Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

of, unde-s motociclistii care demontau singuri motoru' de nepra pe marginea drumului? :D

 

or fi fost si mai simple motoarele de nepra. dar, ca si completare ca sa va prindeti de ce nu vreau sa fac asta, la schimbarea placutelor am omis un surub de la etrierul de pe stanga, ala care-l leaga de furca.. am sesizat un troncanit la franare si dupa cateva ture am identificat si vizual problema.. e clar, nu-s o reincarnare a vreunui motorist timpuriu :-s.

 

si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi?

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

man, acuma nu te supara, am mai facut si eu unele greseli. de exemplu, mi-am pus furtunuri de frina HEL si le-am rutat cam aiurea, astfel ca la comprimarea si destindera suspensiei fata se frecau de o tabla de la far, de a inceput sa transpire lichid de frina. evident ca le-am schimbat, de asta se observa si niste chestii negre pe furtunurile de acum, e banda izolatoare pusa cu rol de protectie in locurile sensibile. btw, recomand sistemul 2+1, cu distribuitorul pastrat, nu doua furtunuri plecind din pompa.

da' sa uiti de un surub de la frina... asta nu tine de indeminare, e neatentie, mai ales ca nu-i de joaca cu frina.

nu-ti fa iluzii ca la service nu-s probleme. un avantaj e ca daca se intimpla ceva, ai pe cine sa dai vina si eventual sa plateasca daunele daca e cazul. acuma doi ani cind am fost in prima tura poe Transfagarasan, unuia din noi cu un Transalp ii intinsesera lantul asa de tare in service ca era struna. era coarda de chitara, pur si simplu. noroc ca avea unul din noi o cheie reglabila la el.

 

si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi?

e muci Banditul, nu se rezolva decit cu un CBR.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, acu prefer sa cred ca am fost atat de retardat incat sa ma iau cu altceva si sa-l uit, in loc de, l-am pus si s-a desfacut.. am pus rapid altu "similar" si am dat comanda, acu le-am schimbat pe toate, sa fie noi la mine.. nush ce s-a intamplat, cred ca efectiv m-am intors sa fac altceva si nu m-am mai uitat.. totusi, surubu nu era in zona, ca l-am cautat a2a zi, deci si varianta cu stransu prost ramane in picioare, si nu-i nici aia mai buna.. de atunci am inceput si eu sa ma invat sa arunc un ochi la diferite chestii..

 

clona lu cnairda

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cine e baiatul de la rubrica de accidente ?

vad ca are bandit ... poate voi il stiti ?

 

MH 09(03) AVN

 

 

/index.php?/topic/679404-inca-un-carnagiu/page__view__findpost__p__3153680

Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum.

eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile.

 

Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el :friends:

duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat :) astia-s "driverii" tarii.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum.

eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile.

 

 

duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat :) astia-s "driverii" tarii.

Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. :disappointed:

 

ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. :disappointed:

 

ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza :angryfire:

hai sa-ti povestesc o faza.

acuma ~4 ani, discutie cu un coleg de serviciu

 

- Calin, stii ca tu esti obligat sa mergi pe marginea drumului, nu?

- ce vrei sa zici? nu-i asa.

- da, motocicletele trebuie sa mearga pe marginea drumului, scrie in codul rutier/

- man, nu stiu, poate ai permisul luat in 1960 si pe vremea aia erau 3 motociclete in tara, cu viteza maxima 70 km/h. dar inrre timp s-a adus la zi codul rutier.

- nu, nu-i asa. citeste codul rutier.

- pai l-am citit, mai ales ca mi-am luat permisul dupa tine, poate e cazul sa-l citesti tu?

- nu, sint sigur ca am dreptate, trebuie sa mergi pe dreapta.

 

jur pe ce am mai sfint ca nu am inflorit absolut nimic :)

 

o fi barbatii mai buni soferi (referindu-kma strict la indeminare) ca femeile, dar la orgoliu avem o problema mare.

 

LE: e posibil sa am eu o pedala de frina intacta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum.

eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile.

 

 

duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat :) astia-s "driverii" tarii.

