trogheru Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Daca ii trebuie cuiva un filtru de aer folosit K&N pt Vfr750 din 1990-97 il puteti avea la 250roni http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron-108909.html Mai am si alte piese pt Vfr. salut. far nu ai? Mesaj completat Stai linisit ! Atata timp cat traseul se poate face cu Tico, de ce nu s'ar putea si cu VFR-ul ?Acum ceva timp postase un tip ce a facut Transalpina cu un CBR600 F4. Erau si cateva poze ce aratau ca a trecut si prin ceva zapada, deci ... VFR-ul de ce n-ar puteaza merge pe acolo ? salut. si eu am facut turda- transfagarasanu pina la barajul vidraru.dar a doua oara sigur nu il mai fac. cred ca am facut rau de inaltime ,parca ma tragea prapastia catre ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Felicitari si la cat mai multe plimbari tuturor! Intre timp, dupa mai bine de o saptamana de , am dat de niste poze facute de sefa la locul accidentului. Ma doare sufletul cand ii vad pe altii calare. Naspa mi-a venit si astazi cand am vazut un alt VFR argintiu aici in C-ta. Deh, prostia costa ... Deja simt ca mor si n-am sanse sa mai calaresc anul asta pt ca tebuie s-o tai in voiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 ... e ceva banuti de bagat in reparatie ! Telescoapele sunt iremediabile ! Cunosc un personaj in Bucuresti ce indreapta telescoape, insa la cum arata ale tale ... nici gand ! Restul de plasticaraie o sa te coste o galagie de bani ! Bucurate, totusi, ca nu ai patit nimic ! Asta e cel mai important ! Da-l dracu' de fier ca se repara ! asta cam asa e fierul se mai repara,stiu asta pt ca si eu am patit o si am scapat si eu destul de usor ,nasul putin intr o parte dar sa indreptat si un picior luxat,si un pic de durere de coaste dar sa trecem peste evenimentele astea mai triste si sa va pun si eu doua intrebari ca un vfr-ist nou ce sant:cata solutie de antigel am nevoie sa fac schimbul?si cum se procedeaza?antigelul pt masini e bun? de fapt sant trei intrebari scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 asta cam asa e fierul se mai repara,stiu asta pt ca si eu am patit o si am scapat si eu destul de usor ,nasul putin intr o parte dar sa indreptat si un picior luxat,si un pic de durere de coaste dar sa trecem peste evenimentele astea mai triste si sa va pun si eu doua intrebari ca un vfr-ist nou ce sant:cata solutie de antigel am nevoie sa fac schimbul?si cum se procedeaza?antigelul pt masini e bun? de fapt sant trei intrebari scuze. eu cred c-am fost ceva mai norocos - am doar doua vanatai intre picioare. in rest echipamentul m-a protejat perfect. oare nu exista protectii si pt intre picioare? pt antigel manualul zice antigel etilen - glicol cu inhibatori anti-rugina, 50/50% cu apa distilata. nu este indicata folosirea de antigel cu continut de silicati pt ca, zice tot manualul, poate accelera uzura pompei de apa, a garniturilor si poate face blocaje in radiator. la vfr800 intra aprox 3 litrii (2,9 conform manualului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 eu cred c-am fost ceva mai norocos - am doar doua vanatai intre picioare. in rest echipamentul m-a protejat perfect. oare nu exista protectii si pt intre picioare? pt antigel manualul zice antigel etilen - glicol cu inhibatori anti-rugina, 50/50% cu apa distilata. nu este indicata folosirea de antigel cu continut de silicati pt ca, zice tot manualul, poate accelera uzura pompei de apa, a garniturilor si poate face blocaje in radiator. la vfr800 intra aprox 3 litrii (2,9 conform manualului). Sa scrie pe el G12 sau ca e pt bloc aluminiu. Se desface surubul evacuare de pe corpul pompei de apa. se goleste circuitul.apoi se goleste vasul de expansiune. apoi se umple circ si vasul pana intre semne. Daca ai mizerie multa si vrei sa speli circuitul, desfaci si furtunele care intra in pompa si bagi furtunul pe sus. "Susul" e deasupra radiat sub carenaj lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Sa scrie pe el G12 sau ca e pt bloc aluminiu. Se desface surubul evacuare de pe corpul pompei de apa. se goleste circuitul.apoi se goleste vasul de expansiune. apoi se umple circ si vasul pana intre semne.Daca ai mizerie multa si vrei sa speli circuitul, desfaci si furtunele care intra in pompa si bagi furtunul pe sus. "Susul" e deasupra radiat sub carenaj lateral. multumesc pt. sfaturi.intradevar ai avut noroc cu protectiile eu nu am avut decat geaca de piele in jos aveam blugi poate de aceea mi am julit un picior de sus pina jos si nu aveam nici siguranta pusa la casca pt ca am zis ca mie nu mi se poate intimpla nimic si mi a zburat si casca din cap asa ca si eu am scapat ieftin.stai linistit ca de atunci primul lucru care il fac cand ma sui pe motor e sa imi leg casca.aparatoare intre picioare poate de la fotbalisti o scoica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? Mesaj completat Si daca tot am adus vb