Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

si belbody care mi a aruncat: airoch trebuia sa mi spuna si ce model si de ce o considera el o casca buna cat cantareste....

la durut mana?

 

 

Eu am o casca Airoh care nu se mai fabrica, se numeste Airoh Tyger - acum exista Airoh S4 - dar nu e chiar identica cu Tyger.

Are 1350g, e tip enduro si e foarte aerisita. Eu unul ma impac foarte bine cu ea, am si doua viziere de schimb, una incolora si una aproape neagra. E zgomotoasa la viteze mari dar m-am obisnuit cu ea. De cate ori probez o casca normala simt ca ma sufoc imediat ce inchid viziera

 

Ti-am zis numai Airoh pentru ca in general sunt mai aerisite.. .ca de-asta te plangeai.

 

Altceva ce ti-as mai recomanda anti-zgomot e Suomy. Urmatoarea mea casca o sa fie una Suomy. Cand inchizi viziera e ca si atunci cand inchizi geamul la masina, se face liniste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Eu am o casca Airoh care nu se mai fabrica, se numeste Airoh Tyger - acum exista Airoh S4 - dar nu e chiar identica cu Tyger.

Are 1350g, e tip enduro si e foarte aerisita. Eu unul ma impac foarte bine cu ea, am si doua viziere de schimb, una incolora si una aproape neagra. E zgomotoasa la viteze mari dar m-am obisnuit cu ea. De cate ori probez o casca normala simt ca ma sufoc imediat ce inchid viziera

 

Ti-am zis numai Airoh pentru ca in general sunt mai aerisite.. .ca de-asta te plangeai.

 

Altceva ce ti-as mai recomanda anti-zgomot e Suomy. Urmatoarea mea casca o sa fie una Suomy. Cand inchizi viziera e ca si atunci cand inchizi geamul la masina, se face liniste.

mesri pt raspuns,dar caracteristicile dupa care aleg o casca sunt

1 greutatea

2 silentiozitatea

3 aerisirea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRUMUL E CHIAR OK daca o iei pe la Calan.Tu poate ai luat o pe la Orastie...

mie mi a placut mult....mai ales ca am reusit sa fac 300 km cu un plin....

casca sta la vanzare alaturi de shubert C 3 dar cum shubert-in ciuda pretului- sa dat prima a ramas singura.

port M ,e adevarat,numai ca eu ma gandisem la un xr 1000

am vazut ca a ta se vrea mai cu mot decat 1000 dar si diferenta de bani sh e apreciabila.

a gasit xr 1000 la 5,5 mil in B.zilel ce urmeaza ma duc sa o iau,desi vine fara cinguard si noseguard,ceea ce ma cam sperie

ai idee de unde pot lua ulterior astea,si la ce bani?daca tot esti in familia shoei acum?

Eu am primit-o cu tot cu chinguard si nose guard. O am de la motofit.ro cu care am avut o experienta foarte placuta de cumparare.

Intr-adevar XR1100 e o evolutie maricica fata de XR1000 dar nu doar dpdv pret. Mie personal diferenta de viziera mi se pare cea mai notabila.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva din Buc, un sincronizator de carburatoare,cu imprumut pt o sapt? rasplatesc cu bere sau ce o fi

Eu pun la dispozitie sincronizatorul.Cine face sincronizarea,si la motorul meu? :cheers:

Nu pot sa l imprumut o saptamana ,dar pot sa l pun la dispozitie pentru VFR isti din Bucuresti (nu ma pricep sa l folosesc pe vfr )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa termin si revizia la amortizoarele fata, au sosit intr-un final si paharele de la vopsit si le-am pus pe toate la loc.

 

Iata si lista cu ce s-a facut:

 

1. Inlocuit jambe. Cele vechi erau foarte ruginite si incepeau sa ciupeasca din garnituri asa ca am luat altele seccond in stare foarte buna

2. Inlocuit garnituri. Dupa ce am rascolit forumurile m-am decis sa pun garnituri de ulei Athena (2X) si de praf Allballs (2X), evident cele mai bune sunt cele originale.

3. Revopsit pahare. Incepea sa se decojeasca vopseaua de pe cele vechi, plus ca fostul proprietar a dat cu spray peste si aratau oribil. Le-am sablat si vopsit in camp electrostatic.

4. Ulei proaspat. Am ales Motorex pe care l-am ales dupa ce am analizat prospectele a mai multe uleiuri de pe piata, Motorex se apropia cel mai mult de cel de la Honda. In general pe forumuri lumea a recomandat Motul. Daca nu reactioneaza bine Motorex, o sa pun Motul in viitor.

5. Inaltat amortizoarele cu 10mm. E recomandat, se poate merge pana undeva la 25 mm in functie de gusturi, virajele se iau mult mai bine, diferenta si simte imediat.

6. Evident, curatat toate pisele sa arate impecabil :)

 

Operatiunea se poate face acasa usor cu costuri minime, a fost prima data pentru mine si daca sunt doritori pot sa dau sfaturi utile.

