OLY Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 (editat) post='1641211' date='Jan 6 2009, 07:00 PM']iaca...[ stie si pe zapada, dar doar la munte... zi-mi si mie Mircea daca ai montate pannier'urile mai poti lua pasager? si seaua touratech.......de unde si cati bani? Editat Ianuarie 9, 2009 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 (editat) zi-mi si mie Mircea daca ai montate pannier'urile mai poti lua pasager?si seaua touratech.......de unde si cati bani? Daca te referi la pozitie/loc pentru pasager, n-ai nici o treaba. Dana, nevasta-mea, unicul pasager de cursa lunga zice chiar acum in direct: "face calatoria pentru pasager mult mai comoda si iti sporeste sentimentul de siguranta". Ea se tine de genti ( au fiecare cate 2 manere pe capac) iar faptul ca sunt mai sus decat saua nu o incomodeaza deloc, o face chiar sa stea mai bine si-i sporeste sentimentul de siguranta ... laterala. La drum lung in spatele Danei, intre genti , incap numa bine cortul si deasupra sacii de dormit ( intr-un sac ) asa incat are si un spatar comod. Saua era montata pe motor, cand l-am luat din Germania. E luata de neamt de la touratech, pentru funduletul lui sensibil, si mie mi-a facilitat decizia de alegere si cumparare fix a motocicletei astea. Pentru ca mai are neste chestii de la touratech pe ea. In catalogul touratech e 280 eur. Nu stiu daca as da acum banii astia pe ea, dar in mod clar isi face banii...pentru mine. E cu gel. Cu loc foarte misto pentru poponeata pasagerului. http://www.touratech.com/shops/008/product...21b5bd36c0f0cf6 Editat Ianuarie 9, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Daca tot vb despre "lazi" laterale...nu ma ajutati si pe mine? Am de mult timp in cap sami achizitionez asa ceva , si in sfirsit cred ca vine momentu , asa ca mam tot uitat ce si cum. Dar tot confuz am ramas. Imi ziceti 2-3 variante (adik de unde sa le cumpar< de pe net cu cardul nu prea mas baga; pot lua eventual de la louis prin ROMI>; si de care sami cumpar) -Vreau sa cumpar si suporti, pt ca nu ma tine sai construiesc eu singur, ceea ce complica putin lucrurile, pt ca vreau sa fiu sigur ca se potrivesc... La banii..nu le vreau cele mai scumpe, dar sa fie de calitate. In romania nu se gasesc ceva magazine cu asa ceva? Mersi anticipat! PS ce se mai aude cu stikerele alea?,ca vine sezonu si ar fi fain sa fim toti "stampilati" cand iesim pe afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) Merci pt raspuns si informatii ! Intr-adevar o caciula de bani seaua si in general tot ce face touratech.....dar calitate . Am vazut ca si in Long way round/down motoarele au fost ''preparate'' de firma asta . Vlad daca nu te hazardezi sa cumperi repejor intr-o saptamana iti voi arata varianta mea de cufere de aluminiu ........care zic eu ca vor aduce calitativ foarte aproape de ZEGA dar fooooaaaaarte departe ca pret ! Ai putintica rabdare ca poate lansam o linie autohtona.........si alea pt BMW vor veni cu un baton de TNT standard si gratis in pret ) Editat Ianuarie 10, 2009 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Dragi kamarazi, Iata o poza cu un motor de RD03 dupa ce a trecut printr-o sedinta de cosmetizare. De reparatie nu a fost nevoie pentru ca motorul merge ceas. Cadrul a fost deasemenea reconditionat pana la ultimul surub. Promit sa mai pun poze pe masura ce lucrarile avanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Revin si aici! Scuze, am nevoie de un numar de telefon pentru Africa twin!!! ION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dragi kamarazi,Iata o poza cu un motor de RD03 dupa ce a trecut printr-o sedinta de cosmetizare. De reparatie nu a fost nevoie pentru ca motorul merge ceas. Cadrul a fost deasemenea reconditionat pana la ultimul surub. Promit sa mai pun poze pe masura ce lucrarile avanseaza. arata minunat motorashu' ... da ce ti-ai propus sa faci cu mobra aia? pt amatorii de confectionat lazi de aluminiu am gasit la Geplast in fundeni tabla de aluminiu striata de 2mm grosime cu 196 lei foaia si profil de 30x30 cu 2mm grosime la 40 de lei bara de 6m ... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Doar o reconditionare. Motocicleta desi functiona ireprosabil era intr-o stare optica destul de proasta, in plus kit-ul de lant, discurile de frana, placutele, etc trebuiau schimbate. Motocicleta a fost candva a mea, acum e a asociatului meu intr-ale reconditionarii. El face majoritatea treburilor, eu doar planific, supervizez, controlez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 offtopic : la multi ani boierule. nu ma apuc sa deschid un nou topic, si sunt sigur ca nimeni care scrie pe aici nu e contrariat de postul meu .. asa ca bea cativa litri de fara plumb, sau cu plumb, cum iti vrea mandra, si dupa te tratezi si tu cu tuici si toate cele. sanatate si restul vine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Multumesc mult! Sanatate la toata lumea! As baga eu multa benzina si tzuika, dar sunt pe mare, la munca... Si cand ma gandesc ca doar o data in viatza faci 30 de ani.... Asta e. O sa fac un chef mare mai la primavara, sa poata sa vina tot poporul. Cazare la cort, intr-un loc minunat. Numai bine si sa ne vedem sanatoshi! P.S. Intru in concediu in februarie, si daca nu cumva se incalzeste vremea, ma apuc de demontat Afrikana pentru lucrari de intretzinere si alte cosmetizari. O sa va tzin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Vlad daca nu te hazardezi sa cumperi repejor intr-o saptamana iti voi arata varianta mea de cufere de aluminiu ........care zic eu ca vor aduce calitativ foarte aproape de ZEGA dar fooooaaaaarte departe ca pret ! Ai putintica rabdare ca poate lansam o linie autohtona.........si alea pt BMW vor veni cu un baton de TNT standard si gratis in pret ) o trecut o saptamana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 waiting for the summer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 waiting for the summer Clar !