Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, trebuie sa schimbi releul de incarcare si totodata sa verifici infasurarile statorului. In mod normal tensiunea nu trebuie sa iti scada sub 13,6 V deci 13 si sub sunt valori ce indica descarcare ,nu incarcare.

tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar

eu ce releu si de unde sa mi iau?

releele sunt consumabile la mobra asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti, pun o intrebare pentru cunostintele mele. Cate tipuri de VFR 750 RC 36 au fost facute intre 91 si 97? Am vazut ca exista diferente in partea de design la ele. Alte diferente mai exista? Radiatoarele sunt dispuse lateral la toate modelele de RC 36?

 

gasesti aici tot ce ai nevoie sa stii :

 

http://www.motociclism.ro/tutoriale/files/vfr/index.htm

 

tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar

eu ce releu si de unde sa mi iau?

releele sunt consumabile la mobra asta?

 

nu la tine m-am uitat la releu si era varianta updatata ?

 

vezi ca e posibil sa fie ca la mine, si la mine nu e releul. habar nu am ce e.

doar ca scade tensiunea cand turez, dar nu scade sub 13.1V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...aveti idee pe unde gasesc un stop pentru vfr din 98? Orientativ pe la ce pret il gasesc? :rolleyes:

 

ebay e primul raspuns care-mi vine in minte (daca alegi varianta asta te pot ajuta) sau vezi daca nu dezmembreaza nimeni prin tara.

 

 

Salutare VFR-isti, pun o intrebare pentru cunostintele mele. Cate tipuri de VFR 750 RC 36 au fost facute intre 91 si 97? Am vazut ca exista diferente in partea de design la ele. Alte diferente mai exista? Radiatoarele sunt dispuse lateral la toate modelele de RC 36?

 

E posibil sa ma insel, dar RC36 1990-1993 si RC36 II 1994-1997. Diferentele intre ele, in afara de cele estetice (carene, far si cadru din ce am observat eu), nu le stiu. Legat de radiatoare, doar cele de 800 (RC46 amandoua modelele) incepand cu 1998 si pana in 2010 le au dispuse lateral. Toate modelele dinainte (750) si de dupa (1200) au un singur radiator pt antigel dispus central.

 

A raspuns si Gomez pana mi-am adunat eu cuvintele :cheers:

 

 

tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar

eu ce releu si de unde sa mi iau?

releele sunt consumabile la mobra asta?

 

Victor, nu-s ce sa zic de releul vietii... teoretic nu e consumabil, dar practic la tine vad ca e. La o fosta motocicleta (CBR 600 F3) am schimbat si eu 2 relee intr-un an. S-ar parea ca si fostul proprietar, ca si mine acum ceva ani, a luat un releu ieftin si care s-a dovedit si prost. Ma gandesc la niste variante (Ignitech, Electrex parca etc) si iti dau de stire.

Bafta!

 

 

 

PS Eu ajung la Carol la 19.30

Editat de S3RJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar

eu ce releu si de unde sa mi iau?

releele sunt consumabile la mobra asta?

daca gasesti un releu de Yamaha R1 dupa 2000 te-ai scos. Merge la fix. Si de preferinta vesiunea cu FH[Mosfet] nu cu SH[adica clasica, cu sunt]. Oricum incearca sa gasesti unul cu aripioare mari de racire. La montare poate ii gasesti un loc mai in curentul de aer ca sa aiba racire mai buna. Eu i-am adaptata un cooler de PC legat pe pozitii. De asemenea verifica toti conectorii pe circuitul de incarcare. In special mufa de la releu se topeste in timp datorita conexiunilor slabe care se incalzesc. Eu am cositorit firele de la alternator direct pe papucii tata de pe releu.

Incarcarea trebuie sa fie peste 13,5-13,6 V cu toti consumatorii porniti si la 3-4000 rpm. Tot ce e sub arata probleme. De masurat e indicat sa se masoare cu o baterie buna, incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti aici tot ce ai nevoie sa stii :

 

http://www.motociclism.ro/tutoriale/files/vfr/index.htm

 

 

 

nu la tine m-am uitat la releu si era varianta updatata ?

 

vezi ca e posibil sa fie ca la mine, si la mine nu e releul. habar nu am ce e.

doar ca scade tensiunea cand turez, dar nu scade sub 13.1V

 

Deci ... sunt 2 lucruri de verificat si curatat

1 - Siguranta principala; de curatat soclul si/sau dat cu spray de contacte si inlocuit siguranta cu una buna(cu piciorusele mai late nu cacaturile alea de tabla)

2 - Mufele de legatura de la generator pana in releul de incarcare cat si cea de la releul de pornire; de curatat, eventual de bagat ceva apasati un pic papucii ca sa intre mufa un pic mai fortat.

Am avut aceleasi simptome pe un motor si din siguranta era ;)

 

Pentru a prelungi viata releului se poate pune o placa de aluminiu cat mai mare sau mutat releul si adaugat placa de aluminiu.

Eu l-am pus sub codita, parca am pus poza candva ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti nu stiu cum si de unde dar m-am ales cu o fisura in rezervor, la prinderea din spate unde vine sudata in puncte placa pe care sunt sudate bratele prin care trece treava prin care trece surubul ce tine rezervorul(stiu ca e cam aiurea explicat dar cine stie despre ce e vb intelege), acum caut pe ebay rezervoare ... cacacioasa treaba, tre sa recunosc dar totodata nu-s mirat(fostul proprietar avuse ceva evenimente cu ea si rezervorul era de la modelul 90-93, care nu se potrivea tocmai perfect), macar nu m-a lasat in mijlocul sezonului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti nu stiu cum si de unde dar m-am ales cu o fisura in rezervor, la prinderea din spate unde vine sudata in puncte placa pe care sunt sudate bratele prin care trece treava prin care trece surubul ce tine rezervorul(stiu ca e cam aiurea explicat dar cine stie despre ce e vb intelege), acum caut pe ebay rezervoare ... cacacioasa treaba, tre sa recunosc dar totodata nu-s mirat(fostul proprietar avuse ceva evenimente cu ea si rezervorul era de la modelul 90-93, care nu se potrivea tocmai perfect), macar nu m-a lasat in mijlocul sezonului ...

