Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut, cu tapiterii pentru orice model moto ne ocupam in prezent. Le realizam in serie si le vindem aici si afara. Pentru modelul tau pret 180lei, montaj gratuit. Modificari de sei nu mai facem, doar tapiterii pentru orice model. Saua care este la vanzare a fost prototip.

Vine foarte misto saua.Hi tec as spune.

Multumesc

» Post actualizat in 27 Mar 2017 20:24

Daca furtunul tau din rezervor vine de la/ la valva aia, e montata gresit. Ia un manual de service si vezi care cum. Valva aia de pe carcasa filtrului de aer trebuie sa vina pe o valva controlata electronic care deschide sau nu clapeta din carcasa fltrului de aer in functie de turatie.

 

Wotru2me esti pe langa, daca nu cunosti modelul sau principiile de functionare ia te rog si citeste un manual.

» Post actualizat in 22 Mar 2017 18:11

:rtfm:

Pana la urma rezervorul pe unde rasufla ca sa zic asa?

furtunul de dat preaplinul afara nu este infundat.

ce sa mai verific?

post-46672-0-99511900-1490443645_thumb.jpg

post-46672-0-63449500-1490443679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intrebare pentru posesorii de VFR800FI - deci modelul 98-2002 (parca). In fine, vefereul cu injectie si fara VTEC si fara lanturi de distributie.

 

Datorita damburilor din asfalt si diverselor gropi/canalizari ne aduse la nivel am observat ca de cate ori trec prin asa ceva bordul sau ceva in zona carenei fata zdrangane. Am desfacut pe-acolo, inspectat farul, imbinarile, in afara de cateva clipsuri de-alea de plastic care prind aparatoarea interna a carenajului care vine intre carena frontala si furca, altceva liber pe-acolo n-am gasit. Si totusi, cand trec prin gropi se aude zgomotul ala de bord de dacie care scartaie, chitaie.

Nu-mi amintesc daca la VFR750-ul pe care l-am avut anterior se auzea ceva.. sau poate nu mergeam eu prin gropi atunci, insa sunt curios daca mai are cineva problema asta.

 

 

 

Cica nimic spectaculos. Poti sa decupezi de acolo si sa duci furtunasul la baza motocicletei. Cauta pe net 'evaporator cannister' vezi daca e vorba de capsula de care zici. E ca un butoias.

Omule, esti pe langa, chestia aia e ceva specific pt VFR, e o valva pneumatica controlata electronic care inchide si deschide o clapeta la galeria de admisie. Aia e actionata de vacuum de pe admisie si oprita de o valva electrica controlata de ECU.

Da, se poate renunta la ea, dar nu are nici o legatura cu ce zici tu acolo, ai nimerit-o si tu la nimereala..

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de VFR800FI - deci modelul 98-2002 (parca). In fine, vefereul cu injectie si fara VTEC si fara lanturi de distributie.

 

Datorita damburilor din asfalt si diverselor gropi/canalizari ne aduse la nivel am observat ca de cate ori trec prin asa ceva bordul sau ceva in zona carenei fata zdrangane. Am desfacut pe-acolo, inspectat farul, imbinarile, in afara de cateva clipsuri de-alea de plastic care prind aparatoarea interna a carenajului care vine intre carena frontala si furca, altceva liber pe-acolo n-am gasit. Si totusi, cand trec prin gropi se aude zgomotul ala de bord de dacie care scartaie, chitaie.

Nu-mi amintesc daca la VFR750-ul pe care l-am avut anterior se auzea ceva.. sau poate nu mergeam eu prin gropi atunci, insa sunt curios daca mai are cineva problema asta.

misca putin de parbriz, vezi nu cumva iti scartaie unde face contact cu carena?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul e after market, da, m-am gandit si eu ieri dupa ce am demontat a 14-a oara ca el ar putea sa scataie pe carena..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de VFR800FI - deci modelul 98-2002 (parca). In fine, vefereul cu injectie si fara VTEC si fara lanturi de distributie.

