tuningboy Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)? vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS Editat Martie 3, 2010 de tuningboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Nici eu nu mi-as mai pune Ferodo... S-au uzat pana la jumate si apoi nu s-au mai uzat in continuare, nu au muscat din disc, dar nici frana nu prea mai raspundea bine. Cred ca s-au "ars". In schimb Lucas, toata stima si respectul (alea organice, sinter nu stiu). M-am mai interesat, Nissin sunt undeva pe la 60 EUR/disc. Dar eu nu mi-as pune Ferodo (Lucas nu am incercat nici o data pe nici o motoreta). Serj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 eu pentru 2010 am ales Pirelli ANGEL ST cumparate de la Mac www.racingparts.ro - recomand @floreaandrei - placutele de frana fatza spate sunt cam 90EUR. si eu tre sa le schimb in primavara acum si ma gandeam sa optez pentru unul din brandurile NISSIN, Brembo sau Galfer Galfer am avut eu anul trecut; fata de Braking sau Nissin au o durata de viata extrem de scurta, adica aproximativ 8000 km pe spate. Pe fata au trecut de putin de 10000. Salut, Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat. Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta. Multumesc frumos pentru raspunsuri. Cum spuneam ieri, Nissin costa cam 60 EUR/disc. Anul trecut am vazut ca existau niste importatori Nissin, Motorteam pe bdul Timisoara. Anul asta s-ar parea ca nu mai sunt ei importatori. Mai astept o oferta pt placute Nissin, cum aflu ceva va spun. cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)? vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS Doar service Honda iti pot recomanda eu. Pe altcineva care sa corespunda cerintelor tale nu stiu. De ce nu faci singur? Nici eu nu mi-as mai pune Ferodo... S-au uzat pana la jumate si apoi nu s-au mai uzat in continuare, nu au muscat din disc, dar nici frana nu prea mai raspundea bine.Cred ca s-au "ars". In schimb Lucas, toata stima si respectul (alea organice, sinter nu stiu). Am vazut diferenta intre Ferodo Platinum si Nissin pe unul din fostele mele CBR-uri de 600. Cu Ferodo nu mai exista dozaj la frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut, Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat. Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta. Multumesc frumos pentru raspunsuri. isi luase gomez nissin de pe davidsilverspares.co.uk la un pret ok merita verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 eu pentru 2010 am ales Pirelli ANGEL ST cumparate de la Mac www.racingparts.ro - recomand @floreaandrei - placutele de frana fatza spate sunt cam 90EUR. si eu tre sa le schimb in primavara acum si ma gandeam sa optez pentru unul din brandurile NISSIN, Brembo sau Galfer Si eu am incaltat Viferu tot cu Pirelli Angel, tot de la Mac. Sunt in regula. Le recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Salut, Da ma interesa un pret pentru manopera si valoarea lor - o sa optez pentru nissin. Cam atat. Pentru cauciucuri, si eu am pirelli angel ST si recomand tuturor. Sunt altceva fata de cele standard... incredibila diferenta. Multumesc frumos pentru raspunsuri. http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/ din ce am vazut eu acolo ar veni 62.5 lire total, intreaba cat te costa livrarea si eventual cere prin curier nu prin posta normal. eu mi-am luat ferodo anul trecut si am ajuns cam tot in banii astia (adica mi-am luat teapa ) salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 DSS sunt dealeri oficiali ai Honda UK . eu mi-am luat de la ei pentru alea mici de 400cc . Livrat prin Royal Mail, prompt si sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 cine sunt si ce reprezinta dss in uk nu era obiectul discutiei noastre in schimb acum ca am clarificat si lucrul asta putem merge mai departe spor la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare. De o vreme ma uit imprejur, dupa o motocicleta ieftina, chiar daca are ceva mai multi km la bord. Printre altele, am bagat un ochi la modelul VFR750 anii '88-'92. Nu mai zic de Magna si Sabre (V45 si V65) din anii '83-'86, care-mi plac si mai mult, pentru faptul ca sunt cu cardan. Dar, fiind vechi si, probabil, mai greu de intretinut si reparat, am renuntat si am studiat ceva mai mult modelul VFR. Acum, printre voi cred ca sunt persoane care sa ma lamureasca referitor la variantele constructive ale acestui model. Am vazut ca unele au bascula spate, altele au monobrat. Pana in ce an s-au fabricat intr-un fel si de cand in celalalt. Care sunt avantajele sau dezavantajele unuia fata de celalalt, la unele am vazut doua tobe, la altele doar una. Tot de anii de fabricatie depinde? Am gasit un VFR750 din 1992, cu monobrat, la vreo 65000 km rulati si sub 1000€, dupa descrierea proprietarului in perfecta stare de functionare si estetica (asta se vede si in foto) si stau si ma intreb daca merita luat. Ceva sfaturi ar fi binevenite, mai ales ca nu am si nu am avut timpul necesar sa baleiez toate cele 200+ pagini ale topicului. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare.De o vreme ma uit imprejur, dupa o motocicleta ieftina, chiar daca are ceva mai multi km la bord. Printre altele, am bagat un ochi la modelul VFR750 anii '88-'92. Nu mai zic de Magna si Sabre (V45 si V65) din anii '83-'86, care-mi plac si mai mult, pentru faptul ca sunt cu cardan. Dar, fiind vechi si, probabil, mai greu de intretinut si reparat, am renuntat si am studiat ceva mai mult modelul VFR. Acum, printre voi cred ca sunt persoane care sa ma lamureasca referitor la variantele constructive ale acestui model. Am vazut ca unele au bascula spate, altele au monobrat. Pana in ce an s-au fabricat intr-un fel si de cand in celalalt. Care sunt avantajele sau dezavantajele unuia fata de celalalt, la unele am vazut doua tobe, la altele doar una. Tot de anii de fabricatie depinde? Am gasit un VFR750 din 1992, cu monobrat, la vreo 65000 km rulati si sub 1000€, dupa descrierea proprietarului in perfecta stare de functionare si estetica (asta se vede si in foto) si stau si ma intreb daca merita luat. Ceva sfaturi ar fi binevenite, mai ales ca nu am si nu am avut timpul necesar sa baleiez toate cele 200+ pagini ale topicului. Multumesc. Din 86 pana in 89 s-au facut VFR750F RC24 cu bascula clasica. Astea sunt cu 2 tobe Incepand cu 90 a aparut RC36 cu bascula monobrat si o singura toba. O alta diferenta majora intre modele ar fi sistemul de reglare al jocului termic la supape: RC24 are culbutori si jocul se regleaza prin strangerea/desfacerea unor suruburi.(Avantaj: daca te pricepi si-l faci singur nu te costa nimic, Dezavantaje ar fi zgomotul mai mare si inertie mai mare de unde rezulta turatii maxime mai mici si timpul in care creste turatia mai mare) RC36 are pastile, jocul se regleaza prin inlocuirea lor ( se face mai rar dar costa) Eu am un RC24 din 88 are aproape 80 kkm la bord si inca merge bine. Fratemiu are un RC36 din 97 si al lui are vreo 50kkm si merge bine. Din cate am observat eu problemele cele mai uzuale la VFR750 sunt releul de incarcare (dar asta pica la mai toate japonezele) si ambreiajul de pornire. Ale noastre nu au picat inca dar din cand in cand mai dau cate un rateu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 cunoasteti vreun service/mecanic care sa mai fi avut pe mana VTECuri (sisteme de franare CBS)? vreau sa schimb conductele de frana (fatza spate + ambreiaj), si n-as vrea sa faca cineva experimente pe motoreta mea....dat fiind complicaciunea de CBS Eu am schimbat in Timisoara tot, nu e atat de dificil daca pui la dispozitia omului manualul...oricum, a spus ca e cel mai complicat sistem de franare pe care l-a schimbat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ... releul de incarcare (dar asta pica la mai toate japonezele) si ambreiajul de pornire... Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Multumesc de raspuns. RR-ul e undeva dosit, nu are aer (racire) si asta poate fi cauza defectarii? Si ce e ambreiajul de pornire... e ceva pe la mecanismul de pornire (demaror, angrenaje, etc)? RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el. ideal ar fi inlocuirea lui cu unul care are radiator de disipare a calduri sau mutarea lui in fata unde sa fie bine ventilat.Totodata trebuie curatate contactele si masa rr din cand in cand. Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic. Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Pentru VTEC arata cam asa : http://www.electrexworld.co.uk/rr69-regula...fier-839-0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Si a luat un prieten recent VFR750 din 92 si am facut unele cercetari biggrin.gif , ar mai fi o mica problema : cateodata se aude un clinchet metalic atunci cand esti la relanti si turezi motorul pe loc, am observat ca daca fac aceeasi treaba cu ambreiajul tras NU SE MAI AUDE nimic, deci e de la ambreiaj .....ala ar fi ambreiajul de pornire ? headscratch.gif pentru ca nu se aude decat o fractiune de secunda cand incepe sa urce turometrul pe la vreo 2-3 mii de rot/min, sunetul apare daca bruschezi umpic gazul ,daca accelerezi finnuuutt nu se aude nimic.Daca mai stie cineva alte solutii sau rezolvari il rog sa posteze. RR asta nu se potriveste de la vre o Dacie ?am inteles ca s ar potrivi de la CBR F2-F3-F4 a incercat cineva ? Zgomotul ala daca dispare cand tragi ambreiajul e de la oala de ambreiaj, e uzat ori oala ori rulment/bucsa ( nu stiu ce are acolo) ori ambele. Totusi asta nu e o boala specifica VFR, la mai toate motoarele se aude un huruit cand esti pe liber, huruit care dispare cand tragi ambreiajul. In general motorul merge mult si bine cu acel zgomot, totusi daca e mai serios e bine de verificat/inlocuit piesele cu probleme. Ambreiajul de pornire e altceva, e piesa prin care electromotorul invarte motorul (echivalentul bendixului de la auto dar alt