 

pai initial m-am dus in praktiker sa iau surub dar nu aveau nimic cu pasul ala, am sunat la motorteam si elf si nu aveau, am dat comanda la elf, m-am dus la vitan in targ(unde gasesti cam orice) si am inceput sa caut intr-o lada cu suruburi a unui nene. am gasit unu, l-am luat, l-am pus, am mers asa vreo 2 saptamani pana au venit alea noi..

 

prima data cand am iesit pe motocicleta a venit unu peste mine in banda, am franat, s-a dus in fata si imi facea semn sa ma dau pe partea dreapta a drumului, deci aceeasi mentalitate retardata.. ca sa nu mai zic ca m-au mai intrebat cativa prin trafic de ce merg pe toata banda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Frate...de ce ti-ai face asa ceva dintr-un bandit??? cand sunt sute alte modele care ajung in starea asta mult mai usor si sunt mult mai potrivite pentru asemenea "tuning"...pe bune...mi se pare o tampenie sa iei un naked sau un sport si sa-l faci ciopar... ma rog...fiecare face ce crede...eu nu-mi dorect pentru banditu meu decat sa se transforme dintr-un 650 intr-un 1250...peste noapte ar fi ideal :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate...de ce ti-ai face asa ceva dintr-un bandit??? cand sunt sute alte modele care ajung in starea asta mult mai usor si sunt mult mai potrivite pentru asemenea "tuning"...pe bune...mi se pare o tampenie sa iei un naked sau un sport si sa-l faci ciopar... ma rog...fiecare face ce crede...eu nu-mi dorect pentru banditu meu decat sa se transforme dintr-un 650 intr-un 1250...peste noapte ar fi ideal :))

Cosmine, tu te miri de ce si-ar face cineva chopper din Bandit?

da' ia explica-mi tu de ce-ar face cineva treaba asta:

post-24366-0-63503200-1339765038_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmine, tu te miri de ce si-ar face cineva chopper din Bandit?

da' ia explica-mi tu de ce-ar face cineva treaba asta:

 

Sa stii ca mi se pare mult mai logic si rational sa-ti faci drag din busa decat ciopar din bandit :))))) sau te refereai la mamuțelul simpatic de pe busa? =)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca mi se pare mult mai logic si rational sa-ti faci drag din busa decat ciopar din bandit :))))) sau te refereai la mamuțelul simpatic de pe busa? =)))))))

mie nu mi se pare nimic logic in poza aia. cel mult e suprarealista, da' mi-e teama ca e pe bune si ca cineva chiar se mindreste cu realizarea. citeodata ma gindesc ca daca ar avea toti oamenii bun simt ar fi asa o plictiseala... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta?

 

clona lu cnairda

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta?

 

clona lu cnairda

nu pricep ce vrei sa zici. pai daca nu esti pe rezerva, nu e normal ca la sfirsit sa nu mai ajunga destula benzina in carburi? ma gindesc ca si sistemul de masurare a nivelului are o eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a intamplat de cateva ori, cand ma apropii de finalul rezervorului, sa nu-mi mearga toti cilindrii. pur si simplu pierd din putere, se schimba zgomotul motorului si sta sa moara. nu isi revine decat daca trec pe rezerva. ieri am facut asta in mers si am trecut de la mers in 3 cilindrii gatuit si stand sa moara la banditu normal instant.. nu se intampla asta decat cand mai am 2 liniute de benzina sau doar ultima care blinkaie.. asa-i la mine in bordu din 2004. a mai patit careva asta?

 

clona lu cnairda

 

da' ma e normal ... la zephir nu pateai la fel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Parerea mea ca banditul Kult si GSX-R 750-1100 din anii '90 sunt motocicletele cu cel mai mare potential pentru "taiat" si facut ceva fumos. Ma bate gandul sa iau un bandit kult (600-1200) si sa-l machiez un pic dar daca nu e bani, asta e.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam eroare de indicator zic si eu ca pare sa fie, deci din 5 liniute, cand ajung sa mai am 2 se intampla asta.. poate de fapt e mai gol rezervorul decat pare.. inseamna ca am reusit fara sa vreau sa fac ce incercam, sa raman fara benzina. pe mine ce ma intriga era ca nu mi se opreste motorul ci doar merge asa gatuit. ma apropii de rezerva zilele astea deci mai adun ceva simptome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...