 

Datorita damburilor din asfalt si diverselor gropi/canalizari ne aduse la nivel am observat ca de cate ori trec prin asa ceva bordul sau ceva in zona carenei fata zdrangane. Am desfacut pe-acolo, inspectat farul, imbinarile, in afara de cateva clipsuri de-alea de plastic care prind aparatoarea interna a carenajului care vine intre carena frontala si furca, altceva liber pe-acolo n-am gasit. Si totusi, cand trec prin gropi se aude zgomotul ala de bord de dacie care scartaie, chitaie.

Nu-mi amintesc daca la VFR750-ul pe care l-am avut anterior se auzea ceva.. sau poate nu mergeam eu prin gropi atunci, insa sunt curios daca mai are cineva problema asta.

 

La fel face si a mea.

Scartie protectia de plastic de care vorbeai, dintre furca si carenaj. De-a lungul timpului s-au rupt prinderile si sta prinsa doar sus, oarecum.

O sa incerc sa o prind cumva peste tot pentru ca in scurt timp trebuie sa desfac partea din fata ca sa schimb farul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de VFR800FI - deci modelul 98-2002 (parca). In fine, vefereul cu injectie si fara VTEC si fara lanturi de distributie.

 

Datorita damburilor din asfalt si diverselor gropi/canalizari ne aduse la nivel am observat ca de cate ori trec prin asa ceva bordul sau ceva in zona carenei fata zdrangane. Am desfacut pe-acolo, inspectat farul, imbinarile, in afara de cateva clipsuri de-alea de plastic care prind aparatoarea interna a carenajului care vine intre carena frontala si furca, altceva liber pe-acolo n-am gasit. Si totusi, cand trec prin gropi se aude zgomotul ala de bord de dacie care scartaie, chitaie.

Nu-mi amintesc daca la VFR750-ul pe care l-am avut anterior se auzea ceva.. sau poate nu mergeam eu prin gropi atunci, insa sunt curios daca mai are cineva problema asta.

 

 

 

 

Omule, esti pe langa, chestia aia e ceva specific pt VFR, e o valva pneumatica controlata electronic care inchide si deschide o clapeta la galeria de admisie. Aia e actionata de vacuum de pe admisie si oprita de o valva electrica controlata de ECU.

Da, se poate renunta la ea, dar nu are nici o legatura cu ce zici tu acolo, ai nimerit-o si tu la nimereala..

N-am nimerit nimic. Nu cunosc modelul, i-am dat un link sa vada ce au facut altii cu probleme asemanatoare, nu i-am spus eu sa elimine nimic. Am incercat sa-l ajut sa inteleaga cum e cu aerisirea, nu sa se apuce sa anuleze clapeta. Daca e asa greu de priceput asta din postari, probabil ca am si eu vina mea. Dar nu e aceeasi cu cea pe care mi-o atribui tu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel face si a mea.

Scartie protectia de plastic de care vorbeai, dintre furca si carenaj. De-a lungul timpului s-au rupt prinderile si sta prinsa doar sus, oarecum.

O sa incerc sa o prind cumva peste tot pentru ca in scurt timp trebuie sa desfac partea din fata ca sa schimb farul.

Merci mult, acum dorm mai linistit noaptea stiind ca nu doar la mine face asa. :D

Da, mie imi lipsesc la aparatoarea aia de plastic vreo 3-4 clipsuri de plastic.. am vazut ca au la dillypoint.ro, costa 4 lei bucata. Faza e ca tre sa comand mai multe de la el sa merite, ca e vreo 24 de lei transportul.

 

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=2463

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

A montat cineva pe VFR un ungator de lant ?

M-ar bate gandul la un Loobman, dar nu stiu ce posibilitati as avea pentru monobrat. Sistemul lor de prindere este conceput pentru bascula normala, subtire, pe cand monobratul nostru este foarte gros.

