Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut,

o intrebare de incepator in ale Banditului...

Cum reglez relantiul... am vazut ca surubul unde ajunge cablul de acceleratie este fix la mijlocul motorului sub rezervor. Din acest motiv este foarte greu (pana acum chiar imposibil) sa umblu la piulitele acelui surub...

Cum sa fac? sa dau rezervorul jos? (sa il desfac si sa ii schimb pozitia pana reglez?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc :)

 

/index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am, de cand am cumparat Banditu, un parbriz universal cu prinderi pe ghidon (nu pe far asa cum sunt majoritatea pentru naked). l-am folosit o singura data. in afara de faptul ca arata odios cu umbrela aia montat in fata :)) alte diferente nu am observat. asa ca, am renuntat la ideea de parbriz. eu merg destul de mult in afara, touring, si nu am simtit niciodata nevoia unui parbriz. la o viteza de croaziera de 110-130 ma simt excelent pe N-ul meu. daca mai e si incarcat cu bagaje, este motocicleta perfecta pentru mine. s-ar putea mai bine cu un 1200 probabil. o sa mai fac un test cu parbrizul, in concediul de anul asta, dar nu pe Bandit. o sa-l montez pe monsterica mandrei. diferenta de inaltime intre noi doi e undeva la vreo 30 cm :)))) probabil ca si parbrizul are o limita de inaltime pana la care este eficient si se simte diferenta. Oricum ar fi, orice parbriz aftermarket arata odios pe un naked N. Deocamdata banditu isi face treaba foarte bine si se incadreaza in cerintele mele. cand nu va mai fi de ajuns pentru nevoile mele, atunci voi renunta la naked si voi trece la un touring mare. Cheers.

 

Schimband un pic subiectul, am si eu nevoie de sfaturi si propuneri in legatura cu concediul. Ruta este: Bucuresti - Sibiu - Timisoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga (popsit vreo 4-5 zile) si retur.

Pana acum, am urmatoarele:

 

-kit de pana cu snur

-kit de pana cu spuma

-priza 12V pentru GPS

-2x Spray de uns lantu

-2x Spray de curatat lantu

-Kit de reparatie cabluri

-Doua bujii de schimb

-2x butelcute mici lichid de frana

-Trusa de scule Banditu originala

-Trusa de scule universala

 

Urmeaza:

 

-schimb placute de frana

-schimb ulei

 

Din punct de vedere "mecanic", ce credeti ca ar mai trebui sa avem la noi. Doua motoare, 3.000 km. Nu am mai mentionat si restul bagajelor ca sunt implicte (cort, saci de dormit, haine, cosmetice, electronice si comestibile). Si, la recomandarea unor prieteni, neaparat manusi moto de schimb :)) din experienta, nu mai plec la drum lung fara a doua pereche de manusi USCATE =))

 

Mersi mult! Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stoiane, iti spun eu ce sa NU iei in excursie....

 

....

 

 

un DUCATI! :crack:

 

glumesc man.:grinbandit:

 

uite peste ce-am dat...

ahhh, amintiriilii ma chinuieste

 

Cam asa m-am pregatit eu pt exscursie:

 

Mobra: Suzuki GSF600 Bandit Naked - an 2001 - 45.000 km pe ceas

Ea merge perfect si i-am schimbat(si ii mai schimb in uichendu asta)

- gume noi si roti echilibrate

- placute fata-spate noi

- kit de lant nou

- filtru aer nou

- ulei si filtru de ulei noi

 

Mobra va fi echipata pentru drum cu:

- 2 coburi laterale de plastic Givi E21 de 21 litri + suportii aferenti.

- 1 topcase MD 42 (Shad 42) de 42 litri + suportul aferent.

- 1 tankbag MD de 16 litri (cu extindere pana la 25 litri)

- GPS (auto din pacate) cu ultimele harti + "bricheta"

 

o sa am pentru intretinere si in caz de "bate-n lemn":

- perie mica (de curatat lantul)

- spray curatat + spray uns lantul

- trusa mobrei

- kit de pana cu snur si minibutelii cu aer

- kit reparatie cabluri

- una/doua bujii de rezerva

- soricei

- ductape

 

Echipament pt camping si altele:

- cort 2 pers Quechua T2 Ultralight (i-am facut proba de 1 mai, e gigea) dim strans: 40x30 cm - 2.9 kg

