Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring :P . Sa o stapanesti sanatos....pe strada !

RC24-le e destul e flexibil ca motor si are ceva veleitati sportive ... Comparat cu modelele precedente RC24 nu mi s-a parut asa greoi in mers, se comporta mult mai ok pe sosea la mers sportiv ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele.

Cand le-ai schimbat, mai ales bujiile era bine sa-ti pui in plan si un reglaj al carburatoarelor. Cam asa se face treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva doua surubele de carena si un clips in care intra pe interior? Au disparut miraculos...


» Post actualizat in 14 Aug 2014 08:22

post-7633-0-77994400-1408004502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai bine de 10 ani de la fabricatie ma asteptam ca ceva sa nu mai mearga la a mea mobra, ABS-ul era poate unul din ele pt ca nu i-am mai simtit prezenta de mai bine de 3 ani. Azi am avut ocazia sa-l probez la o trecere de pietoni si pe un asfalt usor denivelat. As fi putut sa ajut franarea cu motorul in schimb mi-am zis sa-mi aduc aminte cum e sa te infigi in maneta ... si a meritat. Am avut parte de 3 secvente de scartaiala dupa care mobra a incremenit.

Drept recompensa am zis sa-i trag o spalare dar ... asta i-am promis-o de acu' o luna asa c-o sa-i desfac suspensia fata si-o trimit la servisat la atelierul lui Cesar.

:tomato: :tomato: :tomato:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ.

Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila.

 

Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre.

1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul"

2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ?

3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ?

4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am trecut si eu de pe un FZ6 pe un VFR vtec 800 RC46 (2008) si pot sa-ti spun urmatoarele (din experienta proprie si personala) :

 

1.Acel "scuturat" apare in demaraj in ture joase < 3000 rpm (acelerare fara debreiere). peste 3500 incepe sa devina liniar si smooth.

2.Depinde de pasager, daca stie sa mearga si nu sta in spatele tau ca un "rucsac" este oarecum OK, pozitia este cumva mai sus , iar daca nu lucrezi cu atentie ambreiajul s-ar putea sa-l smucesti bine pe pasager. In rest mi se pare foarte stabila si manevrabila cu pasager in ciuda greutatii suplimentare care se simte (oricum VFR-ul este o mobra grea)

3. la modelul 2008 cel putin , VTEC-ul intra la 6400 rpm si iese la 6100 rpm, iar trecerea este destul de lina, doar o foarte mica "smucitura" daca bagi mana in gaz lin; in schimb daca tragi de gaz ca sa activezi vtec-ul in caz de nevoie simti ca se ridica usor de nas (cel putin in trepte de viteza inferioare); in rest ... cum zice poza:

 

rocketjetskivtec.jpg

 

4. Referitor la intretinere nu pot sa-ti zic prea multe (am 3000 KM cu ea), dar din cate am inteles de la un mecanic de hondari nu ar fi atat de scump cum se zice (ma refer la reglarea supapelor care ar fi mai scump)

 

Cam asta am observat eu pana acum,

 

Daca vrei mai multe info, PM.

 

Bafta,

 

Septy

 

Salut,

 

Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ.

Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila.

 

Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre.

1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul"

2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ?

3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ?

4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. anulezi valva de pair air (un sistem de baga aer proaspat in sistemul de evacuare si/sau anulezi senzorii de O2 - dispare aproape complet hataneala la 1500-2000 ture. Solutiile sunt reversibile in caz ca rezultatul nu-i cel scontat.

2. daca nu ti se pare suficient, apelezi la un coleg de pe forum din TM si ti-o face el si mai si atat pt tine cat si pasager/a.

3. in configuratia stock - oarecum da. Efectul nu este insa datorat neaparat puterii ci a faptului ca, pt a conecta si celelalte valve, motorul se relaxeaza o tara s-apoi ii da bice ca nebunul - problema este ca si corpul tau se relaxeaza odata cu motorul si e luat prin surprindere la faza a 2-a. Depinde insa de cat este de deschis gazu' - daca accelerezi lin si trecerea este mai lina. Un PC reduce simtitor efectul. Atentie la viraje cand asfaltu-i umed- acceleratia sa fie lina. Fenomenul este insa oarecum exagerat - nu-i cazul sa-ti faci griji prea mari. Scimbarea se face la 7k pt mobrele fabricate intre '02-0'5 si 6.5k pt '06-n sus (astea au caracterul mai lin la schimbarea-n 4 valve).

4 ... nu stiu si multi nu-si bat capu'. Motoarele vfr sunt facute cam bullet proof si rare-s probleme. Cred ca-i vorba de ajustarea valvelor dar nu bag mana-n foc.

