valcaneant_adrian Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 O explicatie "savanta" dar in acelasi timp foarte "explicita", numa' buna pentru un nou venit. Un sfat, studiaza termenii/denumirile pentru ca le cam amesteci. Intai stapanestele si dupa aia dai sfaturi. Nu de alta dar s-ar putea sa te creada unii. Fara suparare ! De ce nu dai tu un sfat , si dupa aceea critica pe altul, stai linistit ca stapanesc termenii, pana una alta gandeste la o solutie , nu te frustra aiurea ca nu are sens, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Leprechaun, exact acesta este simptomul de soc netras la rece. Asa pateam eu cand il trageam prea putin. Verifica mecanic faptul ca s-a tras complet, ar trebui sa sara de 3k scoasa din viteza, il inchizi apoi pana ajunge la vreo 2000, daca pleci direct fara sa astepti sa se incalzeasca motorul poti simti lipsa asta de putere si tendinta de a se opri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Nu am desfacut eu carburatoarele ca nu ma pricep am fost la service si am facut toate operatiunile.filtrul imi ajunge maine si il schimb. Foarte bine, nu te pricepi, NU umbla! E un sfat foarte bun pe care eu nu l-am ascultat la vremea mea. In sfarsit ... Miroase a benzina (nearsa) gazele de esapament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 (editat) Prietene Adrian, se pare ca trebuie sa studiezi DEX - ul ca sa vezi ce inseamna frustrare. "Jiglor" este de fapt jiclor si nu inchide ci dozeaza, alea care inchid se numesc "cui pontou" iar in loc de "pilot jet" nu era mai simplu "surub reglare amestec" ? Da' suna mai interesant este drept. Ca sfat, carburatorul este o chestie foarte delicata, nu este recomandat de a umbla la ele un amator asa ca bine a facut Leprechaun. S-auzim numa' de bine Editat August 11, 2015 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Atentie sa nu facem confuzii ... Pilot screw e surubul la care multi umbla fara a sti ce face el. Pilot jet e un jiclor in interiorul carburatorului si pe care nu il poti regla. Ala se schimba/curata. Ce se desface este pilot screw, iar setarea e STANDARD (adica un numar de ture de desfacut, daca nu ai modificari, adica toba, filtru sport ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elena Maghior Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Ca idee, cat a dat pe lanț?pinioanele nu le ai schimbat? Îmi cer scuze pentru întârziere. Am dat 518 ron, în pachet avea și pinioane. Ieri l-am și schimbat la cei de la Servimpex Turda, 70 ron manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Multumesc Macke pentru ajutor, poate pricepe cine trebuie. Pilot jet -ul este cumva denumit si emulsor sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Leprechaun, exact acesta este simptomul de soc netras la rece. Asa pateam eu cand il trageam prea putin. Verifica mecanic faptul ca s-a tras complet, ar trebui sa sara de 3k scoasa din viteza, il inchizi apoi pana ajunge la vreo 2000, daca pleci direct fara sa astepti sa se incalzeasca motorul poti simti lipsa asta de putere si tendinta de a se opri. Salut, am schimbat filtrul si la fel face. M-am uitat la soc si ideea e ca daca pornsc fara soc sta pornit cam intr-o mie de turatii.in momenul cand trag socul moare motorul.Am vorbit la service si mi-a zis ca e pe duca cablul de soc deci trebuie schimbat imediat.sper sa fie de la asta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Multumesc Macke pentru ajutor, poate pricepe cine trebuie. Pilot jet -ul este cumva denumit si emulsor sau ma insel ? Atentie sa nu facem confuzii ... Pilot screw e surubul la care multi umbla fara a sti ce face el. Pilot jet e un jiclor in interiorul carburatorului si pe care nu il poti regla. Ala se schimba/curata. Ce se desface este pilot screw, iar setarea e STANDARD (adica un numar de ture de desfacut, daca nu ai modificari, adica toba, filtru sport ..) este adevarat ca pilot jetul e standard , la pilot screw sau suruburile de amestec m-am referit.Alea pe care nu le mai nimeresti asa usor fara sa ai surubelnita gradata si bineinteles tuburile de emulsie pot fi si ele ovalizate , tocmai am schimbat un set la B 12 si diferenta e mare .in nici un caz ele nu sunt pilot jeturi ca sa priceapa motociclistul intarziat care are o atitudine superiora tipica unui om care sta bine la termeni dar nu stiu daca e la fel de bun la practica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Multumesc Macke pentru ajutor, poate pricepe cine trebuie. Pilot jet -ul este cumva denumit si emulsor sau ma insel ? Nu stiu, de ce sa vorbesc prostii... eu am luat denumirea din manual, ca sa fiu sigur ca nu le incurc. @Leprechaun: verifica surubul de relanti (cel din spatele cilindrilor, sub carburi) .. ai umblat cumva acolo de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Leprechaun, motorul se porneste dupa ce tragi socul, e normal ca motorul sa aibe doar 1k rpm rece fara soc si e normal sa moara daca il tragi repede dupa ce pornesti. Asa ca trage socul maxim, porneste motorul, asteapta cateva secunde sa se stabilizeze turatia (va ajunge pe la 3-4krpm) apoi il impingi usor pana ajunge pe la 1500-2000. Cu motorul incalzit dupa ce ai impins socul, ar trebui sa ai relanti pe la 1300rpm pe care o reglezi din surubul de care zice Macke doar dupa ce motorul s-a incalzit suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu zic sa faci un film si sa pui aici, poate e comportament normal si discutam aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 ca sa nu facem scenarii peste scenarii trebuie sa: 1. filtru bun; 2. bujii - culoare / stare; 3. benzina buna (nu veche sau cu aditivi, etc); 4. sa nu se fi umblat la vreo setare, gen surubul de reglaj la relanti; 5. canea - vacuum bun, fara fisuri, filtru din canea in stare BUNA! Daca trece testele, urmeaza carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Poate cineva sa recomande un mecanic sau service bun in Bucuresti pentru o inspectie/verificare generala de genul gresat pe unde e nevoie, curatat ici-colo, strans suruburi daca e cazul, curatat/intins lant, diverse verificari etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 ti-am trimis un mesaj, poate Drumul Taberei iti este la indemana. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salutare Are cineva montat acest sistem pe motocicleta? http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14395746317656&ls=en&nc=1439574657-8540&rubnum=brands.suzuki.gsf1250&artnum=BC.HTA.05.740.10100/B&id=44&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.suzuki.gsf1250&typid=185286575 As vrea sa stiu daca au rezistat uzurii (cusaturile si prinderile metalice), daca incomodeaza in vre un fel pasagerul si daca gentile lovesc semnalizatoarele Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Ce ulei si filtru recomandati pentru un bandit din 95 ? Si cand credeti ca i mai bine sa l schimb ? Inainte sa-l bag la iernat sau in primavara? Am primit niste oferte pentru Repsol, Motul... La cati km curatati voi lanturile? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Ulei: Motul 5100 10w40 e perfect. Nu da banii pe 7100, caci nu are sens. Pentru Repsol nu cunosc. Preferabil dupa iernat sa faci schimbul. Fitru ulei nu prea sunt multe variante, alege ce vrei. Lantul il cureti cand cere, 500-1000-2000km. Cand cureti lantul, sa desfaci si capacul pinionului fara, acolo se aduna nisip cu gresant. Ungerea la 400-800-1000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 @warlock multumesc pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Bandit s de 600 din 2000 are pompa de benzina. Am citit pe alt topic,cum ca dacă faci by pas sau ceva de gen la moto și anulezi pompa de benzina nu mai poți folosi benzina de pe rezerva. Ma gândesc, poate de aia nu pot eu sa fol benzina de pe rezervă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salut, Stie cineva prin Bucuresti un service sau un mester bun care sa repare un Alternator de bandit? Nu mai incarca la valori acceptabile decat la relanti. Nu, nu este releul. Am incercat 3 deja... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 eu am schimbat alternatorul. nu stiu ce sa spun, daca e statorul, merge reparat. daca e rotorul ... eu l-am schimbat cu sh, luat de pe ebay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Bandit s de 600 din 2000 are pompa de benzina. Am citit pe alt topic,cum ca dacă faci by pas sau ceva de gen la moto și anulezi pompa de benzina nu mai poți folosi benzina de pe rezerva. Ma gândesc, poate de aia nu pot eu sa fol benzina de pe rezervă? Nu sunt ironic si nici nu fac pe desteptul ca nu e cazul!!! Dar cand gasesti pompa aia de benzina, te rog sa-mi arati si mie unde e. Eu unul nu am cunostiita de asa ceva, cat despre cultura mea generala, orice pomba de carburant trebuie sa fie in interiorul rezervorului sau conectata la acesta printr-un SET de conducte de vacuum/supraplin/alimetare/ refulare/ etc. Daca o gasesti sa-mi arati si mie s-o pot studia. P.S.: Bandit 600 N 2000 (WVA8). Ca sa nu existe vorbe la proces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 O simpla greseala de tastare. Era intrebare nu o constatare. Si ms de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Pompa au pus de la NEO in sus, parca nu? LE: Nope, cred ca de la EVO s-a pus! Editat August 26, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.