Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Multi idioti frate pe drumurile patriei. In masina n-am astfel de evenimente dar pe motor mai toti cocalarii incearca sa ma provoace. Seara asta (am iesit sa fac plinul ca tot se scumpeste benzina) 2 idoti, impreuna se parea, unul in un BMW-u (ce arata si suna tunat) si altul in un Chevrolet, s-au dat la mine pe Lapusneanu. Stateam cu ochii pe trecerile de pietoni asa ca i-am ignorat. Pana n-am facut dreapta spre peco nu m-au lasat. Mergeau si-si turau motoarele doar doar pun botu'... niste inconstienti. Citesc si aud despre o gramada de accidente si ma feresc (ca nici nu vreau sa-mi rup ceva sau sa infund puscaria) dar se pare ca's unii carora nici nu le pasa - ce masini in jur, ce intersectii, ce pietoni ... nimic nu conteaza... Tampiti! :lol: :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ooops, I did it again!!! Am rearanjat dalele ce formeaza parcarea mobrei si, in timp ce faceam proba daca-mi intra in curte, am scapat-o, tot pe stanga. Neavand punct de sprijin solid mi-a alunecat piciorul stang pe pamantul umed si ... buf. S-a oprit pe crash pad dar boticul stanga a atins de pluvialul suprainaltat. Rezultat: 2 cmp luata vopseaua (se vede fibra de sticla) si vopseaua usor crapata (o dunga de 7 cm deasupra semnalizarii stangi). ;)

Asta este, dupa cum ziceam, sunt bun la scapatul de pe loc. De oftica, dupa ce-adoarme fi-miu, trag o tura pana la Medgidia si inapoi dar pe rute diferite. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai merge 200 blana :P)

;) nici gand de 200. Mai am mii buni de km sa pot indrazni acolo. 140 a fost mai mult decat suficient pt a nu-mi sta nimic in cale. Asta la intoarcere Medgidia - Poarta Alba - C-ta. La dus am fost pe Valea Dacilor (see goagle map if interested - stanga in Murfatlar, trecut podul etc). Daca in vremea coplilariei mele drumul a fost bun acum era varza (ce-i drept se lucreaza la el). Plus ca, desi in C-ta, cand am plecat nu era nici un nor, dupa Murfatlar a inceput sa-i toarne d'alea tari si scurte. N-am plecat pregatit de ploaie dar la viteza mi s-au uscat bluza si pantaloni de fas (genul ieftin si preferat de cocalari). Echipamentul il tin sub imbracaminte pt a nu arata a Robocop. La intoarcere insa a fost alta poveste - nici pic de ploaie. Portiunea C-ta - Cernavoda o cunosc bine si-i una din favoritele mele. Asa ca m-am distrat.

Fiind obisnuit cu conserva, aplic acelasi grad de acceleratie si la mobra. Dar am fost surprins (placut) sa vad ce diferenta in acceleratie este intre cele 2 vehicule. Nici cu avionul n-am simtit asa. Frumos... insa trebuie plecat de pe la 4-5 mii de ture. Cu aceasta ocazie m-am banghit ca, datorita cuplului mare a VFR-ului, atentie mare trebuie acordata "taierii gazului" in curba: prea abrupt si toata greutatea se duce prea rapid pe fata ... ceea ce-i periculos. Altfel imi place cum se-nclina. ... nu mai am vorbe... ideea e ca mi-a trecut din suparare.

Sa nu uit: cam 2,5 ore. Cezarelul meu s-a trezit cam la 30min dupa ce m-am intors. Mai mult mi-au luat echipatul - dezechipatul, parcarea mobrei si curatatul castii si a ghetelor. Mobra o s-o spal, probabil, maine.

;)

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe la 4-5 mii de ture te-ai simtit ca in avion, sa vezi pe la 10-11 mii cum e' ! ;)

 

Pai am ajuns la aprox 10500. Ideea mea era ca, pentru a putea accelera bine, ar trebui sa plec de la 4-5 mii ture. In mod normal tin intre 2500 si 5000 ture, sa nu sara nici cu consumul prea sus (desi habar n-am cat consuma). Oricum la viteza eu ma culc pur si simplu pe rezervor ... & gooo!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am ajuns la aprox 10500. Ideea mea era ca, pentru a putea accelera bine, ar trebui sa plec de la 4-5 mii ture. In mod normal tin intre 2500 si 5000 ture, sa nu sara nici cu consumul prea sus (desi habar n-am cat consuma). Oricum la viteza eu ma culc pur si simplu pe rezervor ... & gooo!!!

