Jump to content
rmg

Honda Vfr 750/800/1200

Recommended Posts

Toba e luata de pe Ebay.de, de la un user , Cotul a fost nou, toba Sh dar in stare noua.

 

Am avut eu poate bafta si am dat 100 eu pe ambele, iar trimisu' a fost gratis.

 

Intr-adevar sintagma honda-i honda ramane doar in istorie, ca nokia. Repet, n-oi putea dormi la noapte daca zic ca m-o dezamagit motorul asta, ca as minti, dar as trece putin la alta clasa. L-am pus la 2000 de euro, si il bat in cuie, nu ma intereseaza gura targului ca stiu ce motor am, cat am investit, si timp si bani. De nu vine nime' sa-l ia, nu-i bai, cum m-am dat cu el pana acuma, ma dau si de acum inainte.

 

Spor la vanzare, ca idee, ai pus ochii pe 12-le verde din Alba?

 

Si eu sunt de aceeasi parere cu prietenii tai :) Eu as fugi de sportivele de la Kawa si banuiesc ca stii de ce...

 

De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus?

 

De mers, n-am mers cu kawa si nu contest ca nu-s ok, dar eu nu m-as inhama la o kawa sportiva...as prefera Suzuki, Honda sau Yamaha. :)

Edited by stely_yoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

 

Da, ai dreptate, dar fiecare parere este personala. :D

 

Cunosc cativa cu Kawa si sunt multumiti de ele, dar nu-s sportive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

 

Offtopic: "Gixule, nu poti sa primesti PMuri. Da-mi un semn pe mess, eu ti-am pierdut idul se pare."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali am mai sters din mesaje, daca tot nu merge scrie-mi pe facebook. Messengerul nu merge din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziceam de yahoo messenger. Sau tie asta nu iti merge? Carteafetelor nu am.

PM tot nu merge sa primesti :stuck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Email, the last fronteer :D

 

georgiadealex@yahoo.com :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator..:)..Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator.. :)..Multumesc

 

Te pot ajuta, de unde esti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Louis. de prin kronaumoto cod;10042187 si celelalte anti praf,primele 10042051.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'.

 

Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ?

 

Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept?

 

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de multe ori eu folosesc Louis.de daca nu am manualul pt diferite motociclete : bike database ...uite aici si pt motorul tau

http://www.louis.de/_30eaa5721778be623b09232f2a6522b380/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RC36%2F94

Catr despre tacanit ...sa rapunda cineva cu cunostinte mai multe despre mecanica ca mine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: Pentru cantitati, descarca un manual de pe net, si gasesti totul acolo (uite si un link: http://www.ierovante.it/vfr/manuali.htm). Poti folosi orice fel de lichide vrei, atata timp cat se incadreaza in parametri producatorului (ma refefer la parametrii uleiului si lichidului de frana pe care ii gasesti tot in manual). Recomandari despre uleiuri gasesti destule daca rasfoiesi aici pe forum, chiar cu cateva pagini in urma ;), iar pentru preturi... :google: . Cat despre trancanit, e din capitolul ''asa face toate!''.

 

P.S.: asteptam pozele cu v-fiara!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ?

vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate 4 le-ai ars ? Al dracu is alea din fata...

 

Sigur ti inecat. La mine o fost de ajuns sa le ard pe alea accesibile. Ce am facut in plus o fost sa atasez niste clesti de pornit, cuplati la bateria de la masina. Daca ai baterie slaba, fa si tu.

 

Astea au rezerva ? Daca au rezerva ii posibil sa trebuiasca sa comutezi pe ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

au si rezerva cam trei litri.trebuie sa il dai pe rezerva de la comutatorul ala de pe rezervor.daca nu porneste pt .ca ai ramas fara benzina ia o bujie jos baga i o seringa de benzina pune bujia inapoi si ar trebui sa porneasca,cel putin al meu asa l am pornit anul trecut in primavara.prima pornire. daca e inecat nu stiu .eu nu am reusit sa il inec pe asta niciodata.si eu cel putin nu pot sa mi dau seama cum poti ineca un motor in 4 cilindri.si al meu vfr ul e din 87.manual am eu daca vrei da o adresa si ti l trimit.

Edited by trogheru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva.

 

Salut,

 

Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'.

 

Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ?

 

Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept?

 

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual.

Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. :)

Cu bujiile din fatza cel mai simplu e sa lucrezi fie prin laterale, fie prin fatza pe la radiator, lucru care implica demontarea lui. Posibil sa fi avut cilindrii inundati cu benzina si la prima invartire sa iti fi udat iar bujiile. Daca le mai dai iar jos da cateva secunde la demaror cu bujiile scoase. De ars cel mai indicat ar fi sa o faci cu o torta, nu la aragaz.

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of... Vfr-ul e o mobra mai speciala...Cauta "user manual" pentru modelul tau, si vezi ca e descrisa procedura de resuscitare in caz de inec...

 

Ideea e sa dai la automat cu butonul pe off... Ai sa vezi ca motorul invarte, spre deosebire de alte mobre, ceea ce ar trebui sa elimine benzina in exces din capul pistoanelor... Cel putin la rc 36-1 asa spunea manualul... Daca nu vrea nici asa... umbla la buji...Prima data cu cele doua dinspre pasager, apoi cu cele dinspre radiator... Mai indicat ar fii sa le suflii cu aer, nu sa le arzi...

 

Si ca sa nu vorbesc aiurea:

post-55834-0-46086500-1352964005_thumb.jpg

post-55834-0-30781300-1352964044_thumb.jpg

Edited by aurelyan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai trebuie sa fii foarte atent si ce calitate are benzina. Cand am avut VFR-ul V-tec cu benzina din rezervor de toamna nu a vrut sa o ia si pace primavara, desi schimbasem tot ce se putea schimba la aprindere (ba, mai mult, luasem si bujii NGK Iridium Laser). Eu mai stiam ca NGK-urile odata udate poti sa le pui cruce ca nu mai sunt optime, dar poate ma insel.

 

Prafuit sunt.

Edited by Haotika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...