Gixu. Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Pe forumurile externe, sunt useri care dețin vfr-uri care au peste 350 000 de km , Âşi sunt useri cotați cu peste 3000 de mesaje pe forum, deci credibili. După spusele lor motoarele încă rulează ca Âşi scoase din cutie. Recordul este de 750000 mile fara interventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 scuze de intarziere. ulei am luat un bidon de 4 litri si mia mai ramas cam jumatate de litru am bagat motul 10w5100....da este indicat sa schimbi si filtru eu lam schimbat mersi ca mai lamurit cu treaba asta.la ambreiaj se baga tot lichid de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Recordul este de 750000 mile fara interventii saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750? Mesaj completat Recordul este de 750000 mile fara interventii saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750? crez ca nu este nici un k 100 beemvept cu kilometraju"asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Este Âşi de 800 cu distribuția pe roți dințate. Modelul 98-2001, injecție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Este Âşi de 800 cu distribuția pe roți dințate. Modelul 98-2001, injecție. Din cate am inteles de la un om mai priceput decat mine, distributia la 800 este doar partial pe pinioane. La V-tech este direct lant Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998) de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km) nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv. m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici. ceva pareri ? multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998) de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km) nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv. m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici. ceva pareri ? multzam. Bujii, filtru aer? Compresie motor? Mizerie in rezervor - pompa infundata? Releu-CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. Am eu la Ural si la Nipru, rup in 2 toate orezariile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998) de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km) nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv. m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici. ceva pareri ? multzam. Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate. Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Bujii, filtru aer? Compresie motor? Mizerie in rezervor - pompa infundata? Releu-CDI? bujii NGK iridium, filtru aer hiflo, ambele au vreo 7000 km compresie motor, banuiesc ca ar trebui sa se simta si mai in ture, cred. pompa infundata, ar trebui sa dea rateuri sau sa faca figuri mai tot timpul, nu doar la schimbat de viteza. releu CDI. nu stiu, releul e schimbat si el cu varianta upgradata de vfr. Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate.Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze. da sa moara motorul parca, daca sunt a 3 vine intersectie/curba, schimb a doua, am ambreiajul tras, sa zicem, si vreau sa accelerez si sa dau drumu la ambreiaj, eh, se chinuie grav, tre sa o turez pana in 4-5000 si scade destul de mult cand dau drumul incet la maneta de ambreiaj, si iar trebuie sa compensez eu din acceleratie, si tot asa, pana intra "pe fagasul normal" (sunt inginer, nu stiu sa ma exprim ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva. La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape. In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva.La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape. In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie? nu stiu ce e aia TPS a , nu. de la 4000 deja trage foarte bine. doar in ture joase. si cat motorul e oarecum rece, sa zicem primii 10 km, se comporta mai bine. cand se incazeste rau, mai prost daca am socul tras un pic, astfel incat relantiul sa fie pe la 2000-2500, trage perfect, asa cum o stiu eu ca poate:) multumesc pentru sfaturi, mai astept Mesaj completat uitasem sa spun, am luat-o pe la 30k, acum are 48k km, deci problemele cu distributia le cam dau deoparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 /index.php?...&start=1780 poate are cineva de vanzare niste carene . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 /index.php?...