Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

He he ... eu nu stiu daca am 65 de kg si totusi am ridicat motorul meu de jos(l-am gasit trantit intr-o seara); e vorba mai mult de experienta(nu neaparat in ridicat motorul de jos, adica nenorocul de a cadea mai des) si tehnica, cam la fel cum e si cu ridicatul pe cricul central ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...voi cum va conservati motorul iarna? Stau la curte, dar din pacate nu am un garaj sau o magazie unde l-as putea pune. Am doar husa pentru el.

 

Care dintre aceste placute de frana vi se par ok? Am nevoie de ambele seturi pentru fata.

 

Imi poate spune cineva care este diferenta dintre sinterizate si organice? Thx :cheers:

 

Goldfren - http://www.motovip.r...20fata_3972.htm

Ferodo - http://www.motovip.r...%20fata_653.htm

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau cred ca cel mai simplu ar fi sa o suspenzi pe ceva gen 2 paleti si sa o pui pe cricul central, iar peste sa faci un cadru metalic cat mai bine izolat(gen tabla cu polistiren lipit pe interior), fara husa, poate doar cu ceva incalzire daca ai posibilitatea; am vazut o treaba de genu la un tip care avea chopper, omul chiar pusese si calorifer in garaj(modificase traseul de la centrala ca sa incalzeasca si garajul), daca nu doar un mic garajel cat mai etans(astfel incat sa nu ajunga apa sub motocicleta, apa aia va creste umiditatea aerului si risti sa te trezesti cu motorul ruginit in diferite zone in primavara) ... ar trebui sa fie de ajuns.

 

La placute sincer sa fiu nu mi-as lua nici unul nici altul ... daca ferodo is cele mai de (cuvant urat) iar goldfrein-ul sunt si mai ieftine => ca-s si mai de (cuvant urat). Mergi pe ceva mai bunisor gen Carbone lorraine, EBC, Brembo, Nissin, Galfer ...diferenta la bani nu e foarte mare, in schimb ai sa cresti foarte mult durata de viata a discurilor, deci ce e mai ok: "Un set de placute cu 20-50 de lei mai scump?" sau "Un set de discuri schimbat la jumatatea din durata normala de viata" Pret discuri nu stiu daca am nimerit exact modelul tau dar vad ca discurile astea merg la toate VFR-urile de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spate am apucat de mi-am pus Goldfren si astept sa se mai aseze putin placutele (nu prea-mi place cum tin).

 

Referitor la Brembo, am tot cautat pe internet si nu gasesc. Nu caut eu unde ar trebui? :(

 

Am gasit aici :makeout:http://rycymoto.ro/piesenoi/product.php?id_product=111

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sinter franezi mai bine dar "roade" mai mult placuta din disc. Ma rog, daca nu te dai racing organicele sunt foarte ok.

O placutza buna pe un disc fara santuri prea mari ar trebuie sa inceapa sa tina excelent in cativa zeci de km.

 

Pe spate am apucat de mi-am pus Goldfren si astept sa se mai aseze putin placutele (nu prea-mi place cum tin).

 

Referitor la Brembo, am tot cautat pe internet si nu gasesc. Nu caut eu unde ar trebui? :(

 

Am gasit aici :makeout:http://rycymoto.ro/piesenoi/product.php?id_product=111

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P VFR-ica de vanzare

 

 

 

Modificari Reversibile

 

 

rezultatul este ... o satisfactie a controlului

 

 

hmm am citit articolul cu modificari reversibile si am intrebari suplimentare:

- pe furtunul ala care vine la valva "vine vaccum", nu? asta inseamna ca in mod normal, la peste 5000rpm, vaccum-ul devine indeajuns de puternic si deschide valva, oferind un plus de intake air, nu? Pai atunci, daca eu deconectez furtunul, inseamna ca valva nu se va mai deschide niciodata, nu?

