zis_ungureanu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Sa le folosesti sanatos, ma bucur ca-s ok pt tine, si cat mai multi km in urma. Un flip-up mai ieftin caut si eu pt oras. In Orastie vazui o reclama la Lidl cu o casca flip-up si un costum, cica, termic. Cand aj acasa voi da o geana (acu' nu vrui sa-i sucesc sotiei cutitu-n rana). Paste Fericit tuturor!!! pentru oras permite mi sa te ajut eu cu o informatie Nolan N 42 mi se pare geniala.o am de 3 ani si e preferata mea tocmai i am comandat vizor negru de soare. Am gasit o si pe un site la 3,5 mil. Daca ti mortisi flip up am eu Nolan N 102 alba la vanzare tot la 3,5 mil. O poti vedea in filmuletul facut chiar ieri. http://www.youtube.com/watch?v=-1v6qlrSk7w Eu port Shoei XR1000 si pana acum, aproape ca nu am gasit o alta casca care sa se apropie de confortul oferit de aceasta si de Shoei in general (am probat mai multe casti). Singura marca care se apropie dar, din pacate, este mult prea colorata este Suomy. O casca buna e in jur de 300 eu. din sapaturile facute este adevarat ca shoei xr 1000 sau 1100 ies ca favorite. dar acum depinde si ce accesorii ai la ea ca acolo este iarasi o batalie grea pt silentiozitate pe bani buni. era un tip care zicea ca a bagat 100 e numai in accesorii la shoei xr 1000. http://www.youtube.com/watch?v=-1v6qlrSk7w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Merci pt oferta da-i cam mare casca pt mine. Am vazut c-ai pus-o de mai multa vreme la vanzare inainte si dupa curatenie. Oricum pt mine nu-i o urgenta ci un moft pt oras - in afara nu las gptech-ul desi-i destul de zgomotoasa. Fusei si eu alaltaieri la Sarmisegetuza si fu un chin drumu pan-acolo cu masina - pe la Costesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Ungureanu,porti cumva m ? Daca da ne vedem dupa sarbatori intr-o seara la Carol sau stiu eu unde si iti dau Xr1100-le sa te plimbi cu ea. Macar asa iti faci o idee mai aproape de adevar, daca asta e unul din modelele ce au ajuns in "finala". Eu zic ca face toti banii dar nah, poate tie nu ti se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Merci pt oferta da-i cam mare casca pt mine. Am vazut c-ai pus-o de mai multa vreme la vanzare inainte si dupa curatenie. Oricum pt mine nu-i o urgenta ci un moft pt oras - in afara nu las gptech-ul desi-i destul de zgomotoasa. Fusei si eu alaltaieri la Sarmisegetuza si fu un chin drumu pan-acolo cu masina - pe la Costesti. DRUMUL E CHIAR OK daca o iei pe la Calan.Tu poate ai luat o pe la Orastie... mie mi a placut mult....mai ales ca am reusit sa fac 300 km cu un plin.... casca sta la vanzare alaturi de shubert C 3 dar cum shubert-in ciuda pretului- sa dat prima a ramas singura. Ungureanu,porti cumva m ? Daca da ne vedem dupa sarbatori intr-o seara la Carol sau stiu eu unde si iti dau Xr1100-le sa te plimbi cu ea. Macar asa iti faci o idee mai aproape de adevar, daca asta e unul din modelele ce au ajuns in "finala". Eu zic ca face toti banii dar nah, poate tie nu ti se potriveste. port M ,e adevarat,numai ca eu ma gandisem la un xr 1000 am vazut ca a ta se vrea mai cu mot decat 1000 dar si diferenta de bani sh e apreciabila. a gasit xr 1000 la 5,5 mil in B.zilel ce urmeaza ma duc sa o iau,desi vine fara cinguard si noseguard,ceea ce ma cam sperie ai idee de unde pot lua ulterior astea,si la ce bani?daca tot esti in familia shoei acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 si belbody care mi a aruncat: airoch trebuia sa mi spuna si ce model si de ce o considera el o casca buna cat cantareste.... la durut mana? Eu am o casca Airoh care nu se mai fabrica, se numeste Airoh Tyger - acum exista Airoh S4 - dar nu e chiar identica cu Tyger. Are 1350g, e tip enduro si e foarte aerisita. Eu unul ma impac foarte bine cu ea, am si doua viziere de schimb, una incolora si una aproape neagra. E zgomotoasa la viteze mari dar m-am obisnuit cu ea. De cate ori probez o casca normala simt ca ma sufoc imediat ce inchid