Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

George, vezi pe Louis sau la Motor Team.

 

 

Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, vezi pe Louis sau la Motor Team.

 

 

Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului

Ms frumos, m am uitat doar ca parca nu as da 500lei pe o aripa "amarata" ,ma gandesc la ceva sh sau noua daca e cazul dar in nici un caz mai mult de 200-250lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Doresc sa achizitionez pentru banditul meu S de 600 din 2000, un set complet de side si top case impreuna cu suportii aferenti.

Planific sa fac o drumetie de cateva mii de kilometri in curand si voi avea nevoie de ele.

Daca stiti pe cineva care vrea sa le vanda sau aveti de vanzare, dati-mi va rog de veste.

Multumesc,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate iti surade si varianta de side caseuri din material textil, eu mi am luat unele micute si sunt utile ptr ce am io nevoie

 

Multam' de idee dar nu imi surade deloc ideea de a le demonta/monta la fiecare innoptare.

Nu stiu cum se comporta la ploaie insa oricum nu conteaza in cazul pentru ca nu le vad ca pe o solutie.

Multumesc oricum pentru sfat,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai oricum le dai jos seara ca le folosesti ca valiza. cel putin eu asa fac cu ale mele.

 

attachicon.gif20170323_133543.jpg

 

La mine problema a fost ca nu gaseam suporti si asa mi-am luat tot setul de pe net. Nu a fost foarte ieftin, dar cand am vazut cata bataie de cap e sa iau suportii din diferite parti si nu stiam daca se potrivesc exact pe modelul meu am preferat sa iau de nou tot setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Caut si eu pe cineva care dezmembreaza un Bandit 600, dupa 2001.

As avea nevoie de etrierul de pe fata stanga.

Va multumesc!

Nicu 0749872622

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, din pacate voi parasi tagma "Banditilor".

 

Daca va intereseaza motorul meu - aveti aici anuntul - /index.php?/topic/746757-suzuki-bandit-gsf-650-sa-an-2008-cu-abs/ .

 

Puteti gasi informatii despre calatoriile frumoase alaturi de acesta pe sectiunile respective. Va astept cu drag sa il vedeti si sa il luati acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km.

 

Pregatiri :

-gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km)

-baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb)

-ulei+filtru nou

-curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand)

-i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km

-pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti?

-transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra.

 

Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente !

 

 

(am pus si o poza de la ultima iesire)

 

post-57306-0-98222100-1495136841_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza.

Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba.

Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza.

Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba.

Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles.

 

O sa pun NKG Iridium pana la urma, le-am gasit la aprox 70 de euro pe internet. Le schimb eu, le-am mai schimbat la vechea GSX 750 si la un CBF, banuiesc ca nu e mare diferenta, Multumim pentru urari, cu siguranta o sa revin cu poze si povesti, dar deocamdata e prea devreme sa ma gandesc la asa ceva, ma concentrez pe pregatiri.

 

Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km

 

Asa o sa fac !

 

Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat

 

GSX 1250 FA, la fel si eu :)

 

daca la +20 grade exterior nu mai porneste doar din acceleratie ( fara soc ) sau se ineaca la accelerare usoara la rece si moare , trebuie schimbate bujiile !

 

Imi porneste la sfert de cheie, si de la -5 grade la +40 nu se simte nici o diferenta. Schimb bateria si bujiile in mod preventiv mai mult ... drumul e lung !

 

 

Va multumesc pentru sfaturi, mai revin cand mai am alte dubii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat

Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca :)

Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj :)))

Bafta si cat mai multi km 🖒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca :)

Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj :)))

Bafta si cat mai multi km 🖒

Merg toate, poate că am avut si noroc să nu aibă probleme majore....apă, paie si bătaie, fără bătaie , doar apă si paie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km.

 

Pregatiri :

-gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km)

-baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb)

-ulei+filtru nou

-curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand)

-i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km

-pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti?

-transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra.

 

Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente !

 

 

(am pus si o poza de la ultima iesire)

 

attachicon.gifIMG_20170424_122355.jpg

Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile.

Spor si drum bun si fara peripetii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile.

Spor si drum bun si fara peripetii.

