fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Pai o folosesc zilnic, cam 20-30 km in oras si plimbari cand se poate,undeva la 8.000 -9.000 km pe sezon. Eram curios ce puneti voi in motoarele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cand zici oras te referi la bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Pai o folosesc zilnic, cam 20-30 km in oras si plimbari cand se poate,undeva la 8.000 -9.000 km pe sezon. Incepe cu 10w40 ca tot e racorica inca si continui cu 10w50 (sau chiar 15). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Ma refer la Galati. » Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55 Care nu este un oras foarte aglomerat. Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara. Doar ca aici apar 2 probleme: 1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea) 2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul. Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45. Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 mi-a ramas 1 litru de Motul 10W40 de la ultimul schimb si ti-l donez daca vrei ca sa scoti si litrul ala mai vechi . Insa ce te faci ca am aruncat filtrul ala vechi si trebuie sa dai 25 de lei pe un Hiflo HF138 . Baieti are cineva un filtru de ulei ramas de la un schimb anterior sa il ajutam pe omul asta ? Il trimitem cu Posta sa iasa mai ieftin si il clateste un pic in Dunare inainte de montaj ! La Galati vara nu e cald ca bate briza de pe Dunare asa ca poti sa folosesti si ulei de Dacie daca vrei ca iesi ieftin de tot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cand citesti intrebarea adresata de mine mai sus gasesti vreo legatura intre ea si raspunsul tau? Eu nu. (Stimate angus_young , chiar si atunci cand incerci sa fi interesant iti recomand sa utilizezi majuscule la inceputul propozitiilor. Dă mai bine ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Baga frate 10w50 (cu 50 in coada ptr ca e motoru racit cu aer si ulei) ,si poa' sa fie si semisintetic ca nu te dai la curse cu ea Bafta 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Salut! Am in plan sa imi cumpar un jack up kit pentru banditul meu, insa as fi vrut sa vad cam cum arata si cum stau pe una modificata. Sper totusi ca in Bucurestiul acesta sa fie cineva si in plus, sa ma primeasca sa o vad. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) De ce ai vrea sa o inalti? Nu prea cred ca o sa gasesti pe la cineva asa ceva... 'oase' modificate pt. a o lasa mai jos probabil, dar pt. inaltat, mai rar. Ma refer la Galati.» Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55Care nu este un oras foarte aglomerat.Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara.Doar ca aici apar 2 probleme:1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea)2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul.Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45.Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic. Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal. Editat Aprilie 21, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Sunt si de inaltat, chiar citeam mai devreme pe topicul asta (prin 2012 parca), dar as fi vrut sa vad cum arata, cum stau pe ea, daca merita. Am picioarele lungi, iar la semafor stau cam ciudat ( genunchii flexati cam mult). Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. In plus investitia n-ar fi mare, dar nici sa o fac fara utilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. Departe de mine gandul. Insa daca o inalti, nu ii dai peste cap si ciclistica? (poate ai parte de mai multe aspecte negative decat pozitive) Fata nu ai cum sa o inalti fara sa adaugi 'capace' din alea facute la strung, ca sa ajungi al acelasi nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu stiu exact, doarce am citit de la pagina 314 incolo. Baietii spun ca e o modificare care aduce lucruri pozitive vis-a-vis de ciclistica si stabilitate.( ei se refereau doar la "oase" pe spate) O sa mai vad,daca se gaseste totusi un coleg sa dispuna de 20 de minute si o astfel de modificare la moteoreta as fi recunoscator. Ma duc maine la SAB poate gasesc si pe acolo cateva raspunsuri. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal. Salut! Uleiul il schimb la 5000 km in mod normal. Acum il schimb doar dupa 2000 de km. deuarece proprietarul a folosit mobra 4 (patru) ani fara sa schimbe uleiul, si nici nu stie cand a fost schimbat de proprietarul anterior. Am gasit ceva pilitura pe magnetul din dop, dar asta e o mobra sh.(a fost sincer cu mn doar dupa ce am ajuns cu ea acasa si am dat jos uleiul). Cat depre ulei sunt sigur ca se schimba partial, si am revenit cu date mai precise. Noi schimbam 3,3 L dintr-un total de 4,6 L.