principiu) ; exista si chit de reparatie pt piesa asta, kit format din niste role (parca 3) ca de rulment si arcuri. In engleza ii spune starter clutch, daca vrei sa te documentezi mai mult. Simptomul unui ambreiaj de pornire cu probleme e usor de identificat, cand apesi butonul de pornire auzi cum se invarte electromotorul in gol fara sa invarta motorul. Releu de incarcare nu merge adaptat de la nici un auto, e alt principiu. Merge de la o alta japoneza, dar e bine sa verifici ca puterea alternatorului motocicletei de pe care iei releul sa fie cel putin egala sau mai mare cu cea a alternatorului de VFR. Cel de cbr poate sa aiba aceiasi mufa dar s-ar putea ca alternatorul de cbr sa fie mai slab ca cel de vfr , caz in care releul de cbr va avea viata mai scurta pe vfr. In principiu e bine sa te orientezi catre un releu de pe o motocicleta mare cu valente de touring, totusi ar fi bine sa-i consulti manualul de service inainte pt ca exista si japoneze care au alternator tip auto de pe care nu se potriveste RR ( un exemplu ar fi yamaha diversion 900) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Din 86 pana in 89 s-au facut VFR750F RC24 cu bascula clasica. Astea sunt cu 2 tobeIncepand cu 90 a aparut RC36 cu bascula monobrat si o singura toba. Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Salut din nou. Motorul e acelasi la ambele versiuni? Adica se potrivesc componentele din motor? Am un manual de VFR750 an '90-'93 si am vazut ca distributia e pe pinioane nu pe lant (distributia la axa cu came). Din auzite , unele ar fi cu lant... Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate. Piesele din motor nu prea cred ca se potrivesc intre rc24 si rc36, poate doar unele. Stiu de exemplu ca axele cu came nu se potrivesc sunt ceva diferente, probabil cam asta-i situatia pt majoritatea pieselor. Nici macar motoarele rc24 nu-s toate la fel, de ex intre modelul meu din 88 si cel din 89 sunt ceva diferente, nici macar capacele de motor nu-s la fel si mi se pare ca difera si rapoartele in cutia de viteze. Si carenele ,bordul, furca si rotile mai difera intre 88 si 89. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 RR da e dosit si nu are radiatoare de disipare a caldurii. Rezolvarile din cate am citit constau in montarea unui cooler de calculator pe rr sau tragerea unui furtun din fata care sa aduca aer rece pe el. Problemele cu RR-ul apar la unele generatii, si uneori in cadrul unei generatii a fost rezolvate aceste probleme, de ex RC46 98-01, problema este la cele fab intre anii 98-99, dupa care incepand cu anul 00 au fost echipate din fabrica cu un RR diferit: http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm eu am rc46 fab in 99 si am schimbat un rr pana acum cu unul pentru honda dar nu special vfr, adaptarea a fost facuta de un electrician care stia meserie si il folosesc de 2 ani fara nici o problema, nu e indicat..... dar se poate. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markko40 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 traim la cercul polar de nord!!!!!!!!!! 6 luni de iarna si daca mai apucam vreo 4 de vara sa multumim cerului!!! restul.... ploaie, vant si alte alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Cu lanțul cum stă traba? Eu am avut numai motociclete cu cardan... E problematic, se uzează rapede? Cât e un kit de lanț? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane. De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie. Toate VFR750 au distributia pe pinioane. Cu lant au cele de 800 dar nu stiu daca toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cu lanțul cum stă traba? Eu am avut numai motociclete cu cardan... E problematic, se uzează rapede? Cât e un kit de lanț? Un kit de lant daca nu-l abuzezi si-l intretii cat de cat te tine 20-30kkm poate si mai mult. Pe louis costa in jur de 160E parca, e posibil sa gasesti si mai ieftin. De intretinut se intretine ca ori ce lant de motor, trebuie spalat si uns din cand in cand. Mesaj completat Cele de 800 pana in 2001 au distributia pe pinioane.De la V-TEC incepand adica 2002 au trecut inapoi pe lant de distributie. Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Duma cu lantul da, au facut-o pe VF-uri. Conteaza daca iei in consideratie o continuitate intre VF si VFR Eu as spune ca au trecut pe lant ,nu au trecut inapoi, pt ca initial VFR-ul a fost pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 au trecut pe lant de distributie dintrun singur motiv...cel financiar...sa te mai prinda la o revizie periodic,sa nu traiasca doar din vanzari moto,ci si din revizii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Nu e numai asta, cred ca principalul motiv ar fi performanta, o distributie pe lant iese mai usoara decat una pe pinioane de unde rezulta ture mai multe, raspuns mai rapid. Era mai naspa daca puneau curele sa fi vazut atunci revizii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.