ThunderByte Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring . Sa o stapanesti sanatos....pe strada ! RC24-le e destul e flexibil ca motor si are ceva veleitati sportive ... Comparat cu modelele precedente RC24 nu mi s-a parut asa greoi in mers, se comporta mult mai ok pe sosea la mers sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele. Cand le-ai schimbat, mai ales bujiile era bine sa-ti pui in plan si un reglaj al carburatoarelor. Cam asa se face treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Are cineva doua surubele de carena si un clips in care intra pe interior? Au disparut miraculos... » Post actualizat in 14 Aug 2014 08:22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Dupa mai bine de 10 ani de la fabricatie ma asteptam ca ceva sa nu mai mearga la a mea mobra, ABS-ul era poate unul din ele pt ca nu i-am mai simtit prezenta de mai bine de 3 ani. Azi am avut ocazia sa-l probez la o trecere de pietoni si pe un asfalt usor denivelat. As fi putut sa ajut franarea cu motorul in schimb mi-am zis sa-mi aduc aminte cum e sa te infigi in maneta ... si a meritat. Am avut parte de 3 secvente de scartaiala dupa care mobra a incremenit. Drept recompensa am zis sa-i trag o spalare dar ... asta i-am promis-o de acu' o luna asa c-o sa-i desfac suspensia fata si-o trimit la servisat la atelierul lui Cesar. :tomato: Editat August 21, 2014 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salut, Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ. Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila. Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre. 1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul" 2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ? 3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ? 4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septy Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salut, am trecut si eu de pe un FZ6 pe un VFR vtec 800 RC46 (2008) si pot sa-ti spun urmatoarele (din experienta proprie si personala) : 1.Acel "scuturat" apare in demaraj in ture joase < 3000 rpm (acelerare fara debreiere). peste 3500 incepe sa devina liniar si smooth. 2.Depinde de pasager, daca stie sa mearga si nu sta in spatele tau ca un "rucsac" este oarecum OK, pozitia este cumva mai sus , iar daca nu lucrezi cu atentie ambreiajul s-ar putea sa-l smucesti bine pe pasager. In rest mi se pare foarte stabila si manevrabila cu pasager in ciuda greutatii suplimentare care se simte (oricum VFR-ul este o mobra grea) 3. la modelul 2008 cel putin , VTEC-ul intra la 6400 rpm si iese la 6100 rpm, iar trecerea este destul de lina, doar o foarte mica "smucitura" daca bagi mana in gaz lin; in schimb daca tragi de gaz ca sa activezi vtec-ul in caz de nevoie simti ca se ridica usor de nas (cel putin in trepte de viteza inferioare); in rest ... cum zice poza: 4. Referitor la intretinere nu pot sa-ti zic prea multe (am 3000 KM cu ea), dar din cate am inteles de la un mecanic de hondari nu ar fi atat de scump cum se zice (ma refer la reglarea supapelor care ar fi mai scump) Cam asta am observat eu pana acum, Daca vrei mai multe info, PM. Bafta, Septy Salut, Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ. Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila. Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre. 1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul" 2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ? 3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ? 4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 1. anulezi valva de pair air (un sistem de baga aer proaspat in sistemul de evacuare si/sau anulezi senzorii de O2 - dispare aproape complet hataneala la 1500-2000 ture. Solutiile sunt reversibile in caz ca rezultatul nu-i cel scontat. 2. daca nu ti se pare suficient, apelezi la un coleg de pe forum din TM si ti-o face el si mai si atat pt tine cat si pasager/a. 3. in configuratia stock - oarecum da. Efectul nu este insa datorat neaparat puterii ci a faptului ca, pt a conecta si celelalte valve, motorul se relaxeaza o tara s-apoi ii da bice ca nebunul - problema este ca si corpul tau se relaxeaza odata cu motorul si e luat prin surprindere la faza a 2-a. Depinde insa de cat este de deschis gazu' - daca accelerezi lin si trecerea este mai lina. Un PC reduce simtitor efectul. Atentie la viraje cand asfaltu-i umed- acceleratia sa fie lina. Fenomenul este insa oarecum exagerat - nu-i cazul sa-ti faci griji prea mari. Scimbarea se face la 7k pt mobrele fabricate intre '02-0'5 si 6.5k pt '06-n sus (astea au caracterul mai lin la schimbarea-n 4 valve). 4 ... nu stiu si multi nu-si bat capu'. Motoarele vfr sunt facute cam bullet proof si rare-s probleme. Cred ca-i vorba de ajustarea valvelor dar nu bag mana-n foc. Daca iei VFR s-ar putea sa-ti placa. Daca ai picioare lungi insa s-ar putea sa fie ceva mai inconfortabila - eu unu-mi intind din cand in cand cracii pe crash bar-uri la drum lung (da sunt si genul de face opriri doar pt a alimenta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 @septy & @ciprinakos: multumesc mult pentru explicatii si detalii. In weekend am luat contact cu VFR si am ajuns la concluzia ca nu e ce caut/vreau eu, voi ramane la o solutie de 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Succes. Dac-ar fi fost s-o iau iar de la capat cu alegerea mobrei (cum fui in urma cu 5 ani) acum as fi ales un K1300S. Dar nu ma pot desparti de baraitul V4-ului sub mine dupa acesti cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Are cineva prin beci alternator si releu de incarcare pentru un '03? Ale mele cam fac probleme (se cam incing firele dintre ele si masuratorile ies bine pe toate partile - sau asa au zis toti cei care le-au masurat) si as prefera sa le schimb. