medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? Editat Iunie 10, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Man, senzorul de cric nu are cum sa se strice. Stiu asta de cind a avut Macke beleaua la Katana si l-a demontat. E un senzor reed, etans, in ala nu intra nimic, nici sa stea scufundat in noroi 100 de ani. Asa arata pe dinauntru: Tu ai Bandit Neo parca (ultimul pe ulei). Probabil cel de neutru e ca la primele 2 generatii, sub capacul de la pinion, in stinga. E prins in 2 suruburi cu cap in cruce si vezi ca o sa curga ulei (incet, dar o sa curga) prin toleranta dintre tija aia si carter. Editat Iunie 11, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salutare l-am gasit folosind un manual de 1250 k7... eu am 650 k7, primul din serie răcit cu apă. eu nefiind mare specialist am vazut ca in manual la cric este si swich si o dioda (aia reed de care ziceai tu) sau nu stiu eu sa citesc bine schema? am gasit si modalitatea de verificare masurand tensiunile de la conector: nu am manualul de 650sa k7 sa verific daca sunt identice (nu vad de ce nu ar fi...) dar poate-l are careva dintre voi si pune un link. acum, eu am montat un indicator de treapta de viteză: (http://1.1.1.1/bmi/www.tne-systeme.de/images/vkunden/650S04.JPG) si care funcționează normal... indica chiar si neutrul... asta l-am legat de unul din cablurile de la indicatorul de treapta (ăla roz) si atunci dacă folosesc acealsi senzor cum naiba unu indica si altul nu? Editat Iunie 11, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Care stiti de la ce motocicleta este capacul din imagine? Eu l-am cumparat pentru banditul meu de 600 si nu se potriveste... E de vanzare pentru cine are nevoie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Senzorul de crick l-am desfacut eu. Nu ai ce verifica la el. Doar ca am dat cu spray arcul si magnetul ca scot mizeria, uns cu vaselina si verificat cu ohmmetrul. Pus inapoi si multumit pentru experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 (editat) la mine (la un scuter) era intrerupt un fir la ghidon, unde manunchiul gros de fire, facea exact cum zici tu incearca sa misti doar firele de acolo si vezi daca face contact Editat Iunie 12, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile vezi pe partea stanga, la jug, manunchiul ala gros de fire...care freaca acolo, sa nu fi frecat pana s-a rupt unnul din fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ...Din pacate, in afara de verificat tot, fire, mufe, nu ai ce sa faci. Aia nu-i dioda, e un contact mecanic actionat de un magnet si sigur nu se strica, au durata de viata foarte mare, ajunge Banditul tau motor de epoca inainte sa fie nevoie sa-l schimbi. Daca e problema intermitenta as incerca prima data senzorul ala de neutru, pt. ca deja stiu 2 persoane care au avut belea cu el. Dar nu-l demonta inainte sa-l verifici cu multimetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bai fratilor bucuresteni, unde gasesc si eu alta firma de becuri pt lampa spate, INAFARA DE OSRAM??? toate benzinariile si spermarketurile si magazinele auto de cartier au numa OSRAM schimb cate 4 pe sezon, se ard cand ala din stanga, cand ala din dreapta....doar pe pozitie, stop-pe-frana merge. m-am saturat sa verific mereu daca merg si sa desurubez geamul ala din spate. Intr-o noapte acu vreo mergeam pe "orb" fara sa stiu... Ma indoiesc ca am o problema electrica, restul becurilor sunt ok de cand am mobra, singura chestie care ar putea fi e apa aruncata de roata spate pe lampa, dar are garnitura si nu cred sa patrunda, cel putin nu pana pe bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 tu le schimbi alternativ? nu le schimbi si tu concomitent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 pai are rost sa dau jos un bec ce merge? odata le-am schimbat pe amandoua (1 dintre ele insa era bun), dupa 1 luna mi s-a ars unu, asa ca l-am pus pe ala vechi la loc , il lasasem sub sa "just in case", dar toate OSRAM, ca nu gasec altceva... ...cred c-o sa dau o tura prin autovit, sa iau la supraret ceva mai dedicat, mai de calitate (daca exista) dar macar sa tina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 eu am bosch, din practiker. am schimbat 3 becuri in 8 ani, 2 pe faza scurta si un bec pe stop spate (toate la masina). la motorul nu am nici un bec ars de 2 ani si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bosch, praktiker, got it! merci man! e vb de becul cu 2 faze, 21/5 W si da, l-am curatat cu spirt dupa ce le-am schimbat, dar tot pretur dau ortu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Pai .. nu e cam des ? .. adica eu nu am patit chestia asta decat o data pana acum. Nu stiu daca ai bafta sau nu . Cate ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Tocmai mi s-a ars al 5 lea sau al 6 lea, nu mai stiu exact... in 2-3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Ciudat... si zici ca ti-ai verificat si firele? Pare rau sa aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Salut are cineva o jamba sau ambele de vânzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Tocmai mi s-a ars al 5 lea sau al 6 lea, nu mai stiu exact... in 2-3 ani Recunosc ca nu am rabadrea necesara acum sa caut, dar de ce nu te uiti si la becurile de pe Louis? (nu au osram ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 bosch, praktiker, got it! sunt curios daca ai gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Buna ziua, numele meu este Andrei si de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), mobra are 12800 km, a fost achitionata de la un motociclist din Pitesti, de curand Facut revizia cu ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross + lichid de frana, filtru benzina si ulei (etc.). Pe scurt, sunt foarte incantat. Pentru viitor m-ar interesa de unde pot lua o toba finala cu silencer si daca in combinatie cu filtru de aer sport si bujii ar trebuie reglate carburatoarele ? Stie cineva unde pot gasi capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ? Editat Iunie 15, 2014 de Andrei_bandit650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), model 2005-2006 » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:14 mobra are 12800 km, a mea are 46k » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21 ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross cheltuiala in plus inutila. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21 capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ? si la mine lipseste chestia aia. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28 » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28 sunt foarte incantat. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:31 m-ar interesa de unde pot lua o toba finala nu stiu cu ce te incurca toba actuala, poate doar daca nu iti place. la mine, peste 6 mii ture face galagie! daca vrei galagie poti obtine lejer! As vrea sa-ti vad motoreta, sa aud si motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Misto motoreta, cum sa nu, zilele astea, pe seara ne putem intalni. Poate mai stabilim sa vina si alti colegi. Ma gandeam initial ca nu am facut mare scofala cu filtrul, dar pe langa faptul ca sunetul in sarcina este mult mai placut, se tureaza mai rapid la turatii medii-mari. ( filtru vechi era un pic imbacsit si nu am facut diferenta filtru aer stock nou in raport cu filtrul sport). » Post actualizat in 24 Jun 2014 19:30Cine ma poate ajuta cu Crash Pads pentru modelul k5 si k6 ? ( nu prea gasesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 ai aici cod 10022069 https://www.louis.de/en/artikel/anbaukit-f-lsl-crash-pad/10022040?filter_article_number=10022069 » Post actualizat in 24 Jun 2014 20:12Crash Pads Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.