Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu 160 de lei l-am gasit... :)

Parca esti o pisi la prima intalnire.vorbeste cu mai multe detalii ca vrem si noi ulei la pretul asta.

un contact ceva...

sau e informatie clasificata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca esti o pisi la prima intalnire.vorbeste cu mai multe detalii ca vrem si noi ulei la pretul asta.

un contact ceva...

sau e informatie clasificata?

 

:funny:

 

Hmmm...uleiul l-am luat prin cineva. Ti-am lasat pm cu numarul de telefon al celui care-l cunoaste! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru ajutor. Cred ca ii fac si eu saptamana viitoare un mini service, daca vremea tine cu mine, schimb de ulei si filtru. Ma gandeam sa ma duc la service-ul Honda Carpati Motors. A fost cumva cineva de pe aici la ei?

DA am fost eu la ei si cum am ajuns asa am si plecat :) preturi mari frate si "hoti" si nu au nici o treaba oamenii... ca sa imi cipuiasaca o cheie 2 ore de manopera (100lei ora). dar de fapt operatiunea dureaza fix maxim 5 minute ! (se scoate shaua si se ridica rezervorul), stai cuminte cu manopera la ei, mai bine iti faci singurul serviceul sau cu ceea mai mare placere te ajutam noi daca nu esti priceput si nu ai scule .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat ulei si filtre am mai schimbat, multumesc pentru ajutor:D, am zis daca o am tot asa noua ar fi o chestie sa o "rasfat" un pic. Cred ca ar lucra ei mai curat si mai rapid decat mine.

Editat de Phor Marston
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru ajutor. Cred ca ii fac si eu saptamana viitoare un mini service, daca vremea tine cu mine, schimb de ulei si filtru. Ma gandeam sa ma duc la service-ul Honda Carpati Motors. A fost cumva cineva de pe aici la ei?

 

Am fost si eu de cateva ori (ca sa am carte de service cica) si isi cam bat joc de clienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma nene EU personal sunt pentru plata serviciilor facute de calitatea dar trebuie sa recunoasteti ca in Romania asta din ziua de astazi cuvbantul calitate nici nu se mai cunoaste !!! Totul pt ei este un job(mai ales pt angajatii firmei respective care nu le pasa) si normal daca se poate sa te faca si un pic de bani si mai bine !!

Exemplu concret zilele trecute ma duc la MotoSoft sa imi vopsesc un topcase, de fapt 3/4 din el, m`am dus la el ca are recomandari bune de aici de pe forum (gresala mea) si chaiar mi l`a recomandat si un preiten cu VFR`ul... asa toate bune si frumoase in afara ca topcaseul(vopsit 3/4capacul de deasupra) a costat 30% din pretul unei motociclete(lacuit,vopsit) nu mi la mai facut nici macar la culoare !!! Frate m`am dus cu motorul la el, a pus paletarul de culori, ma minte si mi`a aratat ca are culoare si invoaiala a fost fara macar a negocia pretul sa IMI IASA LA CULAOREA MOTOCICLETEI, atat am vrut !! Normal cand am ridicat topcaseul(fara motor am fost), am platit si am ajuns acasa, topcaseul era rosu caramiziu motorul este rosu visiniu !!! DECI NU AU NICI O TREABA decat sa iti ia banii !! Omul m`a miniti si a vopsit cu ce a avut pe stoc nu cu culoarea care am vorbit si care mi`a aratat in paletar !! Nici macar nu mai raspunde la tel !! Tepari !! Concluzia platim servicii de cacao...in tara asta daca ee poate sa te si intepe cu atat mai bine !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara baieti.

Azi am montat motorul si m-am plimbat putin cu el, din pacate nu-lpoate aduce la Bucuresti ca e foarte frig 0 grade sunt aici.

Ce intrebare am la voi. Daca motorul la relanti indica intre 13 si 13,5 V si cana accelerez, avand si faza scurta pornita, intre 12.4-12.8 V, este corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea nu iti incarca, incarcarea trebuie sa fie la relantiu atat si la 5000 rpm peste 14V, mai verifica o data conexiunile, releu-alternator, dar mai asteptam si alte comentarii de la detinatorii 98-01.

cred ca trebuie sa te pregtesti de un releu de incarcare, am inteles ca este "boala lor"

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asa o fi ne pregatim de altul.

