AparTeGeorge Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Am nevoie si eu de o aripa ptr roata spate ptr mobra mea ,bandit 650/2007 , daca auziti pe cineva sau ceva ,va raman recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 (editat) George, vezi pe Louis sau la Motor Team. Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului Editat Aprilie 26, 2017 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 George, vezi pe Louis sau la Motor Team. Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului Ms frumos, m am uitat doar ca parca nu as da 500lei pe o aripa "amarata" ,ma gandesc la ceva sh sau noua daca e cazul dar in nici un caz mai mult de 200-250lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusRusu Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salutare tuturor, Doresc sa achizitionez pentru banditul meu S de 600 din 2000, un set complet de side si top case impreuna cu suportii aferenti. Planific sa fac o drumetie de cateva mii de kilometri in curand si voi avea nevoie de ele. Daca stiti pe cineva care vrea sa le vanda sau aveti de vanzare, dati-mi va rog de veste. Multumesc, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 (editat) Poate iti surade si varianta de side caseuri din material textil, eu mi am luat unele micute si sunt utile ptr ce am io nevoie Editat Mai 3, 2017 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusRusu Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Poate iti surade si varianta de side caseuri din material textil, eu mi am luat unele micute si sunt utile ptr ce am io nevoie Multam' de idee dar nu imi surade deloc ideea de a le demonta/monta la fiecare innoptare. Nu stiu cum se comporta la ploaie insa oricum nu conteaza in cazul pentru ca nu le vad ca pe o solutie. Multumesc oricum pentru sfat, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 La faptul ca tre sa le dai jos la fiecare inoptare nu m am gandit Bafta 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Pai oricum le dai jos seara ca le folosesti ca valiza. cel putin eu asa fac cu ale mele. 20170323_133543.jpg La mine problema a fost ca nu gaseam suporti si asa mi-am luat tot setul de pe net. Nu a fost foarte ieftin, dar cand am vazut cata bataie de cap e sa iau suportii din diferite parti si nu stiam daca se potrivesc exact pe modelul meu am preferat sa iau de nou tot setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salutare! Caut si eu pe cineva care dezmembreaza un Bandit 600, dupa 2001. As avea nevoie de etrierul de pe fata stanga. Va multumesc! Nicu 0749872622 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Domnilor, din pacate voi parasi tagma "Banditilor". Daca va intereseaza motorul meu - aveti aici anuntul - /index.php?/topic/746757-suzuki-bandit-gsf-650-sa-an-2008-cu-abs/ . Puteti gasi informatii despre calatoriile frumoase alaturi de acesta pe sectiunile respective. Va astept cu drag sa il vedeti si sa il luati acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Salutare ! In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km. Pregatiri : -gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km) -baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb) -ulei+filtru nou -curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand) -i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km -pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti? -transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra. Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente ! (am pus si o poza de la ultima iesire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza. Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba. Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km 102.000 cu ce motocicleta ???? Ce an ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 daca la +20 grade exterior nu mai porneste doar din acceleratie ( fara soc ) sau se ineaca la accelerare usoara la rece si moare , trebuie schimbate bujiile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza. Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba. Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles. O sa pun NKG Iridium pana la urma, le-am gasit la aprox 70 de euro pe internet. Le schimb eu, le-am mai schimbat la vechea GSX 750 si la un CBF, banuiesc ca nu e mare diferenta, Multumim pentru urari, cu siguranta o sa revin cu poze si povesti, dar deocamdata e prea devreme sa ma gandesc la asa ceva, ma concentrez pe pregatiri. Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km Asa o sa fac ! Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat GSX 1250 FA, la fel si eu daca la +20 grade exterior nu mai porneste doar din acceleratie ( fara soc ) sau se ineaca la accelerare usoara la rece si moare , trebuie schimbate bujiile ! Imi porneste la sfert de cheie, si de la -5 grade la +40 nu se simte nici o diferenta. Schimb bateria si bujiile in mod preventiv mai mult ... drumul e lung ! Va multumesc pentru sfaturi, mai revin cand mai am alte dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj )) Bafta si cat mai multi km 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj )) Bafta si cat mai multi km 🖒 Merg toate, poate că am avut si noroc să nu aibă probleme majore....apă, paie si bătaie, fără bătaie , doar apă si paie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Salutare ! In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km. Pregatiri : -gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km) -baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb) -ulei+filtru nou -curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand) -i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km -pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti? -transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra. Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente ! (am pus si o poza de la ultima iesire) IMG_20170424_122355.jpg Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile. Spor si drum bun si fara peripetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile. Spor si drum bun si fara peripetii. Aveam Pirelli Angel GT, m-au tinut cam 10k km, apoi am revenit la Michelin Pilot Road 4 cu care eram obisnuit, si care sunt testate cu succes pe ploaie. Angel GT sunt mai bune pe curbe, le simt ca se lipesc mai bine, dar pe ploaie am avut de doua ori probleme ... o data am pierdut spatele, o data fata (nici eu nu stiu cum de nu am picat). Multumesc pentru sugestie si pentru urari, o sa caut PR4 GT, sincer nu stiam de ele. Celelalte PR3 si PR4 m-au tinut cam 12-13k km ambele si am fost tare multumit de ele. Pare interesante si Dunlop Roadsmart 3, am citit recensii bune dar inca astept sa le testeze altii si sa imi zica cum sunt. Apropo, si GSX ul meu are 52k km si de abea a iesit din rodaj ... . Un prieten tocmai si-a luat GTR ul, astept sa imi povesteasca ceva impresii, desi la prima vedere e masiva si grea. Eu prefer GSX 1250 FA ul meu, sincer nu stiu cu ce l-as schimba pe viitor ... probabil tot alta la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 (editat) Salut Poate, un coleg, sa imi faca o poza la cricul central (de jos in sus). Ma ontereseaza cum sunt prinse arcurile) la un Bandit din 95 MK1? Multumesc Editat Mai 26, 2017 de stefanbad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Ok ... am nevoie de indrumari. Nu reusesc sa reglez faza scurta, am incercat si am tot incercat ... in manual scrie ca e un surub metalic in partea stanga sus, am dat jos bordul si am reusit sa ajung, destul de greu, sa invart la surub dar ... nimic. Nici nu coboara, nici nu urca. Faza lunga e mai usor de reglat, are un fel de maner negru, am invartit putin de el si am rezolvat imediat, dar la faza scurta ... nici sa ma omori nu am reusit. Daca aveti vreo idee cum sa fac, vreo poza ajutatoare cu sageti ajutatoare ( ) care sa ma ajute (mda, mai SOS de asa nu stiu cum sa scriu) va sunt recunoscator pe veci si promit o bere daca ajungeti prin nordul Italiei (s-au mai oprit pe la mine si alti motociclisti in trecere, Festina Lente, Mihai Barbu, Ina si Roxana de la Slow Ride ...) ! O zi faina ! » Post actualizat in 30 May 2017 16:04Am rezolvat intr-un sfarsit ... ieri am stat cu mainile mai mult prin motocicleta decat pe acasa. Faza scurta are doua suruburi de reglat , unul sus jos si altul stanga dreapta ... ghici de care tot invarteam eu . Faza lunga are tot aceleasi doua reglaje, dar cel sus jos in lic sa fie un simplu surub e un maner mic negru, mult mai simplu de ajuns si de reglat. Am gasit relativ usor pozitia sigurantelo (stanga jos sub sea) si am reglat suspensia fata de la 3 la 4, acum nu mai se infunda asa mult cand franez, o sa incerc si pe 5 sa vad cum e. In alta ordine de idei, am inceput sa comand de pe net una-alta pentru calatoria din iulie, desi mai e cam o luna si jumatate pana atunci. Sa ne auzim cu bine si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Bai fratilor am si eu o problema si vreau sa o discut cu voi ca sunteti de-ai mei (adica posesori de banditi) Cand am achizitionat motocicleta , avea şaua stock , lemn adica, boon , am luat şaua si am dus o la modificat la userul "moto-vis" care este un baiat de nota 10 A modificat o cu spuma, imtr-adevar este mai moale, mai inalta , dar nu pot face nici eu nici pasagera mai mult de 100km fara oprire, ne amorteste fundul imtr-un mare fel , acum intrebari : 1 e normal ? Voi cati km bagati fara oprire si fara sa amortiti 2 oare este din cauza şei? 3 imi recomandati sa o mai modific la altcineva care ati facut voi si este facuta in asa fel in care bagi 200-300km fara amorteli ale fundului ? » Post actualizat in 30 May 2017 16:15 Am mers aproape in fiecare weekend cu motorul, o fi oare ca nu suntem obisnuiti ? Ca nu merg constant 2-3 zile pe saptamana ? Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.