Pt viteza achizitioneaza un parbriz turing, stai drept si la 200 dc ai 170 ;) , partea rea e c te coci in oras pe canicula dupa el.

 

Dc o ti pe serpentine la 9-11000rpm e fenomenala, adica livrarea puterii si a cuplului incredibil de liniara si ...mai ales controlabila. Cu vtecu nu am fost depasit pe curbe cam de 1 an jumate , printre ,,victime'' pot sa enumar MV Augusta, Suziy K8,K9, 954,953,zx'uri etc cam toate supersportivele de ce ? ... ,,Power is nothing without control''

Iti trebuie si un dram de experienta dar aia vine cu timpul... pardon cu km facuti, adica in cazul meu 65000 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt viteza achizitioneaza un parbriz turing, stai drept si la 200 dc ai 170 :blbl: , partea rea e c te coci in oras pe canicula dupa el.

 

Dc o ti pe serpentine la 9-11000rpm e fenomenala, adica livrarea puterii si a cuplului incredibil de liniara si ...mai ales controlabila. Cu vtecu nu am fost depasit pe curbe cam de 1 an jumate , printre ,,victime'' pot sa enumar MV Augusta, Suziy K8,K9, 954,953,zx'uri etc cam toate supersportivele de ce ? ... ,,Power is nothing without control''

Iti trebuie si un dram de experienta dar aia vine cu timpul... pardon cu km facuti, adica in cazul meu 65000 :D

 

 

Multumesc pentru ponturi. Dar eu stau de placere intins pe rezervor (am 180). Mai ales dupa ce se activeaza V-tec-ul (dar si sub 7k) e fain - vibratiile, suflul motorului ... acum ma bucur ca nu am luat 4-n linie (in prima faza ma gandisem la un F4i, apoi un VTR SP2 ;) si in final, datorita si acestui topic, VFR). Mi-a placut (si-nca-mi place) sunetul L4-lui dar V4 meu cu esapament Laser ;) (si gonesc si javrele ostile, cand e cazul). "Suflul", vibratiile si sunetul sunt, cred, ca un drog - nu te mai saturi.

Cat despre mers pe curbe cred ca inteleg ideea. Vrand sa aplic teoria (de prin diverse carti de pe net) am observat ca la viteze normale (cu care merg mai tot timpul conservele) nici nu-i nevoie sa misti corpul pentru a ajuta la negocierea virajelor. De cate ori incercam, descopeream ca viram prea repede - de accelerat nu puteam pt ca aveam masina in fata. Pana una alta sunt ca un copil care descopera lumea. Maine voi incerca o tura spre Tulcea (C-ta - apropiere Tulcea - Harsova - C-ta). Sper sa nu-mi dea sefa :P .

Bafta!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl:

M-am intors din mica mea plimbare (300km). Sunt ud leoarca dar m-am banghit ce-i defect la mine: mana stanga. La viraje pe stanga inpinge in countersteering fara probleme. La dreapta insa, in loc sa traga, impinge impreuna cu dreapta. Nu stiu cum dreaku reuseam sa-mi desincronizez mainile. Acum desfac mana stanga de pe ghidon si folosesc doar degetele pentru tras - si-i alta poveste.

Mesaj completat

:D

M-am intors din mica mea plimbare (300km). Sunt ud leoarca dar m-am banghit ce-i defect la mine: mana stanga. La viraje pe stanga inpinge in countersteering fara probleme. La dreapta insa, in loc sa traga, impinge impreuna cu dreapta. Nu stiu cum dreaku reuseam sa-mi desincronizez mainile. Acum desfac mana stanga de pe ghidon si folosesc doar degetele pentru tras - si-i alta poveste.

Din C-ta pana dupa Babadag, drumu-i naspa cu denivelari,deci am mers incet. Dupa-aceea a fost frumos si am putut merge fara grija ca-mi sare fundul din sa in viraj.

Am inteles si de ce sunt necesare pauzele pt motociclisti. Am oprit la iesirea din Harsova si-am simtit ca-mi ies picioarele din incheieturile bazinului. Din nefericire, la mine, din 180 100 sunt doar picioarele. Asta inseamna trebuie sa-mi flexez bine genunchii sa pot aseza cizmele pe scarite. O sa-mi trag niste namoluri mai tarziu sa remediez problema.

