norway_gl Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salutare, Dupa o pauza de-un an, in care nu am facut decat excursii prin tara, mi-a venit o pofta nebuna de iesit din nou peste granitele. Punctele pe care-as vrea sa le bifez sunt: STELVIO PASS (http://www.waze.com/blog/the-19-most-complex-and-dangerous-roads-in-the-world/), PRAGA, AUSCHWITZ. Perioada: 21 aug(plecarea)-30 aug(sosire) Buget: studentesc Daca va surade ideea(traseul) si doriti sa mergeti, dati de stire (tel 0722633702, ID mess: NORWAY_GL, adresa email :norway_gl@yahoo.co.uk). Daca aveti recomandari, legate de traseu si obiective turistice, cu cea mai mare placere le astept. By the way, INCHIRIEZ suport+topcase sau CUMPAR suport+topcase. RIDE SAFE! Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu. @Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 @Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu. @Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu? Bafta! Stimabile, multumesc mult! Sper sa nu-mi schimbe nimic si nimeni weekendul cu Tismana, asta pentru a putea incepe d-acolo cu cinstea Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Petrica a trecut ieri prin Constanta. Desi n-a fost soare, aici vemea a fost buna de plimbare. Mai multe, cred, va va spune el. safe! Editat Iunie 27, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Care este kilometrajul decent pentru un vfr800 VTEC? De la cati km in sus se poate considera "obosita"? Stiu ca depinde de cum e intretinuta destul de mult, dar unde este acel prag de "obosit" in ideea in care este intretinuta "ca la carte"? Mersi, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ai scris nu gluma . M-ai lamurit de fiabilitatea lor - multzam. Si ca sa raspund la intrebare - as alege motorul cu 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) am si eu o intrebare , in legatura cu vfr 800 , cel pana in 2002 , cum se simte pe drumurile romaniei , gropi , denivelari , peticeli , santuri , surpari , si ce o mai fi pe drumurile noastre , in comparatie cu un enduro turing , gen : transalp , v-strom 650 si 1000 , varadero 1000 si 125 , ktm 950 si 990 adventure , etc eu de exemplu , am mers cu un nsr 125 ( ca atat imi permite carnetu , avand 17 , dar urmeaza un nou motor vara asta , sau sezonul viitor care e pe vine ) ) si e destul de nasol pe drumuri in oras sau afara , nu pot uita un moment in care am crezut ca ma fac praf , aveam vreo 50-60 , si drumul (cu 2 benzi pe sens , nush daca are relevanta ) facea usor dreapta pana dadea intr-un alt drum principal , in acea curba drumul e denivelat , peticit , cateva nici santuri , 2 canalizari, si a coborat putin nivelul asfaltului pe o suprafata de cativa m patrati , eu eram pe nsr-ul de 125 al unui prieten , in curba aia am crezut ca pic , am franat usor ca era rosu , iar cand am intrat pe zona aia a inceput sa faca motorul ca toti draci , la fel si eu pe el ( nu intrase in voblaj sau plecase de spate , isi tinea traiectoria ) , toate miscarile , zdruncinaturile facute de motocicleta din cauza drumului le-am comparat cu ce simt pe varadero 125 , nimic , absolut nimic , e ca si cum ar levita , insa simt cum furca si bascula lucreaza ca sa imi faca mie un confort cat mai mare si tot asa am simtit cand am franat serios , la nsr , cum am apasat usor frana , cum s-au amplificat efectele . eu acum astept niste raspunsuri de la voi , de la cei care ati mers pe un enduro-turing ca sa imi spuneti cum se simte fata de vfr , deoarece , tata ma bate la cap ca vrea sa ia v-strom , si eu zic nu, ca e mai bun vfr , dar momentul acela petrecut pe nsr ma face sa am intreb daca nu cumva si pe vfr e la fel sau putin mai atenuat ... Editat Iunie 28, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nu toată lumea Âştie cum se merge pe nesereu. E ceva mai