gn77b Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ...Din pacate, in afara de verificat tot, fire, mufe, nu ai ce sa faci. Aia nu-i dioda, e un contact mecanic actionat de un magnet si sigur nu se strica, au durata de viata foarte mare, ajunge Banditul tau motor de epoca inainte sa fie nevoie sa-l schimbi. Daca e problema intermitenta as incerca prima data senzorul ala de neutru, pt. ca deja stiu 2 persoane care au avut belea cu el. Dar nu-l demonta inainte sa-l verifici cu multimetrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bai fratilor bucuresteni, unde gasesc si eu alta firma de becuri pt lampa spate, INAFARA DE OSRAM??? toate benzinariile si spermarketurile si magazinele auto de cartier au numa OSRAM schimb cate 4 pe sezon, se ard cand ala din stanga, cand ala din dreapta....doar pe pozitie, stop-pe-frana merge. m-am saturat sa verific mereu daca merg si sa desurubez geamul ala din spate. Intr-o noapte acu vreo mergeam pe "orb" fara sa stiu... Ma indoiesc ca am o problema electrica, restul becurilor sunt ok de cand am mobra, singura chestie care ar putea fi e apa aruncata de roata spate pe lampa, dar are garnitura si nu cred sa patrunda, cel putin nu pana pe bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 tu le schimbi alternativ? nu le schimbi si tu concomitent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 pai are rost sa dau jos un bec ce merge? odata le-am schimbat pe amandoua (1 dintre ele insa era bun), dupa 1 luna mi s-a ars unu, asa ca l-am pus pe ala vechi la loc , il lasasem sub sa "just in case", dar toate OSRAM, ca nu gasec altceva... ...cred c-o sa dau o tura prin autovit, sa iau la supraret ceva mai dedicat, mai de calitate (daca exista) dar macar sa tina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 eu am bosch, din practiker. am schimbat 3 becuri in 8 ani, 2 pe faza scurta si un bec pe stop spate (toate la masina). la motorul nu am nici un bec ars de 2 ani si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 bosch, praktiker, got it! merci man! e vb de becul cu 2 faze, 21/5 W si da, l-am curatat cu spirt dupa ce le-am schimbat, dar tot pretur dau ortu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Pai .. nu e cam des ? .. adica eu nu am patit chestia asta decat o data pana acum. Nu stiu daca ai bafta sau nu . Cate ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Tocmai mi s-a ars al 5 lea sau al 6 lea, nu mai stiu exact... in 2-3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Ciudat... si zici ca ti-ai verificat si firele? Pare rau sa aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Salut are cineva o jamba sau ambele de vânzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Tocmai mi s-a ars al 5 lea sau al 6 lea, nu mai stiu exact... in 2-3 ani Recunosc ca nu am rabadrea necesara acum sa caut, dar de ce nu te uiti si la becurile de pe Louis? (nu au osram ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 bosch, praktiker, got it! sunt curios daca ai gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Buna ziua, numele meu este Andrei si de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), mobra are 12800 km, a fost achitionata de la un motociclist din Pitesti, de curand Facut revizia cu ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross + lichid de frana, filtru benzina si ulei (etc.). Pe scurt, sunt foarte incantat. Pentru viitor m-ar interesa de unde pot lua o toba finala cu silencer si daca in combinatie cu filtru de aer sport si bujii ar trebuie reglate carburatoarele ? Stie cineva unde pot gasi capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ? Editat Iunie 15, 2014 de Andrei_bandit650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), model 2005-2006 » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:14 mobra are 12800 km, a mea are 46k » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21 ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross cheltuiala in plus inutila. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21 capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ? si la mine lipseste chestia aia. