kpax Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Adica sa o modific sau una noua....... si ii destul de mare diferenta intre 400 si 120........alte variante adica mai multe modele??Ma intereseaza o sa mai confortabila, dar trebe sa arate si bine ca am gasit ceva modele si unele nu arata prea bine......deci ma intereseaza daca ii mai buna, sa nu arate rau si pretul ca sa stiu cati bani sa strang.... Multumesc Eu zic ca arata binisor Se poate comanda si cu gel. Oferta de modificare o am din ungaria. Cateva referinte Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal. Editat Ianuarie 24, 2009 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 La mult ani VFR-istilor!Vin cu o pb ce ma streseaza de ceva vreme. Am dat acum ceva vreme cu janta fata intr-o groapa. Nu era indoita decat marginea, nu scapa aer, insa ma enerva s-o vad asa indoita. Am indreptat-o. Am mers in excursie unde am facut in jur de 7800km, insa in timp am observat ca, la viteza mica, in mom in care ma ridic in picioare pe ea si ma uit la roata, aceasta face urat,de parca ar fi opt. Am scos-o, am tinut-o de ax si-am inceput sa invart dar nu se observa nimic. Aveti idee dc ar putea fi pb de rulmenti ori...nici nu stiu. Astept un raspuns de la cei ce-au intampinat aceeasi pb. Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru! Numai bine! daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat! Multumesc mult pentru raspuns! Mai vin cu o completare, si anume, la un moment dat i-am mai adaugat eu niste ulei in furca. Am facut complet neprofesional interventia, cantitatea de ulei a fost masurata ochiometric. Ar putea influenta presiunea furcii voblajul? Crezi ca pot lua o decizie mai exacta dupa ce schimb intreaga cantitate de ulei din furca? Cu ocazia asta, imi poti spune ce cantitate, ce vascozitate si ce ulei este de recomandat sa se bage in furca fata la VFR800FI -'99?? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Eu zic ca arata binisorSe poate comanda si cu gel. Oferta de modificare o am din ungaria. Cateva referinte Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal. Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri.... pt sea mai incearca si aici: top saddlery bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) ... aia din ungaria nu ma convinge.. Totusi este unicat! Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult! Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin. Editat Ianuarie 26, 2009 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu it Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 as dori sa cumpar un vfr din99 si nu stiu mai nimic despre ia asa ca m-am gandit sa va cer ajutoru vostru daca imi puteti spune care sunt problemele de care trebuie sa ma feresc va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Totusi este unicat! Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult! Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin. nu stiu ce sa zic, ea poate arata bine, dar ce baga in ea is curios daca ii la fel de bun, ca nu numai din forma o face mai confortabila...... din pacate incepe sa isi faca simtita prezenta si la mine criza fantastica, asa ca ma bucur daca pot sa ma plimb cu el asa si pana trece sa ma documentez de ce as mai avea nevoie la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 numai bani de benzina si bere sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salutari. imi puteti spune cum e pt pasager? adik care e pozitia; il sufla vantu rau, sta comod, sau sta ca pe un speed? pt drumuri lungi e ok? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 cand am ales mobra asta,am ales-o, printre altele,pt ca in toate testele si review-urile era cea mai laudata mobra pt pasager (vb de cea dupa 2002)..din toate punctele de vedere(curenti de aer/turbulentze/pozitie)... ..ulterior mi-a confirmat si soata,la drumuri foarte lungi (peste 800 km/zi)..soata care este ff comoda de fel,si careia nici macar nu-i place ideea de motocicleta. succese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 ms.banuiesc ca si la modelul '98--'01 e la fel. pe mine ala m ar interesa mai mult.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Baga un ochi sub shea in partea stanga, e un mare radiator de metal cu aripioare pus pe RR (releu regulator). Early 800s (98-99) SH579A-11 Complete rubbish. 70-80% fail rate by 50,000 miles. This RR is no longer available and has been replaced by the SH689DA, a much, much better unit. Deci daca scrie SH579A-11 gandeste-te ca va trebui sa-l schimbi la un moment dat. Insa majoritatea deja au avut problema la varsta lor, si au unitatea noua care e ok, sau ceva echivalent de la Ducati, vreun Electrex, sau naiba stie fiecare ce-a facut rost si a inlocuit. In rest, nu are alte probleme generalizate. Nu de alta, dar si eu m-am uitat pe forumuri destul de mult timp, in cautare de defecte raportate des de oameni. as dori sa cumpar un vfr din99 si nu stiu mai nimic despre ia asa ca m-am gandit sa va cer ajutoru vostru daca imi puteti spune care sunt problemele de care trebuie sa ma feresc va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil. Editat Februarie 7, 2009 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Modificare tobe standard VFR Vtec in tobe ,,sport'' cost 50 roni , dar eu am demonat si montat toba(dupa manual) Am decis ca trebuie umblat la tobele standard deoarece motorul nu se auzea aproape deloc...parca ar fi