B.B. Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Mie imi place cum arata noul model, in plus aveti in vedere ca pozele sunt unele si realitatea e alta. Nu stiu despre un pasager ce parere ar avea, dar overall arata super OK. Imi place si farul in cruce, cred ca e led-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 @ Thunderbyte: Cand am mers pe a lui Robert, ceva parca nu mi-a placut, cum tragea... (bine, inainte de a lui, conduceam VTR, care era mult mai brutal si poate ma asteptam la altceva). De atunci, el si-a pus-o la punct si n-am apucat sa merg ca sa pot compara.. A ta mi-a placut cum tragea, cum suna, ciclistica era ok (nu era nici foarte buna,nici foarte rea).Singurul inconvenient era consumul,dar cred ca ala deja facea parte din problema pe care o ai acum cu ea. Oricum, orice ai face,daca o vinzi , iti bati joc de ea, pt ca nu iei bani pe ea (mai ales daca nu e reparata). Iar la cat timp ai bagat in ea, merita sa o duci pana la capat...( In caz de forta majora faci cum am facut eu,schimbi motorul cu totul si gata, si asta o sa-l tii de piese, sau ceva). Si da, V4 ar trebui sa fie o idee mai ingust ca 4L, dar la vitezane te pacaleste si carenajul. De ex la RSV eu,din fata, pare masiva (datorita carenajului de la bot + aripioarele alea de la bot),ddar cand urci pe ea, sau din spate, se observa cam cat de ingusta este,mai ingusta decat un 600 efectiv. Mie-mi convine asa pt ca stau mai ok pe ea, o cuprind mai bine cu picioarele in rezervorul ala scobit. Dar in final se rezuma la cum e obisnuit fiecare. Multi care au urcat pe a mea au zis ca-i ciudata, ca e asa ingusta, ei fiind obisnuiti cu balenele 4L VFR ul 1200 a fost ceva cu totul nou,si sincer aveam niste expectante asemanatoare si de la VFR ul 800...nu doar niste re-stilizari si cosmetizari.... Un RC 36II cu o furca USD , sau cu o fata completa de 954 (furca,juguri,janta,discuri,pompa frana,etrieri) e o motoreta sublima. Daca pui in balanta dpdv financiar un RC 36 cu fata schimbata, fata de noul 800....iti da cu virgula (bine, pe asta noua ai injectie si alte jucarii...dar depinde daca ai nevoie de toate..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 @ just my 2 pennies: Vfr-ul e o motocicleta perfecta pentru touring solo, fara pasager, dar incarcat cu bagaje. Pentru mers cu pasager devine o balena, fie ca ai sau nu furca USD pe ea (cu suspensia reglata corect). Nu am mers intr-un mod foarte sportiv cu ea, asa ca nu mi-as putea da cu parearea cat de nice e, dar in modul meu mosnegeste si precaut, sta foarte fain pe curbe, but then again nu am mers pe prea multe mobre la viata mea. Singurul minus pe care l-as vedea la VFR e ca nu are mai mult cuplu in turatii joase, treaba care ar fi rezolvata prin 2 dinti in plus la roata spate. Cheers ! PS: E interesant VFR-ul nou, dar nu-mi lasa impresia ca ar avea personalitate, nu prea stie ce-i cu el, probabil nici Honda nu stie prea bine . Vrea sa-l faca popular in randul mai multor bikeri, dar nici nu vrea sa concureze direct cu vanzarile de CBR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Salut, Trebuie sa-mi schimb cadrul de bord la moto VFR VTEC 2002 non ABS. Stie careva daca pot monta cadru de bord de la VFR-uri din orice an (dupa 2002), eventual si de la cele cu ABS? M-am mai interesat, dar parerile sunt diverse si contrarii. Ideea e ca modelul cu ABS are pe suportul de cadru in laterale, 2 tablite similare ca marime (una pt ECU, alta pt ABS), pe cand modelul fara ABS are o tablita mare pt ECU si una mica in cealalta parte (pt ca nu are ABS). De asemenea unii spun ca dupa 2006, cand au modificat timingul VTECului, au schimbat si ECU-ul si ca atare si cadrul de bord este putin modificat. Daca