ciprinakos Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 1. anulezi valva de pair air (un sistem de baga aer proaspat in sistemul de evacuare si/sau anulezi senzorii de O2 - dispare aproape complet hataneala la 1500-2000 ture. Solutiile sunt reversibile in caz ca rezultatul nu-i cel scontat. 2. daca nu ti se pare suficient, apelezi la un coleg de pe forum din TM si ti-o face el si mai si atat pt tine cat si pasager/a. 3. in configuratia stock - oarecum da. Efectul nu este insa datorat neaparat puterii ci a faptului ca, pt a conecta si celelalte valve, motorul se relaxeaza o tara s-apoi ii da bice ca nebunul - problema este ca si corpul tau se relaxeaza odata cu motorul si e luat prin surprindere la faza a 2-a. Depinde insa de cat este de deschis gazu' - daca accelerezi lin si trecerea este mai lina. Un PC reduce simtitor efectul. Atentie la viraje cand asfaltu-i umed- acceleratia sa fie lina. Fenomenul este insa oarecum exagerat - nu-i cazul sa-ti faci griji prea mari. Scimbarea se face la 7k pt mobrele fabricate intre '02-0'5 si 6.5k pt '06-n sus (astea au caracterul mai lin la schimbarea-n 4 valve). 4 ... nu stiu si multi nu-si bat capu'. Motoarele vfr sunt facute cam bullet proof si rare-s probleme. Cred ca-i vorba de ajustarea valvelor dar nu bag mana-n foc. Daca iei VFR s-ar putea sa-ti placa. Daca ai picioare lungi insa s-ar putea sa fie ceva mai inconfortabila - eu unu-mi intind din cand in cand cracii pe crash bar-uri la drum lung (da sunt si genul de face opriri doar pt a alimenta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 @septy & @ciprinakos: multumesc mult pentru explicatii si detalii. In weekend am luat contact cu VFR si am ajuns la concluzia ca nu e ce caut/vreau eu, voi ramane la o solutie de 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Succes. Dac-ar fi fost s-o iau iar de la capat cu alegerea mobrei (cum fui in urma cu 5 ani) acum as fi ales un K1300S. Dar nu ma pot desparti de baraitul V4-ului sub mine dupa acesti cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Are cineva prin beci alternator si releu de incarcare pentru un '03? Ale mele cam fac probleme (se cam incing firele dintre ele si masuratorile ies bine pe toate partile - sau asa au zis toti cei care le-au masurat) si as prefera sa le schimb. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Daxa se inching firele, s-ar putea sa trebuiasca sa le suplimentezi / adaugi altele in paralel - cele stock au sectiunea cam mica. Pt a rezolva problema, unul de pe forum-ul vfrdiscussion a creat vfrness. Un search pe net explica ce face acesta. Am si eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Problema e ca s-au incins firele pana s-au topit mufele... Deci ceva acolo e putred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Pai d'aia a aparut si kit-ul mentionat de mine. Tu nu ti-ai schimbat relativ recent toata instalatia electrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Vreau sa imi cobor motocicleta cu 2-3 cm, este prea intalta si nu ajug cu toata talpa jos, cu toate ca sunt destul de inalt (1.80) Cum se coboara la modelul 94-97? Am nevoie de ceva kit special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Ma bagi in belele, ciprinakos! ) Am dat de site-ul aluia si deja imi fac planurile de cheltuieli pentru cand revin din vacanta! Si, da, eu am schimbat instalatia electrica in totalitate acum vreo 3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 @w33bb0: n-am nici o vina Eu doar zic ce facui eu la a mea. @Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula. @w33bb0: n-am nici o vina Eu doar zic ce facui eu la a mea. @Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m Am si eu cracii lungi Am avut talentul de a scapa mobra pe o parte, tocmai din cauza ca nu ajungeam cu toata talpa pe asfatlt....mobra era intradevar incarcata cu peste 100 kg si nu am mai avut nicio sansa sa o tin. Toutusi nu as vrea sa mai repet evenimentul si asa cum zicea si ThunderByte, sunt manvre care nu le pot face decat daca ma dau jos de pe mobra. Vreau sa imi retapitez saua, sa vad, poate reusesc sa sculptez din ea vreo 3 cm. Ms baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200 Sa intelegem ca ai vandut-o ? Baga si tu o poza cu XX-u sa vedem daca a meritat sau nu Sper sa nu fiu nevoit sa o dau pe a mea niciodata, e cel mai tare motor dupa gustul meu ... singurul lucru pentru care as trece pe 1200 ar fi cardanul (urasc sa spal lantul si urasc sa il vad murdar). Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Îmi spune cineva unde găsesc codul de vopsea la un vfr 800 vtec. Este argintiu și as vrea sa l revopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Uite-l aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/image/62186-under-seat/ Daca nu-l vezi bine, o sa-i fac o poza mai buna maine. » Post actualizat in 07 Sep 2014 04:54In caz ca nu-ti dai seama: este eticheta din stanga... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 te rog fa o poza mai clara. merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Salut! Vinde cineva vre-un VTEC 800? ca reper undeva pana in 3000e deci 2002, 2003. Editat Septembrie 8, 2014 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 salut. poate ma lamureste si pe mine cineva, am si eu un vfr 2004, de curand (luna iulie) am avut o problema cu el daca depaseam 160km/h se aprindea becul fi si nu se mai stingea decat daca opream motorul,el (motorul) functiona in perametrii normali cu becul aprins, acest simtom a aparut in urma unei revizii la instalatia electrica (curatat mufe si dat cu spray de contacte) spalat/uns filtru de aer, dupa investigatii in vant, fara nici un rezultat am continuat sa merg cu motoreta, in general nu merg cu viteza asta decat ocazional in depasire, dar ieri venind de la rasnov, am vrut sa vad daca se repeta figura, surpriza (placuta) a fost sa nu se aprinda becul, are cineva idee ce sa putut intimpla, eu personal as da vina pe carburant sau uleiul care se da pe filtrul de aer. mentionez ca: ultima oara am alimentat de la rompetrol benzina care netezeste portofelul, iar cand a facut figura benzina saracului de la petrom, ca asta am gasit pe autostrada cand am avut nevoie altfel o motoreta care ma satisface din aproape toate punctele de vedere si la care nu cred ca vreau sa renunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lhoria46 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut! Vinde cineva vre-un VTEC 800? ca reper undeva pana in 3000e deci 2002, 2003. Hello, am eu unul de vanzare. Ptr detalii da-mi mesaj privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 te rog fa o poza mai clara. merci anticipat Iti zic eu ce scrie: COLOR: NH-411M CODE: NH411 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Multumesc frumos. Gasesc aceasta vopsea daca dau codul la un magazin de profil. de unde-mi recomandați sa iau vopseaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Sapt trecuta am avut suspensia fata la servisat (am ramas dator cu schimbul de cuzineti) in Buc la Cesar (GRG). Dupa montare le-am facut si o proba ... cam de-o suta de km Va trebui sa-i fac ajustarea statica, desi n-am avut problemenici prin gropi si nici pe asfalt bun. O escala fu in Medgidia (locul copilariei) la vara-mea. Tot ea m-a tras in poza la plecare. Mobra-i nespalata de cateva luni - ii tot promit c-o duc la coafat dar... Am luat la oferta aceasta trusa http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/trusa-scule-moto-272 si, dupa ce am indesat in ea si sculele mobrei, am reusit (dupa ceva efort, impins si realocat diverse electronice sub sa) s-o indes sub sa. » Post actualizat in 12 Sep 2014 21:21Stie cineva un VFR800 gen 5 ('89-'01) de vanzare? As avea pe cineva interesat sa cumpere... » Post actualizat in 15 Sep 2014 10:56Pt cei ce ar dori sa-si imbunatateasca suspensia fata, in SUA este un nene care schimba internele furcilor adaugand posibilitatea ajustarii damping-ului. Detalii aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/79177-new-fork-cartridge-kits-for-vfr750-and-vfr800/ Eu unul as vrea sa-mi iau doar tijele cu capacele de ajustare pt ca am deja valve de la Race Tech. Incercasem sa gasesc unele de la un F3 sau F4 dar fara succes. In alta ordine de idei, vreau sa merg cu acesti colegi/e in weekend-ul ce vine: /index.php?/topic/717983-cheile-bicazului-pasul-tihuta-sighisoara-20-21-septembrie/ Ar mai fi cineva interesat? Toate bune si drumetii placute! Editat Septembrie 9, 2014 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salutare! Doar ce am luat si eu un vfr 800-2003. Lămuriti ma si pe mine ce face butonul din dreapta turometrului...cele doua din lateral( scrie si sub ele stiu , cred, ce fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Salutare si bine-ai venit in randul VFR-istilor. Daca rupi ceva engleza, descarca de aici http://mybikemanuals.com/honda/honda-vf-owners-manuals/ manualul utilizatorului/proprietarului. In principiu, acel buton este pt a opri led-ul de HISS sa mai palpaie. Si eu tot din C-ta sunt si, daca vrei, ne putem intalni sa-ti raspund la alte intrebari/nelamuriri. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.