banditbiker82 Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Veau sa va intreb pe voi care aveti Banditi "cu experienta" (al meu e din '95). De fiecare data porniti motorul cu socul tras? (cum au fost zilele astea 15 grade afara). Eu am o problema cu rugina din rezervor pe care vreau sa o rezolv cu electroliza (cand se mai incalzeste putin afara), dar nu stiu daca ar fi din cauza ruginii sau e un lucru normal. Mi s-a oprit in trafic dupa o jumatate de ora de mers prin oras si nu a fost chip sa porneasca fara soc. Posibil sa ai si ceva la carburatoare daca ti-a murit in mers. Vezi ca si eu am patit la fel si am mers la service sa curat si sa sincronizez carburatoarele. Unul din carburatoare era aproape infundat cu ceva mazga de la benzina veche-proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Parca avea careva manualul de service pentru gsf650s. Mi-l puteti da si mie? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 La prima generatie de bandit e indicat sa il pornesti cu socul tras si vara. Asa sunt facute sa functioneze. Eu asa il pornesc de 5 ani de zile si nu am avut niciodata probleme. Desfa carburatoarele si vezi ce e pe acolo. Verifica si filtrul de aer, ca poate fi si asta o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_S Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Veau sa va intreb pe voi care aveti Banditi "cu experienta" (al meu e din '95). De fiecare data porniti motorul cu socul tras? (cum au fost zilele astea 15 grade afara). Eu am o problema cu rugina din rezervor pe care vreau sa o rezolv cu electroliza (cand se mai incalzeste putin afara), dar nu stiu daca ar fi din cauza ruginii sau e un lucru normal. Mi s-a oprit in trafic dupa o jumatate de ora de mers prin oras si nu a fost chip sa porneasca fara soc. Si la mine cand e mai frig afara face la fel. Aseara am iesit cu ea pe la 6, lasata 5 minute cu socul tras(2.500 ture) , plecat, vreo 10 minute in mers mi-a stat pe la 1.000 ture cand ma opream la semafoare. Dupa alte 10 minute de mers a urcat la turatia normala, motorul mergea in parametrii, se incalzise cum trebuie. M-am mai plimbat cam o ora, am oprit pentru o ora, cand am plecat, la fel, parca se chinuia sa stea pornita pe la 900-1000 rotatii asa ca am tras un pic socul si dupa am plecat. Carburatia am facut-o anul trecut in iunie, rezervorul si sitele sunt curate, filtru nou. Editat Martie 10, 2017 de Adrian_S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 cum curatati rezervorul de rugina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_S Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Gasesti pe youtube mai multe variante - cauta ,, gas tank rust removal" Unii pun otet, unii pun pietris ( am mai auzit), eu nu iti pot spune exact cum sa faci pentru ca nu am incercat nicio varianta de pe youtube, al meu nu este ruginit, este curat de cand am intrat in posesia motocicletei. Am curatat doar sitele din robinet cum am putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Parca avea careva manualul de service pentru gsf650s. Mi-l puteti da si mie? Ms Vezi 2 3 pagini mai in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Mersi. Cred ca l-am dat jos la un momentdat, dar am uitat de el » Post actualizat in 23 Mar 2017 11:39 Bun. Au venit case-urile. Plx539 nu se potrivesc chiar la fix pe modelul meu. Nici 539fz. Trebuie mici ajustari facute la capetele dinspre scarite. In rest merg ok restul prinderilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Banditilor mi am vandut banditu. Mi a fct placere sa fac parte din acest grup, mi a fct placere sa călăresc banditu, va mulțumesc pt tot, asfalt uscat si un sezon asa cum va doriți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ce urmeaza sile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Am luat deja. Un bmw r1150 rt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Bun,alta clasa ,felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Scos in teste cu noua suspensie si frana fata. Se comporta de vis... Poze Dumitru Ionut, pilot Gheorghe Marius ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zotz Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Buna dimineata banditilor. Vad ca toti profitam de vreamea buna.Eu unul deja cum ma dau jos dupa el imi fuge mintea tot la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Am ramas de la accident cu un capac pt. ceasuri intact (a fost o neintelegere si au comandat unul nou fara sa fie nevoie). Se potriveste pe Neo si Evo (2005-2008) 650/1200/1250. https://www.bike-parts-suz.com/microfiches-s_recherche_piece.html?recherche2=oui&text_recherche=34152-38G00-000&image=Chercher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Scos in teste cu noua suspensie si frana fata. Se comporta de vis... Poze Dumitru Ionut, pilot Gheorghe Marius ... Cum a ajuns furca aia acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Cum a ajuns furca aia acolo? Cu munca si putin noroc » Post actualizat in 28 Mar 2017 12:52 Ma saturasem de vechea furca, era prea moale pentru gusturile mele, asa ca am cautat una USD, am cumparat si am adaptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Mda, ar fi interesante niste detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Motocicleta donatoare a fost o Yamaha FZR 1000 Exup. Furca s-a potrivit perfect , a mai trebuit ajustata prinderea contactului pentru a fi functional blocatorul de ghidon, si pus un distantor pentru ca jambele loveau in radiator la viraj maxim stanga dreapta. Eu am cumparat tot ansamblul fata, adica furca, juguri, roata cu discuri de frana si etrieri de pe Yamaha. Am investit ceva dar la cum se comporta acum Banditul , e Priceless... Furca veche am dat-o unui om mai nevoias, lucreaza la un Suzuki VX800 si ii trebuia furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Poate ma ajutati cu un sfat: /index.php?/topic/745541-nu-se-mai-aprinde-becul-de-n/?p=4317442 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Veau sa va intreb pe voi care aveti Banditi "cu experienta" (al meu e din '95). De fiecare data porniti motorul cu socul tras? (cum au fost zilele astea 15 grade afara). Eu am o problema cu rugina din rezervor pe care vreau sa o rezolv cu electroliza (cand se mai incalzeste putin afara), dar nu stiu daca ar fi din cauza ruginii sau e un lucru normal. Mi s-a oprit in trafic dupa o jumatate de ora de mers prin oras si nu a fost chip sa porneasca fara soc. Eu mi-am rezolvat problema cu un curatat si sincronizat de carburatoare, am mai schimbat si bujiile. Acum totul e cum trebuie! Asfalt uscat! » Post actualizat in 14 Apr 2017 11:47 Am si eu o intrebare de incepator: la specificatiile modelulului meu scrie ca rezervorul are 19 l. Astia sunt cu tot cu rezerva? (Banditul e din '95 si are robinet PRI-ON-RES) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_S Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Cu tot cu rezerva Parca sa zic ca am reusit sa bag cam 20 odata, era foaaarte aproape de 0 Editat Aprilie 14, 2017 de Adrian_S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Haristos a inviat! Voi ce ulei puneti in bandit 600 ?(racit pe aer si ulei) Cand ma refer la ulei ma refer la vascozitate si tip, nu ma intereseaza neaparat o firma. Eu oscilam intre 10w40 sau 10w50 , sintetic sau semisintetic. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 daca mergi 90% afara din oras e suficient 10W40 semi-sintetic in orice anotimp daca insa vara mergi mult in oras poti incerca si 10W50 , isi pastreaza nivelul de vascozitate la temperaturi mari ! uite si un PDF cu un studiu , poate te ajuta cu ceva Oil Motorcycle.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.