Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Eu zic ca arata binisor

Se poate comanda si cu gel.

 

Oferta de modificare o am din ungaria.

Cateva referinte

 

Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal.

 

Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri....

 

 

pt sea mai incearca si aici:

 

top saddlery

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... aia din ungaria nu ma convinge..

 

Totusi este unicat!

Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult!

 

Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin.

post-508-1232988877_thumb.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi este unicat!

Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult!

 

Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin.

nu stiu ce sa zic, ea poate arata bine, dar ce baga in ea is curios daca ii la fel de bun, ca nu numai din forma o face mai confortabila......

din pacate incepe sa isi faca simtita prezenta si la mine criza fantastica, asa ca ma bucur daca pot sa ma plimb cu el asa si pana trece sa ma documentez de ce as mai avea nevoie la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am ales mobra asta,am ales-o, printre altele,pt ca in toate testele si review-urile era cea mai laudata mobra pt pasager (vb de cea dupa 2002)..din toate punctele de vedere(curenti de aer/turbulentze/pozitie)...

..ulterior mi-a confirmat si soata,la drumuri foarte lungi (peste 800 km/zi)..soata care este ff comoda de fel,si careia nici macar nu-i place ideea de motocicleta.

 

succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ochi sub shea in partea stanga, e un mare radiator de metal cu aripioare pus pe RR (releu regulator).

 

Early 800s (98-99)

SH579A-11 Complete rubbish. 70-80% fail rate by 50,000 miles. This RR is no longer available and has been replaced by the SH689DA, a much, much better unit.

 

Deci daca scrie SH579A-11 gandeste-te ca va trebui sa-l schimbi la un moment dat.

Insa majoritatea deja au avut problema la varsta lor, si au unitatea noua care e ok, sau ceva echivalent de la Ducati, vreun Electrex, sau naiba stie fiecare ce-a facut rost si a inlocuit.

 

In rest, nu are alte probleme generalizate. Nu de alta, dar si eu m-am uitat pe forumuri destul de mult timp, in cautare de defecte raportate des de oameni.

 

 

as dori sa cumpar un vfr din99 si nu stiu mai nimic despre ia asa ca m-am gandit sa va cer ajutoru vostru

daca imi puteti spune care sunt problemele de care trebuie sa ma feresc

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil.

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificare tobe standard VFR Vtec in tobe ,,sport'' cost 50 roni , dar eu am demonat si montat toba(dupa manual)

 

Am decis ca trebuie umblat la tobele standard deoarece motorul nu se auzea aproape deloc...parca ar fi fost electric si nu V4. Nu am umblat la catalizator sau altceva doar la toba finala.

Voi prezenta modalitatea in care am facut o eu pt ca altcineva sa nu faca acelasi mici greseli pe care le am facut eu :scratch:

 

Pentru a putea scoate tobele ....trebuie demontata saua,carena aripii spate, suportul de bagaje,numar,manere, colier prindere toba etc

FFFoarte important e locul unde se decupeaza deoarece orice modificare a prinderilor sau curburii tobei sau a tevilor VA FACE ca TOBA sa nu se mai potriveasca !!! totodata trebuie facute astfel incat sa nu se vada , deoarece scutul protector nu acopera in intregime toba.... aci io am gresit um'pic... :lol:

Toba contine 2 sectiuni si 3 camere acoperite de jur imprejur cu un material care izoleaza fonic si termic. Gazele trec printr o sita mare(pe care eu am lasat o acolo) apoi sunt captate de o teava mai groasa in prima sectiune , sunt conduse pana in a 2 sectiune in a 2 camera de aici gazele se intorc prin alta teava groasa in a 2 sectiune 1 camera Aici iara sunt intoarse prin 2 tevi subtiri catre exterior.Am incercat marirea gaurilor de evacuare dar.. Tevile subtiri care dau la exterior NU se pot scoate complet !!!! ci doar reteza cat mai aproape de iesire, aci iar am gresit pt ca nu am stiut... si am incercar si era sa imi strice toba deoarece materialul subtire din fundul tobei se infunda la lovirea tevii !!.

Am lasat materialul, vata de jur imprejurul tobei, cu exceptia portiunii decupate .