Ceva pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

A montat cineva pe VFR un ungator de lant ?

M-ar bate gandul la un Loobman, dar nu stiu ce posibilitati as avea pentru monobrat. Sistemul lor de prindere este conceput pentru bascula normala, subtire, pe cand monobratul nostru este foarte gros.

Ceva pareri ?

Nu te poti lega de o prindere a conductei de frana sau a aparatorii de lant ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

in disperarea mea de a consuma cei 21 de litri si nu 16 cat imi consuma pana sa se opreasca mobra,si crezand ca este de la vacumul ce se producea in rezervor am ciupit garnitura de etanseitate a capacului rezervorului.

bineinteles ca acum nu mai face vidul ala in rezervor dar tot la 16 litri se opreste motorul si mai raman 5 inauntru neconsumati,deci operatiunea a fost inutila :(

oare pot gasi o garnitura separat sa o schimb ?so schimba,ca vad ca nu prea vrea sa iasa de pe busonul ala.

 

PS : am desfacut si pompa debenzina din rezervor si toate pareau in regula acolo.Cu ocazi asta am descoperit si unde este ascuns filtrul de benzina ce nu a fost schimbat in veci.

Stie cineva cam cat costa si unde pot gasi filtrul asta metalic ?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul il poti lua doar OEM, garnitura ti-as recomanda sa o iei la fel, pe original. O sa iti caut imediat codurile, din cate tin minte rahatul ala de filtru costa un pic, si nici nu vine pe aftermarket. Daca ai 21 de litri in rezervor dar ia numai 16 din cei 21 te-ai gandit poate e o problema cu litrometrul si nu cu pompa/vacuum, etc.


» Post actualizat in 02 Apr 2017 07:33

http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE

http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE/F-17-FUEL-TANK

http://zsf-motorrad.de/product/7724

 

Din pacate garnitura nu vine separat. Daca desfaci busonul in bucati scoti garnitura afara si o poti inlocui, intrebarea e cu ce ... cauta prin dezmembrari un buson de honda, cam toate au acelasi buson, automat garnitura e interschimbabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul il poti lua doar OEM, garnitura ti-as recomanda sa o iei la fel, pe original. O sa iti caut imediat codurile, din cate tin minte rahatul ala de filtru costa un pic, si nici nu vine pe aftermarket. Daca ai 21 de litri in rezervor dar ia numai 16 din cei 21 te-ai gandit poate e o problema cu litrometrul si nu cu pompa/vacuum, etc.

» Post actualizat in 02 Apr 2017 07:33

http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE

http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE/F-17-FUEL-TANK

http://zsf-motorrad.de/product/7724

 

Din pacate garnitura nu vine separat. Daca desfaci busonul in bucati scoti garnitura afara si o poti inlocui, intrebarea e cu ce ... cauta prin dezmembrari un buson de honda, cam toate au acelasi buson, automat garnitura e interschimbabila.

Pai prima data am gandit ca poate nu mi mai indica bine ,problema este ca am mers asa si chiar am ramas in pana pe autostrada in Croatia :)

Daca era litrometrul ,ma durea la basca :)Plec cu ea asa...Si eu chiar ma gandeam sa maresc rezervorul ca ma enerva stopurile pt alimentare :(

Oricum,mersi pt raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cred ca s-a tot discutat subiectul, dar va intreb din nou poate s-a ajuns la un procentaj mai mare, in favoarea carui model se voteaza VFR 800 VTEC -ABS-2008 sau VFR 800 FI- 2001 ?

Ma tot contrez cu un prieten care vrea sa-si schimbe VTEC-ul cu un VFR 800 FI-2001 care arata foarte bine la 30000 km.

Mentionez ca eu am VTEC.