 

Daca iei VFR s-ar putea sa-ti placa. Daca ai picioare lungi insa s-ar putea sa fie ceva mai inconfortabila - eu unu-mi intind din cand in cand cracii pe crash bar-uri la drum lung (da sunt si genul de face opriri doar pt a alimenta ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes.

Dac-ar fi fost s-o iau iar de la capat cu alegerea mobrei (cum fui in urma cu 5 ani) acum as fi ales un K1300S. Dar nu ma pot desparti de baraitul V4-ului sub mine dupa acesti cativa ani. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio :(. Am trecut pe XX putere esteee :) dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200 :)

post-16179-0-57414100-1409082370_thumb.jpgpost-16179-0-71028100-1409082382_thumb.jpgpost-16179-0-35537500-1409082395_thumb.jpgpost-16179-0-82597200-1409082406_thumb.jpgpost-16179-0-63547500-1409082423_thumb.jpgpost-16179-0-72359800-1409082436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva prin beci alternator si releu de incarcare pentru un '03? Ale mele cam fac probleme (se cam incing firele dintre ele si masuratorile ies bine pe toate partile - sau asa au zis toti cei care le-au masurat) si as prefera sa le schimb. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daxa se inching firele, s-ar putea sa trebuiasca sa le suplimentezi / adaugi altele in paralel - cele stock au sectiunea cam mica.

Pt a rezolva problema, unul de pe forum-ul vfrdiscussion a creat vfrness. Un search pe net explica ce face acesta. Am si eu unul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai d'aia a aparut si kit-ul mentionat de mine. :)

Tu nu ti-ai schimbat relativ recent toata instalatia electrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bagi in belele, ciprinakos! :))

Am dat de site-ul aluia si deja imi fac planurile de cheltuieli pentru cand revin din vacanta!

 

Si, da, eu am schimbat instalatia electrica in totalitate acum vreo 3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@w33bb0: n-am nici o vina :crack: Eu doar zic ce facui eu la a mea.

 

@Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula.

 

 

@w33bb0: n-am nici o vina :crack: Eu doar zic ce facui eu la a mea.

 

@Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m :-L

 

 

Am si eu cracii lungi :crack:

Am avut talentul de a scapa mobra pe o parte, tocmai din cauza ca nu ajungeam cu toata talpa pe asfatlt....mobra era intradevar incarcata cu peste 100 kg si nu am mai avut nicio sansa sa o tin.

Toutusi nu as vrea sa mai repet evenimentul si asa cum zicea si ThunderByte, sunt manvre care nu le pot face decat daca ma dau jos de pe mobra.

Vreau sa imi retapitez saua, sa vad, poate reusesc sa sculptez din ea vreo 3 cm.

 

Ms baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200

 

Sa intelegem ca ai vandut-o ? Baga si tu o poza cu XX-u sa vedem daca a meritat sau nu :P

 

Sper sa nu fiu nevoit sa o dau pe a mea niciodata, e cel mai tare motor dupa gustul meu ... singurul lucru pentru care as trece pe 1200 ar fi cardanul (urasc sa spal lantul si urasc sa il vad murdar).

 

Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite-l aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/image/62186-under-seat/

 

Daca nu-l vezi bine, o sa-i fac o poza mai buna maine. :peace:


» Post actualizat in 07 Sep 2014 04:54

In caz ca nu-ti dai seama: este eticheta din stanga... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. poate ma lamureste si pe mine cineva,

am si eu un vfr 2004, de curand (luna iulie) am avut o problema cu el daca depaseam 160km/h se aprindea becul fi si nu se mai stingea decat daca opream motorul,el (motorul) functiona in perametrii normali cu becul aprins, acest simtom a aparut in urma unei revizii la instalatia electrica (curatat mufe si dat cu spray de contacte) spalat/uns filtru de aer, dupa investigatii in vant, fara nici un rezultat am continuat sa merg cu motoreta, in general nu merg cu viteza asta decat ocazional in depasire, dar ieri venind de la rasnov, am vrut sa vad daca se repeta figura, surpriza (placuta) a fost sa nu se aprinda becul, are cineva idee ce sa putut intimpla, eu personal as da vina pe carburant sau uleiul care se da pe filtrul de aer.

mentionez ca: ultima oara am alimentat de la rompetrol benzina care netezeste portofelul, iar cand a facut figura benzina saracului de la petrom, ca asta am gasit pe autostrada cand am avut nevoie

altfel o motoreta care ma satisface din aproape toate punctele de vedere si la care nu cred ca vreau sa renunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...