Vedem ce manifestari mai are si sa verific si instalatia.

Nu te arunca sa cumperi releu fara o constatare ca la carte, daca vrei iti zic ce sa verifici, daca nu nu ... am observat ca de cele mai multe ori imi bat gura degeaba, de asta intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, vezi poate-i si bateria putin pe duca si incearca sa cureti si papucii de la borne (poate nu face contact calumea). Eu inainte sa-mi schimb bateria imi incarca mai putin, iar acum de cand am schimbat-o sta numai in 13,9-14. Cand o tin turata la 5000 de rotatii imi scade dar nu mai stiu cu cat, insa nu sub 13. Desi in manual scrie ca normal ar trebui sa creasca spre 14,5... Nu stiu ce sa zic...

 

@ThunderByte - spune-ne sa stim cu to(n)tii! :D

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te arunca sa cumperi releu fara o constatare ca la carte, daca vrei iti zic ce sa verifici, daca nu nu ... am observat ca de cele mai multe ori imi bat gura degeaba, de asta intreb.

O sa-ti cer ajutorul cand o sa aduc moto la bucuresti. Nu ma arunc sa cumpar releu fara sa verific pt ca e destul de scump si de banii aia prefer sa fac altceva.

 

stely bateria nu cred ca este pt ca nepornita din ianuarie a pornit din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma nene EU personal sunt pentru plata serviciilor facute de calitatea dar trebuie sa recunoasteti ca in Romania asta din ziua de astazi cuvbantul calitate nici nu se mai cunoaste !!! Totul pt ei este un job(mai ales pt angajatii firmei respective care nu le pasa) si normal daca se poate sa te faca si un pic de bani si mai bine !!

Exemplu concret zilele trecute ma duc la MotoSoft sa imi vopsesc un topcase, de fapt 3/4 din el, m`am dus la el ca are recomandari bune de aici de pe forum (gresala mea) si chaiar mi l`a recomandat si un preiten cu VFR`ul... asa toate bune si frumoase in afara ca topcaseul(vopsit 3/4capacul de deasupra) a costat 30% din pretul unei motociclete(lacuit,vopsit) nu mi la mai facut nici macar la culoare !!! Frate m`am dus cu motorul la el, a pus paletarul de culori, ma minte si mi`a aratat ca are culoare si invoaiala a fost fara macar a negocia pretul sa IMI IASA LA CULAOREA MOTOCICLETEI, atat am vrut !! Normal cand am ridicat topcaseul(fara motor am fost), am platit si am ajuns acasa, topcaseul era rosu caramiziu motorul este rosu visiniu !!! DECI NU AU NICI O TREABA decat sa iti ia banii !! Omul m`a miniti si a vopsit cu ce a avut pe stoc nu cu culoarea care am vorbit si care mi`a aratat in paletar !! Nici macar nu mai raspunde la tel !! Tepari !! Concluzia platim servicii de cacao...in tara asta daca ee poate sa te si intepe cu atat mai bine !!

Sunt de acord cu tine :agree:, marea majoritate sunt niste tepari imputiti si trebuie sa stai pe capul lor pana iti fac treaba. Chiar si cu Kawa cand ii faceam service-ul la United Motors, eram scai langa mester chipurile mai din curiozitate mai din atentie la motocicleta. Asa daca il lasi de capul lui poti sa te trezesti cu piesele neschimbate si cu nota umflata la manopera chiar si la service-uri care la prima vedere ai zice ca sunt serioase. Trebuie sa fii atent unde si la cine mergi, e buna reclama din gura in gura cu recomandari de la prieteni dar din pacate nici pe asta nu poti sa te mai bazezi.

