ioio_viola Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Nu e de la saua modificata. Si eu mi-am modificat-o la el si is intr-un trip de 2000km deja si se simte diferenta fata de trip-ul de anul trecut. » Post actualizat in 03 Jun 2017 19:31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Vreau sa-i schimb un pic aspectul inspre modern cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii ! Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02 Salut eu am avut de pe gsxr 750 dar modelul era an 98, nu stiu daca e ceva diferit intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Intre timp am vorbit cu cineva care are furca si juguri de gsxr 1000 k5 montate pe bandit si mi-a zis ca pot pastra axul jugului inferior al banditului. Pun axul de la bandit pe juguri de alt model. Editat Iunie 8, 2017 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) Salutare banditilor. Problema tehnica la GSF600S / 2001 (~60k la bord): - pierde putere la acceleratie peste 6000 rpm si mai nou si in treptele 1 si 2 la plecare de pe loc - daca se forteaza acceleratia, motorul se opreste in mers - am ramas putin in spatele colegului cu Bandit si am observat un fum inchis la culoare evacuat in momentele cand motorul pierde putere (in rest nu scoate nici un fum suspect) - nu sunt probleme la pornire - motorul pare sa functioneze in toti cilindri, sunetul motorul la ralanti e normal - bujiile schimbate anul trecut - filtrul de aer este mai vechi, urmeaza sa fie schimbat - la carburatoare nu s-a mai umblat de cativa ani Ciudat ca problema s-a manifestat dintr-o data, tocmai cand am iesit la o tura destul de lunga (800+ km). Pe traseu, la intoarcere, performantele s-au degradat din ce in ce mai mult. Initial facea figuri doar peste 6000 rpm, apoi insa si la viteze mici, la plecarea de pe loc sau in trafic cu viteza mica (a fost un cosmar pe sectorul Tg. Mures - C. Turzii unde traficul este absolut dezastru). Urmeaza sa ducem moto la service, insa eram curios care ar putea fi cauza. Apreciez orice informatie utila. Bafta. Editat Iunie 21, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca fumul pe care l-ai vazut atunci cand da sa moara sau moare este negru, probabil ca ii ineaca carburatoarele cand trage de gaz. Sa schimbe filtrul de aer, sa faca un service complet la carburatoare(curatat, reglat, sincronizat) si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Asa m-am gandit si eu, ca e benzina arsa incomplet. Pe traseu am folosit un aditiv pt carburatoare insa e apa de ploaie.. Urmeaza o curatare/sincronizare a carburatoarelor, totusi, sunt curios daca e posibil sa faca asa doar de la filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Nu e doar de la filtru, dar mai influenteaza si ala. Cel mai probabil cuiele de dozaj nu mai lucreaza cum trebuie(daca alea or fi), si atunci cand ajunge pe 6000 de ture, acolo unde are curba de putere se modifica considerabil, probabil ca ii da mai multa benzina prea repede. Nu sunt mecanic, si cunostintele mele tehnice nu sunt atat de bune incat sa iti spun exact ce si unde se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Buun ... am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus in vederea calatoriei spre Nordkapp, adica ieri am lucrat o zi intreaga la motocicleta ... bujii noi NGK Iridium (cica tin 50.000 km), cele vechi erau tot NGK Iridium insa aveau 30.000 de km (puse de vechiul propietar, insa nu stiam ca sunt la fel, altfel le mai lasam un pic), si am preferat sa le schimb. Cam nasoala pozitia, ca sa schimb cele doua centrale am transpirat sapte camasi. De asemenea i-am pus ulei si filtru nou (Motul 5100 10w40) au intrat 3,2 litri. I-am pus baterie noua Okyami, o priza USB dubla, gume noi Michelin Pilot Road 4 GT si alte maruntisuri. Am schimbat toba Yoshimura cu LeoVince (o aveam de la vechiul proprietar, dar nu o montasem niciodata). Toba asta are sunet mai gutural, Yoshimura are sunet mai domol. Pregatirile sunt terminate in proportie de 95%, mai lipseste organizarea bagajului si suntem gata de plecare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Buna dimineata. Trebuie