special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sky_Hunter Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Eu n-am stiut ca pleci Petrica, daca stiam, mergeam si eu cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 petrica,sa-ti fie de bine! ma uit la poza aia de la bac,si....am constatat si eu ca mobrele noastre rezista bine la apa.Detalii aici: /index.php?...t&p=2485803 PS: poate ne mai vedem la vreo plimbare,sa arunci si tu o parere despre furca fata. PPS: super consum.Nu am mai scos asa un consum din Turcia,unde cred ca a ajutat benzina.Sunt curios acum dupa revizia completa+bujii. Mesaj completat Ai scris nu gluma . M-ai lamurit de fiabilitatea lor - multzam. Si ca sa raspund la intrebare - as alege motorul cu 100.000 km. bravos. A mea are 45.000 si e ca noua dupa rodaj.Fara interventii la ceva.Nu a fost menajata deloc,dar am grija sa nu intre pe rosu si nu neglijez nicio revizie sau ce zice cartea.Un prieten a dat VFR-ul la peste 60.000 impecabil d.p.d.v. tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nici eu nu ma plang. Am vreo 83.000 de kilometri cu ea si merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 @raducu: am citit topicul cu vacanta-n west. in poze am vazut roata fata si am o intrebare: cauciucul nu trebuie pus pe sensul opus de rotatie? in felul acesta, canelurile anvelopei aduna apa sub roata in loc s-o indeparteze. s-ar putea sa ma insel da asa invata omu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 A revitalizat Petrica topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ... ia revitalizati-ma si voi pe mine cu o informatie ! Caut capacul de bord din partea stanga, cel care este marcat cu rosu in fotografie ! L-am pierdut in accidentul de anul trecut. Stiu ! ... este o piesa cam rara, insa poate puteti sa ma indrumati cumva ! Nu stii de unde sare iepurele !? o fi asta?! http://cgi.ebay.de/Honda-VFR-800-VTEC-Fron...=item335b8c9c34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. Multumesc si bafta! Azi mi-am bagat "avarii" pe vfr-ica si pornire ventilator racire la comanda. Pt avarii, cu un intrerupator si doua diode se rezolva usor (cu acazia asta am vazut ca desi se duc 3 fire la releul de semnalizare se folosesc doar 2) iar ventilatorul se rezolva cu un alt intrerupator si un releu (gen dacie) care sunteaza termocupla. Acu' nu trebuie sa-astept (mai ales in oras) sa-mi fiarba oole la 113-115 grade ca termocupla sa porneasca ventilatorul. O pot face eu cand termostatul incepe sa se deschida (in jur de 85 de grade). Asfalt uscat tuturor! Editat Iunie 29, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Vai de mine ! .......... n'am avut parte de asa ceva si sper sa nu am vre'o data ! Nici macar cu EXC-ul nu mi sa intamplat asta ! Groznica intamplare ... cu atat mai mult cu cat erati in concediu intr-o tara straina ! Bine ca a-ti reusit sa o porniti ! pornitul a fost floare la ureche...cu spalatul m-am chinuit/ocupat ore-ntregi,ca nu vroiam sa las jeg/apa in motor.Acum serios..cand te prind 5 minute sa arunci o impresie despre furca fata? Multumesc si bafta! Azi mi-am bagat "avarii" pe vfr-ica si pornire ventilator racire la comanda. Pt avarii, cu un intrerupator si doua diode se rezolva usor (cu acazia asta am vazut ca desi se duc 3 fire la releul de semnalizare se folosesc doar 2) iar ventilatorul se rezolva cu un alt intrerupator si un releu (gen dacie) care sunteaza termocupla. Acu' nu trebuie sa-astept (mai ales in oras) sa-mi fiarba oole la 113-115 grade ca termocupla sa porneasca ventilatorul. O pot face eu cand termostatul incepe sa se deschida (in jur de 85 de grade). Asfalt uscat tuturor! vfr-ul dupa 2006 are boton de avarii.Arunca un ochi pe schema electrica pe net pe undeva,poate e mai la-ndemana ieftin solutia data de fabricant.Nu ma pricep la electrica,dar stiu ca vfr-ul are una destul de sensibila la