Din prima toba am scos totul cu exceptia unei site mari chiar la intrarea in toba, iar din a doua am sectionat doar tevile subtiri de evacuare astfel incat gazele sa nu se mai intoarca ci sa iasa direct. Am crezut ca voi obtine un sunet mai grav avand 2 camere prin care gazele trec fara a se mai intoarce am obtinut insa doar un bass dar de un volum destul de mic. De preferat era sa scot tot si din a 2 toba .

Sunetul nu este exagerat de puternic cum ar putea crede unii deoarece evacuarea este lunga si cu bucle dar acum intradevar suna ca un ,,motor'' cu un glas grav dar DECENT.

De sudat a trebuit sudat cu autogen(nu e chiar asa estetic) deoarece aparatul de argon de la tinichigerie era prea tare pentru tabla subtire de inox a tobei.. o topea efectiv.

post-16179-1234037099_thumb.jpgpost-16179-1234037133_thumb.jpgpost-16179-1234037157_thumb.jpgpost-16179-1234037186_thumb.jpg

post-16179-1234037208_thumb.jpgpost-16179-1234037242_thumb.jpgpost-16179-1234037264_thumb.jpgpost-16179-1234037304_thumb.jpg

post-16179-1234037331_thumb.jpgpost-16179-1234037660_thumb.jpgpost-16179-1234037684_thumb.jpgpost-16179-1234037699_thumb.jpg

post-16179-1234037710_thumb.jpgpost-16179-1234037720_thumb.jpgpost-16179-1234037729_thumb.jpg

post-16179-1234037997_thumb.jpgpost-16179-1234038008_thumb.jpg

 

Voi pune si filmarile sa vedeti aproximativ suna inainte si dupa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil.

 

 

salut man dupa cum se vede ai niste carene de vanzare ,eu sunt din bucuresti si am un VFR din '94, vad ca al tau este din '92 acum nu stiu daca se potrivesc insa daca vrei poti sa imi trimiti si mie cateva poze

sau sa vorbim pe net

id-ul meu este " florin_marin77 "

merci mult

 

 

asa acum pentru cei care pot da niste informatii

-cat lichid de frana imi trebuie sa il schimb pe tot (frane si ambreaj)

-ce ulei folositi? eu am la munca Castrol GP 20W-50, racingn 10W-50, EVO 10W-40 la preturi mai bune si mai am si niste ARAL

intreb asta ca am auzit ca nu se impaca cu toate uleiurile

-in furca cat ulei intra pe fiecare jamba in parte ? si daca pentru a schimba semeringurile este nevoie de o cheie speciala?

-ce placute de frana folositi ? eu pot face rost de FERODO insa am auzit ca sunt slabe rau ?

 

 

Cat despre regulator este adevarat se arde cam la 50000 km si costa cam in jur de 100 eur ,insa cineva din braila ma ajutat enorm cu un sfat pentru evitarea a cheltui 100eur detalii pe PM

 

respect

Editat de papadie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clipul .......desigur cu sunet :scratch:

 

Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare.

 

 

 

Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare.

 

 

 

Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy???

 

Catalizatorul e inainte de toba finala si nu m am atins de el. Eu doar am demontat si montat toba , si am zis unde si ce sa taie... :scratch: .

Gazele ar trebui sa fie la fel pt ca in toba nu mai exista nimic care sa le modifice compozitia ....doar atenueaza fonic , este scris(stantat) poti sa verifici in partea de jos a tobei nivelul sonor maxim 80 db care e in concordanta cu legislatia.

Formatia se cheama Arch Enemy nu piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

 

Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate.

Astept pareri. Va multumesc!

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

 

Ca posesor de VFR si alte lichioane pe doua roti, is nehotarat in legatura cu un schimb moto. Am un VFR 750cmc din '93, stare impecabila, ingrijit, garaj, toate schimbate pe el... ca nou si un Gilera 600cmc in stare foarte buna. Sa le schimb pe ambele pe un Africa Twin... ??? Tin sa mentionez ca daca as fi mai bogat nu m-as supune la asemenea incercari, dar trebuie sa iau urgent o hotarare, avand in vedere ca ideea cu Africa Twin ma bazaie de cativa ani incoace... poze cu inculpatii, atasate.

