Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu-i asa?

 

 

Cartea viselor zice ca o sa iti iei honda :crack:

 

A incercat careva sa puna cauciuc de 180 pe spate ?

 

 

Merita, dar daca il schimbi cu tot cu janta. Merge de la B12 si de la gsx-r 750 1994-1996 respectiv gsx-r 1990-1992. Or mai fi si altele, dar nu le stiu eu. La vremea respectiva m-am cam chinuit cu alinierea (la mine nu a intrat janta stock). Cat priveste pusul direct pe janta de 4,5 era un topic dedicat cauciucului mai lat fata de standard iar baietii zic ca e destul de afectata ciclistica. Acum eu am 190, desi ar trebui sa fie 180 (nu am gasit atunci si eram intr-o oarecare criza). Se simte ca in curbe se lasa mai greu, dar parca sta mai bine pe traiectorie :what: .

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: am o indoitura (nu grava) la janta fata. Nu face probleme. Sa ma stresez sa caut s-o indrept sau s-o las asa? E de mult, cred are mai bine de un an.

 

eu am avut una naspa tot pe fata (pierdea aeru' dar nu de tot, ramanea cam 1 BAR in roata) ...am fost si am facut-o la un nene la Sama... Cosmin parca mi-a dat nr lui...

daca a ta nu pierde aer si e echilibrata, nah...poti s-o faci doar daca vrei sa fie ok.

 

Ma...am observat in ultima perioada ca am franele cam moi/buretoase... se apasa putin in trepte, dar placutele sunt peste 50%. Ma gandeam sa schimb lichidu de frana (nu l-am schimbat niciodata) si sa le fac o aerisire. S-o rezolva asa...sau trebe sa umblu si la garniturile de cilndrii si/sau sa schimb furtunele? ia zi caline, ca tu esti maistru la franele de bandit.

 

mai intreb odata: a pus careva, sau a mers careva pe un Bandit cu semighidoane sau ghidon M (ala de caferacer) ? cat de incomod e fata de stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, ce sa vorbim discutii. un bidon de lichid de frina Bosch de juma' de litru e 20 de RON si operatiunea o poti face acasa lejer, iti trebuie o cheie de 8, un furtun cam de 5 mm diam. interior si eventual un ajutor.

un set de furtunuri aftermarket e 200 de RON iar un set de garnituri 40 de euro.

acuma, tragind linie, ce zici? merita sa incerci o aerisire sau sari direct la aproape 400 de RON, poate-poate or aduce vreo 5% imbunatatire?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mai intreb odata: a pus careva, sau a mers careva pe un Bandit cu semighidoane sau ghidon M (ala de caferacer) ? cat de incomod e fata de stock?"

 

Am avut eu semighidoane pe kult dar cu prea multe avantaje nu pot sa te ajut,poate singurul era in oras cand ma strecuram mai bine printre oglinzi,in rest la drumuri mai lungi nu ma simteam confortabil(dureri de muschi intre coloana si omoplat), iaras nu-mi placea faptul ca daca vroiai sa mergi mai rapid pe viraje (cu schimbarea greutatii de pe o parte pe alta),erai de fapt mai lent si mai nesigur pt ca banditul nu se calareste ca un ss sa schimbi din picioare centrul de greutate, alt dezavantaj era ca pe acceleratii blana si viteze peste 180+ imi cedau muschii antebratului,si ultimul(cred)era pozitia dar eu aveam toata suspensia modificata asa ca asta nu este un lucru de luat in seama pt stock...asa ca am pus un riser pe furca care o sti si ghidon lsl sbk(parca) si mi-e mult mai bine.Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate-poate or aduce vreo 5% imbunatatire?

daca doar atat, atunci ii fac doar aerisire + lichid nou... numa' sa vina frate-miu din concediu, sa-mi dea manete :grinbandit:

 

 

 

cam multe dezavantaje.... mai sta pe bara transformarea in cafe...

 

 

In alta ordine de idei... mi-am dat jos toate fieratanele de pe ea azi (suportii de coburi si portbagajul/suportul de topcase)... mi-era dor s-o vad mai slick.

Cand am prins suruburile la codita, buloanele alea de agatat bagaje, ala dinspre rider/fata/jumatea seii, de pe stanga, mi-am crapat prinderea/gaura la codita vreo 3 mm... ideea e ca n-am strans mai mult/tare decat de obicei sau pe stanga. Deocamdata am lasat-o asa, dar daca se extinde crapatura (si acum sfat pt lipit plastice sparte la mobra):

Dau codita jos (toata)...curat pe interior bine, si cu Picatura "pic" pe firul crapaturii...dupa ce se usuca putin, intind tifon peste lipitura, pe care-l imbib in Picatura....mai pun un tifon, il imbim si pe ala...mai pun un tifon peste care pun un carton si il prind cu-un carlig puternic (gen de rufe, dar mai tare) ...toate chestiile astea doar pe interior. Dupa o zi la uscat, se curata cartonul cu apa si e mai rezistent ca-n fabrica. Am mai facut asta odata (codita crapata la jumatatea din spate a seii pasagerului, exact pe mijlocul mobrei cum ar veni) si acum, 2 ani jumate mai tarziu, e gigea + semicarenele Hondii lu' pretina, care au ramas lipite in zona respectiva si dupa un accident, in care restul carenei s-a facut bucatele..... sper numa' sa nu se extinda crapatura aia...ca e ceva surubareala sa dai/pui codita de pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am observat zilele astea ca amortizorul de pe spate e cam slab, cand merg cu pasager -65 kg, parca dau cu curu' de pamant . M-am uitat la el, nu are scursuri de ulei sau ceva de genu si e dat la 6 si ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz.

Mai are careva, is ok?

Va multumesc pt ajutor! :peace:

Editat de nae10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz.

de curiozitate, stii cam pe la cati banuti se invarte? mie mi-a trecut prin minte, desi nu am vreo problema la capitolul amortizoare, si am renuntat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro :)

oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi.

ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle.

eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase.

daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare.

lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si Bob's your uncle.

 

'r-am ai dreacu' dă engleji, baga o expresie-n romana, ca nu toti stiu ce e bob's your uncle... mai bine bagi "si cu asta basta", chiar daca e 'talianizata, o intelege orice roman. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro :)

oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi.

ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle.

eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase.

daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare.

lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare.

Multam fain !

Ieri , dupa ce am cutreierat putin cartea tehnica, am desfacut dopul de la furtunul ce pleaca din filtrul de aer( dopul ala de jos) si m-am minunat de ce am gasit acolo... un amestec maroniu de benzina si ulei, la inceput si apoi o chestie neagra- ce semana a ulei. Uleiul eu l-am schimbat acu 2500 km, ink e ok , in filtrul de aer n-am gasit niciun fel de mizerie -inafara de praful de pe filtru.

Acu stau si ma gandesc ca n-a mai curatat nimeni acest furtunas de multa vreme!

O zi faina si asfalt uscat Banditilor si nu numai! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa confirme si baietii .. care au pus. Calin stiu ca are 160/60 pe spate ...

 

Aici am gasit zice 96-05 dar acum io stiu...poate au schimbat si jentile intre timp la modelele mai noi.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSF600-Bandit-1996-05/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este in practiker kit de fibra .. vreo 20 lei fibra (0.5 mp) si rasina tot 20 lei.

 

nu stiu daca merita efortul cu kit/fibra pentru ce am eu....chiar daca se crapa de tot, pana la buza, lipitura nu depaseste 5x1 cm, dar e bine de stuit...ca am de lipit carenele din accidentul pretinii...chiar daca acum are noi, nu strica sa le repar pe alea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...