Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

 

 

Pai tu faci 9000km cu un schimb de ulei? Faci doua schimburi: incepi cu subtire, termini cu w50. sau lasi w40 si asta e. Nu iti convine sa dai 150-200 pe schimb, iei ulei de auto si cu 300 faci 3-4 schimburi. Si vorbesc foarte serios. Ce nu inteleg eu, cum sa ramana 1 litru de ulei de in mobra? Ia vezi diferenta din manual intre motor uscat si schimb normal.

 

Salut! Uleiul il schimb la 5000 km in mod normal. Acum il schimb doar dupa 2000 de km. deuarece proprietarul a folosit mobra 4 (patru) ani fara sa schimbe uleiul, si nici nu stie cand a fost schimbat de proprietarul anterior. Am gasit ceva pilitura pe magnetul din dop, dar asta e o mobra sh.(a fost sincer cu mn doar dupa ce am ajuns cu ea acasa si am dat jos uleiul).

Cat depre ulei sunt sigur ca se schimba partial, si am revenit cu date mai precise.

Noi schimbam 3,3 L dintr-un total de 4,6 L.(fara filtru care si schimba la 18.000)

Asta inseamna ca atunci cand nu schimbam filtrul ramane in motor 1,3 l de ulei uzat.

Nu pot face ceea ce spui tu legat de a pune 2 tipuri de ulei deuarece avem nevoie de ulei mai vascos la mijlocul sezonului(asta inseamna 3 schimburi) si avand in vedere ca nu schimbam decat aproximativ 65-70% din cantitate nu e nici o afacere.

 

Vizavi de vascozitate si tip am hotarat sa folosesc 15w50 semi sintetic ptr ca nu am gasit semisintetic cu 10w50.

 

(Scuzati eventualele greseli,graba+telefon)

» Post actualizat in 21 Apr 2017 14:51

post-86322-0-57636400-1492786283_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, uite exact la chestia asta din manual ma refeream. E f mult, 1/4, peste chiar. Fa si tu o chestie: cand iti stii uleiul la nivel si ii vine timpul de schimbat, pune-l intr-un bidon din ala gradat si vezi cat scoti. E posibil sa ai surprize placute :) Legat de ulei... am bagat si eu vreo 2 schimburi de ulei auto in niste mobre mai vechi si nu au avut nici pe naiba. La masinile de la munca le bagasem din ala de camioane si au ceva km cu el in spate si la fel, nu au probleme.

 

Legat de chestia cu uleiul schimbat rar, am intalnit problema la 2 masini, schimbat uleiul la intervalul din carte 15000. Mers in oras preponderent. La una era mai rau, cu ceva slam, am curatat cu motorina, lasat sa se scurga tot (baia de ulei data jos), dupa cateva schimburi mai dese si nu au fost probleme, inca toarce frumos.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fislea

 

am vazut ca vrei sa bagi ulei mai vascos 15W50 fiindca nu gasesti 10W50 ...uite aici de cumparat exact ce iti trebuie , numai ca ti-as recomanda sa pui asa ceva doar vara la 40+ grade http://www.uleiurimoto.ro/cumpara/motul-7100-10w50-1l-365

ai vazut cum functioneaza o pompa de ulei la o motocicleta ...?

pompa de ulei arunca uleiul cu presiune printr-un procedeu de micro-difuzie ( sper sa nu gresesc denumirea tehnica ) in capul pistonului ca sa faca ungerea , datorita turatiei de functionare a motorului foarte mari !

Daca uleiul este mai vascos decat da fabricantul sau foarte murdar , ce crezi ca se va intampla ?

Sau nu conteaza fiindca oricum mobra ta e SH ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

micro-difuzie, cap piston, turatie functionare mare, e clar ca nu prea esti in domeniu :) Sunt pompe simple, roata dintata, angrenare interioara. Cat timp mergi linistit si nu sari calul prea mult legat de specificatii, merge si cu ulei mai slab. Problemele vin la pornire, la forja sustinuta, la durata de exploatare/intervale de mentenanta.

 

image004.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay

 

ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze

 

http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600.

Vizavi de micro-difuzie, nu am auzit in

» Post actualizat in 22 Apr 2017 18:45

Observ mai sus ca ati urcat un manual de GSXF650. Este alt motor, alta mnacare de peste. Fiind un motor racit pe apa toleranele si jocurile sunt mai mici ca la Gsf600.

Vizavi de micro-diuze nu am auzit in viata mea de asa ceva.(vorbind de sistemul de ungere)

Micro-difuzia iar nu stiu sigur ce este dar cred ca este vorba despre SACS(Suzuki Advanced Cooling System), adica uleiul este pulverizat pe fusta acestuia pentru a o raci. Vascozitatea putin mai ridicata nu cred ca ar afecta racirea racirea fustei.

