Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Mi se pare ca pe VTEC in 2006 au facut ceva modificari. Si asa a ramans pana in 2011. S-ar putea totusi sa ma insel.

 

@Gal

Daca motoreta ta actuala are km reali de care zici tu acolo, ABS+CBS, eu nu as face upgrade pt 2015-2015 - motorul in sine e cam acelasi, si daca o cumperi de noua, in 3 ani pretul ei va fi la jumatate. Nu e nimic spectaculos la ea... :( Pentru touring, mi se pare mult mai ok Tracerul de 900. Sau, de ce nu, Suzuki GSX-S 1000 F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

 

A avut cineva probleme cu amortizorul central la vfr750Fl din 93, sau a schimbat cineva piesa respectiva, sau arcul in sine? Mie mi se pare ca al meu e prea moale desi e setat la pozitia cea mai tare.

Am auzit ca se potrivesc cele din cbr929

Daca mi-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as multumi! unde gasesc piese etc.

 

Csanad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

A avut cineva probleme cu amortizorul central la vfr750Fl din 93, sau a schimbat cineva piesa respectiva, sau arcul in sine? Mie mi se pare ca al meu e prea moale desi e setat la pozitia cea mai tare.

Am auzit ca se potrivesc cele din cbr929

Daca mi-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as multumi! unde gasesc piese etc.

 

Csanad

 

Se potriveste, dar nu e bolt on. Daca ai sa cauti cateva pagini in urma, am pus poze cu montajul unui amortizor de 929 pe al meu RC36II (94-97).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit.

Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003.

Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta!

Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna!

 

In orice caz, bafta la vanzare

 

Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro..

acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !!

ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro.

Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !!

 

Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!!

Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!!

Editat de cristh4ever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro..

acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !!

ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro.

Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !!

 

Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!!

Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!!

Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta!

Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net)

 

Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)!

 

Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta!

Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net)

 

Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)!

 

Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC.

Perfect de acord cu tine,cu exceptia ca cele la 2500 s-au dat ! Nu rezista mai mult de o saptamana pe net. Una am luat-o eu :-)

Spor la vanzare pt a ta,caci fiecare fier isi gaseste fierarul !!!

Editat de cristh4ever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate vre cineva coburi si suporti originali honda vfr in stare impecabile cu toate fittingurile, suruburile de prindere si un sistem de inchidere rezerva plus 3 chei. Pret 700 euro neg

Salutare domnilor, revin cu un update.

https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-suporti-si-coburi-genti-valize-honda-vfr-800-v-tec-ID2qKSn.html#:a96af916f8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai cuminte ca eu le am la 700 de lei 3 cutii si nu le am dat...dar la 700 e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai cuminte ca eu le am la 700 de lei 3 cutii si nu le am dat...dar la 700 e :)

Unde le ai date la vanzare? Pune un link. De cand mi le-am bulit p'ale mele caut altele (@ bargain price :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai studiat piata, te-ai uitat pe olx! :) si pe olx ai vazut niste visatori care le au acolo de o groaza de timp si tot acolo o sa fie si peste 4-5 ani! :) cele la pret normal se dau repede! este totusi o vechitura de motocicleta cu un motor vechi de 30 de ani ca si conceptie (da, stiu, acum o sa-mi ridici in slavi vtec-ul)...

 

 

Vtec-ul a fost premiera mondiala in 2002,in lumea moto...iti ajung degetele unei maini pt a numara motoare mai moderne decat asta...cel mai probabil toate de la Honda !!!!!

Ce are 30 ani vechime?ca nici capacitatea cilindrica,nici reteta aliajelor nu mai sunt aceleasi....doar Harleyul mai pastreaza tehnologia de acum 30 ani !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu nevoie de faruri pt un vfr 800 din 2003, daca are cineva de vanzare ceva din dezmembrari sa imi dea un mesaj. Am adus un motor din uk si trebuie sa schimb farurile pt rar, sau macar daca poate cineva sa imi imprumute o pereche, contra cost, pt o zi doua sa ajung la rar.

Multam

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se uita nimeni. Le poti ajusta sa bata cat mai jos si mai in dreapta pana termini balciul. Eventual mai cobori 2cm fata din tripla/suspensie.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se ajusteaza doar jos-sus, si se vede curbura invers deci mi-au dat reject si tre sa fac modificarea in 30 de zile.

 

de pe net am gasit ceva dar tre sa am grija sa nu le primesc la fel pt uk ca nu am facut treaba. as prefera de la dezmembrari, speram sa aiba cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face ajustare si laterala. Nu sunt momentan acasa sa verific dar parca este vorba de surubul posterior si lateral - se vede cand se scoate bucata mica de carena ce ascunde cutia de sigurante pe dreapta si ABS-ul (la modelele ce-l au) pe stanga.

Stiu ca pt. ca mi-am demontat/desfacut singur farurile sa pun proiectoare in loc de becuri normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ochi_albastrii_6025 a pus o intrebare, tu ai dat raspuns partial iar eu am incercat sa completez.

La partea cu taietura sau cut-off-ul am zis deja ca-i "naspa" si atunci D-zeu cu mila - vazui ca ai dat anunt de cumparare faruri - success!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati?

Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc.

 

Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta.

Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil.

 

Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare.

Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta.

Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil.

 

Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare.

Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta.

Si mai ales daca ai sau nu burta, eu, si presupun ca si tu, nu am burta asa ca stau destul de aproape de rezervor ca sa simt motorul mai bine, si asta nu numai cu vfr-ul, in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...