este cineva in cunostinta de cauza, rog sfatuire. Multumesc Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 +1 Asa si eu. De fiecare data cand merg pe alte mobre si apoi ma urc pe VFR-u meu ma simt.. :ca acasa: E exact ce-mi trebuie. Ca bine zici B.B-ule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Nimeni? Cadrul modelelor cu ABS difera de cele nonABS, asa cum ai scris si tu: in partea stanga (cum stai pe motor) sunt unitatea ABS si niste relee (parca) sau doar relee la modelul nonABS. Ce pot sa-ti mai spun e ca difera codurile de piesa OEM la cadrele de bord la modelele cu ABS 2002-2005 si 2006-2010, dar nu stiu care e diferenta fizica. EDIT: codurile OEM pt cadre de bord modele nonABS: 2002-2005 64500MCWD00 dupa 2006 64500MCWH00 Deci si astea ar putea fi diferite. Eu nu mi-as face probleme foarte mari din cauza prinderilor diferite pt relee, unitate ABS si/sau CDI, se pot scoate de pe cadrul stramb si muta pe cel drept. Bafta! Editat Decembrie 4, 2013 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Cadrul de la cele cu ABS pot fi folosite fara probl la cele fara ABS. Viceversa insa nu e valabila. Cand mi-am schimbat cadrul de bord, am gasit unul fara ABS asa ca am luat placa de prindere a ABS-ului de la cel vechi (busit) si am sudat-o pe cadrul fara ABS. Prinderile releelor sunt similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Singurul minus pe care l-as vedea la VFR e ca nu are mai mult cuplu in turatii joase, treaba care ar fi rezolvata prin 2 dinti in plus la roata spate. Pai si cine te opreste sa pui alt pinion? Cu VFR se poate merge sportiv, e foarte sprintena, agila cu o ciclistica foarte buna. Pe circuit i-ar fi de folos o frana mai buna pe fata si o furca fata mai ridiga, dar pt "fun" e buna si-asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Pai si cine te opreste sa pui alt pinion? Cu VFR se poate merge sportiv, e foarte sprintena, agila cu o ciclistica foarte buna. Pe circuit i-ar fi de folos o frana mai buna pe fata si o furca fata mai ridiga, dar pt "fun" e buna si-asa. Daca vrei cuplu, alegi VTR nu VFR (asta pt Robert). Cat despre mers spotiv, c'mon mate, e grea, numai sprintena sau agila nu e... Ok, e agila daca o compari cu un BMW R1200RT, dar daca o compari cu alte 600/750/800/1000....nu prea. O fata completa de 929/954 si dupa aia poate mai vorbim de circuit... Furca nu trebuie sa fie doar 'rigida' , ci trebuie sa lucreze cum trebuie ( de la rebound, la damping etc...) Am vazut in afara pe forumuri VFR uri si VTR uri modificate, si baietii chiar merg si pe pista cu ele... Oricum pt skillul la majoritatea, e decent VFR ul... Editat Decembrie 5, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Eu unu' mai am ceva mii de kilometri de mers alert cu VFR-ul pana sa imi iau o sportiva pur-sange. Tin la viata, ce sa-i faci? Imi place viu Si-ti dau dreptate complet cand spui: pentru nivelul de cunostinte in materie de sportivitate al majoritati utilizatorilor, VFR-ul e suficient de agil, sportiv, sprinten! Cochetam si eu cu gandul de-a schimba VFR-ul pe-un enduro si-un SS, da' n-am ce face cu SS-ul acum... poate doar sa arat mai "cool" la semafor sau prin trafic. Pe viraje as fi probabil la fel de lent Editat Decembrie 5, 2013 de w33bb0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Ramai linistit cu VFR ul, e o mobra foarte misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Cadrul modelelor cu ABS difera de cele nonABS, asa cum ai scris si tu: in partea stanga (cum stai pe motor) sunt unitatea ABS si niste relee (parca) sau doar relee la modelul nonABS. Ce pot sa-ti mai spun e ca difera codurile de piesa OEM la cadrele de bord la modelele cu ABS 2002-2005 si 