Pompa de ulei garantez si bag mana in foc ca nu va avea de suferit cu 15w50, acest tip de pompa in stea de obicei merge muuult si bine, eu nu am auzit de pompa de ulei in stea stricata.

 

Singura problema care ar putea aparea crescand vascozitatea la 15w50 este debitul de ulei mai mic cand motorul este rece ceea ce ar putea duce la o uzura prematură a motorului. Nu cred ca este cazul tind cand ca motocicleta pornete de regula la o temperatura minima de 5 grade si se foloseste un ulei multigrad.

 

Uitandu-va la poza atasata, voi ce parere aveti vizavi de tabelul cu vascozitati?

» Post actualizat in 22 Apr 2017 18:46

post-86322-0-07419400-1492886789_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay

 

ia vezi ce scrie in manualul asta de service la pagina 1E-8 unde scrie Oil Jet (For Cylinder Head) , te uiti la schema si sa ne spui ce inseamna Oil Jet si ce fac acele duze de presiune pt clindrii si in ce paramatri trebuie sa functioneze

Hint: cylinder head nu e ceea ce crezi tu :) Iar oil jet...e fix ceea ce zice. Duze de presiune pt. cilindri... Nu e o rusine, ca nu ne pricepem toti (eu unul recunosc ca am de invatat o gramada, desi am practicat meseria si pe motoare ceva mai mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii bagi cu 15 in fata ,nu ii va face bine iarna sau cand temp sunt ff scazute ,adica vascozitatea la rece este destul de mare,iarna sau la temperaturi cu + nu ai nici o problema daca bagi 15w

🖒

Fara suparare dar nu prea am inteles parerea ta. La inceput spui ca nu ii va face bn si la sf ca nu am nici o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 50.000 de km, pana acum nici o problema ... are gume noi, transmisie noua, placute frana noi in curand. Ce ii mai trebuie ... apa, paie si bataie :D . Tot nu ma impac prea bine cu schimbatorul , dupa un an si 16.000 de km tot mi se pare prea zgomotos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, vezi pe Louis sau la Motor Team.

 

 

Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, vezi pe Louis sau la Motor Team.

 

 

Mario, incearca sa schimbi uleiul, in sensul de marca, vascozitate. Atentie si la reglajul ambreiajului

Ms frumos, m am uitat doar ca parca nu as da 500lei pe o aripa "amarata" ,ma gandesc la ceva sh sau noua daca e cazul dar in nici un caz mai mult de 200-250lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Doresc sa achizitionez pentru banditul meu S de 600 din 2000, un set complet de side si top case impreuna cu suportii aferenti.

Planific sa fac o drumetie de cateva mii de kilometri in curand si voi avea nevoie de ele.

Daca stiti pe cineva care vrea sa le vanda sau aveti de vanzare, dati-mi va rog de veste.

Multumesc,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate iti surade si varianta de side caseuri din material textil, eu mi am luat unele micute si sunt utile ptr ce am io nevoie

 

Multam' de idee dar nu imi surade deloc ideea de a le demonta/monta la fiecare innoptare.

Nu stiu cum se comporta la ploaie insa oricum nu conteaza in cazul pentru ca nu le vad ca pe o solutie.

Multumesc oricum pentru sfat,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai oricum le dai jos seara ca le folosesti ca valiza. cel putin eu asa fac cu ale mele.

 

attachicon.gif20170323_133543.jpg

 

La mine problema a fost ca nu gaseam suporti si asa mi-am luat tot setul de pe net. Nu a fost foarte ieftin, dar cand am vazut cata bataie de cap e sa iau suportii din diferite parti si nu stiam daca se potrivesc exact pe modelul meu am preferat sa iau de nou tot setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Caut si eu pe cineva care dezmembreaza un Bandit 600, dupa 2001.

As avea nevoie de etrierul de pe fata stanga.

Va multumesc!

Nicu 0749872622

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, din pacate voi parasi tagma "Banditilor".

 

Daca va intereseaza motorul meu - aveti aici anuntul - /index.php?/topic/746757-suzuki-bandit-gsf-650-sa-an-2008-cu-abs/ .

 

Puteti gasi informatii despre calatoriile frumoase alaturi de acesta pe sectiunile respective. Va astept cu drag sa il vedeti si sa il luati acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km.

 

Pregatiri :

-gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km)

-baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb)

-ulei+filtru nou

-curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand)

-i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km

-pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti?

-transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra.

 

Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente !

 

 

(am pus si o poza de la ultima iesire)

 

post-57306-0-98222100-1495136841_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza.

Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba.

Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...