Gixu. #4626 Posted November 9, 2012 Toba e luata de pe Ebay.de, de la un user , Cotul a fost nou, toba Sh dar in stare noua. Am avut eu poate bafta si am dat 100 eu pe ambele, iar trimisu' a fost gratis. Intr-adevar sintagma honda-i honda ramane doar in istorie, ca nokia. Repet, n-oi putea dormi la noapte daca zic ca m-o dezamagit motorul asta, ca as minti, dar as trece putin la alta clasa. L-am pus la 2000 de euro, si il bat in cuie, nu ma intereseaza gura targului ca stiu ce motor am, cat am investit, si timp si bani. De nu vine nime' sa-l ia, nu-i bai, cum m-am dat cu el pana acuma, ma dau si de acum inainte. Spor la vanzare, ca idee, ai pus ochii pe 12-le verde din Alba? Si eu sunt de aceeasi parere cu prietenii tai Eu as fugi de sportivele de la Kawa si banuiesc ca stii de ce... De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Disturber #4627 Posted November 9, 2012 (edited) De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus? De mers, n-am mers cu kawa si nu contest ca nu-s ok, dar eu nu m-as inhama la o kawa sportiva...as prefera Suzuki, Honda sau Yamaha. Edited November 9, 2012 by stely_yoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gixu. #4628 Posted November 9, 2012 Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva. De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Disturber #4629 Posted November 9, 2012 Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva. De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. Da, ai dreptate, dar fiecare parere este personala. Cunosc cativa cu Kawa si sunt multumiti de ele, dar nu-s sportive... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NVS #4630 Posted November 9, 2012 Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva. De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. Offtopic: "Gixule, nu poti sa primesti PMuri. Da-mi un semn pe mess, eu ti-am pierdut idul se pare." Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gixu. #4631 Posted November 9, 2012 Vali am mai sters din mesaje, daca tot nu merge scrie-mi pe facebook. Messengerul nu merge din pacate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NVS #4632 Posted November 9, 2012 Ziceam de yahoo messenger. Sau tie asta nu iti merge? Carteafetelor nu am. PM tot nu merge sa primesti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gixu. #4633 Posted November 9, 2012 Email, the last fronteer georgiadealex@yahoo.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 21 #4634 Posted November 12, 2012 Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator....Multumesc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cesar #4635 Posted November 12, 2012 Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator.. ..Multumesc Te pot ajuta, de unde esti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
costivfr #4636 Posted November 12, 2012 Louis. de prin kronaumoto cod;10042187 si celelalte anti praf,primele 10042051. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aurelyan #4637 Posted November 13, 2012 Uite si aici: http://www.motonetro...-f/1988/?page=6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rzww #4638 Posted November 14, 2012 Salut, Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'. Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ? Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept? Multumesc anticipat de raspunsuri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smok3 #4639 Posted November 14, 2012 de multe ori eu folosesc Louis.de daca nu am manualul pt diferite motociclete : bike database ...uite aici si pt motorul tau http://www.louis.de/_30eaa5721778be623b09232f2a6522b380/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RC36%2F94 Catr despre tacanit ...sa rapunda cineva cu cunostinte mai multe despre mecanica ca mine Quote Share this post Link to post Share on other sites
aurelyan #4640 Posted November 14, 2012 Pentru cantitati, descarca un manual de pe net, si gasesti totul acolo (uite si un link: http://www.ierovante.it/vfr/manuali.htm). Poti folosi orice fel de lichide vrei, atata timp cat se incadreaza in parametri producatorului (ma refefer la parametrii uleiului si lichidului de frana pe care ii gasesti tot in manual). Recomandari despre uleiuri gasesti destule daca rasfoiesi aici pe forum, chiar cu cateva pagini in urma , iar pentru preturi... . Cat despre trancanit, e din capitolul ''asa face toate!''. P.S.: asteptam pozele cu v-fiara!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
costivfr #4641 Posted November 14, 2012 Una foarte buna: http://www.okazii.ro/motociclete-honda/honda-vfr-750-rc-36-a119480794 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Z3US #4642 Posted November 14, 2012 salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ? vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 21 #4643 Posted November 14, 2012 Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc Quote Share this post Link to post Share on other sites
almostcyborg #4644 Posted November 14, 2012 Toate 4 le-ai ars ? Al dracu is alea din fata... Sigur ti inecat. La mine o fost de ajuns sa le ard pe alea accesibile. Ce am facut in plus o fost sa atasez niste clesti de pornit, cuplati la bateria de la masina. Daca ai baterie slaba, fa si tu. Astea au rezerva ? Daca au rezerva ii posibil sa trebuiasca sa comutezi pe ea... Quote Share this post Link to post Share on other sites
trogheru #4645 Posted November 14, 2012 (edited) au si rezerva cam trei litri.trebuie sa il dai pe rezerva de la comutatorul ala de pe rezervor.daca nu porneste pt .ca ai ramas fara benzina ia o bujie jos baga i o seringa de benzina pune bujia inapoi si ar trebui sa porneasca,cel putin al meu asa l am pornit anul trecut in primavara.prima pornire. daca e inecat nu stiu .eu nu am reusit sa il inec pe asta niciodata.si eu cel putin nu pot sa mi dau seama cum poti ineca un motor in 4 cilindri.si al meu vfr ul e din 87.manual am eu daca vrei da o adresa si ti l trimit. Edited November 14, 2012 by trogheru Quote Share this post Link to post Share on other sites
ThunderByte #4646 Posted November 14, 2012 Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva. Salut, Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'. Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ? Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept? Multumesc anticipat de raspunsuri. Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual. Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 21 #4647 Posted November 14, 2012 Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ThunderByte #4648 Posted November 14, 2012 (edited) Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. Cu bujiile din fatza cel mai simplu e sa lucrezi fie prin laterale, fie prin fatza pe la radiator, lucru care implica demontarea lui. Posibil sa fi avut cilindrii inundati cu benzina si la prima invartire sa iti fi udat iar bujiile. Daca le mai dai iar jos da cateva secunde la demaror cu bujiile scoase. De ars cel mai indicat ar fi sa o faci cu o torta, nu la aragaz. Edited November 14, 2012 by ThunderByte Quote Share this post Link to post Share on other sites
aurelyan #4649 Posted November 15, 2012 (edited) Of... Vfr-ul e o mobra mai speciala...Cauta "user manual" pentru modelul tau, si vezi ca e descrisa procedura de resuscitare in caz de inec... Ideea e sa dai la automat cu butonul pe off... Ai sa vezi ca motorul invarte, spre deosebire de alte mobre, ceea ce ar trebui sa elimine benzina in exces din capul pistoanelor... Cel putin la rc 36-1 asa spunea manualul... Daca nu vrea nici asa... umbla la buji...Prima data cu cele doua dinspre pasager, apoi cu cele dinspre radiator... Mai indicat ar fii sa le suflii cu aer, nu sa le arzi... Si ca sa nu vorbesc aiurea: Edited November 14, 2012 by aurelyan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haotika #4650 Posted November 15, 2012 (edited) Mai trebuie sa fii foarte atent si ce calitate are benzina. Cand am avut VFR-ul V-tec cu benzina din rezervor de toamna nu a vrut sa o ia si pace primavara, desi schimbasem tot ce se putea schimba la aprindere (ba, mai mult, luasem si bujii NGK Iridium Laser). Eu mai stiam ca NGK-urile odata udate poti sa le pui cruce ca nu mai sunt optime, dar poate ma insel. Prafuit sunt. Edited November 15, 2012 by Haotika Quote Share this post Link to post Share on other sites