AparTeGeorge Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 L am gasit pe facebook ,sper sa fie el Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea. » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40 Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet.... » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41 Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba man e fix de la robinet. robinetul de benzina e vacuumatic deci nu are voie sa lase nimic sa curga atat timp cat motorul nu functioneaza. mai departe nush din ce ratiuni economice carburatoarele nu au o "siguranta" si ele sa nu lase benzina sa curga mai departe. daca vrei sa fii sigur, desfa robinetul si verifica garnitura aia ca un smiley face din partea cu maneta. daca e intacta ok, problema e in alta parte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Pai vezi ca sint si pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum 0722646373 am facut rost de numar suna-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Ms mult Kosmin,mi a scris pana la urma ,cred ca nu vazuse mesajele mele Se va rezolva in primavara ,voi face la el crash barul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Cauta si evil chop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 (editat) Vand stop cu leduri pentru Suzuki Bandit 600/1200 Mk1 (1995-1999), functional, am atasat poze cu el stins, pe pozitii si cu frana apasata. Semnalizari cu led, functionale le-am montat anul asta la inceputul sezonului am facut vreo 1500 km cu ele. Motivul vanzarii - vreau stop cu semnale incluse. Daca se vinde o sa imi iau, daca nu le pastrez ca merg foarte bine. Pret stop 120 lei Semnalizarile 30 lei Telefon 0740680234 Editat Octombrie 29, 2016 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Am verificat azi presiunea la roti si am observat ca scapa tare pe la ventil. Presiunea era relativ OK, dar cind am pus capacelul inapoi se simtea cum iese aer. Se poate schimba doar valva? Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Da, se poate schimba doar valva, la orice vulcanizare. Si eu am avut problema asta, am mers cativa km buni cu capacelul strans bine sa nu scape aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. La fel e si la asta. Am avut si eu candva problema asta. Te duci la o vulcanizare, o iei cu 5lei si o schimbi singur (daca ai capacel din ala vechi ca la dacii). Daca nu ma insel, vazusem smecheriile astea odata si pe prin Auchan pe la accesorii auto (ventilu' nu capacu). Editat Octombrie 30, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Banzay, on 30 Oct 2016 - 14:13, said: Da, mi se parea ca am unul de pe vremuri cind erau cauciucurile de bicla cu valve auto. S-a rezolvat stringindu-l oleaca pe ala vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 O intrebare : de ce modelul meu de bandit 650/2007 , nu are indicator ptr temperatura apei - tinand cont ca este motorul pe injectie si racire cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 probabil nu au vrut sa puna, mai sunt mobre asa.... de exemplu, Cagiva Raptor are doar becuri/icoane de avertizare....ce se aprind doar daca e buba, gen, daca se aprinde becul de temperatura, opreste ca s-a supraincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 E un motor buget, eu zic mersi ca au pus pe el indicator de nivel pt. benzina. Si ala merge cum merge, cind pui contact indica ceva, dupa 1 km altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 La bandit S din 2002 indicatorul de combustibil functioneaza ok(primele linii tin mai mult datorită formei rezervorukui) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Gn77b nu cred ca din cauza reducerii costurilor nu au pus un amarat de indicator la apa ,sa fim seriosi ,e low buget dar nici chiar asa » Post actualizat in 01 Nov 2016 11:49 Tind sa cred ca datorita felului in care este construit bordul nu au pus ,este previzibil cand sa incalzit ,si poti pleca cu el ,de supraincalzit nici nu cred ca se pune problema ,este naked ,este superaerisit