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Daxa se inching firele, s-ar putea sa trebuiasca sa le suplimentezi / adaugi altele in paralel - cele stock au sectiunea cam mica. Pt a rezolva problema, unul de pe forum-ul vfrdiscussion a creat vfrness. Un search pe net explica ce face acesta. Am si eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Problema e ca s-au incins firele pana s-au topit mufele... Deci ceva acolo e putred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Pai d'aia a aparut si kit-ul mentionat de mine. Tu nu ti-ai schimbat relativ recent toata instalatia electrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Vreau sa imi cobor motocicleta cu 2-3 cm, este prea intalta si nu ajug cu toata talpa jos, cu toate ca sunt destul de inalt (1.80) Cum se coboara la modelul 94-97? Am nevoie de ceva kit special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Ma bagi in belele, ciprinakos! ) Am dat de site-ul aluia si deja imi fac planurile de cheltuieli pentru cand revin din vacanta! Si, da, eu am schimbat instalatia electrica in totalitate acum vreo 3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 @w33bb0: n-am nici o vina Eu doar zic ce facui eu la a mea. @Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 De ce ai vrea sa o cobori, eu am sub 1.80 si nu am treaba chiar si cu coadita si seile schimbate si mai inalte nu am probleme ... sunt intradevar manevre care nu le pot face bine/prea bine cand sunt incalecat, gen dat cu spatele, dar asta spre exemplu prefer sa o fac pe langa motocicleta din cauza greutatii acesteia. In mod normal cred ca trebuia sa schimbi din link-urile amortizorului pe bascula. @w33bb0: n-am nici o vina Eu doar zic ce facui eu la a mea. @Mark87: ori scobesti seaua (aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ ) ori iti gasesti kit de coborare (asa cum a spus colegul mai sus, se schimba link-urile amortizorului) ca acesta : http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/hyperpro-lowering-kit-honda-vfr-750-94-97-p-403004.html . Eu facui invers:am ridicat-o din link-uri, din surubul de prindere in cadru si din amortizorul propriu zis (Wilbers-ul meu are reglaj de inaltime). Inaltimea ta nu are legatura ci lungimea kracilor - eu am tot 1.80 dar kracii singuri sunt aproape 1m Am si eu cracii lungi Am avut talentul de a scapa mobra pe o parte, tocmai din cauza ca nu ajungeam cu toata talpa pe asfatlt....mobra era intradevar incarcata cu peste 100 kg si nu am mai avut nicio sansa sa o tin. Toutusi nu as vrea sa mai repet evenimentul si asa cum zicea si ThunderByte, sunt manvre care nu le pot face decat daca ma dau jos de pe mobra. Vreau sa imi retapitez saua, sa vad, poate reusesc sa sculptez din ea vreo 3 cm. Ms baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 După 5 ani si 70000km(de la 40000 la 110000) m-am despărțit de cum îi spuneam Black Beauty. Nu m-a lăsat niciodată în drum și nu am avut probleme majore(firul de masă,rulmentul la roata spate și un termostat) nu voi regreta niciodată alegerea făcută. Vei rămâne mereu în sufletul meu ...Adio . Am trecut pe XX putere esteee dar îmi lipsește V4...următorul motor sigur va fi VFR1200 Sa intelegem ca ai vandut-o ? Baga si tu o poza cu XX-u sa vedem daca a meritat sau nu Sper sa nu fiu nevoit sa o dau pe a mea niciodata, e cel mai tare motor dupa gustul meu ... singurul lucru pentru care as trece pe 1200 ar fi cardanul (urasc sa spal lantul si urasc sa il vad murdar). Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Îmi spune cineva unde găsesc codul de vopsea la un vfr 800 vtec. Este argintiu și as vrea sa l revopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Uite-l aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/image/62186-under-seat/ Daca nu-l vezi bine, o sa-i fac o poza mai buna maine. » Post actualizat in 07 Sep 2014 04:54In caz ca nu-ti dai seama: este eticheta din stanga... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 te rog fa o poza mai clara. merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Salut! Vinde cineva vre-un VTEC 800? ca reper undeva pana in 3000e deci 2002, 2003. Editat Septembrie 8, 2014 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 salut. poate ma lamureste si pe mine cineva, am si eu un vfr 2004, de curand (luna iulie) am avut o problema cu el daca depaseam 160km/h se aprindea becul fi si nu se mai stingea decat daca opream motorul,el (motorul) functiona in perametrii normali cu becul aprins, acest simtom a aparut in urma unei revizii la instalatia electrica (curatat mufe si dat cu spray de contacte) spalat/uns filtru de aer, dupa investigatii in vant, fara nici un rezultat am continuat sa merg cu motoreta, in general nu merg cu viteza asta decat ocazional in depasire, dar ieri venind de la rasnov, am vrut sa vad daca se repeta figura, surpriza (placuta) a fost sa nu se aprinda becul, are cineva idee ce sa putut intimpla, eu personal as da vina pe carburant sau uleiul care se da pe filtrul de aer. mentionez ca: ultima oara am alimentat de la rompetrol benzina care netezeste portofelul, iar cand a facut figura benzina saracului de la petrom, ca asta am gasit pe autostrada cand am avut nevoie altfel o motoreta care ma satisface din aproape toate punctele de vedere si la care nu cred ca vreau sa renunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.