de circuit, sambata am dat vaca la asfalt curat si curbe multe, 240 kg, 17 ani si inca se incadreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? Mesaj completat Si daca tot am adus vb de circuit, sambata am dat vaca la asfalt curat si curbe multe, 240 kg, 17 ani si inca se incadreaza Nu te mai lasa aia acolo ca le strici circuitul ! Userul Gomez tot Vfr-ist e interesat de amc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) scoatem scoatem. dar intai tre' sa scot latura sportiva din mine ) cand ? aaa, am si eu poze de pe amckart.. dar fara latura mea sportiva Editat Septembrie 12, 2010 de GoMeZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Am nevoie de statorul de la alternator, daca stiti careva vreo sursa, vreun VFR 800 '98-'01 irecuperabil, dar cu alternatorul intreg, v-as fi recunoscator pentru un PM. La un moment dat tot se strica si Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Vând tobă sport pentru modelul 94-97, în stare bună. Clip !90% sudură inox, 0743990417, preț 120 eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Nu te mai lasa aia acolo ca le strici circuitul ! Userul Gomez tot Vfr-ist e interesat de amc ! Hehe, data viitoare vin cu slidere normale )) Mesaj completat scoatem scoatem. dar intai tre' sa scot latura sportiva din mine cand ? aaa, am si eu poze de pe amckart.. dar fara latura mea sportiva Latura sportiva apare usor usor, in plus pe amc mergem de fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 fratilor , la bacau e marfa , 50 lei pe ora !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Iulian, am vazut zilele trecute un anunt de vanzare CBR800 si eu, curios ca n-auzisem de cbr-ica de 800, l-am citit si ... ce sa vezi: era vfr-ul tau . Mesaj completat Petrica si tu/iar vinzi mobra? Bafta la vanzare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Miercuri se anunta o iesire pe amc, dupa 16.00 in principiu. Tot saptamana asta se va iesi in gasca organizata in we. Feel free to join Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 de curand cei de la A&A Perfomance (niste americani) au terminat / pus in vanzare acest kit. http://www.aaperf.com/vfrkit-gen6.html Feast yr eyes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 VFR 800 VTEC = 4500e Radiator VFR 800 non-vtec = 200e Power Commander 3 = 250e Turbo Kit = 4750e ... S1000RR ~10000e la SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 VFR 800 VTEC = 4500eRadiator VFR 800 non-vtec = 200e Power Commander 3 = 250e Turbo Kit = 4750e ... S1000RR ~10000e la SH vinzi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Din aceeasi sursa din care am gasit VFR 800 la 4500. Conteaza, pana la urma? Daca e sa compar modelul nou (15000 la BMW) cu ultimul model de VFR (800 vtec, cat mai putini km, ultimul an de fab), banii sunt tot acolo. Ce-i drept, cine mai are VFR de 190 cai la roata Editat Septembrie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Si mie-mi pare scump. O Hayabusa-i mai ieftina SH, mai puternica si cu mai mult cuplu. La ciclistica insa-i mai bun vfr-ul si ... cred ca si la consum daca nu-i dai blana. Am urmarit evolutia realizarii acestui kit inca de anul trecut si mi s-a parut interesanta abordarea. Da' rezultatul final arata bine i.m.o. Editat Septembrie 14, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? m-am mai bagat si eu din cand in cand.Daca te mai duci,da un semn.Dar am nevoie de ajutor la echipament,ca ultima oaara mi s-a zis ca ma dau in piula goala p-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Iulian, am vazut zilele trecute un anunt de vanzare CBR800 si eu, curios ca n-auzisem de cbr-ica de 800, l-am citit si ... ce sa vezi: era vfr-ul tau .Mesaj completat Petrica si tu/iar vinzi mobra? Bafta la vanzare tuturor! sunt interesat s-o vand , din pacate nu se cunoaste multe , de multi , despre VFR . De CBR au auzit toti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare si vin cu o intrebare . Pt iarna cum pregatiti vfr-ul? Eu plec in cateva zile si ma intoc undeva in febr-martie. I-am uns lantul, am acoperit tobele si gurile de admisie de la filtrul de aer, am acoperit bordul si seaua cu plastic si acoperit/infasurat strans intreaga mobra cu husa. Rezervorul era plin, uleiul relativ de curand schimbat, bateria pe motor (pt ca am alarma in functiune) legata la incarcator inteligent ... ce-ar mai trebui? Ulei in capul pistoanelor n-am pus pt ca m-am gandit ca motorul fiind din aluminiu nu rugineste; insa nu stiu segmantii din ce-s facuti. Mercy! Mesaj completat Stimati vfr-isti va salut calduros si va urez o iarna usoara. Azi o tai la munca. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Boon, facem si noi o adunare anu' asta? Nu tin mortis dar ar fi ok daca ne-am cunoaste macar cei din Bucuresti, mai schimbam o parere de ordin tehnic... Pana acum suntem 3 posesori de rc36 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.