interventii/inovatii. Idem si pt ventilator.Trebuia sa porneasca la 105 grade maxim si sa se opreasca pe la 98.Motorul "v" merge mai cald oricum,deci 85 mi se pare cam putin.Obosesti inutil si instalatia si ventilatorul. ..parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Pai tocmai dupa schema electrica a vfr-ului din 2006 m-am luat (desi motorul meu este din 2003 schema electrica seamana izbitor cu cea a 2006 fara avarii). In ea era un intrerupator cu 3 borne. Eu am folosit cu 2 si cele 2 diode. Solutia este folosita de mai toate alarmele auto pe iesirea semnalizatoarelor. Cat despre racire... fiecare cu preferintele sale. Am uitat in posturile anterioare: felicitari pentru concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 multumesc petrica de ajutor , acum mai ramane sa vad cum il pot convinge pe tata ca vfr e mai bun ca v-stromul , el are o boala cu pozitia , si el crede ca pozitia aia ca pe scaun (ca asa e la dual-sport) e cea mai buna ,ca nimic nu se compara cu ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ninja_kat Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 (editat) salut. ma poate ajuta si pe mine cineva cu un CDI pentru VFR 750F ? multumesc anticipat Editat Iunie 30, 2010 de ninja_kat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ninja_kat Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Pepe - 0735 275 324 Incerca la tipul asta ! Dezmembreaza un VFR750 si este posibil sa aiba ci CDI-ul. L-am sunat ieri. A dat CDI-ul de vreo 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Idem si pt ventilator.Trebuia sa porneasca la 105 grade maxim si sa se opreasca pe la 98.Motorul "v" merge mai cald oricum,deci 85 mi se pare cam putin.Obosesti inutil si instalatia si ventilatorul. In cazul in care termocupla nu mai porneste si totusi e buna(se verifica prin suntarea termostatului) inseamna ca e aer pe instalatie. Eu am verificat lichidul doar in vasul de expansiune unde era peste nivel ...in schimb in radiator era..uscat. Dupa fiecare fierbere mai serioasa ar trebui re verificat sa nu fi prins aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Pai cand sa ma prinzi ??? ... nu ai cum sa ma prinzi, fara sa stabilim ceva in prealabil ! Sa inteleg ca esti din Bucuresti, atunci ne putem intalnii la jumatea distantei dintre Alexandria si Bucuresti --- anume in comuna Ghimpati, la statia Petrom de la intersectia drumurilor Alexandria-Bucuresti cu Giurgiu-Gaiesti. In max. 20 de minute esti acolo de la iesirea din Bucuresti. Altfel ne putem intalnii in orice seara dupa ora 18.00, timp in care scap de la munca si am timp sa ajung la Ghimpati. Asfaltul este foarte ok si poti rula ,,serios" ! Da-mi un semn pe PM, cand esti hotarat sa ne intalnim, sau suna-ma ! (0762 774 987 - Petrica) In alta ordine de idei ... ce are furca ta ? Este ceva ce nu-ti convine la ea ? ... sau ce ? Bafta ! pai nr tau cred ca-l am.Ne-am cunoscut prin Alexandria cu Tano acum vreo 2 ani,cand avea mobra cam 200 km. furca..dap.Dai iar o tura cu mobra si imi spui tu...dau eu berea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 In cazul in care termocupla nu mai porneste si totusi e buna(se verifica prin suntarea termostatului) inseamna ca e aer pe instalatie. Eu am verificat lichidul doar in vasul de expansiune unde era peste nivel ...in schimb in radiator era..uscat. Dupa fiecare fierbere mai serioasa ar trebui re verificat sa nu fi prins aer. Cred ca vroiai sa spui "suntarea termocuplei". N-am spus ca nu merge termocupla ci ca, in zilele calde de vara, vreau sa tin totul o idee mai rece (mai bine pt sezutul propriu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 am inteles petrica , ai spus-o foarte bine , sa ii arat si lu' tata sa vada ce zice cineva cu experienta si stie ce vorbeste , multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.