- 2 x saltele autogonflante Quechua de 180x54x2,5 cm (dormi ca-n pat :grinbandit: ) dimensiune strans 54x15 cm

- 2 x saci de dormit Quechua S15 Ultralight (am dormit in el la 5 grade si mi-era cald) dimensiune strans 25x12 cm - 600 gr

- primus Campingaz Bleuet Micro (1300 Wati, fierbere 1L: 5min 15s) + butelie CV300plus (2 ore 40 min)

- 2 x cana-castron mici din al/inox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-2x Spray de uns lantu

-2x Spray de curatat lantu

ce faci cu 2 de curatat lantul? mie personal mi se pare mult si 2 de uns lantul. il ungi de 3-4 ori, 2 motorete. zic ca unul e suficient.

 

mai bine:

+ becuri semnalizare, faza scurta

+ cativa metri de sfoara rezistenta, cabluri electrice

 

-2x butelcute mici lichid de frana

cu astea ce faci? ca daca iti cedeaza o frana, o mai ai pe cealalta cat sa mergi cateva zeci de km...pana la o benzinarie.

 

 

Totusi, nu mergi la razboi, si nu esti singur.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faci cu 2 de curatat lantul? mie personal mi se pare mult si 2 de uns lantul. il ungi de 3-4 ori, 2 motorete. zic ca unul e suficient.

 

mai bine:

+ becuri semnalizare, faza scurta

+ cativa metri de sfoara rezistenta, cabluri electrice

 

 

cu astea ce faci? ca daca iti cedeaza o frana, o mai ai pe cealalta cat sa mergi cateva zeci de km...pana la o benzinarie.

 

 

Totusi, nu mergi la razboi, si nu esti singur.

 

Butelcutele de lichid de frana sunt pentru Ducatiul mandrei =))))) pana acum, o data la 500 km pierdea tot lichidul din pompa de ambreiaj...saptamana viitoare ii schimbam pompa cu una noua...dar...mai bine sa fim siguri...doar e Ducati =))))

 

Nicky...lista ta e foarte folositoare si in afara de primus, am tot ce scrie acolo. Cu spray-urile, ma gandeam ca suntem doua mobre, undeg lanturile undeva la 500 km, le spalam la 1000. un spray motorex nu stiu daca imi va ajunge pentru toata tura pentru ambele mobre...ma rog...daca constat ca nu mai am loc in bagaje,o sa renunt la un spray de curatat.

 

O sa-mi iau la mine si niste vecuri de semnalizare si unu de faza scurta...just in case.

 

Mersi mult.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in excursie am folosit 2 sprayuri mari (un motorex road plus si un 2+2 luat din jermania) si doua sprayuri de curatat...dar eu am bagat 5.300 km si am prins ceva ploi..

 

cosmine, nu te cara cu chestii dupa tine care daca pica, nu afecteaza mersul mobrei...ti-am zis, gasesti in Viena Louis Megastore... di tatii, ia-ti chestii cat sa nu ramai in drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am,dar il am de cand am cumparat Banditul.Nu pot sa iti zic ce deferente sunt fata de stock,pt ca am mers cu stock doar vreo 2 zile asta cand a trebuit sa imi fac itpul. Din cate stiu nu e schimbat numai cauciucul ci e schimbat cu tot cu janta,aceasta fiind de pe suzuki gsx r 750 de prin 1995-1997 pe acolo pe undeva, nu stiu exact,cred ca 1995.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i asa?

 

 

Cartea viselor zice ca o sa iti iei honda :crack:

 

A incercat careva sa puna cauciuc de 180 pe spate ?

 

 

Merita, dar daca il schimbi cu tot cu janta. Merge de la B12 si de la gsx-r 750 1994-1996 respectiv gsx-r 1990-1992. Or mai fi si altele, dar nu le stiu eu. La vremea respectiva m-am cam chinuit cu alinierea (la mine nu a intrat janta stock). Cat priveste pusul direct pe janta de 4,5 era un topic dedicat cauciucului mai lat fata de standard iar baietii zic ca e destul de afectata ciclistica. Acum eu am 190, desi ar trebui sa fie 180 (nu am gasit atunci si eram intr-o oarecare criza). Se simte ca in curbe se lasa mai greu, dar parca sta mai bine pe traiectorie :what: .

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: am o indoitura (nu grava) la janta fata. Nu face probleme. Sa ma stresez sa caut s-o indrept sau s-o las asa? E de mult, cred are mai bine de un an.

