idlle isuses:

 

 

have a look on page 5-71 of the downloadable service manual, the wax unit is under the airbox between the starter valves.

There is a small nut, about 6mm A/F on the end of the plunger.

Turning this slightly clockwise is how to speed up the cold start idle.

About 1/4 turn is all that is needed

 

pe de alta parte nenea ala mai zice:

 

The cold engine fast idle is done by the "wax unit" which sits between the starter valves under the airbox and is easy to adjust. Its operation is governed by coolant temperature, not air temperature.

 

The surging is a common occurrance on these bikes, and is cured by a PC3 and 02 sensor eliminators.

There are plenty of posts on this subject.

 

 

acum, stie cineva ce naiba e PC3 si 02 senzor ?

 

bafta ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC3 - Power Comander 3

02 sensor eliminators - o chestie care se pune in locul senzorului de oxigen (probabil in airbox este senzorul) pt a da p valoare constanta cdi-ului si sa nu indice eroare de senzor (asta se intampla daca doar anulezi senzorul de o2) Deobicei se folosesc sensor eliminators pt a anula saonda lamda din evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC3 - Power Comander 3

02 sensor eliminators - o chestie care se pune in locul senzorului de oxigen (probabil in airbox este senzorul) pt a da p valoare constanta cdi-ului si sa nu indice eroare de senzor (asta se intampla daca doar anulezi senzorul de o2) Deobicei se folosesc sensor eliminators pt a anula saonda lamda din evacuare.

nu mai bine te uiti tu un pic la mobrele noastre sa vezi ce dracu au,sau daca au ceva? :blink:

Multam! :D

 

@myselfandi..man,cred ca auzim "voci" ..desi cred ca merita sa o pui pe un tester la honda...daca or avea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii o2 sunt chiar sondele lamda de pe evacuare. Majoritatea motoarelor pe injectie au sonda lamda.

Am scris de airbox mai sus pt k m-am gandit ca are ceva in plus vfr-ul.

 

post-12341-1254257076_thumb.jpg

 

Anularea senzorilor e necesara doar in cazul montarii Power Commander-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii o2 sunt chiar sondele lamda de pe evacuare. Majoritatea motoarelor pe injectie au sonda lamda.

Am scris de airbox mai sus pt k m-am gandit ca are ceva in plus vfr-ul.

 

post-12341-1254257076_thumb.jpg

 

Anularea senzorilor e necesara doar in cazul montarii Power Commander-ului

 

multumim musiu :rose:

 

 

raducu: crezi ca baiatu' ala al tau, daca ii explicam ce si cum se baga sa umble la " wax unit" ?

eu am gasit in manual respectiva piese, pe viu insa, n-am fost in stare :blink:

eu aduc manualu' si berea..tu aduci mobra :blink:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...