Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pe forumurile externe, sunt useri care dețin vfr-uri care au peste 350 000 de km , Âşi sunt useri cotați cu peste 3000 de mesaje pe forum, deci credibili. După spusele lor motoarele încă rulează ca Âşi scoase din cutie.

 

Recordul este de 750000 mile fara interventii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

scuze de intarziere. ulei am luat un bidon de 4 litri si mia mai ramas cam jumatate de litru am bagat motul 10w5100....da este indicat sa schimbi si filtru eu lam schimbat

mersi ca mai lamurit cu treaba asta.la ambreiaj se baga tot lichid de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recordul este de 750000 mile fara interventii :)

saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! ;) asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750?

 

Mesaj completat

Recordul este de 750000 mile fara interventii :laugh:

saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! :) asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750?

crez ca nu este nici un k 100 beemvept cu kilometraju"asta..... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Âşi de 800 cu distribuția pe roți dințate. Modelul 98-2001, injecție.

 

Din cate am inteles de la un om mai priceput decat mine, distributia la 800 este doar partial pe pinioane. La V-tech este direct lant :)

 

Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

 

Bujii, filtru aer?

 

Compresie motor?

 

Mizerie in rezervor - pompa infundata?

 

Releu-CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. :alcy:

Am eu la Ural si la Nipru, rup in 2 toate orezariile :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate.

Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii, filtru aer?

 

Compresie motor?

 

Mizerie in rezervor - pompa infundata?

 

Releu-CDI?

bujii NGK iridium, filtru aer hiflo, ambele au vreo 7000 km

compresie motor, banuiesc ca ar trebui sa se simta si mai in ture, cred.

pompa infundata, ar trebui sa dea rateuri sau sa faca figuri mai tot timpul, nu doar la schimbat de viteza.

releu CDI. nu stiu, releul e schimbat si el cu varianta upgradata de vfr.

 

 

Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate.

Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze.

 

da sa moara motorul parca, daca sunt a 3 vine intersectie/curba, schimb a doua, am ambreiajul tras, sa zicem, si vreau sa accelerez si sa dau drumu la ambreiaj, eh, se chinuie grav, tre sa o turez pana in 4-5000 si scade destul de mult cand dau drumul incet la maneta de ambreiaj, si iar trebuie sa compensez eu din acceleratie, si tot asa, pana intra "pe fagasul normal" :alcy: (sunt inginer, nu stiu sa ma exprim :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva.

La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape.

In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva.

La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape.

In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie?

 

nu stiu ce e aia TPS

a , nu. de la 4000 deja trage foarte bine. doar in ture joase. si cat motorul e oarecum rece, sa zicem primii 10 km, se comporta mai bine. cand se incazeste rau, mai prost

daca am socul tras un pic, astfel incat relantiul sa fie pe la 2000-2500, trage perfect, asa cum o stiu eu ca poate:)

 

multumesc pentru sfaturi, mai astept :alcy:

Mesaj completat

uitasem sa spun, am luat-o pe la 30k, acum are 48k km, deci problemele cu distributia le cam dau deoparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...&start=1780

 

poate are cineva de vanzare niste carene .

Cel mai bine e sa cauti pe ebay.co.uk. Cauti o firma de transport anglia-romania, vorbesti cu ei, le ceri o adresa a lor din anglia, la care trimiti pachetul, apoi ei ti-l aduc in romania. Eu asa fac. Poti sa combini transportul cu altii si iesi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume

 

Am un prieten cu un vfr de 750, nu stiu exact anul, dar pana in 2000; azi cand sa desfacem bateria pt iernat am facut contact cu cadrul, s-a lasat cu scantei si nu mai are curent deloc; intrebare: ce siguranta s-a ars si unde e localizata? va rog explicati ca pt prosti ca nu le prea avem cu tehnica; multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume

 

Am un prieten cu un vfr de 750, nu stiu exact anul, dar pana in 2000; azi cand sa desfacem bateria pt iernat am facut contact cu cadrul, s-a lasat cu scantei si nu mai are curent deloc; intrebare: ce siguranta s-a ars si unde e localizata? va rog explicati ca pt prosti ca nu le prea avem cu tehnica; multam

Nu-s lângă motor să mă uit, dar cred ca este o siguranță principală pe cablul de +.