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28 » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28 sunt foarte incantat. » Post actualizat in 16 Jun 2014 10:31 m-ar interesa de unde pot lua o toba finala nu stiu cu ce te incurca toba actuala, poate doar daca nu iti place. la mine, peste 6 mii ture face galagie! daca vrei galagie poti obtine lejer! As vrea sa-ti vad motoreta, sa aud si motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Misto motoreta, cum sa nu, zilele astea, pe seara ne putem intalni. Poate mai stabilim sa vina si alti colegi. Ma gandeam initial ca nu am facut mare scofala cu filtrul, dar pe langa faptul ca sunetul in sarcina este mult mai placut, se tureaza mai rapid la turatii medii-mari. ( filtru vechi era un pic imbacsit si nu am facut diferenta filtru aer stock nou in raport cu filtrul sport). » Post actualizat in 24 Jun 2014 19:30Cine ma poate ajuta cu Crash Pads pentru modelul k5 si k6 ? ( nu prea gasesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 ai aici cod 10022069 https://www.louis.de/en/artikel/anbaukit-f-lsl-crash-pad/10022040?filter_article_number=10022069 » Post actualizat in 24 Jun 2014 20:12Crash Pads Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Salutare tuturor, In cazul in care este interesat careva dintre voi, am spre vanzare o sa customizata de Darian. Saua este compatibila cu modelele GSX650, respectiv GSF1250, fabricate intre anii 2007 si 2009. Saua este in stare foarte buna si o vand din simplul motiv ca am de gand sa-mi cumpar o sa Sargent (mult mai comoda la drum lung). Cateva poze: Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Poate vreti sa cumparati un bandit /index.php?/topic/714638-suzuki-bandit-600-gsf/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Salutare, Vin si eu cu o problema: ieri seara in mers a inceput sa intrerupa motorul. Initial am crezut ca raman fara benzina si intru pe rezerva, dar din pacate nu a fost asa. Dupa aproximativ 2 kilometri am gasit o parcare si m-am pus pe verificat bujii si am gasti bijia de la cilindrul 2 neagra si plina de benzina. Am pus in cilindrul 2 bujia de la cilindrul 1, iar in cilindrul 1 am pus o bujie de rezerva ce o aveam la mine. Cand am plecat de acolo, dupa aproximativ 10 minute de mers a inceput sa intrerupa iar. Iar am oprit, iar am verificat bujiile, la fel, cea din cilindrul 2 afumata si plina de benzina. Cu greu am reusit sa ma tarasc pana acasa unde am verificat fisele si bujiile dupa ce le-am curatat pe toate. Atat fisele cat si bujiile dau bine scanteie, dar cu toate acestea acum imi porneste in 3 pistoane si bujia de pe cilindrul 2 ajunge afumata si plina de benzina. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 3 saptamani si de atunci nu am avut nici o problema cu ea pana acum. Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia problema? Merci pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da? Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da? Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?! Benzina e buna, merg cu benzina asta de aproape o saptamana de cand am alimentat ultima oara. Carburatoare le-am curatat si sincronizat acum 3 saptamani si de atunci a mers fara probleme pana ieri. De cand a inceput sa intrerupa scoate putin fum negru si miroase puternic a benzina, dar asta banuies ca este din cauza ca nu am aprindere in cilindrul 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel. 1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO. 2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ... 3. rezervorul e pre PRI cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel. 1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO. 2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ... 3. rezervorul e pre PRI cumva? Salut, Rezervorul nu era pe PRI, iar din carburator a curs benzina curata. Pana la urma am aflat aseara, au inceput sa ma lase bobinele de inductie. Le-am testat si dadeau scanteie foarte slaba, iar pe fisa 2 era aproape inexistenta, de aceea imi afuma bujia doar in cilindul 2. Acestea fiid spuse, are cineva de vanzare 2 bobine de inductie care sa mearga pe un Bandit de 600 din '95? Am inteles ca se potrivesc si cele de la GSXF-uri si GSXR-urile de 600, asa ca daca stiti pe cineva care are la vanzare bobine de inductie functionale, va rog lasati aici un numar de telefon sau orice alta modalitate de contact. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Vand Banditu, care vrei da un semn... trimit la cerere poze sau ma deplasez in Bucuresti... Asfalt uscat tuturor Banditilor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.