2006-2010, dar nu stiu care e diferenta fizica. EDIT: codurile OEM pt cadre de bord modele nonABS: 2002-2005 64500MCWD00 dupa 2006 64500MCWH00 Deci si astea ar putea fi diferite. Eu nu mi-as face probleme foarte mari din cauza prinderilor diferite pt relee, unitate ABS si/sau CDI, se pot scoate de pe cadrul stramb si muta pe cel drept. Bafta! S3rj, multumesc de sfaturi. Cand ai spus ca prinderile se pot muta, te-ai referit la faptul ca le pot taia de pe cadrul defect si suda efectiv pe cadrul nou, apoi vopsit, nu (asa cum a facut Ciprinakos)? Problema este ca nu reusesc sa aflu diferenta fizica intre cele 2 generatii de cadre (inainte si dupa 2006); daca e vorba doar de prinderea ECU, n-ar fi problema, dar sa nu difere prinderile carenelor, care sunt esentiale. Intreb toate lucrurile astea, pentru ca pe ebay, pur si simplu nu gasesc cadru de 2002-2005; sunt numai oferte pentru generatia 2006 in sus, cu preturi foarte bune (unele). Cadrul de la cele cu ABS pot fi folosite fara probl la cele fara ABS. Viceversa insa nu e valabila. Cand mi-am schimbat cadrul de bord, am gasit unul fara ABS asa ca am luat placa de prindere a ABS-ului de la cel vechi (busit) si am sudat-o pe cadrul fara ABS. Prinderile releelor sunt similare. Ciprinakos, ce an e VFR-ul tau? I-ai pus cadru de bord pentru modelul anului tau? De unde l-ai luat? Ai idee ce diferente fizice sunt intre cele doua generatii de cadre de bord (inainte si dupa 2006)? Din ce e facut cadrul de bord OEM? Otel/aluminiu? Pe ebay vad multe oferte cu preturi care difera mult si ma gandesc sa nu fie diferenta de material. Multumesc Editat Decembrie 6, 2013 de iama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Nu difera cadrul de la an la an. Intre generatiile de vtec-uri, schimbarile notabile sunt la motor(gestionarea valvelor - vtec, injectoare, ECU), senzorii/discurile ABS, adaugarea avariilor, lampilor transparente etc dar nu la cadru. Materialul este din otel (teava cu placutele de sustinere a diferitelor componente aferente bordului si carenajului), vopsit negru. Tot ebay-ul a fost prietenul meu cel mai bun cand mi-am reparat bicla. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Salutare veferistilor! Citesc de ceva timp acest forum si acum m-am horatat sa-mi fac cont. Incep a va prezenta motofrozul meu, e din 1991 si are 73000 de kilometrii. Veche, dar buna! Editat Decembrie 7, 2013 de edu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Bine-ai venit si spor la mancat km. Noua, veche ... ce conteaza. Viata-i faina pe 2 roti in orice anotimp (mai putin gheata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Bine ai venit !E chiar frumoasa "pustoaica "! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 salutare internatiune vfr-ista! cum va pregatiti caprele pt iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 rezervor plin, ridicat pe cric central, astupat tobe, baterie jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) rezervor plin, ridicat pe cric central, astupat tobe, baterie jos. +spalata+gresat lant. Editat Decembrie 8, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 salutare internatiune vfr-ista! cum va pregatiti caprele pt iernat? Schimbat ulei, gresat lant si pus cauciucuri enduro pt mers iarna... la mine nu sta mobra pe dreapta nici iarna. Recunosc insa ca n-am iesit niciodata pe zapada si gheata pt ca cizmele mele enduro nu au crampoane si deci n-am sprijin - ma gandesc sa-mi iau niste talpici cu tinte de la Auchan doar sa experimentez pe zapada ; gheata nu ma tenteaza pt ca n-am cauciuc cu tinte. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=793745 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=793744 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=748951 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=748952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Miez gumele alea de enduro! Si eu as fi vrut sa umblu iarna, da' nu cu VFR-ul... speram la un ceva mai enduro, da' n-a fost sa fie. Poate la anu'! In alta ordine de idei, eu am dus-o pe-a mea la Dual Tours (cu rezervorul ochi) si s-au ocupat baietii: spalata, gresat lant, bacterie la conservat etc. Sta la interior, la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Daca vrei cuplu, alegi VTR nu VFR (asta pt Robert). Cat despre mers spotiv, c'mon mate, e grea, numai sprintena sau agila nu e... Ok, e agila daca o compari cu un BMW R1200RT, dar daca o compari cu alte 600/750/800/1000....nu prea. O fata completa de 929/954 si dupa aia poate mai vorbim de circuit... Furca nu trebuie sa fie doar 'rigida' , ci trebuie sa lucreze cum trebuie ( de la rebound, la damping etc...) Am vazut in afara pe forumuri VFR uri si VTR uri modificate, si baietii chiar merg si pe pista cu ele... Oricum pt skillul la majoritatea, e decent VFR ul... Cu cate VFR-uri ai mers pe circuit? In plus nu ai cum sa vorbesti despre cat de agila e VFR daca nu ai mers mai mult cu una, pe masura ce te obisnuiesti cu ea cu atat devine mai usor de condus/agila pt tine. Eu dupa 3 sezoane pot spune ca mi se pare bicicleta la modul cat de usor o intorc de pe o parte pe alta, ma joc cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 http://www.outletmoto.ro/cumpara/bikeit-set-manete-honda-lrh03-424 eu as vrea maneta de ambreiaj. o scap doar pe stanga vrea cineva frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 k...baieti...ms pt sfaturile utile,dar mai exista o intrebare.... cine isi porneste motoreta pe timp de iarna din 2 in 2 saptamani(cum zice la carte,cik pt a mai plimba uleiul prin motor)?-un aspect omis sau......? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) Cu cate VFR-uri ai mers pe circuit? In plus nu ai cum sa vorbesti despre cat de agila e VFR daca nu ai mers mai mult cu una, pe masura ce te obisnuiesti cu ea cu atat devine mai usor de condus/agila pt tine. Eu dupa 3 sezoane pot spune ca mi se pare bicicleta la modul cat de usor o intorc de pe o parte pe alta, ma joc cu ea. Amers cu 7 VFR uri pe circuit.... Pai B.B., dupa 3 sezoane e normal sa devii ultra-obisnuit cu motoreta ta, intervine OBISNUITA, ADAPTAREA. E logic sa ti se para bicicleta si sa o intorci usor de pe o parte pe alta. Am avut pe mana mobra lui Thunderbyte cateva zile (nu la rand) si am mers suficient cu ea cat sa-mi fac o parere (nu doar o tura prin oras). In mers, se comporta bine,nu se simte masa, pe loc iarasi,nu-i grea, dar tre sa fii atent sa nu o apleci peste un anumit unghi la viteza mica, la bracaj, ca risti sa o scapi. Ia un omulet care nu a mers pe VFR tau, si nici pe un gsx-r 600 K6-k8-k9, si urca-l pe amandoua,sa vezi care o sa-ti spuna ca-i mai flick-able? O motoreta fashneatza, usoara, cu bicicleta impecabila e aia pe care o simti din prima, nu e aia care-ti ia 1-2 sezoane sa te obisnuiesti ca sa spui ca e asa. Nu ma-ntelege gresit, sunt FAN vfr, si-mi place foarte mult mobra, dar NU e o motoreta de pista. E GREOAIE. Ca te poti da pe pista, da, corect. Asta nu inseamna ca-i prima alegere atunci cand vrei sa o arzi pe circuit LE: uite cum arata mobra lui Thunderbyte, mie-mi place foarte mult si-l inteleg de ce se chinuie sa o faca. Astea-s facute in toamna lui 2012. Bine,acum fraierul i-a pus 2 faruri rotunde care mie nu-mi plac deloc, dar asta-i o chestie subiectiva, de gust (i-am facut capul calendar pt ca si-a schimbat farul ) Editat Decembrie 9, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.