viziera Ti-am zis numai Airoh pentru ca in general sunt mai aerisite.. .ca de-asta te plangeai. Altceva ce ti-as mai recomanda anti-zgomot e Suomy. Urmatoarea mea casca o sa fie una Suomy. Cand inchizi viziera e ca si atunci cand inchizi geamul la masina, se face liniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Eu am o casca Airoh care nu se mai fabrica, se numeste Airoh Tyger - acum exista Airoh S4 - dar nu e chiar identica cu Tyger. Are 1350g, e tip enduro si e foarte aerisita. Eu unul ma impac foarte bine cu ea, am si doua viziere de schimb, una incolora si una aproape neagra. E zgomotoasa la viteze mari dar m-am obisnuit cu ea. De cate ori probez o casca normala simt ca ma sufoc imediat ce inchid viziera Ti-am zis numai Airoh pentru ca in general sunt mai aerisite.. .ca de-asta te plangeai. Altceva ce ti-as mai recomanda anti-zgomot e Suomy. Urmatoarea mea casca o sa fie una Suomy. Cand inchizi viziera e ca si atunci cand inchizi geamul la masina, se face liniste. mesri pt raspuns,dar caracteristicile dupa care aleg o casca sunt 1 greutatea 2 silentiozitatea 3 aerisirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) DRUMUL E CHIAR OK daca o iei pe la Calan.Tu poate ai luat o pe la Orastie... mie mi a placut mult....mai ales ca am reusit sa fac 300 km cu un plin.... casca sta la vanzare alaturi de shubert C 3 dar cum shubert-in ciuda pretului- sa dat prima a ramas singura. port M ,e adevarat,numai ca eu ma gandisem la un xr 1000 am vazut ca a ta se vrea mai cu mot decat 1000 dar si diferenta de bani sh e apreciabila. a gasit xr 1000 la 5,5 mil in B.zilel ce urmeaza ma duc sa o iau,desi vine fara cinguard si noseguard,ceea ce ma cam sperie ai idee de unde pot lua ulterior astea,si la ce bani?daca tot esti in familia shoei acum? Eu am primit-o cu tot cu chinguard si nose guard. O am de la motofit.ro cu care am avut o experienta foarte placuta de cumparare. Intr-adevar XR1100 e o evolutie maricica fata de XR1000 dar nu doar dpdv pret. Mie personal diferenta de viziera mi se pare cea mai notabila. Editat Mai 6, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Hristos a inviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 are careva din Buc, un sincronizator de carburatoare,cu imprumut pt o sapt? rasplatesc cu bere sau ce o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 are careva din Buc, un sincronizator de carburatoare,cu imprumut pt o sapt? rasplatesc cu bere sau ce o fi Eu pun la dispozitie sincronizatorul.Cine face sincronizarea,si la motorul meu? Nu pot sa l imprumut o saptamana ,dar pot sa l pun la dispozitie pentru VFR isti din Bucuresti (nu ma pricep sa l folosesc pe vfr ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 mersi, dar nu ma ajuta in conditiile astea. am nevoie de el pt un prieten care are transalp pe carburatie;el urmeaza sa-si faca singur sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Am reusit sa termin si revizia la amortizoarele fata, au sosit intr-un final si paharele de la vopsit si le-am pus pe toate la loc. Iata si lista cu ce s-a facut: 1. Inlocuit jambe. Cele vechi erau foarte ruginite si incepeau sa ciupeasca din garnituri asa ca am luat altele seccond in stare foarte buna 2. Inlocuit garnituri. Dupa ce am rascolit forumurile m-am decis sa pun garnituri de ulei Athena (2X) si de praf Allballs (2X), evident cele mai bune sunt cele originale. 3. Revopsit pahare. Incepea sa se decojeasca vopseaua de pe cele vechi, plus ca fostul proprietar a dat cu spray peste si aratau oribil. Le-am sablat si vopsit in camp electrostatic. 4. Ulei proaspat. Am ales Motorex pe care l-am ales dupa ce am analizat prospectele a mai multe uleiuri de pe piata, Motorex se apropia cel mai mult de cel de la Honda. In general pe forumuri lumea a recomandat Motul. Daca nu reactioneaza bine Motorex, o sa pun Motul in viitor. 5. Inaltat amortizoarele cu 10mm. E recomandat, se poate merge pana undeva la 25 mm in functie de gusturi, virajele se iau mult mai bine, diferenta si simte imediat. 