cnairda Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) of, unde-s motociclistii care demontau singuri motoru' de nepra pe marginea drumului? or fi fost si mai simple motoarele de nepra. dar, ca si completare ca sa va prindeti de ce nu vreau sa fac asta, la schimbarea placutelor am omis un surub de la etrierul de pe stanga, ala care-l leaga de furca.. am sesizat un troncanit la franare si dupa cateva ture am identificat si vizual problema.. e clar, nu-s o reincarnare a vreunui motorist timpuriu :-s. si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi? Editat Iunie 14, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) man, acuma nu te supara, am mai facut si eu unele greseli. de exemplu, mi-am pus furtunuri de frina HEL si le-am rutat cam aiurea, astfel ca la comprimarea si destindera suspensiei fata se frecau de o tabla de la far, de a inceput sa transpire lichid de frina. evident ca le-am schimbat, de asta se observa si niste chestii negre pe furtunurile de acum, e banda izolatoare pusa cu rol de protectie in locurile sensibile. btw, recomand sistemul 2+1, cu distribuitorul pastrat, nu doua furtunuri plecind din pompa. da' sa uiti de un surub de la frina... asta nu tine de indeminare, e neatentie, mai ales ca nu-i de joaca cu frina. nu-ti fa iluzii ca la service nu-s probleme. un avantaj e ca daca se intimpla ceva, ai pe cine sa dai vina si eventual sa plateasca daunele daca e cazul. acuma doi ani cind am fost in prima tura poe Transfagarasan, unuia din noi cu un Transalp ii intinsesera lantul asa de tare in service ca era struna. era coarda de chitara, pur si simplu. noroc ca avea unul din noi o cheie reglabila la el. si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi? e muci Banditul, nu se rezolva decit cu un CBR. Editat Iunie 14, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) ma, acu prefer sa cred ca am fost atat de retardat incat sa ma iau cu altceva si sa-l uit, in loc de, l-am pus si s-a desfacut.. am pus rapid altu "similar" si am dat comanda, acu le-am schimbat pe toate, sa fie noi la mine.. nush ce s-a intamplat, cred ca efectiv m-am intors sa fac altceva si nu m-am mai uitat.. totusi, surubu nu era in zona, ca l-am cautat a2a zi, deci si varianta cu stransu prost ramane in picioare, si nu-i nici aia mai buna.. de atunci am inceput si eu sa ma invat sa arunc un ochi la diferite chestii.. clona lu cnairda Editat Iunie 14, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 stie cineva cine e baiatul de la rubrica de accidente ? vad ca are bandit ... poate voi il stiti ? MH 09(03) AVN /index.php?/topic/679404-inca-un-carnagiu/page__view__findpost__p__3153680 Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. Editat Iunie 14, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza hai sa-ti povestesc o faza. acuma ~4 ani, discutie cu un coleg de serviciu - Calin, stii ca tu esti obligat sa mergi pe marginea drumului, nu? - ce vrei sa zici? nu-i asa. - da, motocicletele trebuie sa mearga pe marginea drumului, scrie in codul rutier/ - man, nu stiu, poate ai permisul luat in 1960 si pe vremea aia erau 3 motociclete in tara, cu viteza maxima 70 km/h. dar inrre timp s-a adus la zi codul rutier. - nu, nu-i asa. citeste codul rutier. - pai l-am citit, mai ales ca mi-am luat permisul dupa tine, poate e cazul sa-l citesti tu? - nu, sint sigur ca am dreptate, trebuie sa mergi pe dreapta. jur pe ce am mai sfint ca nu am inflorit absolut nimic o fi barbatii mai buni soferi (referindu-kma strict la indeminare) ca femeile, dar la orgoliu avem o problema mare. LE: e posibil sa am eu o pedala de frina intacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Daca acum ai lua toti soferii si i-ai pune sa dea examen, 50% ar pica! Si cred ca-s indulgent ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. pai initial m-am dus in praktiker sa iau surub dar nu aveau nimic cu pasul ala, am sunat la motorteam si elf si nu aveau, am dat comanda la elf, m-am dus la vitan in targ(unde gasesti cam orice) si am inceput sa caut intr-o lada cu suruburi a unui nene. am gasit unu, l-am luat, l-am pus, am mers asa vreo 2 saptamani pana au venit alea noi.. prima data cand am iesit pe motocicleta a venit unu peste mine in banda, am franat, s-a dus in fata si imi facea semn sa ma dau pe partea dreapta a drumului, deci aceeasi mentalitate retardata.. ca sa nu mai zic ca m-au mai intrebat cativa prin trafic de ce merg pe toata banda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR-BANDIT-CHOPPER-CUSTOM-BIKE-KIT-BOBBER-CHOP-RIGID-/280711280336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415bb236d0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR-BANDIT-CHOPPER-CUSTOM-BIKE-KIT-BOBBER-CHOP-RIGID-/280711280336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415bb236d0 Frate...de ce ti-ai face asa ceva dintr-un bandit??? cand sunt sute alte modele care ajung in starea asta mult mai usor si sunt mult mai potrivite pentru asemenea "tuning"...pe bune...mi se pare o tampenie sa iei un naked sau un sport si sa-l faci ciopar... ma rog...fiecare face ce crede...eu nu-mi dorect pentru banditu meu decat sa se transforme dintr-un 650 intr-un 1250...peste noapte ar fi ideal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.u...