Maximo74 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 am nevoie de putin ajutor, vreau sa-mi schimb manetele la bandit-ul meu ( 2002 ) si nu gasesc nimic compatibil, le vreau pe cele albastre sport scurte iar in listele de compatibilitate gasesc ori ( bandit 1989-1997 ) ori ( bandit 1200, 650 sau 1250 ) nici urma de bandit 600 2000-2004. ...la userul Garcya ai incercat?Stiu ca aduce pt orice tip moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Merci gn77b, intre timp am sunat la MyMoto dealer Suzuki si comform manualului maneta din dreapta se potriveste la banditul de1200, 650, 1250, etc iar la cea din stanga era trecut doar gsf 600 2000-2004 iar lui Garcya I-am cerut o oferta, sa vedem ce zice. merci. PS: ma mai intereseaza un suport de topcase sau un alu-rack binenteles sh din lipsa de bani, daca are cineva pe aici ar fi minunat. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 My bad, am citit la repezeala si am crezut ca vrei doar maneta de frina. Cu toate ca nu stiu de ce ti-ai pune una de-un fel si una de-un fel Maneta din stg e normal sa se potriveasca la mai putine motoare ca unele au ambreiaj hidraulic, altele pe cablu. Totusi vad ca asta stock de frina e si dumneaei pe n'spe modele: 1989 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1990 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1991 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1992 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1993 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1994 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1995 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1996 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1996 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1997 GS500E HANDLE LEVER 1997 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1998 GS500E HANDLE LEVER 1998 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1999 GS500E HANDLE LEVER 1999 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 2000 GS500E HANDLE LEVER 2001 GS500 HANDLE LEVER 2002 GS500 HANDLE LEVER 2004 GS500F HANDLE LEVER 2005 GS500F HANDLE LEVER 2006 GS500F HANDLE LEVER 2007 GS500F HANDLE LEVER 2008 GS500F HANDLE LEVER 2009 GS500F HANDLE LEVER 1989 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1990 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1991 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1992 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1993 GS500E HANDLE SWITCH (L-M-N-P-R) 1993 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1994 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1995 GS500E HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1995 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1996 GS500ET HANDLE LEVER (MODEL L-M-N-P-R-S-T) 1996 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1997 GS500E HANDLE LEVER 1997 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1998 GS500E HANDLE LEVER 1998 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 1999 GS500E HANDLE LEVER 1999 GSF600S-BANDIT HANDLE LEVER 2000 GS500E HANDLE LEVER 2001 GS500 HANDLE LEVER 2002 GS500 HANDLE LEVER 2004 GS500F HANDLE LEVER 2005 GS500F HANDLE LEVER 2006 GS500F HANDLE LEVER 2007 GS500F HANDLE LEVER 2008 GS500F HANDLE LEVER 2009 GS500F HANDLE LEVER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Banditi, daca e ok joi, va invit la o tura /index.php?/topic/709382-bucuresti-vama-veche-pe-1-mai-via-harsova/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut ! are cineva urmatoarele piese de vanzare? : far , bord, aripa fata, butuc contact , oglinzi ,ghidon , roata fata. Am un Suzuki Bandit 600 din 2001 (a dat o masina peste mine si mi-a facut motorul de comanda) sau daca stiti vre-un link cu dezmembrari suzuki bandit ar fi perfect..nu gasesc nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 daca nu gasesti, ebay e o sursa buna de piese. banditul s-a vandut mult, piese sunt garla. totul e sa trimita in RO si sa iti convina pretul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 daca nu gasesti, ebay e o sursa buna de piese. banditul s-a vandut mult, piese sunt garla. totul e sa trimita in RO si sa iti convina pretul! acum o sa caut. multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Salutare, As vrea sa va intreb daca un redresor - de genul - http://www.emag.ro/redresor-pentru-baterie-einhell-bt-bc-12-12-a-1056700/pd/EDRVTBBBM/ este bun pentru a fi folosit pentru o baterie de Bandit. Ma gandeam sa incerc asa inainte de a o schimba. Moto este Bandit SA 650 S, injectie, 2007. Bateria cred ca este cea originala. Aprinde farul, porneste injectia, dar nu are suficient curent pentru a porni. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Mie mi se pare ca asta-i genul de intrebare pusa in speranta ca o sa primesti o confirmare. Nu gasesti pe cineva sa ti-o puna o zi pe redresor (eventual special pt. moto)? Esti dispus sa dai 134 de ron pe un redresor, dar nu dai 200 pe o baterie decenta? Banuiesc ca are 4-5 ani, mi se pare o durata de viata decenta. Ce inseamna redresor "de genul"? Nu e prea precisa definitia. Pe baterii sint marcate 2 moduri de incarcare, unul la cca. 1/10 din capacitatea nominala in Ah, si unul cam la capacitatea nominala. Ala zice ca incarca la 12 amperi, deci cam la limita. Bateria a ajuns asa de la folosire, sau de ls stat mult pe dreapta? In ambele cazuri, e cam vesnica pomenire. Eu pariez ca nu mai faci nimic cu ea. Oricum , tu o sa mergi tot pe varianta pe care ti-ai propus-o inainte de-a intreba. Editat Mai 2, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Nu merita sa dai bani pe redresor, e mult prea mult pentru acumulatorul motocicletei. Porneste motorul cu cabluri de la masina, da o tura de vreo ora cu el. Daca il opresti, iar apoi peste vreo 2-3 ore porneste usor ai sanse ca bateria sa nu fie moarta si sa se mai incarce in timpul in care mergi, altfel cred ca ar fi momentul sa cumperi alt acumulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Nu merita sa dai bani pe redresor, e mult prea mult pentru acumulatorul motocicletei. Porneste motorul cu cabluri de la masina, da o tura de vreo ora cu el. Daca il opresti, iar apoi peste vreo 2-3 ore porneste usor ai sanse ca bateria sa nu fie moarta si sa se mai incarce in timpul in care mergi, altfel cred ca ar fi momentul sa cumperi alt acumulator.^^What he said^^ Omul a zis-o mult mai bine decit mine. E cea mai ieftina varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Daca danseaza putin acul de la vitezometru (dupa 100) e pe duca senzorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Redresorul acela poate incarca, lejer, o baterie de 120Ah, ceea ce nu este cazul. Ca sa incarci o baterie de moto de 10-12Ah iti trebuie un redresor care sa ofere minim 1-1.2A. Acel redresor este foarte bun daca n-ai deloc, adica, este bun la casa omului, poti incarca toate bateriile de prin preajma, moto, auto, tractor, in ordinea marimii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 mare rugaminte, nu se mai aprinde becul de pozitie din far, becul de la numar si becurile de pozitie din spate, presupun ca sunt toate legate la aceeasi siguranta dar care este aceea ? m-am uitat in cutia de siguranta din spate de sub manerul pasagerului si sunt toate bune, mai sunt si in alta parte sigurante, probabil am atins vreo borna pe undeva cand am dat bateria jos sa o pun pe redresor. help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Nu stiu ce ai facut dar ca regula generala, pentru a evita neplacerile, cand deconectezi bateria, intai "-" si apoi "+", Cand o conectezi, intai "+" si apoi "-". Mai cauta cutiute de sigurante, nu trebuie sa fie multe. Pe intradosul capacului unde sunt sigurantele este specificat pentru ce consumator este valabila acea siguranta. Verifica fiecare siguranta in parte. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aveti la vanzare o geanta de rezervor pentru husa bagster/top sellerie, neagra, la un pret decent? Trimiteti Pm va rog, nu urmaresc forumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Gata am rezolvat, merci PoliBuc , era de la intrerupatorul care actioneaza pozitia si farul, probabil din cauza ca in ultimul an am mers doar 1300 km o fi ruginit contactul, cu toate ca de cand o am (2 ani) a stat numai in garaj incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 i'am baaaaaack ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ce facusi ma ... ai dat gsr`ul si ti-ai luat bandit ? ) ce an e? sa te poarte sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Asta nu e B12-le? e un pas inainte ..zic eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 e un 650 /2005-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Of of, Make Macke. B12-le are capatul basculei trapezoidal si prindere detasabila (triunghiurile de aluminiu de sub motor). Si discurile de frina mai mari dar asta se observa mai greu la ochi. @BikerMF, Hai dom'le, zi impresii comparativ cu Kultul, de ce ai renuntat la GSR, etc. Editat Mai 9, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ce facusi ma ... ai dat gsr`ul si ti-ai luat bandit ? ) ce an e? sa te poarte sanatos! multumesc.e 2005 modelul cu ABS Of of, Make Macke. B12-le are capatul basculei trapezoidal si prindere detasabila (triunghiurile de aluminiu de sub motor). Si discurile de frina mai mari dar asta se observa mai greu la ochi. @BikerMF, Hai dom'le, zi impresii comparativ cu Kultul, de ce ai renuntat la GSR, etc. de abia ieri l-am cumparat.sincer vorbind, venind de la Tg-Mures la Iasi m-am simtit parca mai bine si m-am distrat mai mult decat cu gsr-ul. (il vandusem ca am avut nevoie de bani ) DSC02783.JPG de unde ti-ai cumparat crash-bar-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 asa am luat motoreta. cu crash bar, suporti cutii, 2 cutii 42L. gasesti la louis (cod 10023953), 120E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.