 

Va multumim pentru ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Diferenta de bani primita (considerabila mai ales ca are nevoie acum) si faptul ca a auzit ca FI este mai bun din mai multe puncte de vedere. Fiabilitatea motorului si a celorlalte componente. Faptul ca pana in 2001 Honda facea motociclete mai durabile dpdv al plasticelor, aliajelor, etc....... Plus faptul ca motorul trage mai liniar si mai bine decat VTEC-ul. Nu stiu, eu nu am mers pe FI dar vad pe forumurile de afara ca FI este muuuult mai apreciat.

De aici nelamurirea.

 

Multumesc pentru raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ok. Daca diferenta de bani este considerabila si arde portofelul, atunci orice discutie am avea noi este inutila.

 

Lasand la o parte diferenta de bani, eu unu' n-as renunta la o mobra mai noua si cu ABS pt una mai veche. Pana la urma si V-TEC-ul ala e destul de fiabil si bun daca e intretinut corespunzator. Iar acel ABS este un mare plus. Plus ca mie imi place mai mult V-TEC-ul la design, e mult mai sexi cu cele doua tobe sub sa si cu janta aia lasata la vedere. Din ce stiu eu, in 2005 sau 2006 s-a facut o interventie la motor si s-au corectat niste dude. N-as putea sa-ti spun acum ce exact... Asadar, eu unu' nu as renunta la un V-TEC cu ABS din 2008 decat daca motocicleta ar avea probleme si as vrea sa o marit, ar necesita o investite care mi-ar deranja bugetul, cineva mi-ar face o oferta financiara astfel incat sa nu poata fi refuzata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie.

1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat.

2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine!

3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala.

Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie.

1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat.

2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine!

3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala.

Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba!

1. eu pun Motul 7100

Cu atat pot sa te ajut.

Pentru celelelte eu merg la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensia o poti intari putin din setarile din capul furcii, de la semighidon. citeva clicuri dreapta ambele identic si asta daca mai poti. sau din ulei. cel spate e slab rau. pe penultima treapta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie.

1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat.

2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine!

3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala.

Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba!

 

Noroc.

Referitor la ulei, am pus primul schimb Motul 7100. Dupa 2000 km, cu motorul la 100 grade, cutia schimba ca la Dacie. Aveam impresia ca ratez vitezele. Nu stiu de ce ...

Nu mai spun ca dupa 5000 de km am scos uleiul exagerat de negru si foarte subtire.

Urmatorul schimb am luat Eneos 15W50 de la un coleg de pe forum. Am zis ca incerc, ce o fi o fi si nu stiu cum s-a intamplat dar a picat ca o minune. Schimba foarte frumos acum, merge foarte bine si la schimb este curat, foarte putin contaminat. I-am pus numai Eneos de atunci si am de gand sa continui.

Nu vreau sa fac nici o reclama / antireclama. Este doar experienta mea pana in prezent. Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru ajutor. Am sa ma strang putin fata. Spatele pare destul de ferm.

Iar cu uleiul sa vad ce gasesc. Inca nu stiu daca va fi 10w.40. Ma gandesc ca 15w 50 ar fi prea gros. Nu papa ulei deloc.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Noroc.

Referitor la ulei, am pus primul schimb Motul 7100. Dupa 2000 km, cu motorul la 100 grade, cutia schimba ca la Dacie. Aveam impresia ca ratez vitezele. Nu stiu de ce ...

Nu mai spun ca dupa 5000 de km am scos uleiul exagerat de negru si foarte subtire.

Urmatorul schimb am luat Eneos 15W50 de la un coleg de pe forum. Am zis ca incerc, ce o fi o fi si nu stiu cum s-a intamplat dar a picat ca o minune. Schimba foarte frumos acum, merge foarte bine si la schimb este curat, foarte putin contaminat. I-am pus numai Eneos de atunci si am de gand sa continui.

Nu vreau sa fac nici o reclama / antireclama. Este doar experienta mea pana in prezent. Succes.

Am citit despre eneos si m a convins. Am sa bag totusi 10w 40. Multam fain!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...