Editat de Phor Marston
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu minime cunostiinte despre mecanica & engleza, cu un manual service (de pe net) si ceva scule, ceva timp liber si vointe, majoritatea operatiilor de intretinere si service pot fi facute de fiecare-n parte. La lucrari mai mari/delicate (gen desfacut motor) mers la unservice cu stat la fata locului este indicat. Doar sa nu dati din gura ca va faceti singuri treburile uzuale pt ca atunci majoritatea "mesterilor" se otaresc: "pai daca toata lumea-si face singur masina/motorul noi din ce mai traim?" vine replica. Desi abia atunci incep sa ia lucrurile mai in serios. Sunt si ceva exceptii dar alea-s rare. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat incarcarea.

la cele 3 fire galbene, luate fiecare intre ele, indica 2,4-2,5 in toate combinatiile

La iesirea din releu, mufa are 4 fire, 2 rosu cu alb si doua verzi, la relanti indica 13,8-14 dar cand accelerez scade spre 8-9.

Deci sa-nteleg dupa masuratorile astea ca e releul dus.

 

firele la iesire le-am verificat cu mufa scoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai la relanti undeva la 15 volti sau in jur de 70-80 de volti curent alternativ la 5000 de ture intre combinatiile de fire galbene 1cu2,1cu3 si 2cu3, diferenta de voltaj intre ele nu trebuie sa fie mare. Daca astea sunt ok masoara iesirea din releu, daca acolo ai curent ok si totusi nu ajunge la baterie verifica siguranta de 30 A de pe releul de incarcare.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aj de 2 zile acasa si azi am zis sa vad daca/cum porneste motorul. Am avut surpriza sa gasesc partea expusa a lantului ruginita (husa n-a reusit sa-l acopere). Eu folosesc un ungator de lant facut partial de mine dar nu m-am gandit ca poate ploaia spala uleiul. Data viitoare va trebui, inainte de a o trage pe dreapta mai multe luni, sa fac o spalare si o ungere cu spray de lant.

Dupa dezvelit mobra am vazut ca n-a devenit cuib de soareci sau pasari si i-am dat o cheie asa cum se vede mai jos:

A pornit usor ezitant de la prima cheie. La un tur in jurul biclei am observat ca nu s-au aprins luminile de faza scurta. Dupa ceva cautari am vazut ca nu facea contact bun la siguranta (cutia de sigurante din stanga bordului) - am curatat siguranta si a luat-o dar va trebui sa iau toti contactii si sigurantele la curatat in curand.

Maine trebuie sa-mi soseasca RCA-ul si dup'aia-i dau bice... :bike-037:



:crack: Am gasit asta cautand pe youtube alte filmulete cu VFR-uri.

post-41410-0-59343200-1363520061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai la relanti undeva la 15 volti sau in jur de 70-80 de volti curent alternativ la 5000 de ture intre combinatiile de fire galbene 1cu2,1cu3 si 2cu3, diferenta de voltaj intre ele nu trebuie sa fie mare. Daca astea sunt ok masoara iesirea din releu, daca acolo ai curent ok si totusi nu ajunge la baterie verifica siguranta de 30 A de pe releul de incarcare.

La firele galbene in toate cele 3 combinatii am cam 24-25 pe alternativ.(la parametrii acestia incarca alternatorul?)

Problema e ca am scos mufa de la releu(cea cu 4 fire) si acolo am 13,8-13.9 la relanti dar cand accelerez scade intre 8 si 10 v.

 

Poze montata dupa vopsire, din pacate fara aripa fata ca am uitat sa o duc la vopsit. urmeaza sa o duc la mester

post-68890-0-78018700-1363544902_thumb.jpg

post-68890-0-56576400-1363544923_thumb.jpg

post-68890-0-88552800-1363544945_thumb.jpg

post-68890-0-63914800-1363544969_thumb.jpg

post-68890-0-85099300-1363544980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo yeaaa :mexicanwave: . Cam riscant unghi pt staradă totuși , de admirat constructia si amplasamentul genților care nu ai cum sa le freci oricât te ai înclina.

 

 

post-16179-0-54016800-1363550623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La firele galbene in toate cele 3 combinatii am cam 24-25 pe alternativ.(la parametrii acestia incarca alternatorul?)

Problema e ca am scos mufa de la releu(cea cu 4 fire) si acolo am 13,8-13.9 la relanti dar cand accelerez scade intre 8 si 10 v.

 

Poze montata dupa vopsire, din pacate fara aripa fata ca am uitat sa o duc la vopsit. urmeaza sa o duc la mester

Problem, releu sau ai masurat gresit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...