fost electric si nu V4. Nu am umblat la catalizator sau altceva doar la toba finala. Voi prezenta modalitatea in care am facut o eu pt ca altcineva sa nu faca acelasi mici greseli pe care le am facut eu Pentru a putea scoate tobele ....trebuie demontata saua,carena aripii spate, suportul de bagaje,numar,manere, colier prindere toba etc FFFoarte important e locul unde se decupeaza deoarece orice modificare a prinderilor sau curburii tobei sau a tevilor VA FACE ca TOBA sa nu se mai potriveasca !!! totodata trebuie facute astfel incat sa nu se vada , deoarece scutul protector nu acopera in intregime toba.... aci io am gresit um'pic... Toba contine 2 sectiuni si 3 camere acoperite de jur imprejur cu un material care izoleaza fonic si termic. Gazele trec printr o sita mare(pe care eu am lasat o acolo) apoi sunt captate de o teava mai groasa in prima sectiune , sunt conduse pana in a 2 sectiune in a 2 camera de aici gazele se intorc prin alta teava groasa in a 2 sectiune 1 camera Aici iara sunt intoarse prin 2 tevi subtiri catre exterior.Am incercat marirea gaurilor de evacuare dar.. Tevile subtiri care dau la exterior NU se pot scoate complet !!!! ci doar reteza cat mai aproape de iesire, aci iar am gresit pt ca nu am stiut... si am incercar si era sa imi strice toba deoarece materialul subtire din fundul tobei se infunda la lovirea tevii !!. Am lasat materialul, vata de jur imprejurul tobei, cu exceptia portiunii decupate . Din prima toba am scos totul cu exceptia unei site mari chiar la intrarea in toba, iar din a doua am sectionat doar tevile subtiri de evacuare astfel incat gazele sa nu se mai intoarca ci sa iasa direct. Am crezut ca voi obtine un sunet mai grav avand 2 camere prin care gazele trec fara a se mai intoarce am obtinut insa doar un bass dar de un volum destul de mic. De preferat era sa scot tot si din a 2 toba . Sunetul nu este exagerat de puternic cum ar putea crede unii deoarece evacuarea este lunga si cu bucle dar acum intradevar suna ca un ,,motor'' cu un glas grav dar DECENT. De sudat a trebuit sudat cu autogen(nu e chiar asa estetic) deoarece aparatul de argon de la tinichigerie era prea tare pentru tabla subtire de inox a tobei.. o topea efectiv. Voi pune si filmarile sa vedeti aproximativ suna inainte si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 sa filmezi sa auzim si noi cum suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil. salut man dupa cum se vede ai niste carene de vanzare ,eu sunt din bucuresti si am un VFR din '94, vad ca al tau este din '92 acum nu stiu daca se potrivesc insa daca vrei poti sa imi trimiti si mie cateva poze sau sa vorbim pe net id-ul meu este " florin_marin77 " merci mult asa acum pentru cei care pot da niste informatii -cat lichid de frana imi trebuie sa il schimb pe tot (frane si ambreaj) -ce ulei folositi? eu am la munca Castrol GP 20W-50, racingn 10W-50, EVO 10W-40 la preturi mai bune si mai am si niste ARAL intreb asta ca am auzit ca nu se impaca cu toate uleiurile -in furca cat ulei intra pe fiecare jamba in parte ? si daca pentru a schimba semeringurile este nevoie de o cheie speciala? -ce placute de frana folositi ? eu pot face rost de FERODO insa am auzit ca sunt slabe rau ? Cat despre regulator este adevarat se arde cam la 50000 km si costa cam in jur de 100 eur ,insa cineva din braila ma ajutat enorm cu un sfat pentru evitarea a cheltui 100eur detalii pe PM respect Editat Februarie 8, 2009 de papadie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Clipul .......desigur cu sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Clipul .......desigur cu sunet Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare. Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare. Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy??? Catalizatorul e inainte de toba finala si nu m am atins de el. Eu doar am demontat si montat toba , si am zis unde si ce sa taie... . Gazele ar trebui sa fie la fel pt ca in toba nu mai exista nimic care sa le modifice compozitia ....doar atenueaza fonic , este scris(stantat) poti sa verifici in partea de jos a tobei nivelul sonor maxim 80 db care e in concordanta cu legislatia. Formatia se cheama Arch Enemy nu piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Va salut Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate. Astept pareri. Va multumesc! Editat Februarie 13, 2009 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Salutare. Trebuie sa schimb kitul de lant la VFR-ul meu si as vrea sa-i pun foaie si pinion Vortex. Stie cineva vreun site de unde as putea sa comand asa ceva? Poate sa fie si din America, doar sa mearga sa comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Va salut Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate. Astept pareri. Va multumesc! Africa Rules!!! Mai ales pt. asa zis "drumurile" noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Salutare. Trebuie sa schimb kitul de lant la VFR-ul meu si as vrea sa-i pun foaie si pinion Vortex. Stie cineva vreun site de unde as putea sa comand asa ceva? Poate sa fie si din America, doar sa mearga sa comand In Romania apare Elf Workshop da si nr de tel http://www.vortexracing.com/index.php?subm...p;category=Main Dc it iei da detalii si io tre sa il schimb peste cateva mii Editat Februarie 13, 2009 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 http://www.elfworkshop.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.