6. Evident, curatat toate pisele sa arate impecabil Operatiunea se poate face acasa usor cu costuri minime, a fost prima data pentru mine si daca sunt doritori pot sa dau sfaturi utile. Cateva poze before and after: Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 mersi, dar nu ma ajuta in conditiile astea. am nevoie de el pt un prieten care are transalp pe carburatie;el urmeaza sa-si faca singur sincronizarea. Ha ha ... la 2 cilindri nu ai nevoie de ceasuri iti faci un sistem simplu cu un furtun pus U pe o scandura ceva, pui ulei in U-ul ala cat sa fie sa zicem pana la jumatatea U-ului iar capetele le bagi la cilindrii, trebuie sa urmaresti sa ai acelasi nivel la ambele. Singurul risc e in cazul in care e foarte dessincronizat si anume sa fie atat de mare diferenta incat sa iti traga ulei in unul din cilindri, dar nu am patit niciodata asa ceva. Eu pun la dispozitie sincronizatorul.Cine face sincronizarea,si la motorul meu? Nu pot sa l imprumut o saptamana ,dar pot sa l pun la dispozitie pentru VFR isti din Bucuresti (nu ma pricep sa l folosesc pe vfr ) Citeste manualul, iti spune exact ce si cum si iti garantez eu ca nu e foarte grea ca operatiune ... nu am cum acum ca ma uitam si iti dadeam cateva sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Ha ha ... la 2 cilindri nu ai nevoie de ceasuri iti faci un sistem simplu cu un furtun pus U pe o scandura ceva, pui ulei in U-ul ala cat sa fie sa zicem pana la jumatatea U-ului iar capetele le bagi la cilindrii, trebuie sa urmaresti sa ai acelasi nivel la ambele. Singurul risc e in cazul in care e foarte dessincronizat si anume sa fie atat de mare diferenta incat sa iti traga ulei in unul din cilindri, dar nu am patit niciodata asa ceva. Citeste manualul, iti spune exact ce si cum si iti garantez eu ca nu e foarte grea ca operatiune ... nu am cum acum ca ma uitam si iti dadeam cateva sfaturi. Nu-i asa simplu cum pare. Daca exista dezechilibru marisor intre cei doi cilindri iti suge uleiul de pe furtun cat ai clipi. Vacuumetrele sunt sfinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Nu-i asa simplu cum pare. Daca exista dezechilibru marisor intre cei doi cilindri iti suge uleiul de pe furtun cat ai clipi. Vacuumetrele sunt sfinte. Pfai si eu care credeam ca scap de data asta de contraziceri din partea ta ... Eu am facut de N ori si nu l-a mai tras, conteaza mult si cat de lung e furunul, daca de la varful U-ului ai inca 5o cm e putin, daca ai 1m - 1.5m nu cred ca iti suge nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ah. ok. nu caut sa ma contrazic cu tine, sa stii. - eu am incercat cu furtun si nu mi-a iesit, e-adevarat ca nu am folosit asa lung. oricum, daca cineva are acces la vacuumetre n-are rost sa se complice cu furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ah. ok. nu caut sa ma contrazic cu tine, sa stii. - eu am incercat cu furtun si nu mi-a iesit, e-adevarat ca nu am folosit asa lung. oricum, daca cineva are acces la vacuumetre n-are rost sa se complice cu furtune. Corect, dar daca ai un motor in 2 cilindri decat sa dai 50 de euro pe 2 ceasuri mai bine dai 10 lei pe 4m de furtun pt acvarii si iti faci o scula dinasta in 5 min. Pana sa am acces la asa ceva am folosit cativa ani asa ceva fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 dupa lungi cautari am gasit casca asta are cineva experienta cu ea? http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Shark-RSR2-Carbon/SubProducts/Shark-RSR2-Carbon-0008&ChangeAction=SelectSubProduct sau asta http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ViewObjectID=14623943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 RSR 2 i-am luat sotiei sezonul trecut. Este , ce-i drept, o casca de top (5 stele sharp) dar nu uita ca este o casca race. Nu te astepta la mega ventilatie sau cu atat mai putin la vreo mare silentiozitate din partea ei. Se simte super usoara in schimb (desi