- se mentioneaza acolo un flatspot la 5000rpm? nu imi este foarte clar la ce se refera, insa mi-a aprins un bec in cap: si la mine am observat ca exista o zona, cu aproximatie pe la 2500rpm +/- 500rpm unde parca nu mai accelereaza. Adica daca tin acceleratia intr-o anumita pozitie constanta, motorul accelereaza usor pana la acel punct de rpm unde stagneaza, si ca sa urce mai sus trebuie sa mai "adaug" acceleratie. E vorba de acelasi lucru, sau asta e altceva? E ca un punct de ne-liniaritate intre comanda de acceleratie si raspunsul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect la prima intrebare, in sensul ca valva nu va mai fi actionata. Valva, atunci cand este actionata, inchide una din cele 2 cai de er in cutia filtului de aer - de aceea se spune ca valva respectiva sugruma respiratia motorului la turatii mici si medii. Motivele introducerii acestei valve este legata se pare de norme de poluare in detrimentul performantei... zic unii :what:

Tot ce stiu e ca am facut aceste modificari si merge motorelul ca uns :laugh:

 

Salutare,

 

pt cei ce se plang de comoditatea seii, iata ce poate face user-ul moto_dan ( /index.php?/user/68420-moto-dan/ ). Am vrut sa nu mai sprijin tancul la franari si i-am cerut sa u inalte in fata gen motoarelor Tenere. Desi am primit-o luni, n-am avut ocazia s-o calaresc din motive de sanatate dar lucrarea arata excelent si pielea este de mai buna calitate fata de cum a fost anterior (modificata de darian). I-am cerut deasemenea s-o faca mai putin flashy fata de cum fu inainte.

Tot la moto_dan am avut si casca pt o operatie de izolare fonica. Rezultatul aici: /index.php?/topic/683145-reconditionez-interioare-casti-moto/page__view__findpost__p__3243832

Abia astept sa pot :moto:

post-41410-0-73074400-1349246986_thumb.jpg

post-41410-0-53813400-1349246987_thumb.jpg

post-41410-0-10985300-1349246988_thumb.jpg

post-41410-0-82955800-1349246988_thumb.jpg

post-41410-0-55359000-1349246989_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm am citit articolul cu modificari reversibile si am intrebari suplimentare:

- pe furtunul ala care vine la valva "vine vaccum", nu? asta inseamna ca in mod normal, la peste 5000rpm, vaccum-ul devine indeajuns de puternic si deschide valva, oferind un plus de intake air, nu? Pai atunci, daca eu deconectez furtunul, inseamna ca valva nu se va mai deschide niciodata, nu?

- se mentioneaza acolo un flatspot la 5000rpm? nu imi este foarte clar la ce se refera, insa mi-a aprins un bec in cap: si la mine am observat ca exista o zona, cu aproximatie pe la 2500rpm +/- 500rpm unde parca nu mai accelereaza. Adica daca tin acceleratia intr-o anumita pozitie constanta, motorul accelereaza usor pana la acel punct de rpm unde stagneaza, si ca sa urce mai sus trebuie sa mai "adaug" acceleratie. E vorba de acelasi lucru, sau asta e altceva? E ca un punct de ne-liniaritate intre comanda de acceleratie si raspunsul motorului.

 

Ideea cu Vaccum-ul si valva de primire suplimentara a aerului e urmatoarea:

 

Pozitia de repaus a clapetei este DESCHIS. In momentul pornirii motorului pompa de vacum intra in functionare si "suge" aerul actionand valva si inchizand clapeta paina in momentul in care turatia ajunge la cele 5500 rpm.

La 5500 rpm solenoid Valva intrerupe vaccumul catre membrana clapetei si aceasta revine in pozitia normala de deschis.

Astfel ca daca se deconecteaza furtunul clapeta va ramane tot timpul deschisa.

Vaccumul pe intreaga durata a functionarii motorului are aceeasi intensitate de suctiune.

"Flat spot" este un comportament sugrumat al motorului in care ai senzatia ca da rateuri sau nu trage destul.