Am găsit Âşi o schemă, e aceea indicată pe figură cu FUSE MAIN, aproape de baterie.

post-33938-1291842916_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .oare ce ulei sa bag in honda mea?este un vfr de 750 din 87.10-40 ,15-40 sintetic sau mineral? habar nu am asa ca astept sugestii.multumesc.

 

Salut si buna dimineata . . . . . adica asta e ora la care scriu !

Stii cumva , in zona Clujului , daca pot gasi o carena de dreapta ptr modelul de 750 din " 88 ?

Multumesc anticiat ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si buna dimineata . . . . . adica asta e ora la care scriu !

Stii cumva , in zona Clujului , daca pot gasi o carena de dreapta ptr modelul de 750 din " 88 ?

Multumesc anticiat ! :)

Nu știu sigur daca e același model ca al tău, dar încearcă. Mail-ul lui e laios_v@yahoo.com. Are anunț pe okazii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s lângă motor să mă uit, dar cred ca este o siguranță principală pe cablul de +.

Am găsit Âşi o schemă, e aceea indicată pe figură cu FUSE MAIN, aproape de baterie.

 

 

Multam de raspuns. ce fel de siguranta e? din aia normala de 10? si fizic unde se afla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspuns. ce fel de siguranta e? din aia normala de 10? si fizic unde se afla?

Lângă terminalul de +, pe firul de +, uită-te bine. Cred că este de 30 A. Te-aș ajuta cu o poză dar nu sunt lângă motor. Dacă aștepți până mâine când ajung la motor, fac o poză să vezi.

Mesaj completat

L.E.

 

Main fuse:

The main fuse (1) is located on the starter

magnetic switch near the battery negative (-)

terminal lead, is:

30A

1. Turn the ignition switch OFF before checking

or replacing a fuse to prevent an accidental

short circuit.

2. Remove the seat

3. Disconnect the wire connector (2) of the starter

magnetic switch (3).

4. Pull out the fuse. If the main fuse is blown,

install a new fuse. The spare main fuse (4) is

located near the starter magnetic switch.

5. Reconnect the wire connector and install the

seat.

post-33938-1291881865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lângă terminalul de +, pe firul de +, uită-te bine. Cred că este de 30 A. Te-aș ajuta cu o poză dar nu sunt lângă motor. Dacă aștepți până mâine când ajung la motor, fac o poză să vezi.

Mesaj completat

L.E.

 

Main fuse:

The main fuse (1) is located on the starter

magnetic switch near the battery negative (-)

terminal lead, is:

30A

1. Turn the ignition switch OFF before checking

or replacing a fuse to prevent an accidental

short circuit.

2. Remove the seat

3. Disconnect the wire connector (2) of the starter

magnetic switch (3).

4. Pull out the fuse. If the main fuse is blown,

install a new fuse. The spare main fuse (4) is

located near the starter magnetic switch.

5. Reconnect the wire connector and install the

seat.

 

mersi mult, o poza ar ajuta, dar cand ai timp, nu e graba, de maine ninge; ma mai intereseaza de cat e siguranta aia exact si ce tip, sa nu il pun pe om sa ia una gresita; posesorul nu are cont aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa un an de salivat dupa acest motor ,am reusit sa-mi fac cadou de Craciun un VFR.

 

Iulian2010-0286.jpg

Iulian2010-0280.jpg

Iulian2010-0275.jpg

Iulian2010-0287.jpg

 

Sarbatori Fericite !!!....ca pentru mine sunt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...