Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Va salut BANDITI și LA MULȚI ANI!! Sunt din nou posesor al unui BANDIT 600 N din 2002. Am mai avut un BANDIT 600 N din 2001 pe care l-am vândut și am plâns muuuult după el. Bine v-am regăsit! Atasez niste poze cu noul meu „TALHAR”.


» Post actualizat in 04 Jan 2018 18:38

Vă salut, Bandiților! Mă poate ajuta și pe mine cineva cu piesa încercuită din imaginea atașată?


» Post actualizat in 04 Jan 2018 18:45

Eu am pe ghidon piesa aceea pentru varianta S, fără filet pentru oglindă....! În plus dacă este cineva interesat de un schimb... Dau la schimb apărătoarea aceea de roată și lanț pe care o am eu acum pe moto (vizibilă în poze) pe o apărătoare originală, clasică! Și mai dau la schimb stop alb pe unul original, roșu.

post-14206-0-79336500-1514834261_thumb.jpg

post-14206-0-98656100-1514834273_thumb.jpg

post-14206-0-14515900-1515091116_thumb.jpg

Editat de pedrony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

de ce ti-ai luat GT-uri ca nu e asa greu banditul de 1200 ...alea de obicei se pun la mobre de 300kg

oricum sa le stapanesti sanatos :crack:

:) stii tu ceva dar nu stii in intregime , sunt doua modele de Angel Gt , modelul de baza (ce am luat eu) ce se poate pune pe orice motocicleta, am vazut pe afara ca il pun si pe supersporturi cei ce fac naveta, ptr ca tin foarte bine la uzura dar in acelasi timp rezista multi km (15.000-20.000) si este modelul "Heavy Duty" :)) ca nu stiu exact denumirea ,care are carcasa intarita suplimenta ptr a putea fi puse pe motociclete mai grele gen bmw k1600 sau fjr 1300

» Post actualizat in 31 Jan 2018 12:19

Scuzati eventualele greseli dar scriu de pe mobil si am "crenwustii" destul de grosi

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Vreau sa schimb evacuarea la un Bandit GSF600 sin 2004, dar nu vreau sa stric toba originala, in sensul ca nu as vrea sa tai finala (aceasta fiind cu tot cu teava care duce in galerie, jos). As vrea sa cumpar sau sa confectionez bucata de teava (cea din poze) de la galerie la finala pe care o voi achizitiona.

 

Ma poate ajuta cineva cu un contact care se pricepe la sudat in inox? Sau poate are cineva de vanzare o astfel de teava.

 

Multumesc

post-97636-0-40351000-1518184883_thumb.jpg

post-97636-0-67431000-1518184905_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de modelul 650, ai grija sa se potriveasca,sau sa te astepti la modificari in cazul in care nu merge la fix

Bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos, crash bar-uri am mai gasit si eu dar nu reusesc sa dau de crashpad decat undeva prin polonia.

Editat de Ciprian Gabriel Butacu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am tot rasfoit aria "service si intretinere", dar tot nu am gasit un raspuns la problema mea.

Ce ulei ar fi mai bun pentru mers preponderent in oras, vara?

Mentionez ca nu folosesc motoreta daca temperatura e sub 10 grade.

Pana in prezent am folosit Motul 10w40, cum recomanda manualul, insa as fi vrut sa trec la 15w50, avand in vedere regimul de ultilizare mentionat.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa treci fara teama la 15w50, dar renunta la MoRtul!

Eu am fost multumit de Belray exs, dar am auzit lucruri bune despre Eneos si o gramada de alti producatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bandit răcit numai cu ulei , e suficient 10w50 , rezista mai bine la temperaturi mari ale motorului , nu se rupe pelicula. In schimb daca ai bandit răcit și cu apa , poți să mergi in continuare numai cu 10w40.

Nu știu de ce moțul are atâția hateri , eu zic că și 5100 e ok dacă nu vrei sa dai banii pe full sintetic 7100.

Oare cine a inventat tehnologia ester ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Eu am luat ptr banditul meu de 1200 - Yacco MVX Race 15w50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 2 ani numai cu Motul 5100 10W40 , in total 32.000 km . La ultimul schimb de anul trecut i-am bagat just for fun un schimb cu 5100 -10W50 si nu am sesizat nici o diferenta notabila ( asta fiindca nu merg deloc in oras cu ea , ci doar la drumuri lungi afara ) in afara de faptul ca parca cand o lasi mai mult de 10 minute oprita , la pornire se aud un pic supapele cum rontaie , dar se potolosc imediat ce isi trage ulei ca lumea

 

Ieri pentru prima oara am bagat 7100 10W40 ... si vreau sa spun ca e altceva , cu totul altceva , zgomot mai mic al motorului , schimbarea treptelor impecabila , nici nu se compara , asta asa la prima vedere , si cam 100-120 km facuti . Si nici nu se mai aude absolut nimic la repornire , si am incercat de mai multe ori repornirea asta ...tot asa for fun

Ma gandeam sa il tin sa vedem daca duce 100k fara reparatii , acum am 62.000 km

Ce inseamna reparatii ? Al meu e din 96 are 75k acum pe ceas, dar cred ca real are undeva la 150k. Inafara de reglat supape, nu am umblat la motor din alte cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...