banditbiker82 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Scos in teste cu noua suspensie si frana fata. Se comporta de vis... Poze Dumitru Ionut, pilot Gheorghe Marius ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zotz Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Buna dimineata banditilor. Vad ca toti profitam de vreamea buna.Eu unul deja cum ma dau jos dupa el imi fuge mintea tot la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Am ramas de la accident cu un capac pt. ceasuri intact (a fost o neintelegere si au comandat unul nou fara sa fie nevoie). Se potriveste pe Neo si Evo (2005-2008) 650/1200/1250. https://www.bike-parts-suz.com/microfiches-s_recherche_piece.html?recherche2=oui&text_recherche=34152-38G00-000&image=Chercher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Scos in teste cu noua suspensie si frana fata. Se comporta de vis... Poze Dumitru Ionut, pilot Gheorghe Marius ... Cum a ajuns furca aia acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Cum a ajuns furca aia acolo? Cu munca si putin noroc » Post actualizat in 28 Mar 2017 12:52 Ma saturasem de vechea furca, era prea moale pentru gusturile mele, asa ca am cautat una USD, am cumparat si am adaptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Mda, ar fi interesante niste detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Motocicleta donatoare a fost o Yamaha FZR 1000 Exup. Furca s-a potrivit perfect , a mai trebuit ajustata prinderea contactului pentru a fi functional blocatorul de ghidon, si pus un distantor pentru ca jambele loveau in radiator la viraj maxim stanga dreapta. Eu am cumparat tot ansamblul fata, adica furca, juguri, roata cu discuri de frana si etrieri de pe Yamaha. Am investit ceva dar la cum se comporta acum Banditul , e Priceless... Furca veche am dat-o unui om mai nevoias, lucreaza la un Suzuki VX800 si ii trebuia furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Poate ma ajutati cu un sfat: /index.php?/topic/745541-nu-se-mai-aprinde-becul-de-n/?p=4317442 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Veau sa va intreb pe voi care aveti Banditi "cu experienta" (al meu e din '95). De fiecare data porniti motorul cu socul tras? (cum au fost zilele astea 15 grade afara). Eu am o problema cu rugina din rezervor pe care vreau sa o rezolv cu electroliza (cand se mai incalzeste putin afara), dar nu stiu daca ar fi din cauza ruginii sau e un lucru normal. Mi s-a oprit in trafic dupa o jumatate de ora de mers prin oras si nu a fost chip sa porneasca fara soc. Eu mi-am rezolvat problema cu un curatat si sincronizat de carburatoare, am mai schimbat si bujiile. Acum totul e cum trebuie! Asfalt uscat! » Post actualizat in 14 Apr 2017 11:47 Am si eu o intrebare de incepator: la specificatiile modelulului meu scrie ca rezervorul are 19 l. Astia sunt cu tot cu rezerva? (Banditul e din '95 si are robinet PRI-ON-RES) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_S Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Cu tot cu rezerva Parca sa zic ca am reusit sa bag cam 20 odata, era foaaarte aproape de 0 Editat Aprilie 14, 2017 de Adrian_S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Haristos a inviat! Voi ce ulei puneti in bandit 600 ?(racit pe aer si ulei) Cand ma refer la ulei ma refer la vascozitate si tip, nu ma intereseaza neaparat o firma. Eu oscilam intre 10w40 sau 10w50 , sintetic sau semisintetic. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 daca mergi 90% afara din oras e suficient 10W40 semi-sintetic in orice anotimp daca insa vara mergi mult in oras poti incerca si 10W50 , isi pastreaza nivelul de vascozitate la temperaturi mari ! uite si un PDF cu un studiu , poate te ajuta cu ceva Oil Motorcycle.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Pai o folosesc zilnic, cam 20-30 km in oras si plimbari cand se poate,undeva la 8.000 -9.000 km pe sezon. Eram curios ce puneti voi in motoarele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cand zici oras te referi la bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Pai o folosesc zilnic, cam 20-30 km in oras si plimbari cand se poate,undeva la 8.000 -9.000 km pe sezon. Incepe cu 10w40 ca tot e racorica inca si continui cu 10w50 (sau chiar 15). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Ma refer la Galati. » Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55 Care nu este un oras foarte aglomerat. Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara. Doar ca aici apar 2 probleme: 1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea) 2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul. Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45. Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 mi-a ramas 1 litru de Motul 10W40 de la ultimul schimb si ti-l donez daca vrei ca sa scoti si litrul ala mai vechi . Insa ce te faci ca am aruncat filtrul ala vechi si trebuie sa dai 25 de lei pe un Hiflo HF138 . Baieti are cineva un filtru de ulei ramas de la un schimb anterior sa il ajutam pe omul asta ? Il trimitem cu Posta sa iasa mai ieftin si il clateste un pic in Dunare inainte de montaj ! La Galati vara nu e cald ca bate briza de pe Dunare asa ca poti sa folosesti si ulei de Dacie daca vrei ca iesi ieftin de tot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fislea Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cand citesti intrebarea adresata de mine mai sus gasesti vreo legatura intre ea si raspunsul tau? Eu nu. (Stimate angus_young , chiar si atunci cand incerci sa fi interesant iti recomand sa utilizezi majuscule la inceputul propozitiilor. Dă mai bine ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Baga frate 10w50 (cu 50 in coada ptr ca e motoru racit cu aer si ulei) ,si poa' sa fie si semisintetic ca nu te dai la curse cu ea Bafta 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Salut! Am in plan sa imi cumpar un jack up kit pentru banditul meu, insa as fi vrut sa vad cam cum arata si cum stau pe una modificata. Sper totusi ca in Bucurestiul acesta sa fie cineva si in plus, sa ma primeasca sa o vad. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) De ce ai vrea sa o inalti? Nu prea cred ca o sa gasesti pe la cineva asa ceva... 'oase' modificate pt. a o lasa mai jos probabil, dar pt. inaltat, mai rar. Ma refer la Galati.» Post actualizat in 17 Apr 2017 18:55Care nu este un oras foarte aglomerat.Ma gandisem sa incep cu un ulei cu o vascozitate mai mica in periuada mai rece si ceva mai vascos vara.Doar ca aici apar 2 probleme:1.uleiul la bandit se inlocuieste partial(va ramne ~1L din uleiul avut aterior in motor, nu mai stiu exact cantitatea)2. Nu imi permit sa dau 150-200 de lei de 3 ori pe an in conditiile in care eu nu fac Km care sa justifice schimbul.Sa il scot pe cel subtire si sa il pastrez ptr toamna iar nu se justifica, nefiind vorba de manopera(este 0, facand-o acasa) , dar dupa 2 jonglerii uleiul se va amesteca si va iesi un 10w45.Astept in continuare sugestii din experineta voastra cu bandit-ul: 10w40 sau 10w50, sintetic sau semisintetic. Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal. Editat Aprilie 21, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Sunt si de inaltat, chiar citeam mai devreme pe topicul asta (prin 2012 parca), dar as fi vrut sa vad cum arata, cum stau pe ea, daca merita. Am picioarele lungi, iar la semafor stau cam ciudat ( genunchii flexati cam mult). Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. In plus investitia n-ar fi mare, dar nici sa o fac fara utilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. Departe de mine gandul. Insa daca o inalti, nu ii dai peste cap si ciclistica? (poate ai parte de mai multe aspecte negative decat pozitive) Fata nu ai cum sa o inalti fara sa adaugi 'capace' din alea facute la strung, ca sa ajungi al acelasi nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu stiu exact, doarce am citit de la pagina 314 incolo. Baietii spun ca e o modificare care aduce lucruri pozitive vis-a-vis de ciclistica si stabilitate.( ei se refereau doar la "oase" pe spate) O sa mai vad,daca se gaseste totusi un coleg sa dispuna de 20 de minute si o astfel de modificare la moteoreta as fi recunoscator. Ma duc maine la SAB poate gasesc si pe acolo cateva raspunsuri. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.