e varianta normala, nu carbon) si, lucru fain, folosesc carcase (shelluri) diferite pentru marimi diferite, nu fac marimile doar din buretii interiori ca alti producatori. Pozitia ideala cu casca asta este (normal de altfel) cea de cursa - cu barbia in piept, nu acopera foarte tare barbia. Daca pe VFR-eu adopti cat de cat o astfel de pozitie ar trebui sa fie ok. Viziera e de 3 mm daca nu ma insel si vine cu un set de folii (peal-offs) pentru curse. E un pic ciudat cu tipul de viziera - nu are multe pozitii deschis in care o poti tine - e un pic cam on/off. Interior full detasabil, materiale interioare de calitate ok. Mai au inca vreo doi prieteni RSR2 - se declara foarte multumiti de casca. O sa le spun sa iti lase si ei un feed-back daca pot. Despre Marushin nu iti pot da un feed-back. Vesnicul sfat - incearca sa le probezi inainte - nu cred ca are rost sa ti-l dau tie. Spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am reusit sa termin si revizia la amortizoarele fata, au sosit intr-un final si paharele de la vopsit si le-am pus pe toate la loc. Iata si lista cu ce s-a facut: 1. Inlocuit jambe. Cele vechi erau foarte ruginite si incepeau sa ciupeasca din garnituri asa ca am luat altele seccond in stare foarte buna 2. Inlocuit garnituri. Dupa ce am rascolit forumurile m-am decis sa pun garnituri de ulei Athena (2X) si de praf Allballs (2X), evident cele mai bune sunt cele originale. 3. Revopsit pahare. Incepea sa se decojeasca vopseaua de pe cele vechi, plus ca fostul proprietar a dat cu spray peste si aratau oribil. Le-am sablat si vopsit in camp electrostatic. 4. Ulei proaspat. Am ales Motorex pe care l-am ales dupa ce am analizat prospectele a mai multe uleiuri de pe piata, Motorex se apropia cel mai mult de cel de la Honda. In general pe forumuri lumea a recomandat Motul. Daca nu reactioneaza bine Motorex, o sa pun Motul in viitor. 5. Inaltat amortizoarele cu 10mm. E recomandat, se poate merge pana undeva la 25 mm in functie de gusturi, virajele se iau mult mai bine, diferenta si simte imediat. 6. Evident, curatat toate pisele sa arate impecabil Operatiunea se poate face acasa usor cu costuri minime, a fost prima data pentru mine si daca sunt doritori pot sa dau sfaturi utile. Cateva poze before and after: Bafta Urmeaza sa fac si eu ceva operatiuni de mentenanta (fara vopsit) si sa schimb cate ceva la suspensia fata asa ca, in caz ca ma impotmolesc, asteapta-te la intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Nu zici? Zic. Bine v-am gasit ! VFR-ist oficial de aceasta data. Alegerea mea : VFR 750 F RC 36 II. Va prezint : Legenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Zic. ATAAAAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 gata.mi am luat shoei xr 1000 se simte usoara si este mai bine bine ventilata decat ma asteptam de silentioasa inca nu am putut sa mi da seama ca a batut un vant naprasnic astazi si nu am chestia aia ce vine la ea ca accesoriu de se pune in jurul gatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 ulei de furca?? incotro sa o apuc?? am un vfr 750 rc36 din 1992 in manual este recomandat Fork oil weight 5W (Honda SS-7) unii zic 15w altii 10w ... unii 7.5w dar nimeni nu pune 5w cum e recomandat .. voi ce propuneti ?? sunt foarte confuz si de vreo 2 saptamani prasesc pe net sa caut raspunsul corect si nu il gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Seara buna. Din nefericire am reusit sa-mi trantesc jucaria. Probleme grave nu sunt, doar ca am nevoie de ceva plastice. Carenajul din fata de pe partea dreapta are cineva idee cam de pe unde l-as putea cumpara sh? Ca de nou parca nu m-as risca, ca imi e ca in 3-4 luni o sa am nevoie de altele. Pe langa carenaj, mi-ar mai trebuii si maneta de frana. Daca aveti aceste piese de prin dezmembrari, sau daca aveti un amic care le are si n-are cont pe forum, raman profund indatorat de va obositti sa-mi da-ti de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.