 

Aveam Pirelli Angel GT, m-au tinut cam 10k km, apoi am revenit la Michelin Pilot Road 4 cu care eram obisnuit, si care sunt testate cu succes pe ploaie. Angel GT sunt mai bune pe curbe, le simt ca se lipesc mai bine, dar pe ploaie am avut de doua ori probleme ... o data am pierdut spatele, o data fata (nici eu nu stiu cum de nu am picat).

Multumesc pentru sugestie si pentru urari, o sa caut PR4 GT, sincer nu stiam de ele. Celelalte PR3 si PR4 m-au tinut cam 12-13k km ambele si am fost tare multumit de ele. Pare interesante si Dunlop Roadsmart 3, am citit recensii bune dar inca astept sa le testeze altii si sa imi zica cum sunt.

 

Apropo, si GSX ul meu are 52k km si de abea a iesit din rodaj ... :D . Un prieten tocmai si-a luat GTR ul, astept sa imi povesteasca ceva impresii, desi la prima vedere e masiva si grea. Eu prefer GSX 1250 FA ul meu, sincer nu stiu cu ce l-as schimba pe viitor ... probabil tot alta la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Poate, un coleg, sa imi faca o poza la cricul central (de jos in sus). Ma ontereseaza cum sunt prinse arcurile) la un Bandit din 95 MK1?

Multumesc

Editat de stefanbad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ... am nevoie de indrumari. Nu reusesc sa reglez faza scurta, am incercat si am tot incercat ... in manual scrie ca e un surub metalic in partea stanga sus, am dat jos bordul si am reusit sa ajung, destul de greu, sa invart la surub dar ... nimic. Nici nu coboara, nici nu urca. Faza lunga e mai usor de reglat, are un fel de maner negru, am invartit putin de el si am rezolvat imediat, dar la faza scurta ... nici sa ma omori nu am reusit. Daca aveti vreo idee cum sa fac, vreo poza ajutatoare cu sageti ajutatoare ( :D ) care sa ma ajute (mda, mai SOS de asa nu stiu cum sa scriu) va sunt recunoscator pe veci si promit o bere daca ajungeti prin nordul Italiei (s-au mai oprit pe la mine si alti motociclisti in trecere, Festina Lente, Mihai Barbu, Ina si Roxana de la Slow Ride ...) !

 

O zi faina !


» Post actualizat in 30 May 2017 16:04

Am rezolvat intr-un sfarsit ... ieri am stat cu mainile mai mult prin motocicleta decat pe acasa. Faza scurta are doua suruburi de reglat , unul sus jos si altul stanga dreapta ... ghici de care tot invarteam eu :D . Faza lunga are tot aceleasi doua reglaje, dar cel sus jos in lic sa fie un simplu surub e un maner mic negru, mult mai simplu de ajuns si de reglat.

Am gasit relativ usor pozitia sigurantelo (stanga jos sub sea) si am reglat suspensia fata de la 3 la 4, acum nu mai se infunda asa mult cand franez, o sa incerc si pe 5 sa vad cum e.

In alta ordine de idei, am inceput sa comand de pe net una-alta pentru calatoria din iulie, desi mai e cam o luna si jumatate pana atunci. Sa ne auzim cu bine si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor :) am si eu o problema si vreau sa o discut cu voi ca sunteti de-ai mei (adica posesori de banditi)

Cand am achizitionat motocicleta , avea şaua stock , lemn adica, boon , am luat şaua si am dus o la modificat la userul "moto-vis" care este un baiat de nota 10

A modificat o cu spuma, imtr-adevar este mai moale, mai inalta , dar nu pot face nici eu nici pasagera mai mult de 100km fara oprire, ne amorteste fundul imtr-un mare fel , acum intrebari :

1 e normal ? Voi cati km bagati fara oprire si fara sa amortiti

2 oare este din cauza şei?

3 imi recomandati sa o mai modific la altcineva care ati facut voi si este facuta in asa fel in care bagi 200-300km fara amorteli ale fundului ?

» Post actualizat in 30 May 2017 16:15

Am mers aproape in fiecare weekend cu motorul, o fi oare ca nu suntem obisnuiti ? Ca nu merg constant 2-3 zile pe saptamana ? Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...