(fara filtru care si schimba la 18.000) Asta inseamna ca atunci cand nu schimbam filtrul ramane in motor 1,3 l de ulei uzat. Nu pot face ceea ce spui tu legat de a pune 2 tipuri de ulei deuarece avem nevoie de ulei mai vascos la mijlocul sezonului(asta inseamna 3 schimburi) si avand in vedere ca nu schimbam decat aproximativ 65-70% din cantitate nu e nici o afacere. Vizavi de vascozitate si tip am hotarat sa folosesc 15w50 semi sintetic ptr ca nu am gasit semisintetic cu 10w50. (Scuzati eventualele greseli,graba+telefon) » Post actualizat in 21 Apr 2017 14:51 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Eh, uite exact la chestia asta din manual ma refeream. E f mult, 1/4, peste chiar. Fa si tu o chestie: cand iti stii uleiul la nivel si ii vine timpul de schimbat, pune-l intr-un bidon din ala gradat si vezi cat scoti. E posibil sa ai surprize placute Legat de ulei... am bagat si eu vreo 2 schimburi de ulei auto in niste mobre mai vechi si nu au avut nici pe naiba. La masinile de la munca le bagasem din ala de camioane si au ceva km cu el in spate si la fel, nu au probleme. Legat de chestia cu uleiul schimbat rar, am intalnit problema la 2 masini, schimbat uleiul la intervalul din carte 15000. Mers in oras preponderent. La una era mai rau, cu ceva slam, am curatat cu motorina, lasat sa se scurga tot (baia de ulei data jos), dupa cateva schimburi mai dese si nu au fost probleme, inca toarce frumos. Editat Aprilie 21, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 @fislea am vazut ca vrei sa bagi ulei mai vascos 15W50 fiindca nu gasesti 10W50 ...uite aici de cumparat exact ce iti trebuie , numai ca ti-as recomanda sa pui asa ceva doar vara la 40+ grade http://www.uleiurimoto.ro/cumpara/motul-7100-10w50-1l-365 ai vazut cum functioneaza o pompa de ulei la o motocicleta ...? pompa de ulei arunca uleiul cu presiune printr-un procedeu de micro-difuzie ( sper sa nu gresesc denumirea tehnica ) in capul pistonului ca sa faca ungerea , datorita turatiei de functionare a motorului foarte mari ! Daca uleiul este mai vascos decat da fabricantul sau foarte murdar , ce crezi ca se va intampla ? Sau nu conteaza fiindca oricum mobra ta e SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) micro-difuzie, cap piston, turatie functionare mare, e clar ca nu prea esti in domeniu Sunt pompe simple, roata dintata, angrenare interioara. Cat timp mergi linistit si nu sari calul prea mult legat de specificatii, merge si cu ulei mai slab. Problemele vin la pornire, la forja sustinuta, la durata de exploatare/intervale de mentenanta. Editat Aprilie 21, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 @Banzay ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600. Vizavi de micro-difuzie, nu am auzit in » Post actualizat in 22 Apr 2017 18:45 Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600. Vizavi de micro-diuze nu am auzit in viata mea de asa ceva.(vorbind de sistemul de ungere) Micro-difuzia iar nu stiu sigur ce este dar cred ca este vorba despre SACS(Suzuki Advanced Cooling System), adica uleiul este pulverizat pe fusta acestuia pentru a o raci. Vascozitatea putin mai ridicata nu cred ca ar afecta racirea racirea fustei. Pompa de ulei garantez si bag mana in foc ca nu va avea de suferit cu 15w50, acest tip de pompa in stea de obicei merge muuult si bine, eu nu am auzit de pompa de ulei in stea stricata. Singura problema care ar putea aparea crescand vascozitatea la 15w50 este debitul de ulei mai mic cand motorul este rece ceea ce ar putea duce la o uzura prematură a motorului. Nu cred ca este cazul tind cand ca motocicleta pornete de regula la o temperatura minima de 5 grade si se foloseste un ulei multigrad. Uitandu-va la poza atasata, voi ce parere aveti vizavi de tabelul cu vascozitati? » Post actualizat in 22 Apr 2017 18:46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Daca ii bagi cu 15 in fata ,nu ii va face bine iarna sau cand temp sunt ff scazute ,adica vascozitatea la rece este destul de mare,iarna sau la temperaturi cu + nu ai nici o problema daca bagi 15w 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 @Banzay ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze Hint: cylinder head nu e ceea ce crezi tu Iar oil jet...e fix ceea ce zice. Duze de presiune pt. cilindri... Nu e o rusine, ca nu ne pricepem toti (eu unul recunosc ca am de invatat o gramada, desi am practicat meseria si pe motoare ceva mai mari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Daca ii bagi cu 15 in fata ,nu ii va face bine iarna sau cand temp sunt ff scazute ,adica vascozitatea la rece este destul de mare,iarna sau la temperaturi cu + nu ai nici o problema daca bagi 15w 🖒 Fara suparare dar nu prea am inteles parerea ta. La inceput spui ca nu ii va face bn si la sf ca nu am nici o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 inlocuieste ultimul 'iarna' cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Fix la fel am gandit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 inlocuieste ultimul 'iarna' cu vara Exact )) » Post actualizat in 24 Apr 2017 11:01 Din gresala,dar ai inteles esentialu » Post actualizat in 24 Apr 2017 11:02 Ms banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Am trecut de 50.000 de km, pana acum nici o problema ... are gume noi, transmisie noua, placute frana noi in curand. Ce ii mai trebuie ... apa, paie si bataie . Tot nu ma impac prea bine cu schimbatorul , dupa un an si 16.000 de km tot mi se pare prea zgomotos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.