sa fac o revizie furca la un bandit 600 din 2002. Cine imi poate spune de unde sa cumpar setul de semeringuri pentru ulei si praf? Un cost pentru manopera stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 (editat) Salut! Caut service pentru un bandit 650 S, schimbare placute de frana si curatat etriere, dar mai toate service-urile au programari peste o saptamana, sunt in vacanta, nu raspund la telefon sau au ramas fara mecanic. Voi unde ati facut operatiunea asta ? Editat Iulie 24, 2017 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 He he, asa am patit si eu. Nu voiam sa ma chinui dar nu am gasit nimic in timp util, asa ca am luat lichid de frana spray de frana si le-am facut ca noi la mine in curte. Pentru operatiuni asa simple prefer sa le fac acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusRusu Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Incearca la Bardak Motors. Baietii sunt super meseriasi si chiar daca sunt ocupati, isi fac timp de obicei si pentru neprogramate. Suna-l direct pe Radu 0722 307 401. Service-ul este in Domnesti. Succes, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Salut ! Niste piese noi pentru un bandit de 250 se gasesc pe undeva? Mi-am cumparat de pe un site niste placute de frana si un filtru de ulei dar nu mai gasesc site.ul respectiv. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salut, Astazi pornesc cu Bandit-ul la o tura de 4000+ km prin Europa pentru timp de 2 saptamani. Am creat un eveniment pe facebook unde o sa mai adaug poze si filmulete din cand in cand. https://www.facebook.com/events/1821768041487156/?ti=cl Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Salut, am și eu o rugăminte. Va rog spuneși-mi și mie în ce anume se înșurubează bordul. Am atașat 2 poze cu locurile unde am sububuri, însă nu există nimic în care să se înfileteze. Poate cineva să îmi trimită o poză de sub bord să vad și eu în ce anume ar trebui să se înfileteze. Menționez că este un Bandit din 2001 Naked Mulțumesc Editat August 2, 2017 de MrZee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 bordul din prima poza este pentru bandit S, difera de bordul pentru bandit naked. primul bord are prindere pe o tabla in spatele lui, tabla ce face parte din suportul pentru carenaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Stiu, de aceea am si " desenat" locul de prindere. Vedem ce zic si ceilalti colegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 suruburile alea de sus sunt de forma si din plastic Vezi ca sub bord sunt alte prinderi, se vad destul de bine daca uiti de sub far, din fata mobrei, ai 2 imbusuri de 5 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Am fost, si m-am intors ... m-as duce din nou maine. Pregatesc o povestire mai detaliata, dar sa ma reculeg putin si sa imi gasesc cuvintele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salutare! Îmi poate spune cineva exact ce becuri are banditul S din 2002? In manual nu am găsit și nici nu am posibilitatea sa verific la mobra. Scurta știu ca era HB4, dar lingă nu mai rețin... Cei care aveți modelul cu lupa, la voi faza scurta este to chioara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 (editat) glumesti or what? stii pe unde se pune uleiul? vezi ca scrie acolo manual aici: http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF1200/GSF1200K6_S_01E.pdf https://www.uploady.com/#!/download/u4Ut~UKePaw/VjTNm8M5vjveYPZ5 ...that easy! Editat August 9, 2017 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 nu te pot ajuta, am GSF650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Nu m am uitat, jur Ms mult man Si inca o intrebare de "noob" ca tot nu am mai mers pe 1200 Cutia, asa este ea mai zgomotoasa? Imi cam "vâjâie" intra treia si a patra la 2000-3500 ture , nu trebuie sa se auda nimic ... ori ai pinioanele pe duca( suna ca autobuzele alea vechi cu probleme la grup) ... ori pinionul de la alternator e pe duca... da alternatorul jos fa o tura si vezi daca nu se mai aude ceva suspect ... taaa daaa daca da ... naspa ... cuite cu viitor incert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.