motorul,asta cred ca merge chiar si daca ii dai apa afara din radiator Eu am avut un fireblade 919 care l am dezbracat de carene ,l am facit naked ,i am dat omor de nu a vazut alta motocicleta vreodata si nici macar nu a pornit ventilatorul de la radiator ,da sa se mai incinga sau sa fiarba ,si este mult mai comprimat motorul de fireblade decat motorul banditului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Vand ansamblu complet fata Suzuki Bandit an 1996. In urma unui uppgrade am ramas cu piesele astea. Furca a fost servisata anul trecut, are simeringuri ulei si praf ALL BALLS si ulei Motul 15w. Furca este perfect dreapta si nu pierde gram de ulei. Ansamblul contine furca, juguri,ax roata, roata fata cu discuri de frana bune pe ea, 2 etrieri Nissin si aripa fata. Pentru cei interesati ne auzim la telefon 0720721969 Andrei Pret 250 E fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salutare tuturor, sunt începător și ma uitam după un bandit. M-am oprit la un gsf600s an 2003-2004 deoarece vreau sa îl folosesc și în afara orașului, iar prețul se încadrează in bugetul meu. Care sunt punctele tari și slabe ale acestui motor. Este potrivit pt un începător? Am 175 și 80 kg se privește pentru statura mea? Ce ma sfătuiți sa verific la motor pt ca îl voi lua de pe olx. Va mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 De unde esti si de unde iei motorul? Cel mai bine te duci cu un posesor sau cu un mecanic dupa tine. Plusuri ar fi mententata scazuta, ieftina si manevrabilitate foarte buna dupa parerea mea. Minusurile o sa apara dupa ce treci de 2-3 sezoane, cand probabil ca o sa vrei mai mult. Se poate considera minus, la versiunea naked vantul care te cam bate cand iesi din oras(asta e minus la toate naked-urile). Ele sunt gandite ca si motoare de oras si naveta scurta/ture scurte. Eu am facut anul asta cehia cu al meu, si am simtit nevoia de ceva semicarene. La intaltimea ta nu cred ca o sa ai probleme prea mari cu ajunsul la asfalt. Verifica aici: cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (editat) Salut, eu sunt din București iar motoarele le-am gasit în București și Târgoviște. Cel din buc e din 2004 și are mai multi km iar celalat din Târgoviște din 2003 cu mai putini. Având în vedere ca sunt ambele sh nu poți ști niciodată km reali. Contează starea lor. M-am gândit la semicarene din motiv va ești mai protejat în afara orașului. Este diferența mare intre naked și semicareneat? ala din bucuresti e al meu. poti sa mai te uiti pe aici dupa postari in care l-am mai balacarit daca vrei istoric. eu nu am mers cu bandit naked ca sa fac o comparatie directa dar semicarena de pe el e misto, mai ales daca ai si parbriz putin mai inalt. acum ca am trecut la carenata complet pot sa zic ca e mai mult vant pe la picioare pe bandit, dar na, e SEMIcarenat.. a zis bine Zven, abia dupa 3 ani vrei altceva daca o sa fie prima mobra. Editat Noiembrie 15, 2016 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Pareri de la cei ce au folosit : motorex/motul/ipone ,care se preteaza mai bine ptr un bandit 650-injectie 2008 Parerea celor de la Motorteam sau parca asa le zica (cei din cotroceni) este sa pun Motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (cei din cotroceni) este sa pun Motorex de fapt: mymoto! normal, vand motorex, motorex recomanda. nu spun ca nu e bun. ipone "are" motorteam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Deci scuze ,nu stiu exact,motor team sau myteam ,sunt cei de pe sos cotroceni,vis a vis de gradina botanica,au si ipone si motorex si motul,doar ca tipul de acolo a spus ca i se pare super ok motorexul mai ales ca nu stiu ce "sortiment" poti merge 10 000 km cu el recomandat de producator » Post actualizat in 15 Nov 2016 21:47 Si na,am zis sa intreb si eu "banditii" mei ,cu ce isi hranesc bestiile » Post actualizat in 15 Nov 2016 21:48 Eu pana acum in aproape toate mobrele am bagat motul (nu 300v) si nu am avut probleme ,sa raman tot la motul sau sa schimb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.