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Am culcat deunazi Africana si acum "trage" dreapta. Probabil e ghidonul stramb. Puteti sa imi recomandati ce ghidon pot sa imi pun? Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Imediat se duce si iarna asta, vad ca unii au iesit deja cu "jucariile" la aer, insa eu o mai tin in garaj. Din pacate am tot amanat sa ii fac plinul la rezervor si sper sa nu am surprize neplacute in primavara, de aceea m-am gandit ca atunci cand va veni momentul voi da jos rezervorul si ii voi goli benzina pentru a o filtra, nu inainte de a agita "recipientul" de 24 de litri pentru a mobiliza mizeriile depuse. Din experienta proprie am observat ca benzina are apa, indiferent de firma de la care am cumparat-o. De cateva ori am fost nevoit sa torn direct din canistra in rezervorul motocicletei si in palnie am pus un stramp de dama, in maimulte straturi. Rezultatul : s-a adunat apa iar benzina s-a scurs in rezervor. Discutand azi cu "papa" pe aceasta tema mi-a spus ca pe vremuri se folosea piele de caprioara pt a inlatura apa din benzina, tocmai pt a evita "surprizele". Inca n-am incercat metoda, dar in primvara cu siguranta ca voi apela la ea. Sper sa fie folositoare informatia, avand in vedere ca se apropie momentul pt 1-a cheie pt multi dintre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Am culcat deunazi Africana si acum "trage" dreapta. Probabil e ghidonul stramb. Puteti sa imi recomandati ce ghidon pot sa imi pun? Multumesc, Vampi Eu iti recomand sa verifici daca nu cumva e stramb din juguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Am culcat deunazi Africana si acum "trage" dreapta. Probabil e ghidonul stramb. Puteti sa imi recomandati ce ghidon pot sa imi pun? Multumesc, Vampi verifica cu o ruleta capetele ghidonului fata de capetele jugurilor superioare. Dca distantele sunt diferite inseamna ca ai strabat ghidonul. Poti pune orice ghidon enduro de 22mm. Ghidoanele de cross sunt un pic mai joase si probabil va trebui sa folosesti inaltatoare. Eu am un Renthal pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Puteti sa imi recomandati ce ghidon pot sa imi pun? daca totusi problema e din ghidon, recomand cu nadejde asta! pe dr big e mai bun pe orice drum, ceva mai lat ca standardul si mai putin tras inapoi. seamana tare cu originalul de pe africana. cele bune. PS: are sectiunea interioara conica... cica ajuta la rigidizare Editat Ianuarie 19, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 o trecut o saptamana... my handy boy is olso wating for the summer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) am gasit pe thread-ul de superteneristi un link catre un magazin pe ebay al unui neamtz care face discuri de frana ... avantajul lui ar fii ca sunt mai ieftine cu vreo 20-30 eur/buc ... e un baiat cu supertenere de la noi care si-a luat si e multumit .. asta e link-ul : http://stores.ebay.de/MX-TEC_Bremsscheiben...3QQftidZ2QQtZkm ce parere aveti ? se merita ? intreb pt ca discurile mele sunt cam pe duca ... ala pe spate e praf pulbere fina, a ajuns de 1,5 mm se pot monta discuri de diametru mai mare pe africana? ... baiatul asta cu supertenerele a ajuns de la 245mm la 300mm cu o adaptare ... are nijte poze explicite pe thread ... Editat Ianuarie 23, 2009 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Cu siguranta merita, am peste 25.000km cu discurile (pe fata) si vreo 10.000km cu cel de spate si uzura este zero. DAR...folosesc placute de frina facute de mine si evit materialele sinterizate cu metal in compozitie care se fabrica acum. Pe fata inca nu am schimbat placutele, abia se observa uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 discuri home made si mai nou si placute home made .......wtf? brembo si ferodo ce au oameni buni ? nu va jucati cu franele pt 20 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Intrebare : modelul RD04, fabricat in 1992 prezinta 2 versiuni , una de 37 kw (50 PS) si una de 43 kw (59 PS) ? Eu am gasit pe un site de piese cele 2 modele fabricate in anul 1992 : http://www.motomike.eu/ Stiti voi de asa ceva ? Daca da, cum s-a obtinut diferenta de putere ? Thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Eu stiu ca din diametrul interior al mansoanelor de legatura dintre carburatoare si chiuloase. Dar s-ar putea sa ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 discuri home made si mai nou si placute home made .......wtf? brembo si ferodo ce au oameni buni ?nu va jucati cu franele pt 20 euro are dreptate omu'.. nu uitati TRW= pret ok si destul de bun ( dupa nissin, brembo..) o trecut o saptamana... ma bag si io un pic interesat la lazile astea... se poate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.