 

Cateva poze before and after:

 

sml_gallery_21922_6825_144432.jpg sml_gallery_21922_6825_117022.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_222994.jpg sml_gallery_21922_6825_57233.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_224661.jpg sml_gallery_21922_6825_226712.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_66306.jpg sml_gallery_21922_6825_170629.jpg

 

Bafta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, dar nu ma ajuta in conditiile astea. am nevoie de el pt un prieten care are transalp pe carburatie;el urmeaza sa-si faca singur sincronizarea.

Ha ha ... la 2 cilindri nu ai nevoie de ceasuri iti faci un sistem simplu cu un furtun pus U pe o scandura ceva, pui ulei in U-ul ala cat sa fie sa zicem pana la jumatatea U-ului iar capetele le bagi la cilindrii, trebuie sa urmaresti sa ai acelasi nivel la ambele. Singurul risc e in cazul in care e foarte dessincronizat si anume sa fie atat de mare diferenta incat sa iti traga ulei in unul din cilindri, dar nu am patit niciodata asa ceva.

 

Eu pun la dispozitie sincronizatorul.Cine face sincronizarea,si la motorul meu? :cheers:

Nu pot sa l imprumut o saptamana ,dar pot sa l pun la dispozitie pentru VFR isti din Bucuresti (nu ma pricep sa l folosesc pe vfr )

Citeste manualul, iti spune exact ce si cum si iti garantez eu ca nu e foarte grea ca operatiune ... nu am cum acum ca ma uitam si iti dadeam cateva sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ... la 2 cilindri nu ai nevoie de ceasuri iti faci un sistem simplu cu un furtun pus U pe o scandura ceva, pui ulei in U-ul ala cat sa fie sa zicem pana la jumatatea U-ului iar capetele le bagi la cilindrii, trebuie sa urmaresti sa ai acelasi nivel la ambele. Singurul risc e in cazul in care e foarte dessincronizat si anume sa fie atat de mare diferenta incat sa iti traga ulei in unul din cilindri, dar nu am patit niciodata asa ceva.

 

Citeste manualul, iti spune exact ce si cum si iti garantez eu ca nu e foarte grea ca operatiune ... nu am cum acum ca ma uitam si iti dadeam cateva sfaturi.

 

Nu-i asa simplu cum pare. Daca exista dezechilibru marisor intre cei doi cilindri iti suge uleiul de pe furtun cat ai clipi.

Vacuumetrele sunt sfinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i asa simplu cum pare. Daca exista dezechilibru marisor intre cei doi cilindri iti suge uleiul de pe furtun cat ai clipi.

Vacuumetrele sunt sfinte.

Pfai si eu care credeam ca scap de data asta de contraziceri din partea ta ... Eu am facut de N ori si nu l-a mai tras, conteaza mult si cat de lung e furunul, daca de la varful U-ului ai inca 5o cm e putin, daca ai 1m - 1.5m nu cred ca iti suge nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah. ok. :)

 

nu caut sa ma contrazic cu tine, sa stii. - eu am incercat cu furtun si nu mi-a iesit, e-adevarat ca nu am folosit asa lung.

oricum, daca cineva are acces la vacuumetre n-are rost sa se complice cu furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah. ok. :)

 

nu caut sa ma contrazic cu tine, sa stii. - eu am incercat cu furtun si nu mi-a iesit, e-adevarat ca nu am folosit asa lung.

oricum, daca cineva are acces la vacuumetre n-are rost sa se complice cu furtune.

Corect, dar daca ai un motor in 2 cilindri decat sa dai 50 de euro pe 2 ceasuri mai bine dai 10 lei pe 4m de furtun pt acvarii si iti faci o scula dinasta in 5 min. Pana sa am acces la asa ceva am folosit cativa ani asa ceva fara nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSR 2 i-am luat sotiei sezonul trecut. Este , ce-i drept, o casca de top (5 stele sharp) dar nu uita ca este o casca race. Nu te astepta la mega ventilatie sau cu atat mai putin la vreo mare silentiozitate din partea ei. Se simte super usoara in schimb (desi e varianta normala, nu carbon) si, lucru fain, folosesc carcase (shelluri) diferite pentru marimi diferite, nu fac marimile doar din buretii interiori ca alti producatori. Pozitia ideala cu casca asta este (normal de altfel) cea de cursa - cu barbia in piept, nu acopera foarte tare barbia. Daca pe VFR-eu adopti cat de cat o astfel de pozitie ar trebui sa fie ok. Viziera e de 3 mm daca nu ma insel si vine cu un set de folii (peal-offs) pentru curse. E un pic ciudat cu tipul de viziera - nu are multe pozitii deschis in care o poti tine - e un pic cam on/off. Interior full detasabil, materiale interioare de calitate ok. Mai au inca vreo doi prieteni RSR2 - se declara foarte multumiti de casca. O sa le spun sa iti lase si ei un feed-back daca pot.

Despre Marushin nu iti pot da un feed-back. Vesnicul sfat - incearca sa le probezi inainte - nu cred ca are rost sa ti-l dau tie.

Spor ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa termin si revizia la amortizoarele fata, au sosit intr-un final si paharele de la vopsit si le-am pus pe toate la loc.