Ca si consum mi-a iesit aproape 5% (cu 100-120 pe portiunile denivelate si 130-150 pe restul). Pacat ca s-a scumpit benzina. Mai ca-mi vine sa-i caut pe baietii isteti de prin C-ta (dac-or mai exista - erau in floare cu ceva ani in urma).

La Harsova m-am intalnit cu un baiat cu o Hayabusa, localnic ce iesise doar la o invarteala (d'aia mi-a zis ca nu poarta echipament - "pt cativa metrii... am garajul aici aproape"), fost posesor de VFR (a recunoscut motorul si a estimat corect anul de fabricatie). Mi-a zis ca nu prea ma dau pe curbe (mai am cam 2 cm sa ajung pe marginea cauciucului) ;) . Mi-am facut "mea culpa" ca-s incepator si asta este. Sper, pe viitor sa pot mai mult.

Tot acolo a alimentat si un baiat cu un R6, cred. Mi-a sugerat sa-mi iau totusi o geaca. Dupa ce mi-am curatat viziera de mortaciuni, am vazut ca fasul este la fel, plin de gaze si urme de fluide apartinand gazelor ciocnite. Mai ales genunchii si umerii. Desi am plecat inaintea lui, inainte de Kogalniceanu ma depasise si nu-l mai vedeam. Fiind, inca, obisnuit cu conserva, maniera lui de a merge si depasi mi s-a parut periculoasa. Nu vorbesc ca eu cu 140 parca stateam pe loc, dar depasirile din scurt si dublarea la depasire cu trafic din contrasens ... nu mi s-a parut de mine :P . Am familie si ma gandesc sa ma intorc acasa dupa fiecare iesire.

Mai pe seara sau maine dimineata o sa-i trag mobrei si echipamentului un spalat si apoi gata de drum.

;)

 

PS:Nu stiu de ce dar nu mi-a dat voie sa-mi editez postul asa ca-am mai facut unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma duc sa fac o baita pe la Dunare.Petrica,esti on? ;)

ciprian, daca nu ploua bag o constanta dupa nunta din seara asta.Poate ne vedem la nisip cu mobricile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciprian, daca nu ploua bag o constanta dupa nunta din seara asta.Poate ne vedem la nisip cu mobricile.

 

Daca ajungi in C-ta sigur ne vedem. Ma bucura sa vad si alte VFR-uri. Nr. meu este 0722602005. I was happy sa vad VFR-ul lui Petrica. ;)

In C-ta, stiu de anul trecut de la reprezentantul Honda, ca mai sunt inca doua. Eu am vazut unul visiniu, tot anul trecut, insa nu-i cunosc pe posesori (tot de la repr. Honda stiu ca-s bastani). Mi-ar fi placut sa fac niste plimbari si cu cei de aici dar ... :P ... asta e, merg si singur.

 

Aoleu ! Cipriane ... esti de belea ! Faci ce faci si mai intinzi mobra pe jos !

Cred ca ar trebui sa-ti montezi un cage-bars, ca la mobrele de stunt, sau mai bine ...... un sistem ca cel din poza de mai jos ...... si nu mai ai probleme !

 

M-a gandisem cu mult timp inainte sa pun un crash cage dar asta ar fi insemnat ca la cazatura in miscare sa fac varza intreaga motocicleta. Asa crash pad-ul se rupe si restu' ... fie ce-o fi: se rup manetele, scaritele, carenele etc, dar raman celelalte fara ca magaoaia sa se rastoarne agatandu-se de crash cage, cred...

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa-ti mai zic ceva ....... apropo's de pozitiile de pilotare !

 

Totdeauna m-am simtit mai putin obosit dupa o tura lunga in saua VFR-ului, decat in saua unui enduro-touring.

 

De ce?

 

Pe un enduro-touring ai exact pozitia ce ai spus-o si tu ,,ca pe scaun". Greutatea corpului este sustinuta doar de sezut (stai doar pe fese) si dupa cateva sute de kilometrii zona respectiva nu va mai fi suficient de irigata cu sange, de aceea cand si cand pilotul trebuie sa se mai ridice in scarite si sa ruleze ceva timp asa, pentru a iriga zona respectiva. La inceput ,,figura" functioneaza foarte bine, insa dupa 6-7 sute de kilometrii durerea devine aproape insuportabila, mai ales daca drumul este prost. Da, multi spun ca asta se rezolva cu o sa mai speciala ....... pe dracu ! Cat de moale ar fi saua, tot pe 30-40 centimetrii patrati iti sustii greutatea trunchiului ! Eu am avut mari probleme in saua LC8-ului ! Dupa aprox. 500km imi amortea radacina penisului (zona fix, dintre picioare), cu toate ca ma ridicam in scari destul de des nu reuseam cu nici un chip sa preaintampin asta ! In final sfarseam prin a merge alternativ cu coapsele pe sa ... cand spre stanga, cand spre dreapta.