 

eu am avut una naspa tot pe fata (pierdea aeru' dar nu de tot, ramanea cam 1 BAR in roata) ...am fost si am facut-o la un nene la Sama... Cosmin parca mi-a dat nr lui...

daca a ta nu pierde aer si e echilibrata, nah...poti s-o faci doar daca vrei sa fie ok.

 

Ma...am observat in ultima perioada ca am franele cam moi/buretoase... se apasa putin in trepte, dar placutele sunt peste 50%. Ma gandeam sa schimb lichidu de frana (nu l-am schimbat niciodata) si sa le fac o aerisire. S-o rezolva asa...sau trebe sa umblu si la garniturile de cilndrii si/sau sa schimb furtunele? ia zi caline, ca tu esti maistru la franele de bandit.

 

mai intreb odata: a pus careva, sau a mers careva pe un Bandit cu semighidoane sau ghidon M (ala de caferacer) ? cat de incomod e fata de stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, ce sa vorbim discutii. un bidon de lichid de frina Bosch de juma' de litru e 20 de RON si operatiunea o poti face acasa lejer, iti trebuie o cheie de 8, un furtun cam de 5 mm diam. interior si eventual un ajutor.

un set de furtunuri aftermarket e 200 de RON iar un set de garnituri 40 de euro.

acuma, tragind linie, ce zici? merita sa incerci o aerisire sau sari direct la aproape 400 de RON, poate-poate or aduce vreo 5% imbunatatire?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mai intreb odata: a pus careva, sau a mers careva pe un Bandit cu semighidoane sau ghidon M (ala de caferacer) ? cat de incomod e fata de stock?"

 

Am avut eu semighidoane pe kult dar cu prea multe avantaje nu pot sa te ajut,poate singurul era in oras cand ma strecuram mai bine printre oglinzi,in rest la drumuri mai lungi nu ma simteam confortabil(dureri de muschi intre coloana si omoplat), iaras nu-mi placea faptul ca daca vroiai sa mergi mai rapid pe viraje (cu schimbarea greutatii de pe o parte pe alta),erai de fapt mai lent si mai nesigur pt ca banditul nu se calareste ca un ss sa schimbi din picioare centrul de greutate, alt dezavantaj era ca pe acceleratii blana si viteze peste 180+ imi cedau muschii antebratului,si ultimul(cred)era pozitia dar eu aveam toata suspensia modificata asa ca asta nu este un lucru de luat in seama pt stock...asa ca am pus un riser pe furca care o sti si ghidon lsl sbk(parca) si mi-e mult mai bine.Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate-poate or aduce vreo 5% imbunatatire?

daca doar atat, atunci ii fac doar aerisire + lichid nou... numa' sa vina frate-miu din concediu, sa-mi dea manete :grinbandit:

 

 

 

cam multe dezavantaje.... mai sta pe bara transformarea in cafe...

 

 

In alta ordine de idei... mi-am dat jos toate fieratanele de pe ea azi (suportii de coburi si portbagajul/suportul de topcase)... mi-era dor s-o vad mai slick.

Cand am prins suruburile la codita, buloanele alea de agatat bagaje, ala dinspre rider/fata/jumatea seii, de pe stanga, mi-am crapat prinderea/gaura la codita vreo 3 mm... ideea e ca n-am strans mai mult/tare decat de obicei sau pe stanga. Deocamdata am lasat-o asa, dar daca se extinde crapatura (si acum sfat pt lipit plastice sparte la mobra):

Dau codita jos (toata)...curat pe interior bine, si cu Picatura "pic" pe firul crapaturii...dupa ce se usuca putin, intind tifon peste lipitura, pe care-l imbib in Picatura....mai pun un tifon, il imbim si pe ala...mai pun un tifon peste care pun un carton si il prind cu-un carlig puternic (gen de rufe, dar mai tare) ...toate chestiile astea doar pe interior. Dupa o zi la uscat, se curata cartonul cu apa si e mai rezistent ca-n fabrica. Am mai facut asta odata (codita crapata la jumatatea din spate a seii pasagerului, exact pe mijlocul mobrei cum ar veni) si acum, 2 ani jumate mai tarziu, e gigea + semicarenele Hondii lu' pretina, care au ramas lipite in zona respectiva si dupa un accident, in care restul carenei s-a facut bucatele..... sper numa' sa nu se extinda crapatura aia...ca e ceva surubareala sa dai/pui codita de pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...