 

Iata si lista cu ce s-a facut:

 

1. Inlocuit jambe. Cele vechi erau foarte ruginite si incepeau sa ciupeasca din garnituri asa ca am luat altele seccond in stare foarte buna

2. Inlocuit garnituri. Dupa ce am rascolit forumurile m-am decis sa pun garnituri de ulei Athena (2X) si de praf Allballs (2X), evident cele mai bune sunt cele originale.

3. Revopsit pahare. Incepea sa se decojeasca vopseaua de pe cele vechi, plus ca fostul proprietar a dat cu spray peste si aratau oribil. Le-am sablat si vopsit in camp electrostatic.

4. Ulei proaspat. Am ales Motorex pe care l-am ales dupa ce am analizat prospectele a mai multe uleiuri de pe piata, Motorex se apropia cel mai mult de cel de la Honda. In general pe forumuri lumea a recomandat Motul. Daca nu reactioneaza bine Motorex, o sa pun Motul in viitor.

5. Inaltat amortizoarele cu 10mm. E recomandat, se poate merge pana undeva la 25 mm in functie de gusturi, virajele se iau mult mai bine, diferenta si simte imediat.

6. Evident, curatat toate pisele sa arate impecabil :)

 

Operatiunea se poate face acasa usor cu costuri minime, a fost prima data pentru mine si daca sunt doritori pot sa dau sfaturi utile.

 

Cateva poze before and after:

 

sml_gallery_21922_6825_144432.jpg sml_gallery_21922_6825_117022.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_222994.jpg sml_gallery_21922_6825_57233.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_224661.jpg sml_gallery_21922_6825_226712.jpg

 

sml_gallery_21922_6825_66306.jpg sml_gallery_21922_6825_170629.jpg

 

Bafta

Urmeaza sa fac si eu ceva operatiuni de mentenanta (fara vopsit) si sa schimb cate ceva la suspensia fata asa ca, in caz ca ma impotmolesc, asteapta-te la intrebari.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata.mi am luat

shoei xr 1000

se simte usoara si este mai bine bine ventilata decat ma asteptam

de silentioasa inca nu am putut sa mi da seama ca a batut un vant naprasnic astazi si nu am chestia aia ce vine la ea ca accesoriu de se pune in jurul gatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei de furca??

incotro sa o apuc??

 

am un vfr 750 rc36 din 1992

in manual este recomandat

 

Fork oil weight

5W (Honda SS-7)

 

unii zic 15w altii 10w ... unii 7.5w dar nimeni nu pune 5w cum e recomandat ..

 

voi ce propuneti ?? sunt foarte confuz si de vreo 2 saptamani prasesc pe net sa caut raspunsul corect si nu il gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna. Din nefericire am reusit sa-mi trantesc jucaria. Probleme grave nu sunt, doar ca am nevoie de ceva plastice. Carenajul din fata de pe partea dreapta are cineva idee cam de pe unde l-as putea cumpara sh? Ca de nou parca nu m-as risca, ca imi e ca in 3-4 luni o sa am nevoie de altele. Pe langa carenaj, mi-ar mai trebuii si maneta de frana. Daca aveti aceste piese de prin dezmembrari, sau daca aveti un amic care le are si n-are cont pe forum, raman profund indatorat de va obositti sa-mi da-ti de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa scrii celor care fac dezmembrari pe forum dar, cand mi s-a intamplt mie, ebay-ul este cel mai bun prieten.

Daca nu-s facute ferfenita, vezi ca sunt pe forum cativa baieti din Buc care ar putea incerca sa ti le repare.

Bafta si spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna. Din nefericire am reusit sa-mi trantesc jucaria. Probleme grave nu sunt, doar ca am nevoie de ceva plastice. Carenajul din fata de pe partea dreapta are cineva idee cam de pe unde l-as putea cumpara sh? Ca de nou parca nu m-as risca, ca imi e ca in 3-4 luni o sa am nevoie de altele. Pe langa carenaj, mi-ar mai trebuii si maneta de frana. Daca aveti aceste piese de prin dezmembrari, sau daca aveti un amic care le are si n-are cont pe forum, raman profund indatorat de va obositti sa-mi da-ti de veste.

de maneta te rezolv eu ca multumita lui kiprinakos mi am pus albastre si le am pastrat pe alea originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rzww : Salutare, plasticele se pot lipi oricat de ferfenita sunt, vezi pe cienva care sudeaza in plastic, se pot aduce foarte aproape de starea originala, nu are rost sa arunci bani pe carene noi.

 

@ sorin 128: absolut superba, am una indetica, doar ca e intr-o stare mult mai urata :D, a fost trantita pe toate partile. Ce kilometraj ai la a ta si cu cat ai reusit sa o iei? Sa o porti sanatos si ea sa te poarte cu bine acasa !



Si daca tot sunt pe aici, pun si eu poze cu donsoara, am tras o fuga pan la mare :

 

post-60782-0-80266300-1368038889_thumb.jpg

post-60782-0-03940500-1368038896_thumb.jpg

post-60782-0-19308900-1368038940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...