 

In saua VFR-ului nu am astfel de probleme ! Suprafata de sustinere a trunchiului pe motocicleta este mult mai mare. In cazul asta, trunchiul este sustinut de partea de jos a sezutului, foarte mult de ambele coapse si de abdomenul ce sta pe rezervor. Viteze mici, mai te resimti putin la incheieturile mainilor, insa dupa 120km/h curentul de aer iti da o anumita portanta ce-ti descarca presiunea din brate.

 

Nu stiu daca ai inteles foarte bine ce am scris, insa asta simt eu in legatura cu pozitia de pilotare pe distante lungi, in saile celor doua tipuri de motociclete !

 

Si inca ceva ... s-au inventat prinderile de jug pentru ghidoane intregi. Astea transforma orice pozitie de ,,vitezana" intr-una de ,,Hornet"-ist !

 

;) Incurajator... avand in vedere ca in curand ma pregatesc sa mi aduc motoru din oradea in anglia. Cred ca voi experimenta pozitii ciudate pana la punctul terminus al calatoriei, avand in vedere ca va fi cea mai lunga pana in prezent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in urma unui eveniment absolut stupid intamplat marti, cand fosta mea motocicleta BMW F650GS 2005 a luat foc in garaj din senin dupa 2 zile de stationare, am ajuns in cautarea unei noi motociclete. Insa de aceasta data bugetul este mult mai redus. Din una in alta am gasit acest topic pe care il citesc de cateva zile. M am indragostit si eu de VFR, mai ales ca imi plac turele lungi si in special pe asfalt. CHiar daca fostul motor era un enduro touring, nu am iesit cu el pe forestiere aproape deloc. Am fost surprins sa vad ca o motocicleta totusi destul de vechiuta, 93-94 are o reputatie extraordinara si chiar tehnologie avansata in constructie. Am fost azi si am vazut un vfr din 94 cu 49000km la bord. Am pus cateva poze in linkul de mai jos, daca aveti putin timp va rog sa va aruncati un ochi si sa mi spuneti o parere. Un ochi format pe acest model poate isi da seama de unele lucruri care mie imi par ok. Ma gandesc sa il cumpar, pretul este destul de bun zic eu, in jur de 1500e, insa inainte probabil o sa l duc la honda in pipera la o constare.Care e parerea voastra, merita? Multumesc si mult asfalt uscat.

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...9/VFRAchizitie#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce vezi pozele te minunezi de fiabilitatea si durata de viata a VFR-ului cand este intretinut. O parere calificata este insa recomandata inainte de a o cumpara. Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase !

adica vrei sa spui ca VFR e cel mai tare dintre sport-tourere sau modelul asta de VFR e cel mai tare dintre toate celelalte modele de VFR ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Silviu !

 

Din ceea ce se vede in fotografii, mobra respectiva merita cu varf si indesat 1500 euro. La cum arata, inclin sa cred ca acei 49000km sunt destul de veridici.

Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase ! Adica nu se afla direct in curentul de aer si se incinge excesiv de mult ! Chiar si asa, iti crapa dupa 50k km, insa montarea unui mic cooler de computer, sau repozitionarea lui mai spre fata (sub bord) rezolva totalmente problema, sau ....... din 50000, in 50000km mai cumperi si tu cate un releu ! ;)

Modelul asta de mobra este pe carburatie si haleste ,,nitel" mai mult decat modelele pe injectie, insa daca nu ti-ai propus sa te crezi Rosi in clatoriile tale nu ai de ce sa-ti faci probleme, dar retine ! ... de la 170-180km/h in sus pofta lui de benzina devine considerabila, asta nu inseamna ca nu poti sustine o croaziera de 200-220km/h ..... dar cu alte costuri. Insa pentru o persoana cu scaun la cap ce ruleaza la 120-140km/h chiar nu ai de ce sa-ti faci probleme.