=item415bb236d0 E tare, asta pe cand mai imbatranesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Frate...de ce ti-ai face asa ceva dintr-un bandit??? cand sunt sute alte modele care ajung in starea asta mult mai usor si sunt mult mai potrivite pentru asemenea "tuning"...pe bune...mi se pare o tampenie sa iei un naked sau un sport si sa-l faci ciopar... ma rog...fiecare face ce crede...eu nu-mi dorect pentru banditu meu decat sa se transforme dintr-un 650 intr-un 1250...peste noapte ar fi ideal ) Cosmine, tu te miri de ce si-ar face cineva chopper din Bandit? da' ia explica-mi tu de ce-ar face cineva treaba asta: Editat Iunie 15, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Cosmine, tu te miri de ce si-ar face cineva chopper din Bandit? da' ia explica-mi tu de ce-ar face cineva treaba asta: Sa stii ca mi se pare mult mai logic si rational sa-ti faci drag din busa decat ciopar din bandit )))) sau te refereai la mamuțelul simpatic de pe busa? =))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=619&tbm=isch&tbnid=fNgUSoSyRfOo0M:&imgrefurl=http://www.superstreetbike.com/custombikes/0903_sbkp_1998_suzuki_bandit_1200/photo_03.html&docid=H0FBrD_gUYAxjM&imgurl=http://image.superstreetbike.com/f/15358592%252Bw750%252Bst0/0903_sbkp_03_z%252B1998_suzuki_bandit_1200%252Bleft_side_view.jpg&w=640&h=480&ei=kzHbT6TaBubU4QTtx_yRCg&zoom=1&iact=hc&vpx=106&vpy=312&dur=143&hovh=194&hovw=259&tx=129&ty=167&sig=114629593751812612858&page=2&tbnh=133&tbnw=191&start=15&ndsp=17&ved=1t:429,r:0,s:15,i:118 http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=619&tbm=isch&tbnid=NfZVhGlaQx1LNM:&imgrefurl=http://www.superstreetbike.com/custombikes/0903_sbkp_1998_suzuki_bandit_1200/photo_02.html&docid=hWpSsB3HyXYCaM&imgurl=http://image.superstreetbike.com/f/15358586%252Bw750%252Bst0/0903_sbkp_01_z%252B1998_suzuki_bandit_1200%252Bside_view.jpg&w=640&h=480&ei=kzHbT6TaBubU4QTtx_yRCg&zoom=1&iact=rc&dur=828&sig=114629593751812612858&page=1&tbnh=135&tbnw=180&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:5,s:0,i:84&tx=70&ty=71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Sa stii ca mi se pare mult mai logic si rational sa-ti faci drag din busa decat ciopar din bandit )))) sau te refereai la mamuțelul simpatic de pe busa? =))))))) mie nu mi se pare nimic logic in poza aia. cel mult e suprarealista, da' mi-e teama ca e pe bune si ca cineva chiar se mindreste cu realizarea. citeodata ma gindesc ca daca ar avea toti oamenii bun simt ar fi asa o plictiseala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta? clona lu cnairda Editat Iunie 15, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Americanii au un stil aparate la tuninguri de genu, de asemenea si masinile au niste culori tipatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta? clona lu cnairda nu pricep ce vrei sa zici. pai daca nu esti pe rezerva, nu e normal ca la sfirsit sa nu mai ajunga destula benzina in carburi? ma gindesc ca si sistemul de masurare a nivelului are o eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta? clona lu cnairda da' ma e normal ... la zephir nu pateai la fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR-BANDIT-CHOPPER-CUSTOM-BIKE-KIT-BOBBER-CHOP-RIGID-/280711280336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415bb236d0 Parerea mea ca banditul Kult si GSX-R 750-1100 din anii '90 sunt motocicletele cu cel mai mare potential pentru "taiat" si facut ceva fumos. Ma bate gandul sa iau un bandit kult (600-1200) si sa-l machiez un pic dar daca nu e bani, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 cam eroare de indicator zic si eu ca pare sa fie, deci din 5 liniute, cand ajung sa mai am 2 se intampla asta.. poate de fapt e mai gol rezervorul decat pare.. inseamna ca am reusit fara sa vreau sa fac ce incercam, sa raman fara benzina. pe mine ce ma intriga era ca nu mi se opreste motorul ci doar merge asa gatuit. ma apropii de rezerva zilele astea deci mai adun ceva simptome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 pai e normal sa mearga gituit, mai tine vreun km doi din momentul cind incep primele simptome de benzina terminata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 are careva din bucale sa-mi imprumute, sau stie unde gasesc (dar sa nu ma ccocoseze de bani) un set de filiera(alea 3) "tată" de 12mm sau 14 mm??? nu prea conteaza pasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 pai daca-i tata e tarod, daca-i mama e filiera. era vreo 5 lei un set de 8. nu tiu ce echivalent de bazar aveti in Bucale da' musai tre' sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.