Intre timp poti sa incerci sa-l alamesti pe asta. Daca gasesti un meserias ti-l face la fix. Bineinteles trebuie umplut cu apa inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zona e destul de aiurea, e fisurat la baza unui punct de sudura care tine placa pe care se sprijina rezervorul, ar trebui sa sudez toata placa de jur imprejur si sa sudez si peste punctele de sudura sa fiu sigur ca nu e vreunul strapuns, cam 60% din suprafata e destul de accesibila, in schimb restul vine intre placa de prindere si buza rezervorului, loc imposibil de ajuns cu autogenul si alamit, ar trebui sa tai tot suportul, sa alamesc placa apoi fie sa fac altul fie sa sudez suportul vechi la loc ... nu fac mare branza ... in momentul incare am sudat pe el l-am stricat, el are un strat protector la interior care e distrus de temperatura mare, unde mai pui ca se poate fisura iar in aceeasi zona oricand. M-as lega la cap fara sa ma doara, prefer sa caut altul si sa il iau, unul care sa vina perfect si automat sa ma scape de eventualele probleme.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care au postat pozele atat aici cat si pe facebook :cheers: ma anuntz si eu astazi pe la un 7 si ceva ...

 

 

ceva noutati/detalii despre 12-14 octombrie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva noutati/detalii despre 12-14 octombrie ?

Phiuuu am si uitat sa postez :) mai multe detalii gasesti aici :

http://www.facebook.com/events/499383463422966/

Ca idee am sa fiu pe scurt :P plecarea v`a fi pe data de 12 Oct din benzinaria OMV de la City Mall,ora docamdata nu am stabilit,dar ramane sa o stabilim la nivel de grup si in functie de cei care nu pot sa isi ia liber in vinerea aia sa plece a 2 a grupa,transport fiecare cu ce are...moto sau mai multzi la masina combinatzi (cheltuiala se imparte),traseul v`a fi urmatorul : Buc-Giurgiu-Ruse-Varna-Ct&Elena(aprox. 300 km.),drumul mai mult decat ok si parca vre`o 80 de km de autostrada,despre cazare gasiti aici :

http://www.booking.com/hotel/bg/nd3-4ndud-d-d2dund-dd-dod3-4d-ddeg.en.html?aid=312641%3Bsid%3D2cf5992bf292768f4e67188ab1e62324%3Bdcid%3D1%3Bcheckin%3D2012-10-12%3Bcheckout%3D2012-10-14%3Bsrfid%3Df3bf33866e7661cdba9d80d6c6ff5735X5%3Bselected_currency%3DEUR#topanchor

 

Majoritatea ne`am rezervat camere in acest Hotel,daca sunt doritori si nu mai gasitzi....mai sunt hoteluri pe langa,chiar aproape nu este panica si se invart toate in jurul aceluias pret fiind extrasezon

Ca ocupatie in cele 2 zile: Vizitat Varna pt cei ca nu au vizitat`o,zilnic baie in piscina termala de pe maulul marii cu apa termala la 38 de grade C si afumatzi de alcohoalele de rigoare(intarea era parca 6 leve) ,sambata daca suntetzi lucizi,vreme buna si aveti chef de plimbare va recomand cu drag Nesebarul(100 km de Varna) drumul la fel era destul de bun si cu niste viraje dragutze,duminica ne strangem grup,discuta la cat am baut daca ne aducem aminte,ne hotaram cum plecam,daca pe acelasi traseu si din pacate ne intoarcem acasa :banana: cam aasta a fost scurt si la obiect si va astept cu placere daca sunt doritori mai ales ca pe data de 10 oct este ziua mea si tre sa dau de beut :P PS:retzeta de alcol este secreta !

RETZETA cam tot ce se vede in prima poza in afara de whischi care ala se bea separat+1Kg de lamaie si 2L de cola sheicarit bine intr`un bidon de 10 L v`a da rezultatul LongIlandu`lui de anul trecut.Restul e CAN-CAN !!!

post-14727-0-94082400-1348502868_thumb.jpg

post-14727-0-12741100-1348502885_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.imi poate spune cineva cum reusesc sa nimeresc intre viteze?de ex. merg cu a treia si cad sa i dau a patra nimeresc cateodata motorul la liber.eu stiam ca are liber doar intre a intaia si a doua .oare e de vina motorul sau eu nu ridic levierul sau cum ii spune, nu il ridic destul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.imi poate spune cineva cum reusesc sa nimeresc intre viteze?de ex. merg cu a treia si cad sa i dau a patra nimeresc cateodata motorul la liber.eu stiam ca are liber doar intre a intaia si a doua .oare e de vina motorul sau eu nu ridic levierul sau cum ii spune, nu il ridic destul. :(

verifica sa nu ai cursa moarta excesiva la pedala. din cauza asta s-ar putea sa nu iti intre bine viteza mai mare uneori. Bratul acela cu rotita ramane agatat pe varful detentei. Incearca sa pretensionezi pedala inainte sa actionezi ambreiajul. O sa intre mai frumos in viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...