Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

...

Din pacate, in afara de verificat tot, fire, mufe, nu ai ce sa faci. Aia nu-i dioda, e un contact mecanic actionat de un magnet si sigur nu se strica, au durata de viata foarte mare, ajunge Banditul tau motor de epoca inainte sa fie nevoie sa-l schimbi.

Daca e problema intermitenta as incerca prima data senzorul ala de neutru, pt. ca deja stiu 2 persoane care au avut belea cu el. Dar nu-l demonta inainte sa-l verifici cu multimetrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric :moron: trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... :-L

 

deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi?

 

in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor...

 

să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor?

pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor bucuresteni, unde gasesc si eu alta firma de becuri pt lampa spate, INAFARA DE OSRAM??? toate benzinariile si spermarketurile si magazinele auto de cartier au numa OSRAM

 

schimb cate 4 pe sezon, se ard cand ala din stanga, cand ala din dreapta....doar pe pozitie, stop-pe-frana merge. m-am saturat sa verific mereu daca merg si sa desurubez geamul ala din spate. Intr-o noapte acu vreo mergeam pe "orb" fara sa stiu...

 

Ma indoiesc ca am o problema electrica, restul becurilor sunt ok de cand am mobra, singura chestie care ar putea fi e apa aruncata de roata spate pe lampa, dar are garnitura si nu cred sa patrunda, cel putin nu pana pe bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are rost sa dau jos un bec ce merge?

 

odata le-am schimbat pe amandoua (1 dintre ele insa era bun), dupa 1 luna mi s-a ars unu, asa ca l-am pus pe ala vechi la loc :), il lasasem sub sa "just in case", dar toate OSRAM, ca nu gasec altceva...

 

...cred c-o sa dau o tura prin autovit, sa iau la supraret ceva mai dedicat, mai de calitate (daca exista) dar macar sa tina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bosch, din practiker. am schimbat 3 becuri in 8 ani, 2 pe faza scurta si un bec pe stop spate (toate la masina). la motorul nu am nici un bec ars de 2 ani si ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, numele meu este Andrei si de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ), mobra are 12800 km, a fost achitionata de la un motociclist din Pitesti, de curand Facut revizia cu ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross + lichid de frana, filtru benzina si ulei (etc.). Pe scurt, sunt foarte incantat.

Pentru viitor m-ar interesa de unde pot lua o toba finala cu silencer si daca in combinatie cu filtru de aer sport si bujii ar trebuie reglate carburatoarele ?

Stie cineva unde pot gasi capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ?

post-84968-0-33152000-1402840925_thumb.jpg

post-84968-0-44553400-1402840926_thumb.jpg

post-84968-0-95655900-1402840926_thumb.jpg

post-84968-0-24427700-1402841213_thumb.jpg

Editat de Andrei_bandit650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit 650s ( GSF650S ),

model 2005-2006

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:14

mobra are 12800 km,

a mea are 46k

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21

ulei Motul 7100 si un filtru aer Pipercross

cheltuiala in plus inutila.

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:21

capacelul de plastic din imaginea incercuita cu rosu ?

si la mine lipseste chestia aia.

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28

post-34332-0-53613400-1402914419_thumb.jpg

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:28

sunt foarte incantat.

:)

» Post actualizat in 16 Jun 2014 10:31

m-ar interesa de unde pot lua o toba finala

nu stiu cu ce te incurca toba actuala, poate doar daca nu iti place.

la mine, peste 6 mii ture face galagie! daca vrei galagie poti obtine lejer!

 

As vrea sa-ti vad motoreta, sa aud si motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto motoreta, cum sa nu, zilele astea, pe seara ne putem intalni. Poate mai stabilim sa vina si alti colegi.

Ma gandeam initial ca nu am facut mare scofala cu filtrul, dar pe langa faptul ca sunetul in sarcina este mult mai placut, se tureaza mai rapid la turatii medii-mari. ( filtru vechi era un pic imbacsit si nu am facut diferenta filtru aer stock nou in raport cu filtrul sport).


» Post actualizat in 24 Jun 2014 19:30

Cine ma poate ajuta cu Crash Pads pentru modelul k5 si k6 ? ( nu prea gasesc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

In cazul in care este interesat careva dintre voi, am spre vanzare o sa customizata de Darian.

Saua este compatibila cu modelele GSX650, respectiv GSF1250, fabricate intre anii 2007 si 2009.

Saua este in stare foarte buna si o vand din simplul motiv ca am de gand sa-mi cumpar o sa Sargent (mult mai comoda la drum lung).

Cateva poze:

post-23885-0-03313800-1340479902_thumb.jpg
post-23885-0-54520100-1340479897_thumb.jpg
post-23885-0-67759300-1340479895_thumb.jpg
Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o problema: ieri seara in mers a inceput sa intrerupa motorul. Initial am crezut ca raman fara benzina si intru pe rezerva, dar din pacate nu a fost asa.

Dupa aproximativ 2 kilometri am gasit o parcare si m-am pus pe verificat bujii si am gasti bijia de la cilindrul 2 neagra si plina de benzina. Am pus in cilindrul 2 bujia de la cilindrul 1, iar in cilindrul 1 am pus o bujie de rezerva ce o aveam la mine. Cand am plecat de acolo, dupa aproximativ 10 minute de mers a inceput sa intrerupa iar. Iar am oprit, iar am verificat bujiile, la fel, cea din cilindrul 2 afumata si plina de benzina.

Cu greu am reusit sa ma tarasc pana acasa unde am verificat fisele si bujiile dupa ce le-am curatat pe toate. Atat fisele cat si bujiile dau bine scanteie, dar cu toate acestea acum imi porneste in 3 pistoane si bujia de pe cilindrul 2 ajunge afumata si plina de benzina. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 3 saptamani si de atunci nu am avut nici o problema cu ea pana acum. :( Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia problema?

 

Merci pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Benzina e buna, merg cu benzina asta de aproape o saptamana de cand am alimentat ultima oara. Carburatoare le-am curatat si sincronizat acum 3 saptamani si de atunci a mers fara probleme pana ieri. De cand a inceput sa intrerupa scoate putin fum negru si miroase puternic a benzina, dar asta banuies ca este din cauza ca nu am aprindere in cilindrul 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Salut,

 

Rezervorul nu era pe PRI, iar din carburator a curs benzina curata. Pana la urma am aflat aseara, au inceput sa ma lase bobinele de inductie. :( Le-am testat si dadeau scanteie foarte slaba, iar pe fisa 2 era aproape inexistenta, de aceea imi afuma bujia doar in cilindul 2. Acestea fiid spuse, are cineva de vanzare 2 bobine de inductie care sa mearga pe un Bandit de 600 din '95? Am inteles ca se potrivesc si cele de la GSXF-uri si GSXR-urile de 600, asa ca daca stiti pe cineva care are la vanzare bobine de inductie functionale, va rog lasati aici un numar de telefon sau orice alta modalitate de contact. :)

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...