 

Eu personal nu as testa mobra asta la vre'o reprezentanta Honda ! Nu faci altceva decat sa le dai banii de pomana ! Fa o scurta plimbare de cativa kilometrii, iar daca mobra se comporta normal nu ai de ce sa-ti faci probleme ! Un VFR ,,dus" porneste greu la rece, are tot felul de sunete ciudate in motor si sare din viteza la accelerari/decelerari mai brutale, altceva nu prea poate sa aiba. ,,Fluieratul" cascadei de pinioane a distributiei, nu are de ce sa te ingrijoreze ! E un sunet normal intr-o astfel de schema constructiva !

Altfel trebuie sa ai mare grija de tot ce tine de plasticaraie: carene, far, stop spate, semanlizari ! Faptul ca este un model destul de vechi si din ce in ce mai rar, iti va creea probleme in achizitionarea unei astfel de componente dupa un eveniment nefericit ! Nu-ti doresc asta, insa este o chestiune de luat in seama !

 

Altfel, o sincronizare a carburatoarelor, un set de bujii noi, un filtru de aer nou si un schimb de ulei + filtru noi si ......... la drum ! Kit-ul de lantz, vad ca este foarte ok, telescoapele nu ,,plang" si daca instalatia electrica isi face treaba nu o sa ai de treaba prea mult cu intretinerea mobrei, ..... doar din cand, in cand sa mai treci pe la benzinarie ! ....... nici a mea nu vrea fara benzina ! :laugh: .......... :D

 

Am un prieten ce are exact un model ca asta ! A ajuns aproape de 120000km si nu da vre-un semn ca nu ar mai merge inca pe atat ! Singura poza ce o am cu VFul prietenului, este cea de mai jos !

 

Cam atat ! Iti urez bafta la achizitie !

 

Buna,

 

Aceeasi problema am si eu, sapt trecuta mi a murit releul de incarcare in mers pe autostrada. Spune mi te rog daca stii de unde si la ce pret pot gasi un releu? :D

 

Multumesc anticipat,

Blachiutza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspuns, ce vreau sa va intreb e daca acest model se fura in general mai mult decat altele pentru ca acesta din poze a suferit o mica "interventie" datorita acestui fapt. Cel care il are mi a zis ca in prima zi cand l a luat au incercat sa il fure si i au spart contactul, drept urmare acum are 2 contacte unul pentru pornire si unul pentru blocare/deblocare ghidon. momentan nu mai am garaj si o sa il tin afara in fata casei daca il iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te de relee pe electrexworld.co.uk. Eu mi-am comandat la ex-gpz, mi-a ajuns dupa 1 saptamana acasa.

 

Cei cu VFR 750, 94-97, cam unde va situati cu consumul ?

Mesaj completat

apropos, youtube.com/watch?v=Wlr8ufJwnKY . Poate iti vinde releul de incarcare separat, il gasesti pe bikeshop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rămâi în mijlocu' nicăieriului, cu un patent, o Âşurubelniță Âşi o trusă de chei, în principiu poți repara o dacie pe carburator, dar dacă rămâi cu un autovehicul, la care, aproape toate funcțiile sunt asistate electronic, nu cred că poți să faci multe cu sculele de mai sus.

AÂşa Âşi modelele de vfr. Părerea mea, nu dați cu bota cei cu modele de după 2000 la care distribuția e pe lanț, e că practic s-a întrerupt tradiționala caracteristică a vfr'urilor de dinainte, mieunatu ăla specific făcut de pinioane, Âşi simplitatea lor. Acum sunt cu catalizatoare, sonde lambda, injectoare, ori, cu cât sunt mai multe sisteme creÂşte proporțional Âşi probabilitatea ca ele să se defecteze.

Am văzut pe forumurile externe, vfr-uri, din generația 90-97, cu peste 200 000 de km, fără reparații majore.

Adevărul e că sunt atrăgătoare cele noi, stau bine la capitolul optic, dar personal nu aÂş opta pentru una.

Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distributia pe lant sa bagat incepand cu modelele 2002 , ultimul model cu distributie pe pinioane care sa mai produs este rc46 , care are injectie si cbs (un sistem de franare asistat) inca nu stiu nimic de sonda lambda , da eu oricum am ales vfr doarece nu se strica , din ce se vorbeste pe forumul asta , singura lui problema e releul , dar e ceva minor , se rezolva cu un cooler sau il pozitionezi intr-un loc cu un flux de aer mai mare

 

eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46

 

eu nu astept nici un motiv si mai ales unu serios

niciuna neavand probleme grave de fiabilitate discutia se rezuma la "a mea e mai cu pinioane" si "a mea e mai cu vtec"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...