Daca graficul puterii e crescator pana la 5000 acolo devine plat dupa care creste iarasi.

E o senzatie cam naspa cand se intampla in curba fenomenul asta, confera nesiguranta in controlul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este intalnire in Bucuresti, in fiecare joi la intarea in Parcul Carol.

 

Felicitari pentru poligon.

 

Wooow..da? :bounce:

 

Ce ma oftic ca nu-l pot ridica maine, dar asta este...daca mai tine vremea cu noi, banuiesc ca joia viitoare pe 11 se va tine intalnirea nu? :)

 

Multumesc mult! :cheers:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wooow..da? :bounce:

 

Ce ma oftic ca nu-l pot ridica maine, dar asta este...daca mai tine vremea cu noi, banuiesc ca joia viitoare pe 11 se va tine intalnirea nu? :)

 

Multumesc mult! :cheers:

 

Felicitari pentru obitnerea categoriei si rabda desi e greu pana ai plasticul in mana.

Se tine si Joia asta de incepand cu ora 19:30 in partea dreata a fantanii stand cu fata la parc.

NU e imperativa prezenta alaturi de motocicleta :-D

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru obitnerea categoriei si rabda desi e greu pana ai plasticul in mana.

Se tine si Joia asta de incepand cu ora 19:30 in partea dreata a fantanii stand cu fata la parc.

NU e imperativa prezenta alaturi de motocicleta :-D

 

Multumesc! Cu siguranta voi astepta inca o zi pana-l ridic...am rezistat 2 saptamani decand am motorul in curte :rolleyes:

 

Astazi este prea din scurt, dar peste o saptamana daca va mai fi frumos, voi veni si eu. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu Vaccum-ul si valva de primire suplimentara a aerului e urmatoarea:

 

Pozitia de repaus a clapetei este DESCHIS. In momentul pornirii motorului pompa de vacum intra in functionare si "suge" aerul actionand valva si inchizand clapeta paina in momentul in care turatia ajunge la cele 5500 rpm.

La 5500 rpm solenoid Valva intrerupe vaccumul catre membrana clapetei si aceasta revine in pozitia normala de deschis.

Astfel ca daca se deconecteaza furtunul clapeta va ramane tot timpul deschisa.

Vaccumul pe intreaga durata a functionarii motorului are aceeasi intensitate de suctiune.

"Flat spot" este un comportament sugrumat al motorului in care ai senzatia ca da rateuri sau nu trage destul.

Daca graficul puterii e crescator pana la 5000 acolo devine plat dupa care creste iarasi.

E o senzatie cam naspa cand se intampla in curba fenomenul asta, confera nesiguranta in controlul motocicletei.

 

Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine?

 

Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ?

 

Este intalnire in Bucuresti, in fiecare joi la intarea in Parcul Carol.

 

Felicitari pentru poligon.

 

Intrebarea asta o aveam si eu. Super! Azi nu cred ca ajung, dar poate de saptamana viitoare vin si eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine?

 

Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ?

 

 

S.V.-ul este controlat, ca mai tot ce tine de motor si functionarea lui de catre ECU.Flat spot-ul nu este generat doar de mai sus amintita valva ci de ECU - pt c-asa-i programat. Prin eliminarea valvei si intrarea mai usoara a aerului in cutia filtrului se obtine o usoara ameliorare a flat spot-ului. Insa cea mai una solutie este un dispozitiv gen Power Commander (eu am un V) care rezolva mai multe "probleme" plus configurarea dupa dorinte a modului de functionare a motorului.

Nu stiu daca poti sa-ti dai seama pe unde-i resctivului spot. Trebuie sa tii cont ca VFR-ul trage mai binisor de la 3-3500 rot in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea

 

in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea

 

in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ?

 

O sa razi dar chiar se poate vedea functionarea clapetei de aer.

Valva e una clapeta e alta, vlava comanda ppopzitia clapetei.

Iar zgomotul tau eu cred ca ar putea veni de la Clapeta de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...