Astept pareri. Va multumesc!

 

Africa Rules!!! Mai ales pt. asa zis "drumurile" noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Trebuie sa schimb kitul de lant la VFR-ul meu si as vrea sa-i pun foaie si pinion Vortex. Stie cineva vreun site de unde as putea sa comand asa ceva? Poate sa fie si din America, doar sa mearga sa comand

 

In Romania apare Elf Workshop da si nr de tel

 

http://www.vortexracing.com/index.php?subm...p;category=Main

 

Dc it iei da detalii si io tre sa il schimb peste cateva mii :burnout:

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce are special kit-ul ala?

 

 

Am citit despre pinioanele si foile vortex ca ar fi cam cele mai bune. Si cum m-am hotarat sa nu mai vand asa curand motocicleta vreau sa pun pe ea ce e mai bun. Si plus dasta daca te uiti si la designul foilor si pinioanelor de la vortex este ceva mai special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si aici in "curtea noastra" anuntul de vanzare al vfr-ului:

Vand Honda VFR 750, an de fabricatie 1988.

74500 km pret 2000 Euro. Locatie: Botosani

 

Ce am schimbat la ea:

1. Amortizor spate Wilbers 450 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow.../federbeine.pdf

post-5869-1234700720_thumb.jpg

2. Arcuri si ulei furca Wilbers 100 + 11 € http://www.wilbers.de/2008/html/images/dow...gabelfedern.pdf

post-5869-1234700735_thumb.jpg

3. Toba inox Lazer + galerie modificata 4-in-1 250 €

post-5869-1234700793_thumb.jpg

4. Kit de lant DYD 170 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...artnr_gr=100411

5. Filtru aer K&N 110 €

6. Baterie Varta 66 € http://www.louis.de/_3065c784687c3bbda13fc...tnr_gr=10036700

7. Bi – Xenon H4 100 €

8. Semnalizari mici cu led

9. Cooler pe releu

 

O vand pentru ca mi-am luat alta motocicleta si nu mai merg cu asta atat de mult incat sa se merite s-o mai tin.

De cand am luat-o, nu am avut nici o problema cu ea. M-a purtat credincioasa prin toata tara. Nu am schimbat la ea decat consumabile (ulei, filtre, cauciucuri). Oricum, e un model recunoscut in toata lumea pentru fiabilitate. Uleiul l-am schimbat tot timpul la 5000 de km si am folosit numai Motul. Am facut 35000 de km cu ea timp de 3 sezoane.

Am schimbat amortizorul central si arcurile furcii fata pentru ca cele originale nu se mai comportau cum trebuie pe viraje. Am fost primul roman care a comandat de l aWilbers !! Ma intrebau aia cam pe unde e Romania, ca nu stiau ce taxe sa-mi aplice la colet !

Toba e “Lazer”, singurul model aftermarket omologat pt. modelul asta de VFR. Asta am castigat-o la o licitatie pe Ebay.

 

Pretul este fix. La cate am pus pe ea, cine o cumpara nu mai are de schimbat decat cauciucurile ca fata mai merge, dar spatele a ajuns la marker, uleiul si filtrul, ca a stat in garaj pe iarna.

 

Contact: Claudiu 0744916987

toroush_claudio@yahoo.com

 

post-5869-1234700818_thumb.jpgpost-5869-1234700824_thumb.jpg

post-5869-1234700832_thumb.jpgpost-5869-1234700838_thumb.jpgpost-5869-1234700845_thumb.jpgpost-5869-1234700853_thumb.jpgpost-5869-1234700859_thumb.jpgpost-5869-1234700865_thumb.jpgpost-5869-1234700872_thumb.jpg

 

Poze de la iesirile prin tara:

 

post-5869-1234700928_thumb.jpgpost-5869-1234700935_thumb.jpgpost-5869-1234700939_thumb.jpgpost-5869-1234700946_thumb.jpgpost-5869-1234700954_thumb.jpgpost-5869-1234700960_thumb.jpgpost-5869-1234700972_thumb.jpgpost-5869-1234700980_thumb.jpgpost-5869-1234700986_thumb.jpgpost-5869-1234700992_thumb.jpgpost-5869-1234701162_thumb.jpg

post-5869-1234700749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...