&start=1780 poate are cineva de vanzare niste carene . Cel mai bine e sa cauti pe ebay.co.uk. Cauti o firma de transport anglia-romania, vorbesti cu ei, le ceri o adresa a lor din anglia, la care trimiti pachetul, apoi ei ti-l aduc in romania. Eu asa fac. Poti sa combini transportul cu altii si iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Caut si eu un VFR mai nou de 2002 si cu ABS. Stiti pe cineva care vinde/ isi vinde vifera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Salutare lume Am un prieten cu un vfr de 750, nu stiu exact anul, dar pana in 2000; azi cand sa desfacem bateria pt iernat am facut contact cu cadrul, s-a lasat cu scantei si nu mai are curent deloc; intrebare: ce siguranta s-a ars si unde e localizata? va rog explicati ca pt prosti ca nu le prea avem cu tehnica; multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Salutare lume Am un prieten cu un vfr de 750, nu stiu exact anul, dar pana in 2000; azi cand sa desfacem bateria pt iernat am facut contact cu cadrul, s-a lasat cu scantei si nu mai are curent deloc; intrebare: ce siguranta s-a ars si unde e localizata? va rog explicati ca pt prosti ca nu le prea avem cu tehnica; multam Nu-s lângă motor să mă uit, dar cred ca este o siguranță principală pe cablul de +. Am găsit Âşi o schemă, e aceea indicată pe figură cu FUSE MAIN, aproape de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 salut .oare ce ulei sa bag in honda mea?este un vfr de 750 din 87.10-40 ,15-40 sintetic sau mineral? habar nu am asa ca astept sugestii.multumesc. Salut si buna dimineata . . . . . adica asta e ora la care scriu ! Stii cumva , in zona Clujului , daca pot gasi o carena de dreapta ptr modelul de 750 din " 88 ? Multumesc anticiat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut si buna dimineata . . . . . adica asta e ora la care scriu ! Stii cumva , in zona Clujului , daca pot gasi o carena de dreapta ptr modelul de 750 din " 88 ? Multumesc anticiat ! Nu știu sigur daca e același model ca al tău, dar încearcă. Mail-ul lui e laios_v@yahoo.com. Are anunț pe okazii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Nu-s lângă motor să mă uit, dar cred ca este o siguranță principală pe cablul de +.Am găsit Âşi o schemă, e aceea indicată pe figură cu FUSE MAIN, aproape de baterie. Multam de raspuns. ce fel de siguranta e? din aia normala de 10? si fizic unde se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Multam de raspuns. ce fel de siguranta e? din aia normala de 10? si fizic unde se afla? Lângă terminalul de +, pe firul de +, uită-te bine. Cred că este de 30 A. Te-aș ajuta cu o poză dar nu sunt lângă motor. Dacă aștepți până mâine când ajung la motor, fac o poză să vezi. Mesaj completat L.E. Main fuse: The main fuse (1) is located on the starter magnetic switch near the battery negative (-) terminal lead, is: 30A 1. Turn the ignition switch OFF before checking or replacing a fuse to prevent an accidental short circuit. 2. Remove the seat 3. Disconnect the wire connector (2) of the starter magnetic switch (3). 4. Pull out the fuse. If the main fuse is blown, install a new fuse. The spare main fuse (4) is located near the starter magnetic switch. 5. Reconnect the wire connector and install the seat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Lângă terminalul de +, pe firul de +, uită-te bine. Cred că este de 30 A. Te-aș ajuta cu o poză dar nu sunt lângă motor. Dacă aștepți până mâine când ajung la motor, fac o poză să vezi.Mesaj completat L.E. Main fuse: The main fuse (1) is located on the starter magnetic switch near the battery negative (-) terminal lead, is: 30A 1. Turn the ignition switch OFF before checking or replacing a fuse to prevent an accidental short circuit. 2. Remove the seat 3. Disconnect the wire connector (2) of the starter magnetic switch (3). 4. Pull out the fuse. If the main fuse is blown, install a new fuse. The spare main fuse (4) is located near the starter magnetic switch. 5. Reconnect the wire connector and install the seat. mersi mult, o poza ar ajuta, dar cand ai timp, nu e graba, de maine ninge; ma mai intereseaza de cat e siguranta aia exact si ce tip, sa nu il pun pe om sa ia una gresita; posesorul nu are cont aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Salutare. Sunt interesat de un top case + suport pentru un VFR VTEC la un pret decent. Astept oferte aici sau pe PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Suport am văzut pe ebay, la 50 de euro, fără cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Dupa un an de salivat dupa acest motor ,am reusit sa-mi fac cadou de Craciun un VFR. Sarbatori Fericite !!!....ca pentru mine sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.